7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Nepovolená technoparty

Technoparty CzechTech z roku 2005 se stala součástí české politiky. Vládli tehdy sociální demokraté, ministrem vnitra byl svatý František Bublan a premiérem Jiří Paroubek. CzechTech byl tehdy policejně napaden a mýtus o tančících dětech napadených policejní soldateskou vešel do povědomí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 31.7.2017 18:20

Re: America First je nám vzorem

Hrát si na něco? Proboha, proč?

Měl jste problémy jako Uhl, že jste byl i pro komouše moc vlevo?

F. Šimek 31.7.2017 17:49

Re: America First je nám vzorem

k tobě nějací vyhulenci chodí pravidelně na zahradu, aby se tam mohli vysrat ? Navíc- přes plot, nebo mají klíč a nemusí přelejzat ? Kdybych je doma chytil, tak bych jim dal vylágoš. Legálně kulomet nemám. Černoši tady "zatím" nesmrdí, ale cikáni se raději naší zahradě vyhejbaji !!!

J. Anděl 31.7.2017 17:32

Co píšou postižení?

Stěžovali si majitelé pozemků na policii a žádali nápravu? Hlásili občané narušení svých práv? Podle mě si mohou na nečinnost policie stěžovat. Policie by měla vše prověřit a řešit tak, aby minimalizovala dopad na zdraví, bezpečnost, majetek. Je třeba řešit to pragmaticky, bez ohledu na to, jestli jsou mi technaři sympatičtí (nijak zvlášť). Návrhy s močůvkou lidský plně chápu (mám pod okny pravidelně každou noc řvoucí turisty, to k těm lhostejným pražákům), možná by to někdo mohl zkusit realizovat. Ale systémově to zapracovat do legislativy nejde :-). Jde si stěžovat. Můžeme se inspirovat u věčně patnáctiletého aktivisty. Rozčiluje-li se někdo z principu, byť se pod jeho okny (na doslech či vlastním pozemku) nic neodehrálo, je to trochu divné. Protože s tím nemůže takový člověk moc udělat, na rozdíl od postiženého, který může vyzkoušet a pak komentovat pomoc policie.

Nové zákony až příliš často vznikají na popud lidí, co se rozčilují z principu.

J. Anděl 31.7.2017 17:33

Re: Co píšou postižení?

Zde director's cut :-). Jinými slovy omlouvám se za duplicitu...

L. Kolman 31.7.2017 17:38

Re: Co píšou postižení?

To je dobrý, Prokop s Rysem čtou zásadně jen stereo.

M. Prokop 31.7.2017 18:24

Re: Co píšou postižení?

Na popud lidí, co se rozčilují z principu, proto, aby nějaký zákonodárce vypadal aktivně, aby úředníci (ti ty zákony většinou tvoří, zákonodárci jen odhlasují, případně ještě doprasí), případně aby někdo získal výhodu, případně i jako výsledek korupce.

Proto už je zákonů několikanásobně více, než by bylo zdrávo.

J. Anděl 31.7.2017 17:28

Co píšou postižení?

Stěžovali si majitelé pozemků na policii a žádali nápravu? Hlásili občané narušení svých práv? Podle mě si mohou na nečinnost policie stěžovat. Policie by měla vše prověřit a řešit tak, aby minimalizovala dopad na zdraví, bezpečnost, majetek. Je třeba řešit to pragmaticky, bez ohledu na to, jestli jsou mi technaři sympatičtí (nijak zvlášť). Návrhy s močůvkou lidský plně chápu (mám pod okny pravidelně každou noc řvoucí turisty, to k těm lhostejným pražákům), možná by to někdo mohl zkusit realizovat. Ale systémově to zapracovat do legislativy nejde :-). Jde si stěžovat. Můžeme se inspirovat u věčně patnáctiletého aktivisty. Rozčiluje-li se někdo z principu, byť se pod jeho okny nic neodehrálo, je to trochu divné. Protože s tím nemůže takový člověk moc udělat (na rozdíl od postiženého, který může vyzkoušet a pak komentovat pomoc policie).

L. Kolman 31.7.2017 17:27

Z těch našich voleb se stává

estráda ve stylu Ein Kessel Buntes. Kandidovat chce snad úplně každý blb v této zemi. Prokop s Rysem už svou kandidaturu ohlásili?

P. Vandas 31.7.2017 17:36

Re: Z těch našich voleb se stává

To jsem netušil, že do toho jdete. :-):-):-)

L. Kolman 31.7.2017 17:42

Re: Z těch našich voleb se stává

Vandasu, já vás tady mám dokonale přečtené. Proč bych vám neudělal radost. Jsem očekával přesně tuto reakci, akorát jsem čekal, kdo s tím přikvačí jako první. Ještě vám to pálí, předběhl jste i Prokopa s Rysem a Douškem.

P. Vandas 31.7.2017 17:48

Re: Z těch našich voleb se stává

Ode mne podporu na prezidenta máte. To je jisté. Čím více blbců bude vedle Drahošů a Horáčků, tím líp. Potřebujete sehnat podpisy, nebo to máte posichrované přes Filipa? Sháněl jsem podpisy posledně pro France, tak už to umím. :-):-):-)

L. Kolman 31.7.2017 17:56

Re: Z těch našich voleb se stává

A co vy? Vy pro to máte lepší předpoklady a výchozí podmínky. Hlavně jste hezčí a máte to charismato, noblesu a oduševnělý výzor. Asi jste to onehdá chytil od pana knížete, když jste byl jeho velký příznivec a podporovatel.

J. Lehký 31.7.2017 16:55

Pokropit močůvkou..!

Pan Neff je každodenními glosami všeho dění už zřejmě poněkud unaven a pak šíří i takovéto hlouposti o toleranci k porušování zákonů..!

Ono na tu louku těch pět tisíc feťáků nespadlo najednou z čistého nebe, ale sjížděli se tam určitě pár hodin, takže v začátku téhle akce to měla policie zarazit-tečka!

Jinak by takto postižené obce měly mít možnost objednání letecké ochrany práškovacími letadly-prostě ty kraválové teroristy pokropit zředěnou kejdou.! Bylo by to vyřešené raz dva a organizátory následně potrestat dle příslušného paragrafu..!

F. Navrátil 31.7.2017 16:06

Všichni jsou spokojeni

No, všichni spokojeni nejsou, ale co je bohorovným pražským politikům a novinářům po nespokojenosti nějakých vidláků z Osečka a majitelů zdevastovaných pozemků.

V. Kotas 31.7.2017 16:10

Re: Všichni jsou spokojeni

Pro ty jmenované, končí republika za Průhonicema.

M. Prokop 31.7.2017 17:59

Re: Všichni jsou spokojeni

Orient začíná za Negrelliho viaduktem. :-P

Z. Klouček 31.7.2017 16:01

Také nesouhlasím.

Ani já principiálně nesouhlasím. Nečinnost policie a názory jako v tomto články jsou nepřímou výzvou k tomu, aby podobné (a jiné) nelegální akce probíhaly znovu a stále častěji, vznikaly nové Kliniky atd.

P. Vandas 31.7.2017 16:03

Re: Také nesouhlasím.

Klinika je velmi závažný a rozdílný politický čin. To se s užitím louky na tři dny a noci nedá vůbec srovnávat.:-):-):-)

J. Kombercová 31.7.2017 16:14

Re: Také nesouhlasím.

Vaše důvody pro shovívavost nad technaři jsou přijatelné... ale! Vy nemáte uši? :))

P. Vandas 31.7.2017 16:23

Re: Také nesouhlasím.

Ale jistě, že je to obtížné, ten řev. Nicméně má žena bydlela za svobodna nad nádražím a to byly terve pecky a rachot třískajících vagonů, řvaní výhybkářů a burácení posunovacích lokomotiv "Sergej". A po pár týdnech jsem si normálně zvykl a když jsme se přestěhovali do svého, tak nám přišlo to ticho trochu divné. :-):-):-) To pravidelné Tuc,tuc,tuc je rytmické jako parní stroj. U toho se dá dobře spát. :-):-)

J. Kombercová 31.7.2017 16:52

Re: Také nesouhlasím.

Aha, tak to já mám jinak, mně to dělá díry do hlavy. :))

V. Novák 31.7.2017 16:58

Re: Také nesouhlasím.

A těch pár týdnů než jste si zvykl?

P. Vandas 31.7.2017 17:06

Re: Také nesouhlasím.

Byl jsem mlád a v noci mne s novomanželkou napadaly zcela jiné věci, než třískot vagonů z nádraží. :-):-):-)

F. Doušek 31.7.2017 17:12

Re: Také nesouhlasím.

Také jsem bydlel v České Lípě Na Kopečku, asi 200 m od nádraží. Ten hluk se dal vydržet, ale záclony byly za pár měsíců na vyhození. Tehdy vládlo na dráze ještě "století páry".

V. Hájková 31.7.2017 16:01

To jsou věci

Čína se bojí války v Koreji a na hranice posílá desítky tisíc vojáků i speciální drony

Ale skvělá zpráva je, že mužete letět do Bankoku s parádním érem A 380- za 10 tisíc - je to s arabskými emiráty- které mají navíc nejlepší služby!!!!!

Letenky nabízí Student agenci

V. Hájková 31.7.2017 16:13

Re: To jsou věci

V Japonsku jdou bunkry na dračku

Obavy z vojenského

střetu v Koreji mají i v Japonsku, kde podle zprávy agentury Bloomberg

raketově roste poptávka po bunkrech, v nichž by se lidé případně mohli

ukrýt

J. Holič 31.7.2017 15:46

Nesouhlasím

Odkdy je ochrana cizího majetku a zákonů buzerací? Autorův pohled na věc nesdílím, ani v jednou případě. 1.) Problém technoparty Czechtek a hlavně toho zásahu byl především v tom, že se jednalo o legální akci na pronajatém pozemku. Policie už od začátku vydávala nepravdivá tvrzení o odvolání souhlasu majitele pozemku a o tom, že se nesmí použít k přepravě na místo místní veřejná komunikace atd. V podstatě tehdy vše bylo podřízeno rozkazu, že k té akci nesmí dojít. Samotný zásah byl navíc dost brutální. 2.) Současná akce nebyla ani povolená, ani neměla souhlas majitele pozemku. Policie neudělala nic. Vůbec nic. Přitom já neprosazuju útok obušky a slzným plynem, jako na Czechteku, ale stačilo by pohrozit zadržením vybavení, nebo alespoň zdroje elektřiny a bylo by.

P. Vandas 31.7.2017 16:01

Re: Nesouhlasím

Jakkoli souhlasím s ochranou soukromého majetku, je třeba vidět , že například co se myslivců týče, tak ti mé pozemky nikdy nerespektovali a chovali se na nich několikrát ke zvěři, jako hovádka Boží. Taktéž desítky úředníků všeho druhu klidně vstupují na mé pozemky a neptají se a naopak mi občas při mých protestech i vyhrožují pokutami a tak. Taktéž domorodci chodí přes pole a louky a i ohrady s dobytkem, jako by to bylo jejich. Takže, když soukromí vlastníci strpí toto vše, tak zásah do nepopiratelných práv od zdivočelé mládeže je jen vliv příkladu jejich rodičů a politických vzorů. Nic co by přesahovalo rámec jiné státní šikany. Pozemek tím nezničili a náklady na úklid se dají řešit smírně, pokud není situace vyhrocena ze strany represivních složek státu. Krátce závěrem. Podupaná louka a posraný lesík není selháním obrany státu. :-):-):-)

V. Klepetko 31.7.2017 15:20

Dobré odpoledne!

Stíhám sem nahlédnout jen jednou za čas, ale velmi mě těší, že dohodu Itálie/Libye o odchytávání a vracení zpět běženců s nevyjasněným statusem již v Libyjských teritoriálních vodách považuje za úžasnou a pozitivní zprávu právě paní Hájková!

Ona je totiž ta věc velmi diskutabilní – chtělo by to urychleně vytvořit na území Libye nějaké ty Ellis Islands pod evropskou kontrolou po vzoru Ameriky – jinak je to jen nekoncepční politika ode zdi ke zdi! Nebo zavést australský model. Nebo něco jako americké pravidlo suché nohy ve vztahu ke Kubě. Takže z mého pohledu byla až dodnes italská migrační politika mafiózně-zločinecká a zůstává mafiózní a zločineckou i nadále, dokud se nezačne chovat k migrantům racionálně a srozumitelně a nezačne být aktivní již na africké pevnině, a ne jen že tam bude ponechávat tisíce a tisíce zpět vrácených lidí svému osudu... I když je to i tak sice vynucený, ale obrovský pokrok... pokud je to pravda...

No a naprosto brilantní a pravdivý je citát, který publikoval pan Brzák, je to citát dne –

"Když nejste Spartou z venku, nemůžete být Athénami uvnitř"!

P. Vandas 31.7.2017 15:30

Re: Dobré odpoledne!

Už jenom, kdyby zabránili vyplouvání otrokářských lodí by byl první krok k nápravě. Jenomže otrokářství se nedařilo zastavit jinačím válečníkům. :-):-):-)