28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

O čem vypovídá výsledek voleb

Výsledek 23:3 je výprask, který přesahuje meze realistické představivosti. Jiří Paroubek ho komentoval slovy, že byla překreslena politická mapa. Má i nemá pravdu. Mapa byla překreslena v tom smyslu, že nyní je jasně vidět to, co tu bylo už před tím. Stojíme před realitou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Oponent 27.10.2008 7:34

Re: Opět Astonovy rádoby pravicové plky

Jistě. A taky mě nikdo nedonutí, abych hlasoval pro ODS, která snížila reálné platy ve školství, zatímco ČSSD se aspoň snažila dorovnat inflaci. ..... Prostě volím a budu volit podle svého sociálního postavení.

callout 27.10.2008 3:14

naprosty

souhlas Astone, diky za tento skvely a "politicky nekorektni" clanek. Kez by v sobe nasel napr. Mirek Topolanek odvahu a zaroven s vhozenim rucniku do ringu zduvodnil volebni prohru ODS vasimi slovy a prestal ji zduvodnovat recmi o chybach vlady. Sice by razem bylo o jednu politickou mrtvolu vic, ale te katarze!

Fafa 27.10.2008 2:53

Astone,

smutne ovsem je, ze volici ve zbytku zapadni civilizace nejsou o moc odlisni. Lincoln nebo Gladstone by v ramci dnesniho politickeho spektra byli radikalni pravici.

Větší vlastenec 27.10.2008 1:27

Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

Aston, tedy buržoasní synek Neff, píše po své přirozenosti. Tedy buržoasně, protilidově, protisocialisticky. Pan Neff získal svým protisocialistickým psaním "věhlas" mezi určitým typem čtenářů. Mezi příslušníky reakce, mezi zaprodanci a samozvanci, zbytky zrádné buržoasie, oportunisty, zrádci všemi.  (Y)

Tento "věhlas" mu přinesl i tzv "úspěch", to jest, v mluvě chamtivých kapitalistů, peníze. Ano, pan Neff se obohatil svými penězi na náš úkor, plácal se radostně po naditém měšci i plném břiše. Byl spokojen sám se sebou, se svými články, i se situací v naší vlasti.  :-/

Panu Neffovi nevadí bída, útlak a vykořisťování pracujících, protože se pohybuje ve světě přepychu, okázalé spotřeby.  A teď přišlo probuzení. Pracující již hlad zhnět, teď duní právo v jícnu temně, chví se páně Neffova světa základ vratký.

Pan Neff pochopil, že byl vším, brzy bude ničím. A napsal svůj první dobrý článek. Napsal prostou pravdu : český lid chce socialismus. Napsal to právě včas. Příští rok náš parlament, plný našich přátel a přítelkyň, přijme balík zákonů na ochranu republiky. Štvavá protilidová média budou zrušena, Neviditelný pes skončí.  ;-D

Napíše-li do té doby pan Neff více pravdivých článků, změní-li svůj protisocialistický postoj, provede-li hlubokou sebekritiku, bude mu umožněno vstoupit do Svazu spisovatelů. Což je základní podmínka pro případné vydání tvorby jakéhokoli autora krásné literatury v naší krásné socialistické vlasti.  V >-

karel 27.10.2008 1:39

Re: Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

Kdyby, jsi místo nejapných grafomanských blábolů, radši napsal co s tím!

Jirka 27.10.2008 1:42

Re: Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

Hm,babo raď!

V 27.10.2008 2:35

Re: Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

ja myslim ze babi rady by byly, jenze lidi by je nechteli slyset, natoz se podle nich zachovat, jsme na naklonene kluzke rovine smerujici k socialismu, ktery jsme emocialne vlastne nikdy neopustili, vcetne tech z nas, kteri nemohou komunisty vystat, ti obzvlaste jsou v zajeti kolektivismu jako nikdo jiny

Jirka 27.10.2008 1:39

Re: Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

HOBBO 27.10.2008 3:21

Re: Astonův první dobrý článek. Labutí píseň nebo bod obratu ?

Pro VETSIHO VLASTENCE.Nemas pravdu ze budou zrusena stvava protilidova media, budou Paroubkem pouze zakazany stupidni debaty pod clanky jako je zrovna tady ten tvuj epochalni nesmysl ;-D Takze noviny se budou psat dale,ale ty uz ta svoje moudra budes resit pouze v hospode lV cenove skupiny se sobe rovnym povlem :-D:-P;-);-P;-D

Jan Mertl 27.10.2008 1:12

Zadostiučinění? Ne, výzva

Je samozřejmé, že každý člověk má jisté vidění světa, které je mu vlastní a z nějž vychází. Ale klíč k tomu, abychom s těmito různými pohledy dokázali úspěšně žít spolu, je neuzavřít se názorům, pohledům a zkušenostem ostatních, byť je to někdy hrozně těžké a vyžaduje to mnoho sil. Lze citovat z José Ortegy y Gasset (Gasset, O: Vzpoura davů. Naše vojsko, Praha, 1993): „Být levicový, stejně jako pravicový, je jeden z nesčetných způsobů, jež si člověk může vybrat, chce-li se stát imbecilem – oba tyto způsoby jsou ve skutečnosti formami mravního ochrnutí.“ To není myšleno jako popření pravo-levého dělení politiky a názorů, to samozřejmě existuje a je to užitečné i z hlediska klasifikace různých přístupů. Ale „zabetonování se“ ve svých přístupech vede k jakési „zákopové válce“, která je neproduktivní, dochází k tomu, že již v průběhu existence jedné vlády druhá slibuje, že zaváděná opatření zruší atd. Více konsensuální řešení, jakkoli asi více „bezzubá“ a méně efektní, mají výhodu v tom, že přetrvají delší dobu, jsou vyvážená a v rámci společnosti podporují spíše dostředivé než odstředivé tendence. A tvorba toho konsensu založená na vzájemném respektu a úctě k názoru druhého je daleko sympatičtější než silové „protlačení“ názoru svého, jakkoli jsme v poslední době byli svědky právě a především takových křečovitých řešení na obou stranách české politiky.

Franta Trubec 27.10.2008 1:08

ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

jako zkorumpovana strana mafisticky organizovanych loupezniku.

Presne tak mi to bylo nezavisle receno z mnoha mist, kdyz jsem se opet po dvou letech prijel podivat do vlasti. Zda se ze jedine zivotni kriterium, "penize, penize a jenom penize," ktere zemi naordinoval temer pred dvema desetiletimi Vaclav Klaus, nese stale stejne zkazena ovoce.

NM 27.10.2008 1:15

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

FrantoTrubče, prozraď nám neznalým, jak dokážeš žít bez peněz?

karel 27.10.2008 1:23

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Trubka má kreditky.

karel 27.10.2008 1:19

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Asi bude lepší trubče,když sem nebudeš jezdit.

Franta Trubec 27.10.2008 1:30

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Karle mas pravdu, prinejmensim jsem to na par let "zabalil." Ale never say never (nikdy nerikej nikdy). Po nejakych letech doufam, ze se situace zlepsi a na rodnou hroudu se opet prijedu podivat.

Jirka 27.10.2008 1:36

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Doufám,že nám přivezeš banány.Tady už na ně zase budou fronty.:-P

Franta Trubec 27.10.2008 1:52

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Jiri, snad nebude tak zle. Zatim nevim, kde je lepe. Srab ale prichazi v posledni dobe vzdy ze zapadu. Naposledy se zapad zahojil na rozpadu (tzv. socialistickeho) vychodu, coz nam tady ekonomicky hodne pomohlo. Ovsem nyni, islamska soudrznost je presprilis silny orisek, na niz si zapad vylamuje zuby, namisto toho aby se opet ekonomicky pozvedl a napakoval.

karel 27.10.2008 1:51

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Tak , za prvé:nemachruj na mě s angličtinou,to dělají ubožáci co chtějí být světoví.A za druhé:poraděnkové, kteří jedou vydělávat do světa,tváří se jako,že peníze pro ně nic neznamenají,jsou nám tady platní jako mrtvému zimník.Jo a věř mi ,že ti vůbec nic nezávidím.

Franta Trubec 27.10.2008 2:16

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Her Gott Karle, ses nejak nabrousenej a beres si veci prilis osobne. Vzdyt jsem se jenom ozval s vlastni zkusenosti na clanek. Nebylo v tom zadne machrovani, zadna svetovost, zadne radeni, zadna zavist. Jsem uz ve veku a prijel jsem se podivat, zdali by se nedalo uvazovat o ziti na penzi v Cesku. Nezdalo se mi, ze by ziti v Cesku splnovalo me predstavy, napriklad i z duvodu mezilidskych vztahu, ktere tady docela dobre demonstrujes. Nevim proc tak vyskakujes, ale kdyby krajani prijizdeli dozit do Cech, byl by to pro republiku ekonomicky prinos. Bohuzel, pan Klaus na to jeste neprisel a zrejme nikdy neprijde, asi tak jako ty.

V 27.10.2008 2:40

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

ty ^&*(, kdyz nechces machrovat, tak mu, tedy nam neprekladej ty tve anglicke perly, tady neni nejaky vidlakov

karel 27.10.2008 2:45

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Já beru věci ,vždy osobně.Polož si otázku proč jsi odjel do světa.Peníze ,svoboda?Já nevím a je mi to úplně jedno.Zapomínáš, že přes čtyřicet roků,tady komunisti devastovali morálku.To se podepsalo na několika generacích zdejších lidí.Toto není omluva.To je konstatování skutečnosti.Jsme tím postiženi všichni.Někdo víc, někdo mín.Ale nemám rád, když mi někdo říká,co si mám myslet.Je zde mnoho věcí,které mi vadí ,které bych změnil okamžitě,ale je mi také jasné ,že to není možné.Celá země musí projít přerušeným vývojem.Pokud je ti,zde tak zle ,tak neraď a zůstaň kde jsi.

Franta Trubec 27.10.2008 6:27

Re: ODS se ve vlade bohuzel zase predstavila a predvedla

Mohu odpovidat velice stucne. Naucil jsem se brat veci co mozna nejmin osobne. Proc jsem odjel do sveta? Snad to byla jen shoda nahod a okolnosti. Kdyz jsme byli parta, v te dobe jeste mladych kluku ve Francii, tak komunisti (8. rijna 1969) zavreli hranice. Po zrale uvaze jsme zustali vsichni venku. Takze chces-li, utek pred sovetskou armadou a jejich bratrskou pomoci. Postupem casu jsme se rozutekli po svete. Ted, po mnoha desetiletich se obcas sejdeme - v Cechach a jednim z predmetu hovoru je, kam se presunout na penzi. Musim podotknout, ze se jedna sice o financne zajistene lidi, ale castecne omezene rodinnymi vazbami (zena si neni jista, kdo bude hlidat vnoucata, jak casto se s nimi uvidime, atd., atd.,...).

No Karle, budme uprimni, moralka je zdevastovana i na zapade. Nebyl tu sice komunismus, ale korupce tu taky vesele kvete. Staci se podivat na zapadni financnictvi a podvody, ktere zaplati cely svet.

Nevim z ceho usuzujes, ze mi je v Cechach zle. Prinejmensim na dovolene je prece vsude dobre. Ba naopak, propagoval jsem Cesko jako dobre misto k ziti na penzi, ale byl jsem varovan, ze tomu tak neni. Napriklad jeden kamarad se pred vice nez rokem nastehoval do Cech natrvalo s velkym optimismem, ale uz tam neni. Ma k tomu padne duvody. Nyni je v Costa Rica a nemuze si to vynachvalit.

Jiří K. 27.10.2008 1:03

Dvěma slovy

Raněni slepotou.

Aston i ODS!

rif 27.10.2008 2:44

Re: Dvěma slovy

nekdo tu rozhodne ranen slepotou je, a ted jde o to jestli je to Aston, nebo Jiri K. Vsazim na Jiriho K.

Marek 27.10.2008 0:56

V podstatě souhlasím s Astonem.

Myslím si, že aspoň 70 % voličů je buď zabedněných levicových kverulantů nebo pomatených pánbíčkářů absurdně s komunistickými sklony. Z toho vyplývá, že rozumně vládnout na základě výsledků voleb neumíme a ani to asi nelze. Asi bychom potřebovali buď monarchii s osvíceným monarchou s velkými pravomocemi nebo vládce Putinovského typu, který by si nenechal do vládnutí kecat od takových směšných ale nebezpečných kreatur jako je Rath nebo Paroubek. A nebo se na to úplně vykašlat a rozplynout se v EU. Za vhodné bych také považoval maximálně omezit přístup do vyšší politiky ženám a pokud možno i do jakýchkoli vyšších funkcí, kde je třeba racionálně rozhodovat. Prostě nemají rozum mužského typu. Víte to všichni, kdo jste pár let ženatí a jenom to z důvodu sexuální závislosti na ženských tvarech s přiblblým úsměvem tolerujeme. Hovg.

karel 27.10.2008 1:00

Re: V podstatě souhlasím s Astonem.

Ty tvary,jsou ale moc krásné.

Marek 27.10.2008 1:08

Re: V podstatě souhlasím s Astonem.

Souhlasím. V tom je ale ten náš průšvih. Určitě by pro nás bylo bezpečnější a levnější chovat doma místo nich třeba tygra nebo lva nebo aspoň pumu a kompenzovat si to častějším používáním bordelů.

karel 27.10.2008 1:14

Re: V podstatě souhlasím s Astonem.

Nejsem o tom přesvědčený.Puma ,tygr, lev no dobře,ale kdo mi bude uklízet a nadávat?

karel 27.10.2008 0:55

Analýza.

Pěkně, natvrdo a bez skurpulí anonymě to tady dáváte Astonovi sežrat.Každý přesně ví, co a proč,kdo co neměl a kdo co měl udělat(říci,napsat,atd.).Hezoučká, čecháčkovská vlastnost.Ale, nikdo z vás tady nenavrhl ROZUMNÉ řešení.Jenom plky.Napište chytrolíni,co s tím? Já nevím.Jediné ,co vím je, že tady nechci ani Grebeníčka, ani Paroubka.