Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mraky nad Škodovkou
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Kombercová 4.8.2020 10:12Podle Kristlíka (to je takový Netzer v kalhotách) byl Heydrich táta českých dělníků... tak laskav ě neplést. |
D. Mach 4.8.2020 10:00Že se raději nepoučili u soudruha Koněva. Ten uměl Čechy také srovnat do latě. |
M. Josovič 4.8.2020 10:16tak s námi naši němečtí "přátelé" jednají. Ale musíme je mít rádi. jak nám říkají Bakalovy noviny. A hrozně jsme jim po válce ublížili. Aměli bychom se omluvit a odškodnit je. prostě německo náš vzor. Dříve rusové, dnes Němci. Tolik nám přece pomohli. To se Škodou Auto je naprosto skandální a nemá to obdoby. Němci na to ale dojedou. |
R. Franz 4.8.2020 9:32Babiš, jak se zbavíš? Je v Česku zdánlivě neřešitelná otázka. Tedy otázka, která nemá odpověď. Na co ale lze hledat a nalézt ofpověď je, jak se dostal k moci. Kořeny sahají bohužel až k Havlovi a jeho smíření nejprve s komunisty a hned na to s estébáky. |
V. Hájková 4.8.2020 9:37Převážně vždy s Vámi souhlasím. Dnes ale tak zcela nemohu! Myslíte, že prez. Havel se smířil s tím, že si odseděl 5 let v komun. kriminálech a leta byl buzerován domovními prohlídkami a neustálým šmírováním? |
D. Mach 4.8.2020 10:01Myslím, že Bureš byl mimo Havlovu úroveň vnímání. Zato současný hradní pán mu několikrát vnucoval pod cenou Spolanu a další fabriky. |
J. Fridrich 4.8.2020 9:24" Bývalý papež Benedikt XVI. těžce onemocněl." K tomuto oznámení na Seznamu-Novinkách se rozpoutala opět v Česku standardní nenávistná a z neznalosti vzešlá diskuze našich " demokratů " a lidiček s mizivou znalostí vývoje světa v posledních cca 5000 létech. K významu křesťanství pro naši Západní civilizaci nyní ohroženou do Evropy pochodujícím agresívním islámem jsem vloni napsal : „Prezident Zeman podepsal neřestný zákon z dílny komunistické strany, jenž zavádí zdanění peněžitých restitucí církvím.“ Nebýt křest'anství a jeho kultivačního vlivu na lidstvo, tak se tady v Evropě lidé ještě " houpou na stromech ". Jak by vypadaly bez křest'anství vztahy mezi lidmi, architektura měst i obcí atd. lze docela dobře předpokládat. Na mnoha lidech u nás je do současnosti zřetelně vidět to devastační dílo našich " soužek " učitelek na základních školách za komunistů.. Dnes je třeba chápat křest'anství na Západě jako " pomocnou " hráz proti islámu a jeho muslimským nájezdníkům přicházejícím Evropu rozvrátit zevnitř. Na stovky let misijní, špitální, vědecké ( např. náš Mendel ) v Asii, Africe, Jižní Americe se jaksi u nás zapomíná, někteří komunismem poškození lidé to vědět ani NECHTĚJÍ.. |
J. Hejna 4.8.2020 9:31"Nebýt křesťanství a jeho kultivačního vlivu na lidstvo, tak se tady v Evropě lidé ještě houpou na stromech"ˇ Je to možné. |
S. Lazárek 4.8.2020 9:34No, třeba takovýho Giordana Bruna křesťani zkultivovali tak, až se z něj kouřilo. Křesťanství té době bylo k odpůrcům či kacířům často stejně nelítostné a kruté jako je dnes islám. Nic není černobílé. |
S. Lazárek 4.8.2020 9:21Toho týpka tu zná jen hrstka vyvolených, tak nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko, na druhou stranu, kdo jiný než majitel má právo mluvit do výrobního programu své továrny? Její odbory? Tak to snad asi ne Škodovka mě nikdy na holičkách nenechala a pokud to budou stejně dobrá auta jako vždycky byla, osobně zatím nemám důvod měnit značku. |
F. Doušek 4.8.2020 9:28Mně na holičkách nechala, a ne jednou. Takže už nikdy. |
S. Lazárek 4.8.2020 9:29Je to často o osobní zkušenosti a tu máme každý jinou. Já měl jen dvakrát jiný auto (2x Ford) a nikdy víc. |
P. Staronový 4.8.2020 9:32Riziko je, z celkem pochopitelných důvodů. Neškodí na ně upozornit. Je samozřejmě věcí majitele, jaký chce mít výrobní program. Bohužel majitel je pod tvrdým tlakem EUnijních nesmyslů a nejspíš taky německých odborů. |
S. Lazárek 4.8.2020 9:36Já žádné riziko nevidím a je každého věc, jak si vede svojí firmu. Pod tlakem byrokratů EU jsou tu všechny automobilky (a nejen ty) a o tlaku německých odborů na jeho osobu nic nevím, asi máte lepší informace. |
P. Staronový 4.8.2020 9:42Nevidíte, no problem. Jiní vidí. Taky no problem. |
S. Lazárek 4.8.2020 9:48Jestli spíš neslyšíte trávu růst...:-P |
O. Uživatel 4.8.2020 10:01Uživatel požádal o vymazání |
P. Staronový 4.8.2020 10:03Jo, asi tak. |
S. Lazárek 4.8.2020 10:06A jak to funguje třeba v Siemensu pane Bubiku, zatím všechno OK? Žádnej jejich podnik se neutrhl? |
O. Uživatel 4.8.2020 13:30Uživatel požádal o vymazání |
H. Rybnická 4.8.2020 9:59
|
P. Lenc 4.8.2020 9:20Nojo, čtvrtá říše v plné síle... |
J. Nový 4.8.2020 9:17VW potřebuje obsadit trh i v úrovni pro méně majetné zákazníky. K tomu měla sloužit Škoda. Ovšem ta se časem vypracovala výše a šlape na paty AUDI a VW. Tímto koncern přichází o zákazníky, kteří si kupují Dacie a korejská auta. Je naprosto pochopitelné, že tímto přichází o spoustu peněz. Takže má dvě možnosti. Buď udělat z Audi a VW lidová vozítka za lidové ceny a ze Škodovky udělat TOP nebo obráceně. Tušíte, co si vyberou? |
K. Blahůrek 4.8.2020 9:21Vedení VW zavolá J.Novému a požádá ho o radu. |
J. Nový 4.8.2020 13:16Nezavolá, ale udělá to tak, jak píši. Nevěříte? |
P. Staronový 4.8.2020 9:36Nadějná cesta byla závod Škody v Turecku, kde by mohla vyrábět něco levného, ale bylo to IMHO zrušeno. |
P. Han 4.8.2020 9:40Volkswagen česky znamená lidový vůz. Což taky většinu své historie byl. |
P. Staronový 4.8.2020 9:46No jo, dneska má i své prémiové značky, dříve samostatné. Ale že pokud koncern chce či musí vyrábět "lidovky", tak padne los na Škodu, to je celkem přirozené. Nepíšu, že správné, to nevím. Jen že určitou logiku to má. Škoda dlouho měla pověst té dost povlové lidovky, na Západě. |
O. Uživatel 4.8.2020 10:12Uživatel požádal o vymazání |
O. Uživatel 4.8.2020 10:13Uživatel požádal o vymazání |