2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Nestylově o stylu

Britský premiér Cameron jednal v Bruselu s předáky unie a vrátil se domů s ujištěním, že půjde o pohodový rozvod. Což je samozřejmě nesmysl, jak už jsme zvyklí z těchto zdrojů slýchat – s tím ovšem, že nic jiného k tomu říct nemohli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 30.6.2016 15:21

Uživatel požádal o vymazání
B. Hančl 30.6.2016 13:17

ČT 24

Co to je za kreténa ten Jůn? Víte někdo? Blba s hovnem na hlavě se neptám.

J. Mráz 30.6.2016 12:37

Tak to já si myslím,

že ta všelidová hlasování jsou vrcholem té demokracie a mělo bych jich být co nejvíc. O všech důležitých věcech by měl rozhodovat lid, ten sám nejlíp ví, čeho mu třeba a co je pro něj nejlepší. Akorát, že v republice by nebyla ani jedna skládka odpadů, taktéž spalovna odpadů, úložiště čehokoli, nikudy nevedla dálnice nebo přivaděč na ni, ale za to bychom měli všude chráněné krajinné oblasti. To by byl život, všude samé krásno a zdravo.

J. Kopeček 30.6.2016 12:30

Bla, bla, bla.

Takže podle Neffa v referendech rozhodují nekvalifikovaní lidé. A Juncer, Schulz a ostatní eurobanda jsou kvalifikovaní? Tak proč se chovají jako hovada? Ve Švýcarsku tito "nekvalifikovaní" rozhodují v referendech o ledačem a přece jim to funguje. Neff se svými žvásty zařadil mezi politiky, kteří si myslí, že jsou něco extra a lůzu, která na ně dře, potřebují jen při volbách. A výsledky těch kvalifikovaných vidíme všude kolem sebe.

I. Mertl 30.6.2016 12:45

Re: Bla, bla, bla.

Ano, Neff má pravdu. I Vy máte, pane Kopečku, pravdu v tom, že věrchuška EU nepůsobí jako doopravdy kvalifikovaná. Ale, pane, za to mohou její voliči! Já vím, k Vám je to daleko, ale přesto - jsou volení evropským parlamentem a tam jsou Vaši poslanci, tedy Vámi volení. A podobně to platí i pro naši vládu, jejichž "výsledky vidíme všude kolem sebe". Tedy pardon, i Vy jste trochu viníkem.

B. Hančl 30.6.2016 13:19

Re: Bla, bla, bla.

Schulz - dvouletá knihovnická nástavba. To je prima kvalifikace na vedení EU parlamentu.

I. Mertl 30.6.2016 13:30

Re: Bla, bla, bla.

Jasně! Nevolil jsem. A co naši - Babiš VŠ s STB nástavbou, Chovanec gympl s půlroční právnickou nástavbou v Plzni. Taky jsen nevolil. A co s tím naděláme, pane?

D. Green 30.6.2016 14:43

Re: Bla, bla, bla.

Jak jste na tom vy ? Třípatrová ZŠ, PUDr., CPs. ? :))))

I. Mertl 30.6.2016 15:53

Re: Bla, bla, bla.

Hm.

H. Balzám 30.6.2016 11:45

Už je to trapné

Aston tady setrvale pláče nad nevhodností referenda, nad jeho nedokonalostí. Je to pláč elitáře, který se na svět dívá pohledem "všichni okolo jsou pitomci, jen já jsem tu nejchytřejší". Ano, referendum je nástroj nedokonalý, protože je to lidský výmysl. Ale pořád se to nejvíc podobá demokracii, kdy si lidé, tvořící hodnoty a zisk, sami rozhodují, jak ty hodnoty a zisky investovat, spravovat, případně úplně prošustrovat. Prostá evoluce potom zajistí, že opravdu hloupá společnost se může buď přetransformovat ve společnost zdravou, nebo úplně zaniknout. Sockomoušské vodění za ručičku, kdy dospělému člověku někdo říká, co má dělat a co si má myslet, nebo jestli se má oženit a kolik má mít dětí, abych byl trošku konkrétnější, dělá z lidí stádo ovcí, trubce a kastráty. Pokud by byla tato republika opravdu plná lidí, kteří by chtěli zrušit daně, potom ať klidně zanikne, nemám s tím problém.

A. Trick 30.6.2016 12:27

Re: Už je to tr apné

Kvůli referendu o vstupu Kotlinky do EU nikdo nekvílel.

I. Mertl 30.6.2016 13:25

Re: Už je to trapné

Souhlasím s Astonem jen zcela výjimečně, ale s referendem s takovým dosahem, jako bylo to britské, má pravdu. Referendum o tom, zda obec ušetřené milióny má investovat do obchvatu či obecního hradu, je to jiné - (skoro) každý občan ví, o čem je řeč a má na to (snad) vlastní názor, tak ať se vysloví. Ale k věcem, jako jsou daně, vypovězení války, příslušnost k nějakému nadnárodnímu celku? Je národ, respektive všichni jeho jednotliví občané bez výjimky, doopravdy kompetentní k takovému rozhodnutí? Nedokazují rozpaky (i britské!), že spíš ne? Všenárodní diskuze - jistě ano, rozhodující referendum - ne! Není přece to hra v kostky! A zůstaneme-li u referenda posledního, všimněte si, jak výrazné rozdíly v posuzování otázky "referendum - ano/ne" jsou podle toho, jako očekávání měl dotyčný posuzovatel. Proto, stejně jako Aston i drtivá většina politologů jakéhokoli vyznání, silně pochybuji o správnosti takových referend. Švýcarský model je švýcarský model, jinde asi neaplikovatelný. Ostatně, navštívíl jste někdy Švýcarsko? Jsou naše/polské/britské/francouzské domy, chodníky a silnice tak čisté a udržované jako ve Švýcarsku? Sídlí někde jinde než ve Švýcarsku drtivá většina armády doma, u rodin? Zřekli by se někde jinde než ve Švýcarsku automatického dalšího týdne dovolené, nebo snížení daní? Zkuste to, evolucionisto. Limity demokracie jsou známy tisíciletí.

A mimochodem, Vám opravdu někdo říká, co si máte myslet, zda se máte oženit a kolik máte mít dětí? Pokud ano, odstěhujte se od rodičů.

H. Balzám 30.6.2016 15:20

Re: Už je to trapné

Řekl bych to jenom krátce, vpodstatě co věta, to blbost. Kdybych byl nenapravitelný snílek, řekl bych, že máte na víc.

I. Mertl 30.6.2016 15:52

Re: Už je to trapné

Tak takhle ne, hochu! Takhle diskuze nevypadá, tedy skutečná diskuze, kde se argumentuje. Předvedl jste typickou Psí diskuzi - "kdo si myslí něco jiného než já, je blbec, a tak mu to hned vlepím". Kde Vás to učili, pane? Všimněte si, že Vás neposuzuji. Sbohem.

H. Balzám 30.6.2016 16:01

Re: Už je to trapné

Člověk se až musí smát, když se podívá, kdo to vlastně píše. Mertl, který se s argumenty nezdržuje, který považuje ad hominem za standardní diskusi. A když pak dostane vlastní medicínu, prdel se mu kroutí vztekem...

I. Mertl 30.6.2016 19:06

Re: Už je to trapné

Hm, před hodným časem jste mne vyzýval k diskuzi, Balzáme. Odmítl jsem, neb diskuze pro diskuzi, jako mušketýrský souboj? Proč? Jko malí kluci! Prokop mi vynadal, že prý jste kvalitní diskutér. A teď tohle! Přečtěte si, co jste tu zplodil! Smůla, co, takové blbnutí. Zřejmě moc pijete, pane. Nebo to máte často? Vrátil jsem se po dvou hodinách a nakoukl, zda už jste vystřízlivěl. Ne, uživejte si své záchvaty, hochu, sám.

M. Berka 30.6.2016 11:28

K tomu zrušení daní

Je otázka, jak co se lidem vysvětlit:

1. Buď můžete platit daně a "někdo" je bude "nějak" přerozdělovat

2. Nebo budete přispívat přímo na některé věci a projekty - armáda, policie, budování infrastruktury, zdravotnictví, důchody, ... Co nedostane dost peně prostě nebude...

3. Nebo budet všechno platit - lékaře, ochranku, soudy, Všechno někdo soukromě zaplatí a pak od Vás bude vybírat poplatky za služby - viz dnes voda, elektřina, plyn atd.

A zase - občané klidně mohou mít právo si zvolit, že nechtějí zdravotní pojištění = nebode mít někdo na léčení = prostě umře... Je to jejich svět, je to na nich...Žádné TABU to není.

R. Veselý 30.6.2016 11:33

Re: K tomu zrušení daní

Tak to teda neumře, když nebude mít na léčení. V tom je ten zádrhel, že lékař potažmo špitál MUSÍ poskytnout nezbytnou pomoc i těm, co nejsou pojištěni a přitom nemají ani vindru. Příkladem budiž Vinohradská nemocnice, která jeden čas byla v těžkém mínusu kvůli pár takovým vykukům z Ukrajiny.

S. Lazárek 30.6.2016 11:35

Re: K tomu zrušení daní

Fakt si myslíte, že nějakou FN, pošle do kolen pár vykuků odkudkoliv?

R. Veselý 30.6.2016 12:38

Re: K tomu zrušení daní

Do kolen ... nic takového nepíšu. Jen že byla v mínusu, peníze se pak někde našly, pro fakultní nemocnice jiná cesta není. A myslím že i každá krajská by dostala, kdyby bylo ouvej.

O. Uživatel 30.6.2016 13:35

Uživatel požádal o vymazání
R. Veselý 30.6.2016 13:47

Re: K tomu zrušení daní

Na první pohled to vypadá, žes to pochopil rysoune blboune. Ale nepochopil, jen kopíruješ jak blb, kterým jsi.

O. Uživatel 30.6.2016 14:50

Uživatel požádal o vymazání
M. Berka 30.6.2016 11:37

Re: K tomu zrušení daní

To platí dnes, ale referendum to jednoduše může změnit... Nebudou daně, nebude zdravotní pojištění = bude to prostě tak... A to se musí lidem nejprve říct a oni se pak mohou rozhodnout...

J. Mráz 30.6.2016 12:43

Re: K tomu zrušení daní

Ten kapitalismus není žádný zaopatřovací ústav, každý se musí o sebe postarat sám. Nemáš práci, nemáš zdravotní pojištění, nebudeš bydlet, když omarodíš, máš smůlu, umřeš. Doba je tvrdá, přežijí jen nejsilnější a nejzdravější. Takový je zákon přírody, city musí stranou.

O. Uživatel 30.6.2016 11:06

Uživatel požádal o vymazání
M. Pivoda 30.6.2016 11:09

Nějaký příklad by nebyl?

Českým vybraným zástupcem v EU se před lety stala například Bobošíková, dnes je tam Mach

R. Veselý 30.6.2016 11:24

Re: Nějaký příklad by nebyl?

Ale že to dalo práci vybrat takovou py*u a ču*áka !

I. Břízová 30.6.2016 11:21

Re: Referendum je nástroj

No jo no. Lid si buď vybere zástupce,nebo vybírá sám.Obojí má své klady a zápory.Monarchii nemáme.My tedy hlavně nemáme toho monarchu.

M. Berka 30.6.2016 11:36

Re: Referendum je nástroj

To není tím. Ve vnímání lidí je EU o ničem, žádnou pravomoc nemá a nemá tam smysl někoho rozumného volit. Rozumní lidé jsou potřeba doma... Eu je odkladiště zbytečných politiků. Tak se profilovalo a podle toho to vypadá.

EU řeší žárovky a pomazánkové máslo a jestli cikánska pečeně bude cikánská pečeně nebo islámská pečeně.

EU v podstatě ani reálně a ani právně neexistuje. Je to nějaké soustátí s nějakými mezinárodními dohodami. mezinárodní dohody se dodržují jen jestli jsou buď vzájemně výhodné nebo se dají vynutit. V poslední době neplatí ani jedno a ani druhé.