6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Nekupujte u Židů

Nekupujte u Židů cukr, kafe, šmolku, zabili nám v Polné modrookou holku, to byl popěvek českého lidu v roce 1899. kdy bylo ve zmíněné Polné nalezeno tělo zavražděné Anežky Hrůzové. Vražda byla označena za rituální, vypukla antisemitská štvanice a jeden z mála, kdo se proti ní postavili, byl Tomáš G. Masaryk. Uplynulo víc než sto let a některé nápady přetrvávají. Evropská unie teď uvažuje o označování zboží vyrobeného na takzvaných okupovaných územích v Izraeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Němec 15.10.2015 23:32

Takže kuřáci jsou vyřešení

ti prostě v hospodách nemají co dělat.

Teď by se mělo zakázat ještě v hospodě nalévat pivo a alkohol. Ten taky dokáže pěkně smrdět a dokonce po něm dost často konzumenti vymýšlejí kraviny.

E. Mils 15.10.2015 23:55

Re: Takže kuřáci jsou vyřešení

Špatně, o smrad jde až v druhé řadě. Měl byste rozlišovat, když někdo škodí jen sám sobě, nebo i ostatním.

K. Němec 15.10.2015 23:58

Re: Takže kuřáci jsou vyřešení

Já rozlišuji. Jen nemusím plošné zákazy.

J. Anděl 15.10.2015 23:59

Re: Takže kuřáci jsou vyřešení

Škodí ten, kdo prodává alkohol, sobě, nebo ostatním? Jistě, fanatičtí zastánci škodlivého alkoholu tvrdí, že alkohol v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství. Ale to bylo populární tak před jednapadesáti lety ;-)

Stejně tak jako to, že spolu nakonec padouch i hrdina pochopí, že jsou jedna rodina.

J. Jílek 16.10.2015 0:27

Re: Takže kuřáci jsou vyřešení

hysterická reakce šestinedělky by nebyla blbější ....

J. Jílek 15.10.2015 23:11

Kaczyński:

"Pro vyřešení problémů Poláků je třeba mít absolutní moc."

J. Jílek 15.10.2015 22:59

firma poskytující restaurační či hotelové služby

si nesmí vybírat. Každý občan má právo si vybrat jakoukoliv restauraci či hotel. Ústavní právo, přátelé i odpůrci

J. Anděl 15.10.2015 23:02

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Ano. Taky si to myslím (tedy kromě toho, že to tak je :-)

J. Anděl 15.10.2015 23:03

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

S jistou výjimkou, že majitel podniku jistě má právo vyžadovat na hostech dodržování nějakých základních pravidel.

M. Prokop 15.10.2015 23:09

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Bohužel, nesmí. Viz nedávný případ v Boleslavi, kde majitel hospodu zavřel, protože alternativní matky s nevychovanými fakany nedělaly útratu, ale ostatní hosty zaplašily.

J. Jílek 15.10.2015 23:19

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Zákaz vstupu s dětmi, vyvěsil na dveře restauratér. Kvůli pokutě končí

vůbec nešlo o to, že by nedělaly útratu, fejkaři, naopak konzumovaly

J. Jílek 15.10.2015 23:22

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Z podniku vyhoďte jen konkrétní zlobivce, radí soud

J. Anděl 15.10.2015 23:22

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Jako "majitel" alternativní matky a nevychovaných fakanů musím říct, že naprosto chápu jeho frustraci ;-).

Ostatně napadlo mě již poznamenat tady, že by také nebyla špatná norma, že v každé restaurci musí být vybavený dětský koutek a jedna vychovatelka na pět stolů :-)

Zde je situace trochu podobná jako s tím nekouřením. Máme vyhlédnutých pár restaurací, kde je funkční dětský koutek a trpělivý personál. Za naprosto jedinečnou považuji jednu pizzerii na Palmovce, kde mají tuto místnost absolutně oddělenou od zbytku restaurace (projdete chodbičkou, odkud se chodí do kuchyně a do skladu, navíc má vlastní vstup).

Je tam mazec. V druhé části je ovšem normální pizzerie. Takových restaurací moc není.

V naší čtvrti vzniklo jakési samosdružení, zvané Prazelenina - lidi si pěstují v pytli zeleninu, vybudovali si tam pískoviště a houpačku, je tam maringotka, kde se točí pivko, limonáda, kafe a sušenky, bývají tam alternativní kulturní akce. Lepší místo pro děti asi neznám. Ale bohužel, okna tím směrem má i někdo, kdo děti nerad. Kdyby mohl, jistě by vymyslel nějaký pěkný plošný zákaz shlukování více než čtyř dětí najednou s výjimkou podzemních bunkrů :-)

J. Jílek 15.10.2015 23:23

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

co udělal špatně - plošný zákaz. Z podniku vyhoďte jen konkrétní zlobivce, radí soud

J. Anděl 15.10.2015 23:39

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Já s tím souhlasím. Osobní pochopení není totéž, jako obhajoba formy provedení, ostatně šlo z mé strany o nadsázku :-)

M. Prokop 15.10.2015 23:29

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Pokud se do toho nenamontuje "ouřad" obvykle se najde schůdné a vyhovující řešení.

Ovšem, do čeho se dnes nemontuje ouřad?

J. Jílek 15.10.2015 23:32

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

když je restauratér blb, tak si neporadí, ani když mu soud poradí...

J. Anděl 15.10.2015 23:44

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Dlužno podotknout, že v případě zmiňovaném ouřad vycházel a v mezích možností vychází vstříc.

M. Prokop 15.10.2015 23:07

Re: firma poskytující restaurační či hotelové služby

Ale jistěže. Občas si vyberu nekuřáckou, občas kuřáckou.

Dobroserové by chtěli, aby si nemohl vybrat zákazník.

S. Lazárek 15.10.2015 22:49

Kotel byl docela výžívnej

na jedný straně vyhulený smraďoši a proti nim nešťastná a v překladu ztracená docentka. Zeptal bych se vyhulenců, kdo komu vlastně vlezl kdysi do hospod a svým zlozvykem začal otravovat. Jeslti ti, co si chtějí svojí šlichtu sníst bez příměsi dehtu odvedle nebo hulmeni, kteří, si chtějí po dobrém jídle pěkně se všemi okolo podělit o obsah svých vyhulených plic. Vím, kdo byl první a ten vyhulenej a neduživej senátor, co tam dneska tropil výtržnosti, to ví určitě taky.....:-)

J. Václavíková 15.10.2015 22:50

Re: Kotel byl docela výžívnej

No, jako ztracená mi nepřipadala. Toho smraďocha pěkně utírala :-)

S. Lazárek 15.10.2015 22:52

Re: Kotel byl docela výžívnej

Myslím že lituje, že do téhle klece kdy vlezla.

O. Uživatel 15.10.2015 22:53

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 15.10.2015 22:54

Re: Kotel byl docela výžívnej

Zcela zbytečný souboj. Když je hospoda na každém rohu a občas i mezi, může si vybrat každý.

Kotel asi byla pěkná přehlídka militantů, ostatně stejně jako zde.

J. Václavíková 15.10.2015 22:55

Re: Kotel byl docela výžívnej

Nemůže. Jste opravdu mimořádně natvrdlý.

M. Prokop 15.10.2015 22:57

Re: Kotel byl docela výžívnej

Že vy nemůžete (neznám okolnosti, zda zásluhou vlastní neschopnosti či militantnosti) neznamená že nikdo.

J. Jílek 15.10.2015 23:00

Re: Kotel byl docela výžívnej

pravila militantní prdlá ikonka :-)

S. Lazárek 15.10.2015 22:58

Re: Kotel byl docela výžívnej

Jo, to máte recht. Dementní Jakl s nějakou cedulkou na krku a Kubera tam s ostatními nikotiniky nadskakoval, jako opička na gumičce. Právo kuřáků zahulit soukromou hospodu a cigaretový kouř je blahodárný,  tak nějak to celé vyznělo.

M. Prokop 15.10.2015 23:06

Re: Kotel byl docela výžívnej

Pokud si pojem svoboda představujete tak, že všude to musí být dle vás (viz Václavíková), tak pochopitelně ano.

Pokud si ho vykládáte po mém liberálním způsobu jako možnost si vybrat, vy nekuřáckou, já, občas, i kuřáckou, pak mají ovšem pánové Jakl a Kubera pravdu, pokud se jejich názory markantně nezměnily, protože pořad jsem si v rámci duševní hygieny nedopřál.

Každý má prostě jiné pořadí hodnot. Někdo svobodu, jiný donucení.

J. Jílek 15.10.2015 23:30

Re: Kotel byl docela výžívnej

nemůžete provozovat autodopravu s cedulkou kouření povoleno, bazén s cedulkou močení povoleno