30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

My máme odvoleno

Já jsem volil u nás ve Zvoli, Ljuba v Praze. Takže dojmy. Nejdřív ten můj. Vždycky mi přijde legrační, jak tam musím ukázat legitimaci a oni hlásí, že jsem to já, třebaže se ve vsi známe. Kdo čte mé úvodníky asi vytuší, kam mířím, na ty hokus pokusy a korespondenčním i volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
L. Kolman 25.9.2022 15:16

Ta Praha musí být plná hodně divných lidí. Když si jen vezmu volební úspěch evidentně duševně vyšinutého Řeporyjce Novotného. Ten už měl být dávno hospitalizován v ústavu pro léčbu duševně narušených. Copak jich tolik nevidí, že to individuum nemá hlavu v pořádku?

O. Hávová 25.9.2022 15:35

"Ta Praha musí být plná hodně divných lidí."

Víc jak 2/3 obyvatel Prahy je náplava z Moravy. Tak se nedivte.

J. Černý 25.9.2022 15:41

Brňané si možná zvolí za sebe senátora z Prahy doc. MgA. Tomáše Töpfera;-D;-D

O. Hávová 25.9.2022 15:47

Ale to by byla docela dobrá volba. Ne?

P. Diviš 25.9.2022 15:50

Asi jo, toho druhého neznám.

L. Polehla 25.9.2022 15:52

Ale snad pro Prahu! Brňáci už jsou jako Pražáci, ti si taky zvolili Němcovou.

P. Diviš 25.9.2022 15:55

Nechte to na tamních voličích, alternativu mají.

K. Filip 25.9.2022 15:36

Také jsem s podivem kvitoval výsledek v periferii Prahy, že se najde takový počet pitomců, kteří to hodí straně duševně vyšinutého narkomana. To by snad bylo pro nějakého nového Siegmunda Freuda, protože volební výsledky v Praze mě vždy vytočí a uvádí v úžas.

L. Kolman 25.9.2022 15:02

Pokud tyhle volby něco prokázaly, pak to, že žijeme v zemi s nadlimitním množstvím masochistických deviantů a tupců, kteří volí důsledně proti vlastním zájmům v pevné víře, že černá je vlastně bílá, zlo je ve skutečnosti dobro, naděje na zlepšení je děsivé nebezpečí, a "slušný" člověk nepoužívá vlastní hlavu, nedejbože dokonce kritický rozum.

A do budoucna to bude jenom horší, protože generace kompletně vymytých lží už od školky nastupují.

Má cenu snažit se zachraňovat zemi plnou sebevražedných pitomců, tak vymletých, že předepsaně nenávidí záchránáře a uctívají svoje hubitele?

Není nejvyšší čas nechat tyhle duše blbé, zničené jejich tragickému osudu, a postarat se o ten svůj někde, kde ještě žije zdravý rozum a slova se nepoužívají jen k popření pravdy a její nahrazení prachsprostou účelovou lží?

Protože s takhle většinově mentálně zdegenerovanou populací nelze nic smysluplného dokázat. Čím víc se bude zachovalý člověk snažit o nápravu v jejich bytostném zájmu, tím dřív bude těmi "slušnými" lidmi udán, dehonestován a zničen.

Házení perel sviním nikdy nic dobrého nepřineslo.

P. Diviš 25.9.2022 15:04

Taky si to o SPD, ANO, Pirátech a Čižinských myslím.

M. Vaněk 25.9.2022 15:11

Zase jste to nepochopil; pan Kolman právě psal o vás, a ne že vás vyzýval ke komentáři... :-(

J. Kombercová 25.9.2022 16:37

Vy jste zase chytrej...

D. Polanský 25.9.2022 15:10

Pokud jde o myšlení, nejhorší věc, která může člověka potkat, je, že si začne namlouvat, že je něco víc, než ostatní lidé, že je moudřejší a zkušenější. Háček je totiž v tom, že to může být pouze částečná pravda, ale nikdy ne pravda univerzální, jelikož nikdo nemůže být moudřejší a zkušenější ve všem, ale pouze v něčem. A namlouvat si, že v čem jsem moudřejší a zkušenější, je důležitější než vše ostatní, je obyčejná domýšlivost. A domýšlivost jistě není projevem moudrosti.

L. Kolman 25.9.2022 14:58

Trefné, ani pověstná Jandákova prdel by na hrnec tak dobře nesedla!

https://www.krajskelisty.cz/stredocesky-kraj/27804-peto-zatlac-porad-je-to-malo-komentar-stepana-chaba.htm

D. Hrubý 25.9.2022 15:07

Není to příliš náročné pro mainstream? Vždyť jim nevadí, že mu kouká hlava s Posseltovy řiti. A že se se sudeťákama paktoval už při převratu. ( Jestli dřív, nevím).

F. Doušek 25.9.2022 15:19

Já se třema kamarádil už na základce, než se vystěhovali do BRD.

O. Hávová 25.9.2022 15:56

Zůstalo tu hodně Sasíků v severních Ćechách.Většina se jich vystěhovala v druhé polovině 60. let. Kupodovu ne do Drážďan, ale do Mnichova. Poté vypukla akce východoslovenský kraj napomáhá severočeskému.

P. Diviš 25.9.2022 15:25

To strašení sudeťáky revanšisty jakž takž fungovalo za bolševíka. Od té doby, kdy není problém si do Německa nebo Rakouska zajet a s některými si pokecat (i česky to občas šlo, už ten strašák splaskl. Budete si muset vyfantazírovat nového.

M. Vaněk 25.9.2022 15:28

Ono si stačí přečíst program toho mírutvorného sudetské sdružení... :-)

H. Rybnická 25.9.2022 15:29

Jóóó? Ježíšmarja. A o těch paktech - co v nich bylo?

P. Spáčil 25.9.2022 15:07

Blbý je, že si to svědkové signalisty nepřečtou.

J. Krejčová 25.9.2022 15:17

Ani si to nemají kde přečíst. Fialovo angažmá V panslovanské společnosti s nejlepším kamarádem Posseltem je z jeho živitopisu důsledně vymazáno i na Wiki.

P. Diviš 25.9.2022 15:27

Viz epištola k soudruhu Hrubému, výše.

J. Krejčová 25.9.2022 15:41

Pane, Diviši, Fiala byl předsedou Panslovanského spolku, pobočka pro Čechy a Moravu. Vedení v Bavorsku Posseltem. Nedá se soudit, jestli je to dobře nebo špatně, nevím co přesně má ten spolek za cíl. Ale je to významný kus Fialova života. Když v jeho životopisu vyjmenovávají co všechno udělal a čeho byl členem a tato část je vynechána nebo smazána, přiměje to člověka k přemýšlení.

P. Diviš 25.9.2022 15:48

Co to je, ten Panslovanský spolek? Nic takového neznám.

Co já tak vím, tak byl dlouholetým předsedou moravského zemského výboru české sekce Panevropské unie, což na wiki je. Mně to připadá jako poněkud podivínský spolek, ale spíš neškodný.

Holínky nebo hodinky ... :-P

Takže ano, přimějte se k přemýšlení, vřele to doporučuji.

J. Krejčová 25.9.2022 16:00

Jo, díky, nechtělo se mi hledat jak se to přesně jmenuje.

P. Diviš 25.9.2022 16:14

V té wiky to je.

H. Rybnická 25.9.2022 16:23

Paní Krejčová nechtělo se Vám hledat, ale odsoudit hned. Panevropská unie, něm. Paneuropa-Union je nejstarší, doposud existující, hnutí za sjednocení starého kontinentu.[1] Zastává myšlenku politického a hospodářského sjednocení evropských národů na demokratických a přátelských základech. Myšlenkový obsah tohoto hnutí formuloval Richard hrabě Coudenhove-Kalergi na svém panství Poběžovice na Domažlicku. Samotná Panevropská unie pak byla hrabětem Coudenhove-Kalergim založena roku 1922, respektive 1923, jako přímá reakce na hrůzy první světové války.

Mezi historické členy Panevropské unie patřili mimo jiné Albert Einstein, Thomas Mann, Edvard Beneš, Franz Werfel, Salvador de Madariaga, Otto von Habsburg, Charles de Gaulle, Aristide Briand, Konrad Adenauer, Franz Josef Strauss, Bruno Kreisky či Georges Pompidou. Od roku 1933 byla Panevropská unie v nacistickém Německu zakázána, po skončení druhé světové války byla v Západním Německu opět obnovena.

J. Krejčová 25.9.2022 17:03

Ano,právě jsem to dočetla. Odsoudila jsem pouze nemožnost nalezení Fialova jména v souvislosti s Panevropskou unií. Hledala jsem předsedy Panevropské unie Čechy a Morava, našla jen předsedu ČESKÉ sekce politologa Rudolfa Kučeru.

Spolupracoval se Sudetoněmeckým krajanským spolkem a patří k zastáncům požadavku na revizi Benešových dekretů. O Fialovi nikde ani zmínka.

J. Černý 25.9.2022 15:49

Panevropa. Tam byl předsedou ( stále je ? ) Moravské zemské pobočky. A Posselta považuje za svého osobního přítele již od doby, než Posselt 3 x zvětšil svůj objem.