1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Nudná kampaň

Politologové si stěžují, že je předvolební kampaň nudná. Těžko soudit, co by se mělo stát, aby jim připadala zábavná a dramatická: jeden z vedoucích protagonistů je nohou v kriminále a pokouší se tam nahnat jiné protagonisty a do toho vjíždějí piráti s autobusem pomalovaným kriminálníky, jimž hlavní pirát dělá biřice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 18.10.2017 12:51

Re: Stojí za přečtení

...nevolit výše uvedené strany (TOP 09, ODS, ANO, ČSSD nebo KDU-ČSL), protože tyto strany podporují Evropskou unii, která je protikřesťanská, promigrační a totalitní. „Naši křesťanští politici by se měli učit u Poláků a u Orbána. Tyto volby totiž nejsou jen jedněmi v řadě jiných. Možná se v nich nezvratně rozhoduje o našem osudu, mimo jiné i o svobodě vyznání. Zodpovědná volba křesťanů proto nemůže být prounijní, tj. promuslimská, a tedy protikřesťanská. Daleko pravdivěji hodnotí naše bytí v EU Robejškovi Realisté, Machovi Svobodní či Okamura, tedy politici (pokud vím) nikoli křesťanští. Že by i tady platilo, že první budou poslední...

J. Anděl 18.10.2017 12:59

Re: Stojí za přečtení

Možná proto nejsem křesťan. Ač s něčím z citovaného souhlasím (nehledě na lásku k mnoha textům Bible a Ježíšova učení), mám větší svobodu rozhodnout se sám a nikoliv na základě toho, že křesťan by měl či musí, protože...

J. Kavalír 18.10.2017 13:05

Re: Stojí za přečtení

Jenže oni ti křesťani rádi nastaví i druhou rvář, aby vyjádřili svoji zbožnost a dostali se do ráje. Narozdíl od slimáků, kteří jim, ve jméhu stejného Boha (ono jich totiž víc není), rádi po té papuli dají s ještě jim ji šetrně oddělí od těla, aby v ráji dostali 72 panen k volnému používání.

J. Štrobl 18.10.2017 13:21

Re: Stojí za přečtení

Skvělé. Přiznám se, že takový hlas z lůna katolické církve jsem již dávno postrádal.

F. Navrátil 18.10.2017 11:59

Nepoučitelní

Když se kampaň přepískne, působí kontraproduktivně. O tom by mohl poutavě vyprávět Zeman, kterého korunovala v prezidentských volbách masiví a agresívní kampaň ve prospěch Schwarzenberga. Ta sama chyba se provádí i v současnosti, kdy mainstream přimalovává andělská křídla Sobotkovi a Kalouskovi a maluje Babiše a Okamuru jako dva rohaté satanáše. Tím sociální demokracie spadla na 10 procent a Kalousek padá mimo parlament. Naopak Babiš a Okamura budou vítězové těchto voleb! Jen proto, že se jim dostalo masívní a nepřetržité, byť negativní, do absurdity dovedené publicity.

M. Prokop 18.10.2017 12:05

Re: Nepoučitelní

Presidentem udělalo Zemana jeho buranství.

Máte nějaký vzoreček těch Dluhoslavovových andělských křídel?

Bureš a Okamura mohou být vítězi, ovšem k naší škodě.

A. Trick 18.10.2017 12:13

Překlad

Buranství - politická nekorektnost

A to je dobře!

V. Klepetko 18.10.2017 12:28

Re: Překlad

Hlavně to neříkejte panu Lazárkovi:-))

F. Navrátil 18.10.2017 16:35

Re: Nepoučitelní

Přesně tak. K naší škodě! Díky tomu, že mainstream nedokáže udržet své emoce na uzdě.

V. Klepetko 18.10.2017 12:07

Re: Nepoučitelní

Myslím, že Radek Pokorný - a jeho prodloužená ruka Sobotka - naplánovali odstranění Babiše z vlády pár měsíců před volbami zejména proto, aby se o Babišovi pokud možno vůbec nemluvilo a sešel z mysli voličů!

Jenže do toho vstoupil aktivní, ale takticky nevyzrálý Chovanec se všemi těmi svým orgány, činnnými v podezřelém řízení, a celé to podělal. Korunu tomu všemu nasadí Zao-ce Tung, který se s Babišem utká v superdebatě ve formátu 1+1, aby ho co nejvíce zviditelnil i v poslední den...

H. Balzám 18.10.2017 12:38

Re: Nepoučitelní

Člověk, který se nechá při volbě ovlivnit mediální kampaní a nehledá si vlastní informace, má IQ mletého masa.

M. Prokop 18.10.2017 13:18

Re: Nepoučitelní

Takových je ovšem většina.

F. Navrátil 18.10.2017 16:43

Re: Nepoučitelní

Propaganda a reklama jsou vysoce sofistikované činnosti. Nepůsobí pouze na osoby ve vegetativní stavu. Ať už pozitivně nebo negativně.

M. Moravcová 18.10.2017 11:35

Opsáno a souhlasím s tím

Nechci, aby to někdo bral jako podprahové/mimoběžné předvolební sdělení, ale jen jsem chtěl dát najevo, že od jisté doby se stydím a bojím používat slovo ANO a raději na příslušné otázky, na něž chci odpovědět kladně, sahám po starém dobrém, byť nespisovném slově JO. Ať si to každý přebere jak chce. Ne, nehledejte za tím víc, než v tom sdělení je. Prostě jen NE, bude hůř...

V. Klepetko 18.10.2017 11:57

Zajímavý názor.

Já bych Vám chtěl na oplátku rovněž sdělit, paní Moravcová, že po zralé úvaze jsem se rozhodl dát ANO svůj hlas ve volbách. A nestydím se za to - mám totiž pocit, že se mi toto rozhodnutí podařilo obhájit v otevřené diskusi i zde na Psu!

Opravdu jsem váhal, to rozhodnutí lehké není a beru tím na sebe i svůj díl odpovědnosti za příští vývoj. Nakonec mě přesvědčil tento dialog s panem Vlastimilem Podrackým:

http://1url.cz/JtIbr

Pan Podracký rozhodně není žádným fandou Babiše. Velmi si jeho názoru vážím, a to že uznal mé argumenty za relevantní, to byl pro mě možná ten rozhodující moment. At ́ se každý rozhodne sám - dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, bez losovačky, siderických kyvadélek a alibismu!

Přeji šťasnou ruku při té volbě i Vám, paní Moravcová!

M. Moravcová 18.10.2017 12:03

Re: Zajímavý názor.

volby máme svobodné a tajné. Přesvědčovat Vás nebudu. Já mám až přímo fyzický odpor k Babišovi, jako Pražačka ke Krnáčové a jejímu spolku na radnici. Nelíbí se mi ani lidi, ani program, ale hlavně nedemokratické metody, jakými se prosazují.

M. Prokop 18.10.2017 12:12

Re: Zajímavý názor.

Máte velmi zdravé antipatie.

Připomněl bych Kleslovou, Bureš se jí dlouho držel.

V. Klepetko 18.10.2017 12:17

Re: Zajímavý názor.

Z toho co píšete, mi nejvíce vadí ty nedemokrtatické metody. Stejné, jako se uplatnily proti Nečasovi a i před tím proti jiným...

Jenže mám pocit, že nyní se uplatňují hlavně proti Babišovi. Není to poctivá soutež programů, je to pořád o jakýchsi odposleších, hnízdech , Šumanech atd. atd. Ta opozice proti Babišovi není stavěna poctivě.

To se někdy stává, když je odpor příliš velký. Hilsner byl sám o sobě také velmi odporný, doslova odpudivý. Takže Vás asi chápu!

M. Moravcová 18.10.2017 12:39

Re: Zajímavý názor.

měla jsem na mysli nedemokratické metody uvnitř strany ANO - tam rozhoduje jen Babiš. Ale nedemokratické metody obecně mi vadí. Taky si myslím, že Babiš stojí za vládním pučem na Nečase. Proč? Protože mu předcházela masivní negativní a dehonestační kampaň právě Babiše a Zemana, už tehdy přílišných kamarádů. Dokázat to nemohu, ale ještě nikdo mě nepřesvědčil o opaku. A pozdější - oni mě stvořili, za všechno může ODS, oni všichni kradnú - je jen dalším přesvědčivým faktorem.

M. Moravcová 18.10.2017 12:41

Re: Zajímavý názor.

navíc si myslím, že Ištván se Šlachtou (pozdější Šlachtova kariéra) byli a jsou na výplatní listině Agrofertu.

H. Balzám 18.10.2017 12:51

Re: Zajímavý názor.

I podle mne je to přesně tak, jak píšete.

V. Klepetko 18.10.2017 12:58

Re: Zajímavý názor.

Paní Moravcová, jak chcete aby Vás někdo přesvědčil o opaku hypotetického tvrzení, které není podloženo ničím konkrétním?

Já jsem přesvědčený o tom, že celý ten hanebný útok na Nečase skutečně zavinil Ištvan, který se utrhnul z řetězu. Měl pocit že ho "justiční mafie" utlačuje, ten Kučera k těmto pocitům dodal munici, a ten zástupce se to prostě rozhodnul "všem těm pražákům" vrátit. Ani stín Babiše v té aféře nebyl!

Pokud jde o nedemokratické procesy uvnitř ANO - je to zaujatý postoj ZVENČÍ. Já se viděl různá jednání na lokální úrovni. Hovořiol jsem dlouze s mimistrem Stropnickým, který má velmi disentní názory na mnoho věcí. S panem Patrikem Nacherem. Můj dojem je ten, že z hlediska vnitrostranické demokracie se ta strana od jiných vůbec neliší - stejné postupy, problémy, spory atd. Toto není názor - ale něco jako "svědectví"...

M. Moravcová 18.10.2017 13:05

Re: Zajímavý názor.

ne, ten případ byl uměle převeden do Olomouce - vždyť je to "logické" - když přepad Strakovy akademie je řízen z Olomouce, že? Ištván se sám z řetězu neutrhnul. Musel mít velmi silný stimul, musel ho někdo hodně nakopnout, než jen neuznané ambice.

Pane Klepetko, já vám Babiše nevymlouvám. Pro mne je to typický příklad hanebného člověka, který si zadal s komunistama, STB, byl bílým koněm při skupování českých firem a pozemků, který pro vlastní prospěch neuhne před žádnou prasárnou. Na každého protivníka má složku a neváhá s ní mávat ani v parlamentu. Děkuji, to je něco, co nezkousnu.

V. Klepetko 18.10.2017 13:13

Re: Zajímavý názor.

Argumentovat nemá smysl - jen mám pocit, že ten tok informací Vašim směrem nebyl přirozený, ale deformovaný informačními technology moci. A proto jste možná uvěřila té alternativní pravdě...

Pan Lazárek zde před nedávnem psal o krásné knížce Stanislava Lema "Futurologický kongres". Jestli jste to nečetla a budete mít čas, podívejte se na to - pak lépe pochopíte, co mám na mysli!

In any way - dobrou náladu, a přeji Vám i sobě splnění mých i Vašich tajných přání:-))

M. Moravcová 18.10.2017 13:18

Re: Zajímavý názor.

jenže vy nepředkládáte argumenty, ale svoje přesvědčení, stejně jako já. Takže se přesvědčit navzájem nemůžeme.

M. Varadinková 18.10.2017 13:06

Re: Zajímavý názor.

Rozhoduje jen Babiš?

Už jste zapomněla na dobu, kdy ta samá média totéž tvrdila o ODS? Že tam o všem rozhoduje Klaus, že je to strana jednoho muže?

A kdo rozhoduje v Topce? I někdo jiný, než Kalousek?

M. Moravcová 18.10.2017 13:15

Re: Zajímavý názor.

ano, média to tvrdila. Já jsem Klause uznávala, tak jsem jim nevěřila. Navíc jsem u Klause navzdory médiím zaznamenala i pokoru a omluvy za chyby. Nebyla to strana jednoho muže, těch lidí kolem něj jsem uznávala víc. Topka mě nezajímá, jsou to havlovci.

R. Brzák 18.10.2017 13:01

Re: Zajímavý názor.

Pokud Vám vadí nedemokratické metody - pak Vám asi nevadí nedemokratické hnutí ANO...Váš pocit, že jsou používány hlavně proti Babišovi (a já neříkám, že socani je neužívají), pak to může mít také další vysvětlení. Za prvé, Babiš, jakožto muž s největší koncentrací různých druhů moci nad občany v rukou, přirozeně sklouzává k jejímu zneužívání - a to se mu vrací v podobném od jeho oponentů. Za druhé, Babiš celou svou kampaň má založenu na povzbuzování takových Vašich pocitů - je to profík!

V. Klepetko 18.10.2017 13:23

Re: Zajímavý názor.

Babiš misí mít jak uvnitř strany, tak ve vládě jasnou a dobře stavěnou opozici. Řeči o "nedomokratickém ANO" neberu - něco o poměrech "uvnitř" vím, a probíhá tam normalní zdravá diskuze a výmena názorů, a názorová pluralita je asi tak o dva řády větší, než třeba u Okamury.

Pokud jde o vládu, tak koncentrace různých druhů moci - to opravdu JE raálné a velké nebezpečí! To je první závažný argument v celé této diskuzi. Je to argument významný a relevantní! Myslím si ale, že institucionálně je náš systém tak dobře nastaven, že zneužití moci neumožní. A že úlohou koaličních partnerů bude Babiše hlídat a "civilizovat", a nechápu proč by se jim to nemělo podařit...

M. Varadinková 18.10.2017 12:33

Re: Zajímavý názor.

Fyzický odpor - to je o čistě emocích, ne o racionální úvaze. Ostatně cílem celé té štvanice na Babiše (postavené na estébáckých metodách - šmírování, odposlechy, účelová kriminalizace....) je přesně takové emoce v lidech vyvolat. Aby jim ten "fyzický odpor" zabránil v užívání zdravého selského rozumu.

V tom "fyzickém odporu" ale ani zdaleka nemáte na Hájkovou - a ta by Vám v tom mohla být odstrašujícím příkladem.