26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Ó, božská viditelnosti!

V dnešní turbulentní době připomínající poměry těsně před válkou, těsně před summitem předáků Evropy, usoudil hlavní lidovec Pavel Bělohrádek, že sestřelí ministra obrany Martina Stropnického. Jako důvod si vybral ministrův komentář k něčemu, o čem už několik dnů psaly všechny noviny a co bylo jasné každému, kdo není padlý na hlavu, že Češi vyměnili pět svých lidí za Libanonce Fajáda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 12.2.2016 13:11

Uživatel požádal o vymazání
P. Klouda 12.2.2016 13:13

Re: Námořní manévry lodí NATO

Nejen u ní, pane Rysy. Nejen u ní.

Deatily ale plýtvat nebudu ~ nevěřím ani za mák, že by Vás mohl kterýkoli z nich zajímat... 8)

O. Uživatel 12.2.2016 13:15

Uživatel požádal o vymazání
P. Klouda 12.2.2016 13:20

Re: Námořní manévry lodí NATO

Nu, když vidíte sílu osobnosti jako ekvivalent síly jeho bicepsů, apk je další diskuse marná. Pro mě 100%ně.

O. Uživatel 12.2.2016 13:25

Uživatel požádal o vymazání
F. Doušek 12.2.2016 12:43

To jsem z toho jelen. Italové prý mají zájem o

uskladnění svých ropných rezerv v tancích českého ČEPRA. Hlava mi nebere, proč jsme my uskladnili naše rezervy v Německu, notabene u podvodné firmy.

H. Balzám 12.2.2016 12:48

Re: To jsem z toho jelen. Italové prý mají zájem o

Třeba je to schválně, aby to nebylo na území státu. Možná kvůli povodním, možná kvůli tomu, kdyby Hrad a Strakovku ovládli teroristé (i když to už je myslím tady :-) )

P. Lepew 12.2.2016 12:56

Re: To jsem z toho jelen. Italové prý mají zájem o

Nebo je to prostě o ceně :).

Ale pravda je že část hmotných reserv by měla být mimo území daného státu.

P. Klouda 12.2.2016 12:21

»Nemůžeme předstírat, ...

... že existují dvě pravdy, které jsou navzájem v rozporu, a přesto jsou obě pravdivé. To je šílenství. Boří to vnitřní jednotu člověka i ničí jeho význam jako osobnosti.« (M.D.O'Brien)

H. Balzám 12.2.2016 12:24

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Ano, máte pravdu! :-)

P. Klouda 12.2.2016 12:32

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

To pan M.D.O'Brien, nikoliv já... ,)

H. Balzám 12.2.2016 12:33

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

I on má pravdu! Všichni kolem mne mají pravdu! Jéšišmarjá, já se z toho zblázním! (toho si nevšímejte, slavím!!! :-) )

P. Klouda 12.2.2016 12:36

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Máte-li co savit, je na místě pogratulovat. 8)

H. Balzám 12.2.2016 12:40

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Podařilo se mi výhodně prodat na trhu práce, bez konexí, bez řiťolezení, opravdu jenom vlastní píle, zkušenosti a dovednosti, sice jsem musel trošku snížit laťku, protože v Německu bych neměl šanci na stejnou pozici, kterou jsem tady budoval přes deset let, ale je to přesto úspěch, ta práce se mi líbí a fakt se na to těším :-) (a samozřejmě těch peněz, co to hodí, ale ty pro mne nejsou podstatné)

P. Klouda 12.2.2016 12:42

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

T povzbudí! 8) ....... A ten peníz jistě taky trochu... 8))

H. Balzám 12.2.2016 12:49

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Já mám k penězům velmi rezervovaný vztah, když je mám, umím to s nimi, když je nemám, umím to i bez nich :-)

P. Klouda 12.2.2016 12:55

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Už je to cca 5a20 let, co jsem/jsme to uměli bez nich. Teyd ne že bychom teď byli nějaká vyšší střední třída, ale celkem jsem spokojeni ~ tedy co se týče prostředků... ,)

H. Balzám 12.2.2016 12:57

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Jo, my byli i na komoušské poměry chudá rodina, takže jsem se naučil brát stoicky, že si něco koupit můžu a něco ne. Dneska, ať bolšáni křičí, když srovnám, jak se měli mí rodiče a jak se mám já, žiju si jak prase v žitě a nemusím být swině :-)

P. Klouda 12.2.2016 13:08

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Ano, se sroickým přístupemskutečně moudrého životního filosofa lze projít ledaskterým peklem ~ včetně toho komoušského. Pravda ~ dnes je vše "sofistikovanější"... :/

H. Balzám 12.2.2016 13:18

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Výhodou je zachovat si odstup i za cenu nepohodlí. Já třeba zastávám názor, že černobílé vidění světa je docela užitečná věc. Jasně, věci jsou složité, komplexní a tak, bla bla bla, ale důležité je dle mě mít jasno v tom, co je dobro a co zlo.

P. Klouda 12.2.2016 13:24

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Vybavil jste mi vzpomínku na jednu Čapkovu povídku z některé z jeho dvou kapes: jak syn obhajuje to, že zabil svého otce kvůli kusu pole, které by zajistilo sjednocení dvou dosud oddělených lánů. Spor je nerozhodný (ve všech odstínech gray scale), dokud se do sporu nevloží Bůh, který do toho vnese ještě jeden odstín šedé navrch... 8)

H. Balzám 12.2.2016 13:28

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Samozřejmě, že je to jen nadsázka, ale stejně... Ty lány bych musel nejdřív vidět, abych se rozhodl :-)

P. Klouda 12.2.2016 12:49

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

.)

I. Semrád 12.2.2016 12:24

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Například axiom výběru.

Je to hrozné ;-)

P. Lepew 12.2.2016 12:42

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Můžeme :)

Tohle je problém starý jak lidstvo samo, třeba Indové (nepamatuji si jméno) se k tomu staví systémem nižší a vyšší pravdy (hodně zjednodušeně řečeno), dokonce (pokud si správně pamatuji) tak tam byl základní bod logiky, že pravda i nepravda na nižší úrovni může býr obé pravdou na úrovni vyšší.

A pak se v tom vyznejte.. My na západě tomu myslím říkáme subjektivní pravda a výroky v oblasti nedokonalých informací..

P. Klouda 12.2.2016 12:49

Re: »Nemůžeme předstírat, ...

Když to tak čtu, tím více jsem šťasten, že nevěřím hindusmu i s mnoha jeho na první pohled, krásnými myalšnkami ,)

F. Doušek 12.2.2016 12:13

Kdo tedy obchoduje s Islámským státem?

http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a-stredni-vychod/394544-nepratele-nebo-partneri-ruskou-firmu-asaduv-rezim-a-islamsky-stat-spojuje-jeden-kseft.html

P. Klouda 12.2.2016 12:37

Re: Kdo tedy obchoduje s Islámským státem?

Přímo Turci, Rusové, drogové kartely, nepřímo neadnárodní neziskovky...

F. Doušek 12.2.2016 12:41

Re: Kdo tedy obchoduje s Islámským státem?

Já jen, že si nedávno Rusové s Turky poměřovali pindíky resp. obchodování s IS, a zdejší kremrole zde rusákům nadšeně přikyvovaly.

P. Klouda 12.2.2016 12:47

Re: Kdo tedy obchoduje s Islámským státem?

Kremrole jím nanejvýš jednou za rok. 8) ....... A ~ upřímně v daném kontextu je patrně nepostatné, kdo víc, a kdo míň, ale žen vůbec, Tedy pro mě... IMO