29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Námět k přemýšlení

Bostonská tragédie se blíží vyvrcholení. Jeden – podle všech známek – z pachatelů vraždy je mrtev, druhý na útěku. Americké vyšetřovací orgány podaly obdivuhodný výkon – a ochránci zákona zaplatili i cenu, jeden z nich zahynul rukou vraha. V tuto chvíli nevíme, jak dopadne druhý muž, podezřelý z bostonského činu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Ryba 21.4.2013 23:06

Re: Paní Václavíková

no vida....omlouvám se ,-)

J. Václavíková 21.4.2013 23:10

Re: Paní Václavíková

:-) Nevím, za co. Představte si, že nám ji vytvořily sinice.

J. Ryba 21.4.2013 23:45

Re: Paní Václavíková

musím dohánět zde dohodnutý průměr

J. Ryba 21.4.2013 22:38

Re: Paní Václavíková

už se na to těším, ale zde v lese na to nemám připojení (stránku odesílám někdy i minutu dvě...)...tak až pojedu do KV potrénovat, tak si udělám čas na pořádném připojení

J. Ryba 21.4.2013 22:08

já významový rozdíl vidím...já jo, nový ředitel nemůže v žádném případě vymést Hermana, leda bordel po něm

J. Václavíková 21.4.2013 21:56

Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

+ pan Mach a Ač. Je to pěkná ilustrace diletantismu klimaskeptiků.

https://docs.google.com/file/d/0B9hiNmQEaoDpRU1xT0NucjBXSWc/edit?pli=1

M. Prokop 21.4.2013 21:58

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Ještě si někde půjčte Lidovky, je tam moc pěkný Lomborg.

J. Václavíková 21.4.2013 21:59

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Mám to v plánu.

M. Prokop 21.4.2013 22:01

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Na scan je to velké.

S. Lazárek 21.4.2013 22:03

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Ano, máte pravdu, konečně názor někoho, kdo tomu opravdu rozumí.

M. Prokop 21.4.2013 22:06

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Jo, říká prakticky totéž, co Klaus.

J. Václavíková 21.4.2013 22:08

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

To musíte ovšem upřesnit. To, co říká Klaus teď, nebo dříve?

M. Prokop 21.4.2013 22:12

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Nevšiml jsem si u něj nějaké zásadní změny názoru. Mohl jsem něco přehlédnout, ale moc na to nevěřím.

J. Václavíková 21.4.2013 22:18

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Řekla bych, že je to následek Vašich klapek, ale to byste zase nadskakoval, tak jsem radši potichu.

M. Prokop 21.4.2013 22:26

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Aha, takže žádná změna. Já to tušil, že ty klapky nesundáte.

J. Ryba 21.4.2013 22:46

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

dával jsem tu 3 různě datované několik let staré výroky "GO neexistuje", ty si srovnejte s pozdějšími, pokud klapky dovolí

J. Ryba 21.4.2013 22:50

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

31. 1. 2009 – Klaus: Oteplování neexistuje. Je mi líto, že to Al Gore nechce slyšet.

1. 2. 2009 – Český prezident Václav Klaus v sobotu na Světovém ekonomickém fóru ve švýcarském Davosu znovu prohlásil, že oteplování ovzduší neexistuje

S. Lazárek 21.4.2013 22:09

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

To jistě ne.

M. Prokop 21.4.2013 22:12

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Rozdíl?

S. Lazárek 21.4.2013 22:15

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Přečtěte si první větu, ta je v přímém rozporu s tím, co tvrdí a tvrdil amatérský atmosféroklimatometeorolog Klaus.

M. Prokop 21.4.2013 22:34

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Ano, je tam rozdíl. Amatérský atmosféroklimatometeorolog Lomborg věří ve způsobení člověkem, Klaus moc ne. (já také moc ne, neb na jednu stranu uznávám, že působení člověka na poměry na Zemi už je natolik velké, že nějak se projevit musí, na druhé straně, oteplovalo i ochlazovalo se i v dobách, kdy působení člověka nedosahovalo ani zlomku současného)

Jelikož se jedná o jev, existující bez ohledu na to, čemu který z dotyčných věří či nevěří, vytýkám toto před závorku, v níž je hodnocení reakce na tento jev. A tam se pánové shodují docela dobře.

S. Lazárek 21.4.2013 22:40

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Lomborg nepotřebuje na rozdíl od Klause víru pane Prokope, je to exaktní vědec a svoje tvrzení má podložené svým vlastní bádáním. Lidem, jako je Klaus, Kremlík nebo Mach naopak nic jiného než víra nezbývá, protože nic vlastního do téhle vědecké diskuze přinést nemohou. musí se přimknout názorům jiných, protože svůj vlastní nabídnout z podstaty nemohou.

S CO2 je to jiné, Lomborg velmi dobře postřehl to, že např. Kjótský protokol je jen placebo k pocitu, že problematika má politické řešení. V tomto ohledu nemá.

J. Václavíková 21.4.2013 22:44

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Respektive měla by, kdyby platil pro všechny a opatření byla rozumná.

M. Prokop 21.4.2013 22:53

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Za cenu návratu do jeskyň možná. Jenže lidí přibylo, do jeskyň se jim nechce, ani by se tam nevešli a hlavně, není žádná záruka, že i tak by se klima měnilo směrem, kterým si to někteří panikáři přejí.

M. Prokop 21.4.2013 22:48

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Problém je zatím hlavně politický a ekonomický. I Lomborg dokazuje nesmyslnost (já bych napsal i zlodějskost) současných opatření proti přírodnímu jevu statisticky a ekonomicky. Což je pro Klause docela dobrá parketa, přináší tam totéž, co dotyčný Lomborg, bude v těchto oborech i lépe erudován.

Ani Klause jsem neslyšel operovat vírou. Operuje ekonomickými a politickými skutečnostmi.

Kremlíka ani Macha jsem nesledoval, pokud se pouští do odborné klimatologické debaty, když problém nespočívá v jevu, ale v reakci na něj, jejich chyba, měli by si být vědomi svých možností i toho, co je a co není podstatné.

J. Ryba 21.4.2013 22:43

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

to se ale ve skutečnosti docela dobře shoduje Lomborg s "jinými pány"...a "vo tom to je", že Klaus je kompilát jistých názorů, žádný originál

J. Václavíková 21.4.2013 22:46

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Klaus je populistická korouhvička.

M. Prokop 21.4.2013 22:55

Re: Tak jsem si pustila tu diskuzi o GO mezi Metelkou a Kremlíkem

Nejlépe to dokázal svou populární amnestií......

:-P

To opravdu uvěříte každému nesmyslu, nebo je dokonce plodíte?

E. Heusinger 21.4.2013 21:50

Ano,

soupisy (seznamy) jsou v posledních letech vždy hitem sezony

O. Uživatel 21.4.2013 21:55

Uživatel požádal o vymazání