Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
O hanebnosti a hanobení
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Janyška 20.11.2016 17:49Re: Vandas for President! Vy a dopělí ? No, to je s vámi velmi zlé. Myslel jsem podle vašeho výraziva, že jste děti, vy rudočerný troubo... Dzp. |
M. Mařák 20.11.2016 17:46Re: Vandas for President! To je v pohodě, kdyby..., tak máte můj hlas, kvůli tomu si určitě vezmu dolenou a odjedu volit do Paříže na konzulát. |
K. Janyška 20.11.2016 17:49Re: Vandas for President! Jo, vy rudočerní náckové si rozumíte... Dzp. |
K. Janyška 20.11.2016 16:59Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Jen věda nám může říci, co si máme myslet. Je nejvýše možným intelektuálním výkonem lidstva a ten, kdo může vědět ještě více, není žádný z lidí, ale jen Bůh. Pojďme tedy k němu. Pojďme se ho společně zeptat, jak se věci mají. Nám, nevěřícím, nebo věřícím v něho jen 50 na 50, to může být jedno a vy, věřící, nám jistě Boží pravdu zprostředkujete. Vždyť podle věřících, a nám ostatním to může být jedno, nás už Bůh naučil spoustu věcí. Od lovu a sběru, až po stavbu chrámů, v poslední době dokonce vesmírných korábů, a dovolil nám objevit genofond člověka. Jsou to samé technické záležitosti a my už víme, jak na ně a dále je zlepšujeme. A také víme, že se na nás za to Bůh nezlobí, ale naopak, nás odměňuje. Tím, že civilizovaní, tedy lidé vzdělaní jeho věděním a žijící podle jeho civilizačních pravidel, dobrá, ať je to všechno jeho, mají daleko kvalitnější životy, než lidé nevědoucí. Mezi technické věci můžeme klidně zařadit i principy a pravidla, coby vodítka chování a vývoje. A vůbec všechno, co explicitně existuje a funguje. Klidně i věci velmi složité, tedy spontaneitu, spontánní řády, abstrakci a lidskou mysl. Pro věřící Boží záležitosti a pro nás ostatní, tak ať. Podívejme se však společně na to, jak fungují. Udělejme to a výsledky bádání opět zařaďme mezi Boží záměry a výtvory. Proč ne ? Vždyť věřícím to imponuje a nám ostatním to může být zase jedno. A takto pokračujme dále a navždy. A ponechejme všechny duchovní hodnoty, které věřícím víra přináší na nich. Nesmí být úkolem společného postupu věřící lidi víry zbavit, ale dojít k technickým vysvětlením. Ale hlavně - se u toho neperme, lépe řečeno, nebylo by proč. Vždyť nám, nevěřícím, je to jedno a vy, věřící, budete klidní, že to všechno dělá Bůh... Dzp. |
D. Green 20.11.2016 17:42Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Všechno ve vesmíru podléhá interakci s jiným, které se ocitne v jeho vlivu. Tak to platí i o lidech. Ať se nám to líbí nebo ne. I lidský svět vznikl tak, že naši biologičtí genetičtí předchůdci se začali z různých důvodů k sobě i navenek chovat jinak, než ostatní živočichové. Z jakých, na tom teď nezáleží. Jejich život nejpve ve smečkách, tlupách a kmenech byl organizovám stejnými pravidly, jako je tomu dodnes v tlupách zvířecích. Poté však, co nazrál čas a jejich inteligence se vyvinula do jisté dostatečné míry, kdosi z nich objevil obchod. Nejprve výměnný a po čase také směnný penězi. Začala doba civilizace, tedy osamostatňování jednotlivců a jejich vyšší a vyšší subjektivizace a jednotlivci a přechod k tzv. pravidlům správného chování. Stali se prvky spontánního řádu lidské interakce. A začala doba dělení. Dělení je matkou vývoje, ne sčítání a násobení. Dělení buněk, dělení kmenů, které samy početně rostly bohatnutím svých odrodilců, na další další nové skupiny, vracející část svého obecného materiálního, ale zejména mentálního, potecionálu rodinnými vazbami zpět a zase obchodem. To platí dodnes. Takový proces zrodil národní státy a tento proces pokračuje. Přičemž uspořádanost lidského světa je vynucována ne lidmi, ale neosobními vlastnostmi spontánního řádu. Lidé zmoudřeli. Ne však tak, aby věděli co to je rozum a kde má své meze. Má je právě ve svém rodišti, tedy v SŘLI. Oni to však nevědí a pak to tak dopadá. Podřezávají si větev, na které sedí. Vpouštějí do uspořádaného cizí elementy, imigranty z jiných málo civilizovaných, jinak uspořádaných, míst světa. A to není možné. To SŘLI neunese a jeho prvky, tedy my civilizovaní lidé, budeme trpět. Jo, jo, bez vzdělání to nepůjde, jejich soudruzi... Dzp. reagovat |
K. Janyška 20.11.2016 17:46Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Ano, také výborný můj text. Ovšem - pro jednoduché. Tedy pro vás tady i jinde. A to je jen tak pálímm od pasu a vždy správně, Bodejť, znalost kompozitivní teorie mi ani nic jiného nedovoluje... Dzp. |
D. Green 20.11.2016 17:57Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Jen věda nám může říci, co si máme myslet. Je nejvýše možným intelektuálním výkonem lidstva a ten, kdo může vědět ještě více, není žádný z lidí, ale jen Bůh. Pojďme tedy k němu. Pojďme se ho společně zeptat, jak se věci mají. Nám, nevěřícím, nebo věřícím v něho jen 50 na 50, to může být jedno a vy, věřící, nám jistě Boží pravdu zprostředkujete. Vždyť podle věřících, a nám ostatním to může být jedno, nás už Bůh naučil spoustu věcí. Od lovu a sběru, až po stavbu chrámů, v poslední době dokonce vesmírných korábů, a dovolil nám objevit genofond člověka. Jsou to samé technické záležitosti a my už víme, jak na ně a dále je zlepšujeme. A také víme, že se na nás za to Bůh nezlobí, ale naopak, nás odměňuje. Tím, že civilizovaní, tedy lidé vzdělaní jeho věděním a žijící podle jeho civilizačních pravidel, dobrá, ať je to všechno jeho, mají daleko kvalitnější životy, než lidé nevědoucí. Mezi technické věci můžeme klidně zařadit i principy a pravidla, coby vodítka chování a vývoje. A vůbec všechno, co explicitně existuje a funguje. Klidně i věci velmi složité, tedy spontaneitu, spontánní řády, abstrakci a lidskou mysl. Pro věřící Boží záležitosti a pro nás ostatní, tak ať. Podívejme se však společně na to, jak fungují. Udělejme to a výsledky bádání opět zařaďme mezi Boží záměry a výtvory. Proč ne ? Vždyť věřícím to imponuje a nám ostatním to může být zase jedno. A takto pokračujme dále a navždy. A ponechejme všechny duchovní hodnoty, které věřícím víra přináší na nich. Nesmí být úkolem společného postupu věřící lidi víry zbavit, ale dojít k technickým vysvětlením. Ale hlavně - se u toho neperme, lépe řečeno, nebylo by proč. Vždyť nám, nevěřícím, je to jedno a vy, věřící, budete klidní, že to všechno dělá Bůh... Dzp. |
K. Janyška 20.11.2016 17:59Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Díky, rudý z Ostravy, aspoň nemusím pastovat já. Mých skvělých textů není nikdy dost... Dzp. |
I. Semrád 20.11.2016 17:49Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Děkuji Vám pane Janyško, za všechny zdejší diskutéry! (Když se toho tedy nikdo neujal). Kým bychom bez Vás byli?! Jen malá otázka nevědomého: Je Bůh spontánní řád, nebo je to jinak? |
K. Janyška 20.11.2016 17:51Re: Kajanovo paradigma a podnět k revoluci v myšlení. Můj Bůh 50 na 50 je 50 na 50 úplně vším... Dzp. |
P. Lepew 20.11.2016 16:43Pro pana Vandase A ke své další mailové odpovědi přidávám docela vtipnou skutečnost. Jedním z největších podporovatelů této Vaší myšlenky by byl pan president - Mynářovi by se totiž stráááášně líbila.. Za to Vám ručím.. |
P. Vandas 20.11.2016 16:51Re: Pro pana Vandase Jsem si jist, že by byla přitažlivá pro kde koho. A v tom je ta má opatrnost, nedat tuto zbraň do ruky hajzlům. :-):-):-) |
P. Lepew 20.11.2016 16:57Re: Pro pana Vandase Nerozumíme si. Máte to v mailu. :)) |
P. Vandas 20.11.2016 17:09Re: Pro pana Vandase Aha.Už to vidím v troubě. Ale my nesmíme, ani naznačovat. :-):-):-) |
J. Kombercová 20.11.2016 17:29Re: Pro pana Vandase Jako vždy... geniální myšlenky zůstanou utajeny v soukromé korespondenci a tady zůstane jen Janyškův flašinet. |
K. Janyška 20.11.2016 17:35Re: Pro pana Vandase Geniální Janyškův falšinet, trdlo levičácké... Dzp. |
I. Semrád 20.11.2016 17:45Re: Pro pana Vandase Ano, falšinet ;-) :-) |
K. Janyška 20.11.2016 17:52Re: Pro pana Vandase Muší to bejt. Je to jako matematika. Pořád dokola, až to žáci pochopí, tedy ti moudřejší... Dzp. |
D. Green 20.11.2016 18:02Re: Pro pana Vandase Ano, falšinet ;-) :-) |
K. Janyška 20.11.2016 18:05Re: Pro pana Vandase Ano, velmi, velmi poučený flašinet. K tomu se hlásím. Vím, že to zabírá... Dzp. |
P. Vandas 20.11.2016 17:38Re: Pro pana Vandase Tak to ne. Svůj e-mail jsem napsal níže a Vám ten můj nápad, při zachování mlčenlivosti pošlu též a rád. :-):-):-) |
J. Kombercová 20.11.2016 17:39Re: Pro pana Vandase :) Já bych ho vykecala. |
P. Vandas 20.11.2016 17:41Re: Pro pana Vandase Stejně to praskne. :-):-).-) |
K. Janyška 20.11.2016 16:29Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost vnímat moje trochu složitější texty. Ani rádobyhumorem, ani vymýšlením těch "nejstrašnějších" nadávek a pomluv, ani svým rádobynadhledem. Komu není shůry dáno, v apatice prostě nekoupí... Dzp. |
K. Janyška 20.11.2016 16:36Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost Tak pozor, můj génius objevil, že v apatyce. Ten je ale mohutný a všesledující... Dzp. |
P. Vandas 20.11.2016 16:36Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost Já na tebe obyčejně, ale naprosto obyčejně házím bobek. :-):-):-) |
K. Janyška 20.11.2016 16:39Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost Také nic jiného neumíte, nejhorší a nejslabší rudočerný. To je asi tak vám zrovna přiměřený výkon... Dzp. |
M. Mařák 20.11.2016 16:40Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost To je jediná relevantní reakce na práskačovy tapety. |
K. Janyška 20.11.2016 16:53Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost Nemám vás, nacisty, rád. A zkuste tady zase hajlovat a budu veřejně chránit před vámi NP a věřejně se dožadovat u Ondřeje Neffa, aby na svém webu ve vlastním zájmu zasáhl a nedal vám, nacistům, šanci. Tak jako u Hofmana... Dzp. |
P. Vandas 20.11.2016 17:11Re: Rudočerné naivní srágory, nezakryjete svoji neschopnost No vidíš a Petr Hofman mne v pátek osobně navštívil a pokecali jsme spolu ve velmi přátelském duchu a tak došla řeč i na tebe bonzáku. :):-):-) |