6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

Nejvyšší sféry populismu

Předseda sociální demokracie patrně zanedlouho v Lidovém domě skončí. Strana už jej nebude potřebovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AndyO 13.12.2008 12:51

Re: 1:0

no jo, ale například němci letos prodloužili trvání afg. mise na další rok. Paroubek je pro LS, proti Afg. misi, proti které nebyl, když pracoval jako premiér...nemá JAG s tím populismem náhodou dost pravdu?

A ještě mi prosím  prozraďte, jak je možné, že české mise v Afghánistánu nevadily Paroubkovi v době, kdy vládla ČSSD a on.

strejda 13.12.2008 13:08

Re: 1:0

Časy se mění a s ní i aghánské angažmá NATO. Za pár let budou všichni chytří a vědět, že bylo chybou tam jít a ještě větší pokračovat. Vyhrát se to nedá, snad je po pobití všech Afghánců.  O Iráku již i Bush prohlásil, že kdyby ho neoblbli se zbraněmi hromadného ničení, tak by do Iráku nešel. Přineslo to statisíce mrtvých a výsledný efek je obrovský nárůst teroristů. A s Afghánistánem je to stejné. Stejné to bude i s Pákistánem - tomu navíc USA pomohly k A-bombě.

vojnov 13.12.2008 13:15

Re: 1:0

No pokud si dobře pamatuji různá prohlášení různých lidí, tak nejde o zrušení afghánské mise. Jde o to, že Parkanka chce víc vojáků a není schopná vysvětlit, k čemu je potřebuje a kde je vezme. Zaorálek tvrdí, že bychom měli vojáky konsolidovat a pak teprv (případně) navyšovat stavy. A že při navyšování musíme brát ohled na míru ošoupání vojáků (snad 0,5 roku v zahraniční misi za 2 roky služby).

Takže ten, kdo je tu demagog, je v tomto punktu JaG.

mene tekel ufarsin 13.12.2008 12:28

Cesta slepých ptáků :-)

Názory ssinalých opeřenců, vymírajícího druhu, budou brzy zajímavé jen pro historiky. JAGu, Václave, Němcová, Béme, běžte už do řiti.

Alex 13.12.2008 12:12

Kdo není populista, nemůže být politik!

Pokud má politik zastupovat vůli lidu, pak musí být nutně populista. nebo řečeno naopak - člověk, který není populista nemá v politice co dělat. Čí zájmy by pak zastupovat? Svoje? Své rodiny? Své strany? Bohužel slova populismus využívají novináři k vyjádření opovržení nad člověkem který naslouchá názorům obyčejných lidí. Je snad Jirka Křoví, nebo Klaus významnější člověk než poslední homeless z Hlavního nádraží? Nokoli! Pouze tito pánové měli v životě větší štěstí - měli by být za to rádi a nedávat knížecí rady těm, cotakové štěstí v životě neměli. 

AndyO 13.12.2008 12:17

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

podle stejné logiky ( vyplývající z neznalosti významu slov) by měl být každý správný politik nutně demagog.

Šumavák 13.12.2008 12:23

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Ale topolánek na sobě pracuje! pravil Jyrka

Jen ten Havel ho ještě nepochválil....

JC 13.12.2008 12:50

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Pochválí taky, dočkáte se. Pochválil Sarkozy, pochválil Paroubek. Nejen Bursík a Paroubek, ale i mocipáni v EU už zjistili, žeTopolánka stačí poplácat po ramenou, namazat trochu medu kolem úst, případně nabídnout piškotek. Nic víc není třeba, bude panáčkovat, jak si páníčci přejí.  Páníčkům ovšem nevadí, že Topolánkovo vítězství není skvělou zprávou pro občany ČR. Ti v posledních dvojích volbách dali najevo, jak "skvěle" vede tuto zemi. Vede, ale KAM?  

AndyO 13.12.2008 12:52

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

motivace té chvály je snad jasná i na Šumavě, ne? Nebo věříš Jyrkovu čistému srdci ?

Petr 13.12.2008 12:47

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Ten, kdo naslouchá mínění lidí, případně je na základě reakce lidí změnit svůj názor ještě není demagog. Stává se mi v životě dnes a denně že nedomyslím důsledky nějaké své činnmosti a na základě rozhovoru (ve vědě se tomu říká oponentura) si uvědomím další souvislosti, na základě kterých jsem ochoten změnit svůj názor.

AndyO 13.12.2008 12:53

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

pokud je správně populista, je správně i demagog. Je mi líto, slovník je i na webu.

brána 13.12.2008 12:33

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Pokuste se prosím o kritiku takového druhu populismu politiků, který je zacílen na lstivé až podlé získávání voličských hlasů naivních. Jde o ilegální - nedemokratickou - formu politického  soupeření.

Petr 13.12.2008 12:43

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Podlé získávání hlasů je třeba postup pana Gandaloviče, který nabíld konzumaci alkoholu za hlasy pomocí kterých získal madnát k vysokému postu v politice. Pokud však odsouhlasím příspěvek pro svobodné matky na úkor vyšší daňové sazby lidí s platem větším než 100000 Kč měsíčně není to demagogie ale politické rozhodnutí - prostě věřím, že lidé přežijí stejně z 80000 jako se 450000, kdežto hmotná nouze se může u svobodné matky projevit na zhoršeném zdravotním stavu jejím nebo/a dítěte.

westík 13.12.2008 13:00

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

hmm, Hojdar (ČSSD) kdysi nabízel v Chánově za hlas 100,-Kč , ale nevím, zda měl na mysli zhoršený zdravotní stav svobodné matky anebo jejího kojence :-/ nelze dokonce ani vyloučit, že měl na mysli  příp. zhoršený stav  své peněženky (kdyby nebyl zvolen) :-(

strejda 13.12.2008 12:49

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Já to zažil a poučil jsem se komu nevěřit.

II : Co garantujeme            Úpravy DPH nepoškodí žádnou skupinu obyvatel. U 70 %  zboží a služeb daňová sazba klesne (mj. u tepla a energií). Případné zvýšení cen malé části zboží a služeb o několik procent bude kompenzováno vyššími čistými příjmy a důchodcům valorizací penzí ve výši 1000 Kč měsíčně.               Finanční spoluúčast ve zdravotnictví se nebude povinně zvyšovat. Zachováme ústavní právo na bezplatnou zdravotní péči na základě veřejného zdravotního pojištění.               Občané České republiky mají právo na pravidelnou kontrolu plnění závazků Občanské demokratické strany a na neprodloužení mandátu v případě jejich neplnění.           Tato smlouva vstupuje v platnost vhozením hlasovacího lístku č. 9 - Občanská demokratická strana - do hlasovací urny ve volbách do Parlamentu České republiky ve dnech 2. - 3. 6. 2006.

Ladislav N :-))) 13.12.2008 13:15

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

No jo, jenomže pochopit obsah smlouvy a podmínky, za nichž může být naplněna, je pro rudého troubu, jako jsi ty, asi nad možnosti chápání...

Kdybych byl stejný vůl jako Paroubek a jeho spolek parazitů, napsal bych:

"Však se podívejte, jak klesají ceny energií a paliv, benzín už je za 22 Kč jako před nástupem vlády socialistů!!Vždyť ta smlouva s voliči js plněna!!" ;-P

strejda 13.12.2008 13:27

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

Vy jste v té smlouvě četl něco o benzínu? Nepomátl jste se?

strejda 13.12.2008 13:30

Re: Kdo není populista, nemůže být politik!

A ještě, jaké podmínky k naplnění té smlouvy jsou v ní uvedeny? To víte, já to nejsem schopen nejen pochopit, ale ani najít. Věřím ale, že nadšený modrý pták to brilantně vysvětlí. Může mi při tom i nadávat.

Modry Karel 13.12.2008 12:10

Topolanek by mel pokracovat

v kurzu jakem nastavil.To znamena pro-USA,pro-EU,proti-Moskve,proti-RVHP.Jako stary klausovec jsem obratil a jdu za Topolankem,ale mel by prestat urazet Vaclava,mne osobne to vadi a jsem jenom kousek od toho,abych se postavil proti Topolankovi.

Šumavák 13.12.2008 12:26

Re: Topolanek by mel pokracovat

máš v tom lapsus Karle.

Bud pro EU, nebo proti RVHP.

Obojí současně není možné!!

Modry Karel 13.12.2008 12:29

Sumavaku

EU je to nejlepsi co v Evrope vzniklo od Holy Roman Empire.Ovlivnit fungovani EU smerem doprava jde jenom zevnitr,nestujte bokem ale nechte svuj hlas zaznit uvnitr Spolecenstvi.Palacky nejel do Frankfurtu a jak to dopadlo.

Ivan Nový 13.12.2008 12:33

Modrý Karle,

ano, ovlivňovali jsme zevnitř doprava Sovětský Svaz :-))))))) lepší bylo být ale vně, alespoň ve formě Jugoslávie.

Modry Karel 13.12.2008 12:37

Re: Modrý Karle,

Neverim,ze jste pro-Moskvu.Ja jsem pro Brusel a Washingthon.

strejda 13.12.2008 12:50

Re: Modrý Karle,

Myslíte, že se dá sedět na dvou židlích?

Ivan Nový 13.12.2008 12:53

Re: Modrý Karle,

Ano, a bylo vám to na nic. Když Brusel rozhodne, že Estonsko patří Rusku, tak mu bude patřit a Estonců se nikdo nebude na nic ptát.

Pete 13.12.2008 12:08

Ale voliči soc-dem se vstupu do EU

a přijetí Eura převážně obávají, ale Paroubek je kupodivu vehementně pro vstup a přijetí Eura i Lisabonskou smlouvu. Tady je tedy v zásadním rozporu s míněním svých voličů. Ale vysvětlení je jednoduché - Paroubek si spočítal, že stejně k tomu přijetí nakonec dojde, takže výhodnější pro něj je být největší euronadšenec a kamarád s Bruselem. On nedělá vždy jen to co říkají průzkumy veřejného mínění, on dělá vždy jen to, co je nejvýhodnější pouze a jen pro něj. Má s Němci i Rakušáky velmi dobré vztahy jako k váženým zákazníkům, to má v krvi už z dob kdy za totáče náměstkoval v Restauracích a Jídelnách. Ví, kde jsou peníze - instinkt veksláka.

brouk 13.12.2008 11:59

No pratele,

sobotni obed jako na zavolanou,ze;-)

Hlavne nezapomente, zadny baguette,at francouzi vidi ze jsme stale ten hrdy narod ve stredu Evropy;-)

Dobrou chut (a nenadavejte sestricce ,ona to nevarila .;-)

čtenář zdrojů 13.12.2008 11:46

velmi potřebný článek

už jsem měl pocit, že stoupenci ODS ztratili potřebu bušit do Paroubka. JAG coby skalní volič ODS mě vyvedl z omylu. JAGu, doufám, že Vám tohle bušení do Paroubka vydrží až do voleb 2010. Socani by byli moc smutní, kdyby ztratili tak schopného demagoga, který jim nahání další voliče, aniž by to chápal.

hadesxx 13.12.2008 11:49

Re: velmi potřebný článek

JAG nebuší o Paroubka, on se jen rituálně buší do prsou. Tak si nechápaví opičáci dodávají odvahu, když se něco se*e.

Haf 13.12.2008 11:50

Re: velmi potřebný článek

Pravdou je, že očista dočista v ODS nehrozí . ;-D;-P