18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Moskva zuří

Reakce Moskvy na Nikulinovo vydání do Ameriky je do té míry neadekvátní, že je až pozoruhodné. My jsme ho vydali do USA na základě mezinárodního zatykače – na této bázi naše policie Nikuina zatkla

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hájková 3.4.2018 20:50

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Chci vědět - čím vám pije krev a na jakých postech pracuje- i pracoval!

K. Janyška 3.4.2018 20:53

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Vy to chcete vědět ? A co s tím máim dělat ?

To já jem byl 18 roků profesionáloním manažerem ODS, ne vy, uklízečko. Mám přehled o udílostech a olidech, jako málo kdo... Dzp.

K. Janyška 3.4.2018 20:55

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

A hlavně profesionálním manažerem OF... Dzp.

V. Fenzel 3.4.2018 20:34

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Kdo je Petr Kolář?

K. Janyška 3.4.2018 20:54

Re: Ano, Petr Kolář to vidí zcela správně:

Hlavně eupopleta a pravdaláskař... Dzp.

P. Bolec 3.4.2018 20:12

Souvisí, nesouvisí ?

Pokud vím, tak v květnu se mají sejít potentáti ze všech států EU k řešení problému migrace. Před kauzou "Novičok" a teď "Nikulin", bylo téma migrace na denním pořádku. V současnosti ani ťuk. Utichla už i diskuze NP. Třeba už to problémem není. Uvidíme co to jednání a rozhodnutí EU přinese.

M. Prokop 3.4.2018 20:50

"Uvidíme co to jednání a rozhodnutí EU přinese."

Nic.

A to zcela bez vztahu k novičoku, Nikulinovi ani jiným rusárnám.

To by soudruzi z Brusele i národní soudruzi museli přiznat chybu, aby se něco hnulo.

M. Prokop 3.4.2018 21:29

Re: "Uvidíme co to jednání a rozhodnutí EU přinese."

Maximálně "bude přijat záměr". :-P

J. Vobr 3.4.2018 19:49

KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

... tak je vrah nevinný !!!

__________________________________________________

:-)))

:-)))

R. Neveselý 3.4.2018 20:00

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

To je přesný popis stávající situace !!!

J. Urban 3.4.2018 20:17

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Však u té jaderné pumy, co spadla koncem WWII na Hirošimu, se taky nikdy neprokázalo, že byla americká.

K. Janyška 3.4.2018 20:30

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Zachránila na milion lidí, jak se odaduje, z toho tisíce spojeneckých vojáků... Dzp.

L. Kolman 3.4.2018 20:45

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Kdyby jenom to, ona rozhodla o výsledku celé války! Říkali také ti, co spočítali ten zachráněný milion. Kdyby vyčuraní Amíci nespekulovali a vstoupili do války dřív, všetko mohlo vyzerat inakšie. Se Amíci mohli přetrhnout až v okamžiku, kdy Rusové chytili luft a brali to napříč Evropou. Oni s oblibou přicházejí v okamžiku, kdy se má začít dělit kořist.

M. Prokop 3.4.2018 20:53

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Jo, to už asi nepamatujete, jak Rusové chytili luft a pomohli Ádovi s Polskem, Francií a GB. Akorát tu kořist jim Áda nenechal dlouho.

K. Janyška 3.4.2018 20:57

Re: KDYŽ SE NEPROKÁŽE,KDO TU PIŠTOL VYROBIL

Socialisté podpořili socailisty. To je normální. Stalin nebo Hitler... Dzp.

J. Vobr 3.4.2018 19:44

VĚDÍ RUSOVÉ,ŽE VARŠAVSKÁ SMLOUVA NEEXISTUJE ?

O jakém narušení spolupráce to hovoří ???

_______________________________________________

Cooo ???

J. Vobr 3.4.2018 19:37

UŽ ANI VANDAS NEREAGUJE NA JANYŠKOVY PYTCHOWINY

:-)))

:-)))

O. Uživatel 3.4.2018 19:41

Uživatel požádal o vymazání
J. Vobr 3.4.2018 19:46

Re: UŽ ANI VANDAS NEREAGUJE NA JANYŠKOVY PYTCHOWINY

Jseš very optimistic ???

:-)))

O. Uživatel 3.4.2018 19:52

Uživatel požádal o vymazání
L. Kolman 3.4.2018 19:29

By mě zajímalo,

kdyby Janyška z té kompostovky vyzkoušel Bezosa, Gatesa, Buffeta, Ortegu, bráchy Kochovy, Waltony a další, jestli by z ní dostali jedničky, nebo by propadli. Že bysme se dověděli, jak moc je ten SŘLI v životě důležitý. Určitě by z toho dostali všichni jedničku s hvězdičkou, jinak by nebyli takoví pracháči. Janyška je údajně utajený miliardář a (ne)daní na Panenských ostrovech.

K. Janyška 3.4.2018 19:21

S takovou brutalitou toho novice nesouhlasím. Nebo ano ?

„Vláda je fakt mimo. A další případ, jak tahle nová levice útočí na chudý lidi. Vždyť Favoritem rok výroby 1995 nejezdí nikdo, že chce. Třeba nějaký dědeček jezdí jednou za týden 10km na hřbitov. Tak ho zdaňte, vy hovada,“ rozohnil se občanský demokrat na sociální síti Facebook.

L. Kolman 3.4.2018 19:30

Re: S takovou brutalitou toho novice nesouhlasím. Nebo ano ?

Bóže, a co já se svým trabantem?

L. Kolman 3.4.2018 19:17

No nazdar,

aby tak ten novičok fakt pocházel od nás. To bude sankcí, že se z toho pos*rem. A možná i z NATO nás vyloučí. Takže drobná změna, nebyl to novičok, ale i tak tu látku použili Rusové.

J. Tolman 3.4.2018 19:20

Re: No nazdar,

Jestli experti neprokázali, že látka pochází z Ruska, potom to ovšem ani nevyvrátili.

K. Janyška 3.4.2018 19:21

Re: No nazdar,

Na tom prd záleží... Dzp.

L. Kolman 3.4.2018 19:37

Re: No nazdar,

Však to bylo vidět hned, že na tom nezáleží. Jak byli Angláni rychlí v soudech. Tereza za pět minut po zjištění už vykřikovala na plné koule, že to najisto Putin a Rusové... Ať se ve světě pos*re cokoliv, střelhbitě to má za krkem Putin.

P. Spáčil 3.4.2018 20:07

Re: No nazdar,

A Putin, Putin to je ďábel. (:_))

K. Janyška 3.4.2018 19:11

JAK SE POZNÁ PRAVIČÁK ? TAKTO.

Ten, kdo nezná kompozitivní teorii, tedy vědecký výklad lidského světa, tedy principů, na kterých lidský svět v čase a v prostoru vyrostl a stojí, neni schopen skutečné a relevantní kritiky jakéhokoliv politického postoje, či ideologie. Prostě proto, neboť jen respekt k tomuto výkladu a jeho skutečná znalost, a zejména jeho pochopení, mu dává platnou munici pro takové počínání.

Jedinou osou, na které lze s určitostí zaběhlé pojmy levice-pravice vyjádřit a představit si, je kolektivismus kontra individualismus. Prostě proto, že takto se lidský svět vyvíjel a vyvíjí. Právě to nám kompozitivní, tedy skladná, metoda společenských věd, ze které vědecké informace pro kompozitivní teorii pocházejí, přikazuje.

Dávní, geneticky však již nám velmi podobní lidé, žili v malých tlupách, čítajících kolem 50 lidí. Tedy kolektivu, kde náš prapředek byl ve všem závislý na ostatních a altruismem doslova ke skupině přibit. Objevem obchodu však se situace razantně změnila a kulturní evoluce začala nabývat na síle. Obchodem více a více individualizovaní a subjektivizovaní obchodníci začali být svojí aktivitou, ne záměry, na to nikdy neměli a mít nebudou, motorem vzniku úplně nového lidského světa, světa svobodných a dále investujících a poté samozřejmě i v minulých dobách ovládajících ostatní.

K. Janyška 3.4.2018 19:12

Re: JAK SE POZNÁ PRAVIČÁK ? TAKTO.

Civilizovanější lidé, než ostatní, byli zdrojem a motorem vzniku samovolné řídící struktury, která vládne vesmíru na každém jeho šutru, tedy spontánního řádu, v lidském světě samozřejmě spontánního řádu lidské interakce a lidského světa. A ten se od té doby dále rozšiřuje a upřesňuje. Nutí ho k tomu jeho 3 základní vlastnosti, sebepořadatelnost,seberegulovatelnost a sebezáchovnost.

O této věci nelze uvádět detaily, příspěvky by byly nekonečné, proto už jen na závěr. Celý popsaný proces je nekonečný, neosobní a nedá se s ním nic dělat. Lidským rozumem už vůbec ne, vždyť je jeho produktem, ne autorem. Hranice rozumu jsou dány onou obří interakcí velmi složitých spontánních neosobních sil a my můžeme jen vědět, že něco takového existuje. Nic jiného nám z popsaných důvodů pochopit nedovolí.