28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

O čem vypovídá výsledek voleb

Výsledek 23:3 je výprask, který přesahuje meze realistické představivosti. Jiří Paroubek ho komentoval slovy, že byla překreslena politická mapa. Má i nemá pravdu. Mapa byla překreslena v tom smyslu, že nyní je jasně vidět to, co tu bylo už před tím. Stojíme před realitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
optimistický skeptik 27.10.2008 10:05

Re: Svatá prostoto! Soudružka neví...ale žvaní

Ne tak přesně. Podle daného vzorce lékárnám zůstane za prsty u laciných léků skoro 27 korun, u drahých asi 6, ale tam už je to asi jedno.

kerim 27.10.2008 15:29

Re: Svatá prostoto! Soudružka neví...ale žvaní

Milý Clayi, jsi opravdu přechytralý. Ptal jsem se, co to je arctg. Ty jsi pravděpodobně o trigonometrii nikdy neslyšel, a mě udivuje, kde se tu tato zkratka bere. Tak ji vylož, a bude jasno. A, proboha, nesnaž se honit vodu s  přiblblými vzorečky ministerstva zdravotnictví. Víš, prosťáčci jsou snesitelní jen do okamžiku, než se začnou vytahovat.

Jirka 27.10.2008 0:46

Řekl bych

že tohle je velmi dobře napsáno,pouze bych podotkl,že chiméra není pravicový volič,to bych byl bludička i já,ale chimérou je pravicová strana.Něco takového se v tomto státě nevyskytuje.Bohužel.:-(

Jirka 27.10.2008 0:49

Re: Řekl bych

Ještě bych dodal,že pravicových voličů je tu tak málo,že pravicová strana nemá nárok na úspěch.

Puck 27.10.2008 0:45

Tak jsme dostali vysvědčení

Slušný člověk by českému občanovi kůrku nepodal.

nownow 27.10.2008 0:44

CSSD ze dostala na frak proto, ze kryla Grosse ? A najednou jim nevadi galerka a organizovany zlocin v tesne blizkosti Paroubka ? To asi ne, Astone. Jinak ale souhlas.

R^

clay 27.10.2008 0:30

ad: občanští demokraté vedou opatrnou sociálně demokratickou politiku

aston jako vždy ignoruje fakt, že ODS je v koaliční vládě, nikoliv ve většinové vládě ODS. Astonovo volání a volání jiných dalších pomatenců je voláním po ODS v opozici na věčné časy....:-/

Cedr 27.10.2008 0:30

Astonova slepota

ODS prohrála díky neskutečné aroganci, Kubiceho zprávě a kupování a zastrašování přeběhlíků, jak při důvěře vládě, tak i volbě aktivistického prezidenta.

Podstatnou roli hraje nesouhlas s instatací amerického radaru jejich obrany (ne evropské) a hlavně neuvěřitelné lhaní při zdůvodnění tohoto kroku. Dále daňový sytém založený na superhrubé mzdě, který nejvíce daní lidi s příjmem lehce přes milión - zdravotní a soc. 35 % + cca 23 % daně. Nad milión nic ZSP a pouze 15 % rovné daně pro ty nejbohatší. Zavedení regulačních poplatků, které regulují i chronicky nemocné a děti za to, že se narodí atd.

Astone, přestaň už konečně lhát a očerňovat český, moravský, slovenský, ukrajinský, polský, ruský a další národy, které tady žijí a poctivě dělají a chtějí spravedlivé dělení bohatství společnosti.

clay 27.10.2008 0:33

Re: Astonova slepota

kdyby skutečně ODS prohrála kvůli Kubiceho zprávě, tak by Paroubek po volbách neoddaloval předčasné volby jak mohl...

rif 27.10.2008 0:40

Re: Astonova slepota

nevim kdo je tady slepej, ale s Paroubkem a Rathem jsme si teda pomohli. A to ve vsech bodech ktery si vyjmenoval. Ja jsem uz minuly tyden dal vypoved a prestal jsem pracovat a cekam az mi nejake to bohatstvi spravedlive prerozdeli, doufam ze Cedre makas az se z tebe kouri, chci mit bohatyho Jeziska...

Kačka 27.10.2008 0:53

Re: Astonova slepota

Cedře - R^

Josef 27.10.2008 0:23

ODS = socialne - demokraticka strana ??

ODS pry si pocina jako socialnedemokratika strana zapadniho strihu. Astone, co ty vis o svete? Pivotni casti programu ODS byla tzv. ROVNA DAN !  To se posuzuje ve svete jako ultrapravicove gesto, ke kteremu zapadoevropske pravicove strany nikdy nenasly odvahu! Do dnesniho dne to bylo zavedeno jen ve ctyrech vychodoevropskych pidizemickach. Astone, dopln si vzdelani a potom nas budes moci poucovat o rozdilech mezi levici a pravici ! 

karel 27.10.2008 0:34

Re: ODS = socialne - demokraticka strana ??

Možná, by bylo dobré si přečíst celý článek pozorněji.Místo pivotniho programu.

clay 27.10.2008 0:20

zase se to hemží tisíckrát vyvrácenými "pravdami"

:-/Rv

NobodyWasHere 27.10.2008 0:18

už to nehul, Astone

já se třeba pokládám za pravicového voliče a zůstal jsem doma - hlavně proto, že se ODS po volbách v r.2006 po...ala a neriskovala pokus o získání silnějšího mandátu, raději si ponechala jistá koryta. A nějakých reforem, které by realizoval za 2,5 roku u válu jsem si nějak nevšiml, byť by byly i opatrné. Zato jsem si všiml, jak elegantně ODS hodila do stoupy všechno, o čem kázala před volbami. Čekal jsem, že zahodí tak 60-70%, ale 100% je moc i na mne.

karel 27.10.2008 0:22

Re: už to nehul, Astone

Když jsi zůstal doma,tak nemáš právo si stěžovat.

clay 27.10.2008 0:22

Re: už to nehul, Astone

chtělo by se říct, dobře vám tak...ale odserem si to všichni....ale užil jste si to doufám....Rv

tg 27.10.2008 0:24

Re: už to nehul, Astone

A odměnou ti bude, že se můžeš následující měsíce  a možná roky dívat na spokojené tváře Paroubka, Ratha, Škromacha, Drymla a spol. Děkuji ti , pravicový voliči, který jsi zůstal doma.

karel 27.10.2008 0:15

Nyní vědí všichni proč.

Můj osobní názor je,že celé vedení ODS by mělo dostat po tlamě násadou.Dneska koukají jako telata.

EM 27.10.2008 0:14

Chléb a hry

Pokud by hlavní reflexí těchto voleb bylo to, co uvádí autor, t.j. že národ je v podstatě zdegenerovaný a vyžadující už jenom výše zmíněný chléb a hry, t.j. že události před necelými dvaceti lety byly v podstatě omyl, potom je logickým závěrem, že jsme svědky krize konceptu všeobecného volebního práva (které bylo v našich zemích tuším zavedeno zhruba před sto lety - nějak se to taky vloni moc neslavilo...)

Naštěstí absolutní čísla o počtu odevzdaných hlasů vzbuzujíurčitou naději, že "oslnivé" volební vítězství socanů přivodilo zejm. znechucení voličů ODS (a taky KDU) nad tou plichtou, kterou je Topolánkova vláda při rozložení sil v PS nucena/ochotna hrát. Systémovým řešením by byla změna volebního zákona, ale to je už obehraná písnička.

občan 27.10.2008 0:13

ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Stejně tak jako tvé pohrdání vůlí voličů ve věci radaru.Chováš se jako bolševik.

karel 27.10.2008 0:18

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Ty srabe, nenazývej se občanem a neschovávej se za vůli voličú. Já si tady radar přeji.!

občan 27.10.2008 0:45

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Ach ano,těch 23 % nebo kolik si jich tady přeje dělat z Česka americké vojenské předpolí,na ty bych býval zapomněl.

taky Honza 27.10.2008 6:29

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Běž si ho přát jinam.

glos 27.10.2008 8:44

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

a já ne

Kresinka 27.10.2008 16:04

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

já jsem taky pro radar !

rif 27.10.2008 0:26

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

co to meles tady nikdo vuli volicu nepohrda, Aston jenom komentuje vysledky, a to je rozdil. Proto sem chodim abych is jeho nazor precetl. Volici promluvili a jejich vule bude respektovana ( ne jako Paroubek pri parlamentnich volbach, kdyz nechtel uznat porazku). Otazka je jestli volic volil moudre, a o tom se da s uspechem pochybovat.

Mame takove politiky jake si zaslouzime, politika je jen nasim vernym obrazem, tak si nemame moc na co stezovat. Vcetne chytrolinu na mistni diskuzi kteri vedi vsechno nejlip, a nic jim neni recht. Dobre nam tak Paroubky a Rathy, ted teprve pozname zac je toho loket...

občan 27.10.2008 0:48

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Autor komentuje výsledky tak,že za každým jeho druhým slovem je cítit pohrdání těmi lidmi,co volí levici.Ale to je Neffův dlouhodobý problém,on je mentalitou bolševik,protože uvažuje bolševickým způsobem "kdo nejde s námi je náš nepřítel".

Kačka 27.10.2008 0:56

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

R^

ivan 27.10.2008 2:23

Re: ASTONE TVÉ POHRDÁNÍ VŮLÍ VOLIČŮ JE NEDEMOKRATICKÉ

Stále nechápu, proč je pro Ameriku výhodné mít 50 km (65 km po silnici) od Václaváku radar. Proč ho nechtějí raději o pár set km východněji meno jihovýchodněji (blíže Íránu). Anebo je něco jinak než nám říkají, pak to není fér. No že po tolika letech Aston pochopil, že lidem je u nás bližší sociální standard Švédska, Dánska apod. je pokrok. Snad s tím vydrží žít a napíše nějakou knížku.