3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

O hanebnosti a hanobení

Komunistický poslanec Zdeněk Ondráček nadále trvá na své předloze zákona o hanobení prezidenta republiky. Přestože to bylo mnohokrát řečeno, není na škodu připomenout, že jde o bývalého policistu Pohotovostního pluku VB, který mlátil pendrekem lidi za Palachova týdne v roce 1989. Hanebnost je, že takový člověk může být poslancem a že zrovna on takový zákon předkládá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 19.11.2016 15:01

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Ano. Neví co chtějí, a nedají pokoj, dokud to nedostanou :-)

P. Lepew 19.11.2016 15:03

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Tak tak. Kdyby třeba řekli, že požadují abdikaci presidenta - je to nějaký požadavek a účast na těch akcích by mu dávala nějakou legitimitu. politici by se vyjadřovali, voliči si ujasňovali postoje - to je ok. Takhle je to divné.

J. Matuška 19.11.2016 15:33

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Paní Boublíková, program Svobodných je mi v mnoa ohledech víc jak sympatický. Pragramová teze o zdravotnictví je pro mě nepřijatelná. Znám velmi dobře situaci v USA. A je to snad také tím, že jsem kardiak atd. Jsem příliš změkčilý kontinentálním bismarkovským přístupem. Lidské zdraví nelze pojišťovat jako automobily.

P. Boublíková 19.11.2016 16:15

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Kdyby se vyřešila přechodná fáze od kolektivního k individuálnímu pojištění - například tak, že by pojišťovny byly nějakou dobu povinny hledět na všechny klienty jako na nová auta a ne jako na ojetiny :-) - tak bych proti " povinnému ručení" a "havarijníum pojištění" (dohodnutá spoluúčast, dohodnutá výše max. plneni a od toho odvozená cena pojistky) vcelku nic neměla.

J. Anděl 19.11.2016 15:33

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Demonstrace je součást demokracie, nikoliv její popření. Zákazy demonstrací patří mezi nástroje nedemokratických režimů. Proč asi?

P. Lepew 19.11.2016 15:42

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Já bych tomu říkal happening, nebo oslava. Demonstruje se za něco, nebo proti něčemu a to se prozatím pravdolásce nepodařilo definovat.

J. Anděl 19.11.2016 15:50

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

To je pravda, ale i to se myslím smí :-)

Já s lecčím, co říkají, čemu věří, co žijí, nesouhlasím. Lecčemu nevěřím. Práci na zlepšení našich životů si představuju trochu jinak, méně veřejně, více osobně, kolem sebe. Nejsem fanouškem dobroserských tendencí a politických aktivit (a aktivismu - tedy ideově a ideologicky zabarvených aktivit).

Dokonce si taky myslím, že hlavní je postavit solidního kandidáta a toho si zvolit místo Zemana, namísto plýtvání silami ve směšných sporech "o howně".

Ale s demokracií jako takovou to není nekompatibilní.

P. Lepew 19.11.2016 15:55

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Jak píšu výše. Není žádný důvod, kritisovat "demonstrace" kohokoliv.

Jediné co je třeba mít na paměti, zejména až pan zelený bude vytahovat čísla, je, že to nejsou ve skutečnosti demonstrace, protože nemají žádný skutečný program pro který by se konaly :))).

J. Matuška 19.11.2016 15:53

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

Jindřichu, moje slova byla reakcí na článek Vlastimila Vondrušky. Svoboda slova, shromažďování aj. jsou základem, ani vteřinu bych neuažoval o jejich omezení. Byl jsem např. nadšený vznikem Hyde Parku na Palackého náměstí v roce 2004. Sám jsem se snažil o vznik Hyde Parku u sochy sv. Václava. Tři roky jsem chodil diskutovat právě na toto místo. Později mně to tak scházelo, že jsem dal 400 Kč za inzerát do Večerní Prahy, kde jsem uvedl tel. i e-mail, aby se zájemci ozvali - výsledek byl nula. Tuto svou zkušenost jsem popsal Angličanovi, který pomohl prosadit H. P. na Magistrátu. Odpověděl mi, že si můj dopis dal na stole pod sklo.

Reakce lidí, kteří jsou smíření s výsledkem voleb vypadají trochu jinak, ŽE. Snaha je jasná. Zamezit oznámení prezidenta Miloše Zemana, že se bude ucházet o další mandát, že si ještě před brodem sundá gatě... Doufám, že se potvrdí, že má nemocné nohy, ale hlava slouží - nemusí číst jako např. dvojdomek svůj projev z papíru.

J. Anděl 19.11.2016 16:12

Re: Havloidi aj. by si měli nastudovat, co je demokracie!

V tom případě ti lidé nepochopili Zemana. Jediná šance, jak by měli (legální) šanci zabránit jeho kandidatuře, je přestat si ho všímat.

J. Matuška 19.11.2016 13:27

Snad se shodneme na tom, že všeho moc škodí.

Uvítal bych, kdyby poslanec Ondráček pověřil svého asistenta, aby soustředil všechny materiály na kterých jsou nadávky, audio výtvory, citace sprostot z článků atd. atd. vůči prezidentu republiky Miloši Zemanovi. Byla by to výmluvná chronologie vítězství slušnosti nad hulvátstvím. Lidé by se mohli /za čas, až vášně vychladnou/ podobně zastydět, jako kdysi pisatelé, kteří žádali smrt pro Miladu Horákovou. Domnívám se, že pomyslná žumpa už je plná, takže nemusíme pokračovat v tom, aby ta močuvka nepřetékala.

Zároveň, pro jistotu uvádím, že jsem proti novým zákonům, které by svobodu slova omezovala. Jsem pro absolutní svobodu projevu, jako v USA.

Pane Fencle, vidíte, jak na Váš kritický příspěvek ze včerejška "sebereflektuji". :-)

V. Němec 19.11.2016 13:08

Hanobení, nepravdivá pomluva

přece předpokládám nepotřebují v naší demokracii žádný nový zákon na potrestání. To je již podle přirozenosti citu hanebná věc a žádá si trest.

V. Hák 19.11.2016 12:43

Dobrý článek.

Souhlas s autorem.

P. Vandas 19.11.2016 12:20

Kajan tu zavádí VUML. :-):-):-)

Karle, že ty to zase děláš zadarmo z revolučního nadšení. Čekáš, že ti zase pošlu ten Certifikát, jako posledně? :-):-):-)

I. Kocourek 19.11.2016 12:40

Re: Kajan tu zavádí VUML. :-):-):-)

Zajiste mas Vandasi na mysli ten titul Supermagor. Furt nevim kdo ho dekoroval.

P. Smutný 19.11.2016 14:09

Re: Kajan tu zavádí VUML. :-):-):-)

sám se dekoroval, před zrcadlem

L. Kolman 19.11.2016 12:20

Vandasu, o co se vsadíte,

že se tady vynoří plný pytel "českých Trumpů"! Tedy takových Donaldů v menším provedení, kteří dokážou využít politické poptávky a vlísat se do přízně nespokojených občanů. Z pracujících vrstev i studentů. Čeští Donaldové, kteří se též soustředí na to, kam povane vítr společenské poptávky a kde vycítí, že tomu budou lidé tleskat.

P. Vandas 19.11.2016 12:21

Re: Vandasu, o co se vsadíte,

"Viacej takých Trumpov!" :-):-):-)

L. Kolman 19.11.2016 12:36

Re: Vandasu, o co se vsadíte,

Viacej takých Kok*tov? Já myslím, že jeden vrchovatě stačí, když vidím, čím se obklopuje!

O. Uživatel 19.11.2016 13:02

Uživatel požádal o vymazání
J. Matuška 19.11.2016 13:46

Re: Vandasu, o co se vsadíte,

Plný pytel? Mně by stačil jeden Nigel Farage! Moc se mi líbili mnozí řečníci na Albertově 17. listopadu. Bez papíru by snad ani nedokázali říct jak se jmenují. Včetně dvojdomku...

L. Kolman 19.11.2016 11:58

Janyško, měl byste prostudovat i Marxův Kapitál

a Komunistický manifest. V londýnském City a na Wall Street to prý čtou jako posedlí. Často ze snobismu, ale hlavně pro pochopení situace, v níž žijeme. Nikde jinde prý není tak důkladně popsána logika globálního kapitálu, jako v Komunistickém manifestu. Jen se mu tam prý úplně nepovedlo to, co následuje, tedy řešení krize. Na to budou muset asi přijít sami. Ale furt se nedaří. Co kdybyste jim s tím helfnul, ať se s tím netrápí příliš dlouho? Na co vymýšlet něco, co vy jste už dávno vymyslel!

S. Lazárek 19.11.2016 12:17

Re: Janyško, měl byste prostudovat i Marxův Kapitál

Láňo, až pojedeš do Londýna, tak nad Windmill Street byla na rohu hospoda The Red Lion of Soho a v ní to ten fousatej matlák tehdy sbastlil. U hajzů v té hospodě je pamětní cedulka na to savné dílo a nahoře síň tradic, tam jsme si vždycky po příjezdu do Londýna dali prvního Guinnesse.

P. Vandas 19.11.2016 12:23

Re: Janyško, měl byste prostudovat i Marxův Kapitál

Karel má svou síň tradic ve Vrbně. Má tam i Certifikát. :-):-):-)

S. Lazárek 19.11.2016 12:25

Re: Janyško, měl byste prostudovat i Marxův Kapitál

Kadel by tam měl hlavně zbudovat výzkumnej ůstav kompozitivní teorie, až si pro něj Pán Bůh 50 na 50 jednou pošle, tahle věda zanikne a to by byla strašná škoda....:-)

J. Vobr 19.11.2016 12:29

LAZÁREK, TOMU ŘÍKÁTE HOSPODA ???

https://www.windmillinternational.com/

________________________________________________

Cooooo ???

:-)))

D. Green 19.11.2016 12:45

Re: LAZÁREK, TOMU ŘÍKÁTE HOSPODA ???

"nad Windmill Street byla na rohu hospoda The Red Lion of Soho"

Naučte se číst, vuvuzelo. :))))

J. Matuška 19.11.2016 11:56

Naslouchat lidu není populismus.

...Ale rozhodně není populismem to, pokud politik hájí přednostně zájmy svého národa.

A pane Fencle, docela jsem se zapotil, než se mi podařilo dát tento odkaz. /Mimochodem před časem jsem se ptal pana Vondrušky, jestli by neměl zájem se angažovat politicky - tu "jeho" stranu nebo hnutí bych volil. Odpověděl mi podobně jako Petr Robejšek - oba pánové zůstanou u toho svého "řemesla". Stejně jsou v politice až po uši. Moc jim děkuji./

PressReader - MF DNES: 2016-11-12 - Hlas lidu už není hlasem božím

J. Matuška 19.11.2016 11:58

Re: Naslouchat lidu není populismus.

Omlouvám se, odkaz měl následovat pod citací.

J. Vobr 19.11.2016 12:02

ZEO,VY JSTE JAKO AHASVER

Ahasver je postava „věčného Žida“, který kvůli svému provinění musí až do dne Posledního soudu bloudit po zemi. Podle legendy Ahasver udeřil Ježíše Krista při výslechu u Kaifáše. Podle jiné verze se mu vysmíval, když nesl kříž, slovy: "Tak ty tvrdíš, že se vrátíš." A Ježíš odpověděl: "Ano, a ty tu na mě počkáš." A od té doby musí Ahasver bloudit po zemi a čekat.

__________________________________________________

:-)))

:-)))