16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Na krok od propasti

"V hloubi duše vím, že jsem neudělal nic špatného a nikomu jsem neuškodil. Mé rozhodnutí odstoupit je velmi osobní, ale nechci, aby problémy kolem mé osoby devalvovaly politickou práci."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
libero 21.4.2008 14:41

Re: JAG ... nevi jak na jeho balbla, blabla kasleme

Tak proč to komentujete? Dokonce dvakrát?

KUK 21.4.2008 13:39

JAG ... nevi jak na jeho balbla, blabla kasleme

...on je tak uprimne rozkohouteny ze je to az lzive.....

Betzilni Generat 21.4.2008 13:37

"Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

Je empiricky prokazano ze Cunek je kreten a to staci k tomu aby byl nemilosrdne vykopnut a sel zpatky utahovat srouby tam kam patri.

Clovek ktery ma v bance miliony a chodi somrovat na socialku pro par stovek nemuze byt mistopredseda vlady.

Vse z toho co Cunek udajne udelal Cunek potvrdil krome toho ze behal s obnazeny, penisem dokola kancelare v marnem doufani ze se mu z toho uplatku postavi.

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:39

Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

A nepostavil... A Urbanová byla nespokojená... A nespokojená Urbanová je nebezpečná...:-)

Betzilni Generat 21.4.2008 13:47

Re: Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

Mel ji to zrejme udelat rukou ...

Nevim jestli z toho je mozne usoudit ze Urbanova ma predispozici spise k vaginalnimu nez clitorialnimu orgasmu.

Taky je mozne ce Cunek je naprosty sexualni idiot.

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:53

Re: Re: Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

posledně jste mi vyčetl, že situace v ČSSD podle mě závisí na tom, jak leze Paroprase na Petru. A kouká, že KDU-ČSL teď analyzujete podobně.:-)

Betzilni Generat 21.4.2008 13:57

Re: Re: Re: Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

Je se pokud mozno co nescientifictejsim zpusobem snazim determinovat co stoji za CUnkovou aferou.

Zcela zjevne za ni nestoji Cunkovo pero protoze to zcela zjevne nestoji vubec.

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 14:01

Re: Re: Re: Re: Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

Stejně tak v ČSSD.Pokud si Paroprase nalhává, že ho Petra miluje , pak s takovýmhle úsudkem nemůže být premiérem.:-)

Pavla B. 21.4.2008 14:03

Re: Re: Re: Re: Re: "Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl"

Jeho čtyři děti jsou sousedovic, ne? Být Čunkem, tak na tebe podám trestní oznámení pro pomluvu!

nup 21.4.2008 13:29

Dojemná starost

Dojemná starost odesáka o oblíbenost předsedy a volební preference KDU. Jen tak lehounce mezi řádky prosvítá strach z přetečeného poháru lidovecké trpělivosti. A samozřejmě nas*anost, že se KDU opět nenechala spoutat do národní fronty, což ODS zkouší minimálně od 1996.

Kajan 21.4.2008 13:31

Re: Dojemná starost

Jo, lidovečtí hadi vždy vyklouznou !!! Doufám, že padnou v příštích volbách konečně pod 5 procent ! Dzp.

www racek 21.4.2008 13:36

Re: Re: Dojemná starost

no, paroubek jejich hlasy jistě uvítá ...

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:32

Re: Dojemná starost

Tak ať nejsou trpěliví a jdou... Jak řekl Topol, nikdo je nedrží.;-D

nup 21.4.2008 14:08

Re: Re: Dojemná starost

jerry, znáte takové ty hry, kde cílem je mít víc než protihráči, ale bez jakési spolupráce se téměř nehnete? Obě strany jsou v této situaci a vyjádření předsedů je nutné brát s patřičnou rezervou... Nicméně v tuto chvíli považuji pozici lidovců za trochu výhodnější...

libero 21.4.2008 14:59

Re: Re: Re: Dojemná starost

ODS může v nejhorším do opozice.

Lidovci mimo parlament a do zapomnění.

pepa 21.4.2008 13:37

Re: Dojemná starost

to je blbost a vladnout bude kdo? socani komunisti a KDU ;-(

Ervín 21.4.2008 13:38

Re: Dojemná starost

R^ Das stimmt! :-)

Real 21.4.2008 13:26

Palestinci by si mohli mír odhlasovat :-)

Mohli,ale neodhlasují ,co by dělali ručníkáři s kalašnikovama ? Přetavili by je v Mittalu na Mírovou ocel a nadělali z nich pluhy ? ;-D;-D;-D

darny 21.4.2008 13:23

Ano, ano...

Flanďáci byli vždy prodejní, jako děvky z Perlovky. Za prachy, či moc světskou všechno.  Odpustky -každému, kdo řádně zaplatí, za vládní moc - zpronevěra svému programu atp.

PetrH 21.4.2008 13:31

Re: Ano, ano...

Aniž bych měl nějaké sympatie k lidovcům, pouze poznámka k vám. Proč netáhnete lhát a cenzurovat na svůj blog?(Y)

Ervín 21.4.2008 13:23

Dilema KDU (Kalouskových unionistů) - ČSL (Čuňkových lidovců)

Lidovci byli včera po kartáči pana premiéra vystaveni dilematu - program nebo moc ? Kdyby jim šlo o program, tak půjdou do koalice s ČSSD a po smutné zkušenosti, kterou mají s bolševismem ODS při prosazování Julínkovy reformy bez ohledu na koaliční dohodu, slušné chování i politické podrazy (viz Topolánkův pokus hodit odpovědnost za nepopulární církevní restituce na lidovce, ač to měl být jeho objekt handlu Klause na Hrad za restituce církve), ji pustí k vodě, bez ohledu na to, jak na ně bude Topolánek řvát nebo ne. To však neudělali, byť se Šojdrová a Hovorkou snažili seč mohli ...

Protože však viditelně posiluje pragmatické křídlo kolem šíbra Kalouska (Parkánová, Kasal, Svoboda, Severa) a moc zachutnala i Čunkovi, pak se lidovci rozhodli nastavit Topolánkovi po křesťansku i druhou tvář a slíbili, že o plnění programu v oblasti zdravotnictví může rozhodovat jenom celostátní konference. A je vymalováno! 

Nic nového u dědiců pátera J. Plojhara ... A toho si je i Klement Topolánek plně vědom ...;-D

PetrH 21.4.2008 13:29

Re: Dilema KDU (Kalouskových unionistů) - ČSL (Čuňkových lidovců)

Mám nějaké deja vu... nebylo to tu už jednou? A stejně zmatené jako teď?8-o

Magor Milda , Mgr. etc. 21.4.2008 13:18

Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Prokázáno však je, že s prodejem nemovitostí Čunek nic společného neměl, tudíž odpadá i podezření z korupce. Autor tohoto článku zřejmě ctí české přísloví: podle sebe soudím tebe.

Ten irský politik byl zřejmě konfrontován s něčím, co skutečně udělal. Podle Čunkova chování bych však soudil, že je ve velké  politice málo otrkaný, tak na něj nahráli habaďurku. Tak elegantně zbohatnout z ničeho nic dokáže jenom bývalý premiér Gross, nedokázali mu nic, ale mezi stavem za jeho prémiérování a dnes je rozdíl skoro 100 miliónů. To odporuje jednoduše přírodním zákonům.

PetrH 21.4.2008 13:25

Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Gross přírodním zákonům neodporuje. Co takhle třetí Newtonův zákon? Těch 100 milionů byla reakce, jaká akce předcházela se můžeme pouze dohadovat, ale jistě nějaká byla, protože v souladu se zákonem zachování hmoty těch 100.000.000,- nemohlo vzniknout z ničeho.;-D

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:31

Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Držme se faktů : 1.Že to nemohlo prodej nemovitostí nijak ovlivnit, to říkají čunkovci. vy o tom víte víc? 2. Jak mohla Urbanová vědět o půl miliónu, který si Čunek náhodou zrovna jel uložit do vzdálené banky a proč Čunek dělal takovou podivnou transakci v dnešní době?8-o

A Teď odpovězte! Já se taky držím skutečnosti a ta zní , že nikdo nahoře dnes není odsouizen a brzy nebude moci být ani vyšetřován.:-)

Ervín 21.4.2008 13:31

Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Kolik lidí v tomhle státě přes noc zbohatlo obdobným způsobem jako Gross? Zrovna dneska dělá obdobný obchod GŘ ČEZu a to nikoho tady nezajímá. A Gross si ty výhodné akce, které tak zázračně obživly, aspoň musel koupit, kdežto GŘ ČEZu je od státu dostal zadarmo. tedy, za malý úplatek podniku provozovanému synem pana prezidenta Klause, že? :-) 

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:34

Re: Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Dobře ,ale ti ostatní lidi jsou třeba taky darebáci,ale nemají problém s českým pravopisem a poznají akcii od losu státní loterie.;-D

:-)) 21.4.2008 13:35

Re: Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

čímpak ten kup Stáník platil? Nebo, žebysme mu ho zaplatili všeci?

Ervín 21.4.2008 13:41

Re: Re: Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

Kdepak, musel si něj půjčit, protože tolik si asi nenakradl, jak tradují místní modří závistivci ... sice s modrými myšlenkami, ale holou pr/delí ....;-D

jerry, Poirotś mouse 21.4.2008 13:43

Re: Re: Re: Re: Vadí mi, že se o korupci píše, jako by to byla prokázaná skutečnost.

on neuměl ani sám krást, za něj museli krást jiní...;-D