26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Na prahu nového roku

Ano, už je to nový rok s malým en na začátku, tedy jde o útvar kalendářní, nikoli svátek. Podle oficiálních prognóz se nám v roce 2018 bude dařit líp, ale ne zas o tolik líp, než se nám dařilo v roce 2017 oproti roku 2016.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Němec 2.1.2018 7:53

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Chachachacha, žiju kousíček od Bocianeho hniezda, a jeďte se tam podívat na ceny ne ten jeden sváteční den v roce, ale kdykoliv jindy. Budete kulit vočadla. Baťu zničili komouši, Čubovi se nikdy nic nestalo a Babiš je schopnej lump. Na zdar .

V. Václav 2.1.2018 7:55

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

jo, takže on krade míň než jste si myslel, takže je to ok. Není to od vás schvalování trestného činu? Mimochodem, trestná by měla být i ta vaše hloupost.

V. Hájková 2.1.2018 8:25

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Naprostý souhlas!!!!!!!!!!

E. Erat 2.1.2018 8:48

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Jako stavař, který taktéž Čapí hnízdo navštívil, mám stejný dojem a názor Důležité je, že dotační peníze nebyly ukradeny,vyvezeny z ČR, ale byly proinvestovány pro smysluplnou věc. Jistě mohl je získat někdo jiný, kdo by za ně vybudoval další golfové hřiště v zátopové oblasti, cyklostezku v malé vísce nebo rozhlednu v údolí. Takových mnohdy nesmyslných projektů bylo z EU zadotováno desítky - možná stovky, ale to nějak nikoho netrápí. ANO jsem nevolil, Babiše nemusím, ale tohle bych mu vyčítal nejméně. Pokud vím tak podobný názor má i arch. Vandas. Lidé z oboru to berou trochu jinak, než např. toaletářka z Karlových Varů.

S. Lazárek 2.1.2018 9:07

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Jaký je tedy smysl Čapího hnízda?

Mě v téhle lokalitě s výhledem na silnici č.3 a na orající traktory na okolních polích uniká, o cenách za za ubytování a jídlo v místním hotelu a restauraci se raději nezmiňují, jeho oficiáln důvod vzniku nedává žádný smysl. Vám ano?

E. Erat 2.1.2018 9:16

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Oficiální důvod samozřejmě neznám, ten musel být uveden v žádosti o tu dotaci. A jak je vidět, s tím žádný problém nebyl, dotace byla přidělena. Možná máte pravdu, třeba stejně nesmyslně jako na rozhlednu v údolí. I z toho je vidět, že ten systém dotací je celý pokřivený. Asi, tu žádost stačí hezky okecat. Ovšem je to příjemné místo, které řada lidí navštěvuje.

S. Lazárek 2.1.2018 9:37

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Jsem rád, že jste si v podstatě odpověděl sám. Jako se na některé zboží v supermarketech dává bzučák, páč je samozřejmě chyba, že ho tam majitel nechává jen tak ležet a jak známo, příležitost dělá jeho chyba, takže případná krádež je jeho chyba, zloděj se jen chová logicky a podle své přirozenosti, bude muset nějak hloupý bruselský úředník ošetřit to, aby se tu za evropský prachy nestavěly podobné blbosti jako jsou rozhledny v údolích, či Čapí hnízda, která podporují turistický ruch kdesi v polích.

Jo, jo, jeďte se tam podívat, je tam narváno tak, že skoro jistě nezaparkujete.

E. Erat 2.1.2018 9:52

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Nemusíte chodit či jezdit tak daleko. Stačí se jet podívat na lávku pro kolaře přes Rokytku ve Vysočanech vedlo věžáku Eliška. Tam projede jedno kolo za dvě hodiny. A ta lávka stála 100 mil. Kč. Ovšem na na dotazy, občanů o jejím předražení magistrál odpovídal, že vlastně o nic nejde, protože byla z 90 % financovaná z fondů EU. Tedy Pražanům žádná škoda nevznikla. Zrůdnost těch dotací je, že si obec atd. nemůže požádat o dotaci na co opravdu potřebuje. Ale, pouze na určené okruhy. A tak jsem slyšel jednoho starostu malé vesnice, že sice nemají v pořádku silinici a kanalizaci, ale dotace byla na cyklostezku. Takže jak řekl starosta, abych udělal občanům aspoň nějákou radost, a trochu to tady zkultivoval, tak jsem o dotaci požádal. A to hlavně proto, že byla na 90 % rozpočtových nákladů. To je to turecké, pardon evropské hospodaření.

S. Lazárek 2.1.2018 10:24

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Tak třeba i ta lávka na Rokytkou, či rozhledna v údolí budou z architektonického hlediska pěkné stavby, ne? K těm evropským penězům se tu chováme stejně, jako chmaták v supermaketu k lahvi kořalky, tak to prostě je.

M. Prokop 2.1.2018 10:01

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

"...aby se tu za evropský prachy nestavěly podobné blbosti jako jsou rozhledny v údolích, či Čapí hnízda, která podporují turistický ruch kdesi v polích."

To je možné jen tak, že se ten nesmysl peněz z Brusele zruší. Jinak to uhlídat nejde. A proč mají peníze od nás i odjinud chodit do Brusele a odtamtud na základě pokorné a drahé supliky zase někdy zpět, to je mi tajno (kromě toho, že to posiluje moc Brusele, ovšem).

S. Lazárek 2.1.2018 10:29

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Možná by stálo za to zamyslet se nad skutečností, kterou sice vyvedu ad absurdum, ale je víceméně pravdivá a to je třeba to, proč u nás někomu přes noc zmizí kolo zamčené ke kandelábru i s tím kandelábrem, ale třeba ve Švajcu si tam nezamčené vyzvednete i po týdnu. To není o dotacích, to je hlavně o "návycích" pane Prokope.

Až tihle hoši nebudou mít přístup k těm evropským penězům, budou krást jiné a někomu jinému, je hodně naivní představa, že jejich neexistence udělá ze zlodějíčka radu Vacátka.

J. Fridrich 2.1.2018 10:24

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Pro všechny CYKLOSTEZKAŘE a ROZHLEDNÁŘE světa jsem nedávno napsal :

Ten bizarní člověk snad ani neví, že dotace z té " zlé EU " byly 2007-2013 cca 700 miliard Kč ? Víte , že v tomto cyklu 2014-2020 to je cca 650 miliard Kč ? To, že to neumí přihlouplý český ouřada vyčerpat je náš problém - jsme nejhorší v celé Evropě na čerpání dotací. Je pravda, že nám EU trochu bere ten náš český nepořádek, ale tvarůžky, utopenci a ušmudlané-omakané koblihy jsme zatím uhájili... On neví např. o rekonstrukci Kuksu - a desítkách podobných významných rekonstrukcích našich památek za miliardy ? On neví o výstavbě vědeckých center u Prahy, Brna, Ostravy, Plzně za miliardy Kč drahých přístrojích typu CT a magnetické rezonance do našich nedávno " socialisticky " vybavených nemocnic ? Stovky čističek vody u našich obcí ? Opravy stovky kilometrů silnic a výstavba a opravy mostů ? Dotace studijních programů na našich školách všech stupňů pro naše studenty ? Výstavba obchodních center a mnoho dalších rekonstrukcí v našich městech a obcích ? Naše zem by bez této pomoci EU vypadala jinak - a na mnoha místech bychom jezdili po našich " silnicích " v tancích, obrněných transportérech, nebo minimálně v Offroadech..

Zdar všem CYKLOSTEZKAŘŮM s vyoperovanými mozky, sluchem a zrakem..

M. Prokop 2.1.2018 9:57

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

Máte kamarády mezi Burešovými pisálky?

P. Kučera 2.1.2018 10:39

Re: Ahoj, kamarád mého spolužáka navštívil Čapí hnízdo

I tomu inteligenčně, emočně a morálně jednoduššímu člověku by měl docela stačit k utvoření názoru na Ondřeje Babiše jeho "rozhovor" v Interwiew se S. Witowskou dne 4.5.2017, který před několika dny ČTV zopakovala. Komentovat netřeba. Je komické, že někdo (nový zvyk je, že mluvčí vždy uvádí že "vůbec nehoruje pro Babiše") uvádí, že Čapí hnízdo přišlo tohoto prý úspěšného podnikatele na miliardu (oficiální výkazy mluví o cca 500 milonech!), tak co je proti tomu nějakých ulitých 50 milionů. Nu, tato logika je hodně zvláštní. A už vůbec neberu, že různých zločinů je kolem nás hodně (dr. Ráth a mnozí další), takže až se všechny ostatní vyřeší, jděte na Babiše. Tyto lidi skromně upozorňuji, že nevím o nikom dalším, který by byl zároveň premiérem. Mělo by se mu tedy dostat toho privilegia, aby byl policejně vyšetřen a případně potrestán přednostně.

P. Rajman 2.1.2018 6:30

Blbákov si Češi vytvořili a stvrdili sami

počátky vznikly po válce, kdy za demokracii, dokonce lidovou (což je jazykově blbákov nejblbákovatější) bylo vyhlášeno období, kdy porušování práva bylo položeno jako základ nové republiky. Tomuto procesu pak nasadili korunu, kdy v době, kdy se s tímto obdobím hisoricky vyrovnali tak, že jednomyslně přijali zákon, že státník, který to vše vytvořil se zasloužil o stát a nemůže být tudíž nikdy za blbce prohlášen. Když se o to pokusil v posledních volbách jeden ze dvou kandidátů byl přehlasován.

D. Green 2.1.2018 6:47

Re: Blbákov si Češi vytvořili a stvrdili sami

Váš příběh může být inspirativní pro ty jedince, kteří budou chtít dosáhnout vyvanutí již v tomto životě. My ostatní (přízemní) si budeme se vší úctou k vám ťukat na čelo.

P. Rajman 2.1.2018 7:59

Re: Blbákov si Češi vytvořili a stvrdili sami

Chápu, že kdo se na lidové demokracii podílel nebo ji jako odkaz otců převzal, či se s ní jinak identifikoval, toho nemůže už z principu tento "příběh" inspirovat. To ale neznamená, že se nad ním nemůže bez ohledu na to, jak přízemě či povzneseně se na věc dívá, vážně zamyslet.

D. Green 2.1.2018 10:41

Re: Blbákov si Češi vytvořili a stvrdili sami

Český blbákov ? Vy žijete na Marsu ? Žil jsem v "kolébce demokracie" pár desítek let a leccos pochopil. O vás ještě zákon přijat nebyl. Svými úvahami pracujete na možnosti být za blbce prohlášen.

F. Žůrek 2.1.2018 6:02

ANO, nikdo není dokonalý

Mnohým lidem chybí vůbez základní slušnost, nějaká sebereflexe. Máme svobou, začínáme podnikat. Občas dostanu seznam lidí, kteří jsou u nás již miliardáři. Je takvých lidí dost, ale mnoho lidí mne zde ještě schází. Jsou utajeni, ale nikomu to nevadí.

Rozděluji lidi na upřímné a neupřímné. S těmi prvními lidmi se dá v životě nějak vyjít, ale horší je to s těmi druhými. A zde je již bohatá škála "klamárů" a různých podvodníků a naše společnost mně připadá jako taková hra: "Vadí - nevadí". Mně opravdu Andrej Babiš tak nějak nevadí, ale vadí mně mnozí lidé, kterým to pro změnu všechno velice dobře prochází. A pořád nějak nechápu, proč tomu tak u nás je. Ale bez toho však u nás "nebude líp".

Přeji všem dobrý rok 2018 a ať je vydařený již také první den!

D. Green 2.1.2018 7:03

Re: ANO, nikdo není dokonalý

Konejte svou občanskou povinnost. Pokud je znáte, podejte oznámení. Jinak vypadáte, jako závistivá "socka". :))))

J. Karlík 2.1.2018 8:09

Re: ANO, nikdo není dokonalý

Nomen, omen. Zelení podávají oznámení na všechno_ aby ho potom mohli, za příslušný úplatek stáhnout.

D. Green 2.1.2018 10:22

Re: ANO, nikdo není dokonalý

Doložte to a oznamte to. Jinak to jsou hospodské řeči.

J. Karlík 2.1.2018 8:29

Re: ANO, nikdo není dokonalý

Ještě k tomu oznamování, tady chytili jednoho dr. za ruku s lahví plnou peněz. Dodnes si z toho dělá vánoce.