1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Náhoda, nebo důsledek?

Jestli je to shoda okolností čili náhoda, bude se to těžko vysvětlovat a bude malá ochota tomu věřit. Poslední útok na naše vojáky v Afghánistánu přišel ve stejný den, kdy byla zveřejněna neoficiální zpráva o našem vojenském úspěchu v této zemi

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 18.10.2018 16:06

Re: Na iDnes je stále ještě článek

Možná jsou to i dvě různé věci se společnou příčinou nebo třeba i rozdílnými příčinami.

Ale jestli si mám zaspekulovat, tak musí-li se člověk někde potlačovat, musí to někde jinde uvolnit.

I. Kellner 18.10.2018 15:52

Re: Na iDnes je stále ještě článek

No ano, jinak by něco takového jako je Trump nikdy nevyhrálo. Imo..

J. Kombercová 18.10.2018 15:53

Re: Na iDnes je stále ještě článek

Jj. zvlášť když protikandidát taky nic moc.

M. Moravcová 18.10.2018 16:04

Re: Na iDnes je stále ještě článek

Politická korektnost je bohapusté lhaní. A někteří lidé rádi lžou a jiní se rádi nechávají obelhávat. Proč říkat věci jednoduše, na rovinu, když se to může okecat a zamlžit nebo zatlouct. O to jde především.

J. Václavíková 18.10.2018 16:05

Re: Na iDnes je stále ještě článek

:-)))))))))))))))

M. Moravcová 18.10.2018 16:21

Re: Na iDnes je stále ještě článek

na tu křeč jsou dobrý prášky, zkuste to někdy

J. Václavíková 18.10.2018 16:22

Re: Na iDnes je stále ještě článek

Vám zjevně nepomohly :-)

M. Moravcová 18.10.2018 16:51

Re: Na iDnes je stále ještě článek

já užívám magnezium, chytá mě křeč do stehenního svalu. Vám na mozek to možná nezabere.

M. Hromadko 18.10.2018 15:16

Dobrý den,

proč by Zeman odstupoval?

https://www.novinky.cz/domaci/486533-lide-nejvice-veri-rychetskemu-a-zemanovi-kalousek-propadl.html

J. Anděl 18.10.2018 15:17

Re: Dobrý den,

Taky se ptám - proč by Zeman odstupoval? A na odpovědi trvám! Tak už jsme dva :-)

H. Omar 18.10.2018 15:18

Re: Dobrý den,

Já bych to rozšířil. Je pro něj zvládnutelné odstoupit? Nemusel by odjet či být odstrkán?

J. Anděl 18.10.2018 15:20

Re: Dobrý den,

Ano. Proč a také jak?

J. Václavíková 18.10.2018 15:25

Re: Dobrý den,

Ta úvaha počítá se Zemanovou ješitností, když mu zdraví přestane dovolovat i ten omezený pohyb.

J. Anděl 18.10.2018 15:27

Re: Dobrý den,

Aha. No na tom něco je, ale kalkulovat s tím, že se někomu natolik přitíží, i když je to třeba pravděpodobné... radši počkám, až to tak bude.

F. Šimek 18.10.2018 15:49

Re: Dobrý den,

neboj-tebe se to netejká ! Nikdo tě nerozšíří. Navíc -nebudeš muset odejít-ani odstrkán. Koukej doplnit ešůs a padej !!!

P. Hofman 18.10.2018 14:52

Vídím

že je tady zrovna hodně příznivců levice a zvlášť milovníků Zelených. Tak jim udělám radost:

https://www.zdf.de/nachrichten/heute-sendungen/hessen-gruene-im-hoehenflug-100.html

To oni ti Zelenáči určitě pak v Hesensku zakáží pěstovat víno a chřest a místo toho všude zasadí řepku olejku.

S. Netzer 18.10.2018 15:03

Re: Vídím

Šéf hesenských Zelených, طارق الوزير, to určitě prosadí.

Taky bude pokračovat s tvrdou islamizací Hesenska.

P. Hofman 18.10.2018 15:08

Re: Vídím

No jistěěěěě... Budou se obohacovat, lepšolidi jedni.

Jak jsem ale četl někde na netu (německém, takže nejspíš lhali, neb svoboda slova už tam neexistuje), tak otázka migrace je tam až volebním tématem č.3. Na prvních dvou místech jsou vzdělání a byty.

S. Netzer 18.10.2018 15:11

Re: Vídím

Přesně tak.

J. Václavíková 18.10.2018 15:04

Re: Vídím

Našinec je zvyklá držet hubu a krok, nebát angažmá zelených, řepková pole by byla nadále zkrápěna před sklizní Roundapem. Hlavně, že se všichni děsí GMO, tohle je jim jedno.

J. Anděl 18.10.2018 15:16

Re: Vídím

Myslel jsem, že GMO se děsí jiná kategorie.

Ale možná nerozumět čéšky a nepoznat, o kom je přesně řeč :)

J. Václavíková 18.10.2018 15:24

Re: Vídím

Jestli narážíš na to zvyklá, jde samozřejmě o překlep.

Mě prostě zaráží, že se lidi děsí neškodných (ve stravě) GMO a nevšímají si hromadného používání jedů na potraviny. Že tě tu vidím, mohl bys mi prosím upřesnit, jaké šílenosti tu cpou genderisti? Fakt tápu. Mimochodem, jsi si jist, že správně chápeš význam slova gender a že si tam neprojektuješ vlastní divoké představy, jako většina místních?

J. Anděl 18.10.2018 15:35

Re: Vídím

Určitě cpu a projektuju. Gender je rod a/nebo pohlaví. Nevím, co myslíš tím "tu". Myslíš diskuze NP, nebo planetu Zemi?

Vážně jsem myslel, že pokračuješ v jazykových hrátkách pana Hofmana a paní Netzer (německý server, arabština).

Postoj k GMO je celoevropský. Jedy místo GMO jsou asi něco podobného, jako uhlí místo jádra. Jak jádro, tak GMO vzbuzují nejistotu s ohledem na vzdálenější budoucnost.

J. Václavíková 18.10.2018 15:42

Re: Vídím

S rozumem použité GMO nikoliv. A vyřešilo by to i nutnost ošetřování plodin jedy.

Gender, bez toho ideologického balastu, je celkem neutrální označení pro roli jedince ve společnosti, oproštěnou od sexuálních konotací. Každá doba a místo tak trochu diktuje, jak se má kdo chovat. Tohle je asi nejdůležitější význam genderu. Vidíš v tom nějakou ,,genderovou ideologii"?

A tím ,,tu" myslím hlavně Psa. Fakt nevím, že by někdo propagoval ty ,,šílenosti".

J. Anděl 18.10.2018 15:45

Re: Vídím

V tomhle ne.

Dneska jsem si na gender vzpomněl, když jsem vyzvedával dítě ve škole v odpoledních hodinách (druhé dítě je marod, tak jsem doma).

Byl jsem před školou jediný tatínek, jinak asi dvacet maminek a pár babiček.

Ráno je to jiné, to je nás tatínků mnohem víc.

J. Anděl 18.10.2018 15:46

Re: Vídím

A GMO je záležitost několika generací.

J. Anděl 18.10.2018 15:47

Re: Vídím

Tady na Psu nikdo šílenosti nepropaguje.

Ale planeta je velká a různých hnutí a ideových směrů jsou stovky a tisíce, to by v tom byl čert, aby nevyprodukovali nějakou tu šílenost. Tak jsem ten svůj příspěvek včera, nebo kdy to bylo, myslel já.

J. Václavíková 18.10.2018 15:51

Re: Vídím

Jde mi o to, že jsi postavil na stejnou úroveň šílení ,,genderistů" i těch, pro které je použití slova gender jako rudý hadr na býka. Těch druhých je Pes plných, proto se tě vážně ptám, kde vidíš ty první.

J. Anděl 18.10.2018 15:54

Re: Vídím

Dobře. Jsou třeba normy na zastoupení žen ve vedení politických stran a firem výstupem gender hnutí? Nebo to sice s gender souvisí, ale fakticky je to výstup hnutí za rovnoprávnost a míchat to s gender je špatné?

J. Václavíková 18.10.2018 15:59

Re: Vídím

Ne, to je výsledek hnutí feministického, tedy za rovnoprávnost žen. A nejedná se o vedení soukromých firem, ale vedení státních firem.

Gender hnutí, existuje vůbec něco takového? To je asi z podstaty toho termínu nesmysl.