3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Neplaťte, nelíbí se nám to

Tohle už je asi trochu přes čáru. Erazim Kohák a s ním skupina mediálně známých lidí, kvalifikovaných coby osobnosti, vyzval lidi, aby neplatili u doktora, protože - jak dnes říkal v rádiu - ústava zaručuje bezplatnou lékařskou péči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
War Mongerer GW Bush 13.12.2007 15:43

Ucelem zdravotnictvi neni lecit lidit ale vytvaret zisk

Mili idiotiste, meli byste si dat pozor jake koncepty podporujete. Zadny z vas neni tak bohaty aby ho jednou - mozna docela brzo - nemrzelo ze se v tech hownech ktere si nas/ral do bot zacina topit.

Kylchap 13.12.2007 15:43

Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

Kajane jako majitel soukromé pojišťovny nebudu brát děti a důchodce. Na tom se jedině prodělá. Jak říkal nadporučík Lukáš když si posílal Švejka pro oběd. " A knedlíky neberte od špičky .....".

ŽA 13.12.2007 15:43

Re: Vzorný občan .

Ano, nebudu popřávat sluchu firmě Topshit and Shulin

libero 13.12.2007 15:43

Re: Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

No to se tedy našel arbitr ........

O padácích to tvrdí dodnes:-P.

pepa 13.12.2007 15:42

Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

haladine haladine, pokud firma plati jak ma , protoze zebrala 6 miliard nekomu jinemu, tak to opravdu neni "dal do kupy"

rezy 13.12.2007 15:42

Re: Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

todle není Listr, to je jen smrad z levé ponožky co se z ní vyvinulo Jazové trio.

libero 13.12.2007 15:42

Re: Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

Bodejť by ne, když dobré fungování jim jeden zákon zakazuje, další ještě neumožňuje. A další bere důvody, příjmy jsou přerozdělovány. Takže proč soutěžit?

Stanley 13.12.2007 15:41

Vzorný občan .

Potřetí a již naposledy vstupuji do diskuze na dané téma . V jedné odezvě na můj příspěvek jsem se kromě     jiného dočetl, že jsem ( myšleno pejorativně) "vzorný občan" a atˇjdu zakládat pouliční výbor  či co !?  Tak vzorný občan je zřejmě něco nepatřičného, co snad v naší demokracii ani nemá místo !?   Dobrá, o zákonu atˇrozhodne ústavní soud, zda je dobrý nebo špatný . Ale co když rozhodne v neprospěch rebelů ? Budou jeho rozsudek respektovat, nebo vyhlásí další neposlušnost? Proč hned, jen z titulu, že jsem známá osobnost (někdy je to dost pochybné a ošidné), vyzývat k občanské neposlušnosti?! Srovnávat občanskou neposlušnost z roku 1989 s touto? No nevím! Záleži přeci na situaci a podmínkách v jakých se uděje? Parašutisté kteří zabili Heidricha, dále třeba Eliáš, Morávek, Mašín, Balabán a další, to jsou naši hrdinové, protestuje někdo? Máme parlamentní demokracii, chtěli jsme ji přece, nechtěli jsme vládu jedné samovyvolené strany?! Když se nám tato vláda nelíbí, neobstojí v příštích volbách. Ale nepopřávejme sluchu výzvám těch, kteří si myslí, že oni jediní jsou ti praví vyvolení, kteří spasí celý svět!!!!!!

pf 13.12.2007 15:41

ano dnes je Cerny Ctvrtek Evropy

Na Evropu dopadla jako cerna prosivana prikryvka naplnena zatuchlym perim (zase ti ptaci, ale cim  zatuchlym taky deku naplnit) europeismu, konstruktivismu, ngoismu a bruselismu; smlouva sepsana politickymi zkrachovanci (napr Spidla)  a bezkrupuloznimi eurokraty (vsichni v Bruselu) bazicimi po moci bez demokraticke kontroly. Spolu s nimi se toho neblaheho okamziku zucastnili a svymi podpisy posvetili toto dilo zkazy maloverni politici (Topolanek, pro mene chapave), kteri zapomneli ci to mandat obdrzeli. 

To co nedokazaly tanky Vasovske smlouvy a hitlerovsti hrdlorezove,  bylo vykonano nekolika skrty plnicich per. Matka vlast (sira to zeme/ zeme jedina) place. Topolankovi musime slovy basnika rici: Opustis li mne, nezahynu, Opustit li mne, zahynes. Zhyn bidaku, jez 's zradil svou vlast!

Halladin 13.12.2007 15:41

Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

Jo,  kecáte nesmysly.  I Kalousek řekl, že je to O.K

libero 13.12.2007 15:40

Re: Hawku a přitakávající Čumile,

Ona nenastane ani zde, to je vše jen takový folklor. A kdyby vláda ODS padla, tak Paroubek s Dráthem po dlouhotrvající kampani o neliskosti ODS změní poplatek na 29,50.

Psí vrah Čumil 13.12.2007 15:40

Re: Hawku a přitakávající Čumile,

Třeba tím, že je Fico zrušil?

No, ale při vší úctě, na Slovensku bych nějak zásadně onemocnět nechtěl. A ne kvůli poplatkům.

NoName 13.12.2007 15:40

Re: A jak to chodí v Americe ?

U nás převezli paní po havárii z JIPky částečně ochrnutou na normální pokoj  na chirurgii (to víte, JIPka je drahá, i když je zadarmo). Protože na celé chirurgii slouží jenom jedna sestra (to víte, je to zadarmo), nevšimla si při tom poćtu pacientů, že se pacientka natočila tak, že nemohla dýchat. Účet: načisto mrtvá.  Co z toho vyvodit ?

Halladin 13.12.2007 15:40

Re: Halladine dát do kupy neznamená

rezy, Rath dal dohromady systém, který znevýhodńoval VZP. proti ostatním pojišťovnám. A jím jmenované vedení udělalo pořádek ve smlouvách.

A pokud "firma" platí jak má, a sníží svůj dluh o jednu pětinu, je to odpravdu "dal do kupy"

rezy 13.12.2007 15:40

Re: Re: Halladine dát do kupy neznamená

Kajane nemyslím si, že je potřeba ji privatizovat, funguje stejně špatně jako ty ostatní.

clay 13.12.2007 15:39

Re: A jak to chodí v Americe ?

jó věci fungujó enem tehdy, když só ve ztrátě.

StandaT 13.12.2007 15:38

Re: Re: Re: Re: citát pan Starý :

Neměli bychom také nějaku tu petici sepsat a vyzvat k neúklidu chodníků? ;-)

Malý Aston 13.12.2007 15:38

Re: Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

To máte těžké,jakmile rudá nebo růžová barva zalije mozek,nic jiného z toho pána nemůže vypadnout.Je to jeden z mnoha,který řval a zvonil klíči pod heslem" Pracovat jako za socialismu a žít jako kapitalista".A komouši řvou nejvíce a komouši u socek taky.A já je nemám rád jakmile se spojí a začínají spolupracovat ,hned je mi jasné že ten nebo onen zákon je báječný.:-D

libero 13.12.2007 15:38

Re: Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

Máme kliku, jeho vzor Josef Goebbels hovořil o sterém opakování a neměl to technicky tak jednoduché.

aljav 13.12.2007 15:38

Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

 když zákonodárci, politická representace nabádá lidi k "občanské neposlušnosti, a argumentuje tím, že oni si MYSLÍ že nějaký zákon je špatný, tak je to v podstatě trestný čin.  Mohu si třeba  myslet že omezení rychlosti na dálnici je špatný zákon a mohu ho proto občensky neposlechnout ? A co když tu jejich výzvu někdo poslechne a následně mu příjde domů executor, zastanou se ho, zaplatí to za něj ???

Lister z RED DWARF je super postava, a za tebe by se styděl !!!

aljav 13.12.2007 15:37

Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

 když zákonodárci, politická representace nabádá lidi k "občanské neposlušnosti, a argumentuje tím, že oni si MYSLÍ že nějaký zákon je špatný, tak je to v podstatě trestný čin.  

Mohu si třeba  myslet že omezení rychlosti na dálnici je špatný zákon a mohu ho proto občensky neposlechnout ?

 A co když tu jejich výzvu někdo poslechne a následně mu příjde domů executor, zastanou se ho, zaplatí to za něj ???

Lister z RED DWARF je super postava, a za tebe by se styděl !!!

Kajan 13.12.2007 15:37

Re: Halladine dát do kupy neznamená

VZP musí být zprivatizována ! Jinak žádné reformy nejsou možné !!!  A poplatky lékařům jsou jen socialistické svinstvo !!! Dzp.

pepa 13.12.2007 15:37

Re: Re: Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

to tu bude jeste 2x;-(

clay 13.12.2007 15:36

Re: Halladine dát do kupy neznamená

tož Sobotka dal Jyrkova kamoša taky do kupy. A enem za 26 melónů;-) Só to borci

libero 13.12.2007 15:36

Re: A jak to chodí v Americe ?

Když já si ještě pamatuji, jak to vypadá, když se věci neprovozují pro zisk .........

A jakékoliv zdravotnictví může být dvě věci ze tří vyjmenovaných: Levné, všem dostupné, kvalitní. Jakákoliv kombinace, ale jen dvě!

ŽA 13.12.2007 15:36

Re: Re: Nikoli Astone

umlátil jste nás argumenty, ale jedná se o dítě v inkubátoru, takové děti se po návratu z nemocnice živí z ....

Lister 13.12.2007 15:35

Re: Re: Manipulace. lži, neznalost či ignorance?

Mohamed to dělá pětkrát denně. Já dnes jen potřetí. jsem totiž vlažný křesťan ...;-D

StandaT 13.12.2007 15:34

Re: Re: Re: Jardo, neustále se odkazujete

Protože tento typ petic podepisují m.j. jedinci, co naprosto vážně tvrdí, že nejsme právní zemí, že se zde nedodržuje zákon, jaká hrozná neúcta k zákonům zde je, dokonce použijí slovo Čechistán během vystoupení v parlamentu... aby následně nabádali k nerespektování zákona. Tož tak.

clay 13.12.2007 15:34

Re: Re: Jardo, neustále se odkazujete

právní názor nějakého Dostála je NICOTNÝ, bezvýznamný

rezy 13.12.2007 15:34

Halladine dát do kupy neznamená

že když firma krachuje a má sekeru 10 měnových jednotek, tak že si dojdu do banky a půjčím si na to peníze, ale že provedu taková opatření, že se firma z toho sama zmátoří. Pokud budu nucen nějakou sekeru udělat , tak to dokupy bude platné teprve v okamžiku až když budu mít účet čistý, dluhy spacený. Prostě být na ty termíny "dal dokupy " víc opatrny. Obavám se, že v samotné VZP se dokupy nic nedalo.