7.6.2024 | Svátek má Iveta, Slavoj


Diskuse k článku

Morava, Dryml... a Kroupa

Případ Jana Moravy, bývalého poslance za ODS, se opakuje, tentokrát v osobě Vladimíra Drymla, senátora za ČSSD. Obě kauzy jsou shodné, nikoliv ale tak, jak nám je předkládá novinář Kroupa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dalík 2.1.2009 8:21

JAG

Pane JAG, jsem překvapen, že umíte napsat něco seriozního, bez těch nekonečných útoků na Paroubka. Už to bylo nudné a stejné, jak od senilního staříka Doležala. Bože, dej aby se lidovky staly normální seriozní deník, jak kdysi a plný investigativních novinářů, kteří si vše alespoň trochu ověřují a ne jen prázdně napadají různé politiky z každého směru.

fany 2.1.2009 8:19

Re: Všichni kradou a podvádějí, s tím nic nenaděláme...

Pokud tohle berete za normu normálnosti a vůbec vám to nevadí, tak vás ochraňuj Buh.

noether 2.1.2009 8:12

Všichni kradou a podvádějí, s tím nic nenaděláme...

Důležité ale je, zda při tom kradení  taky něco dělají pro  normální lidi. A taky aby se dali občas vyměnit.... ;-D;-D;-D

Karel 2.1.2009 8:10

Dvě poznámky

1. O dr. Drymlovi si není třeba dělat iluze a příspěvky ukazují, že je ani nikdo nemá. Co je ovšem podstatné je znovu a znovu si uvědomit, která strana si ho dala na kandidátku, kdo z něj učinil dokonce náměstka ministra a nezapomínejme - kdo ho volil. Je to ostuda těch voličů. 2. Co se týče našich tzv. investigativců, vzpomeňme na Zemanova slova o novinářích. Myslím, že byl až moc slušný!! Prakticky všechna tzv. témata jsou výsledkem politické objednávky anebo snahy zvýšit náklad listu. Tedy jen dvě formy prodejnosti. MfD není než politický bulvár.

Otakar 2.1.2009 8:08

Dryml - Morava - rozdíly ?

 Jakákoli shoda či rozdíl je v podstatě nezajímavý, jediné co stojí za komentář je , že oba mají smůlu. Pan senátor Dryml se nám prostě zapletl do budoucího majetkového řešení Vrchlabské nemocnice, příliš se osobně angažoval a spekulace o tunelu jako hrom v jeho prospěch byla na světě, co jsou fakta to naše žurnalisty zase tak netrápí, ale fakt je ,že se prostě umazal. Tak moc tu nemocnici chtěl, že se dostal do sporu s jinými členy ČSSD a kauza byla na světě. Náš oranžový diktátor Paroubek zatím mluví nejasně, palec dolů, nebo nahoru nedal, ani nepřipomněl presumkci viny, ale to může být dle toho co se mu bude hodit za hodinu jiné. Horší je, že pan senátor se nám zatím zařadil dík své nabubřelé aroganci hned za Dr. Ratha a chvílemi mu vážně konkuroval, ale ještě to není ono, chtělo by to asi ještě dalčí lekce ve stylu výchovy dle "řeznického psa", aby si to třetí oranžové místo trvale udržel. 

Pešek 2.1.2009 8:07

Kalné vody?

Do takových kalných vod se ale žádný náš novinář neodváží – a dobře ví proč....     Předpokládám, že JAG se považuje také za novináře a proto pouze odsuzuje počínání svých kolegů, přičemž zapomíná na svou příslušnost k cechu, tedy hlásí se k nedostatku oné odvahy. Je mi podivné, že se nepozastaví nad tím, že pan senátor zvažuje pouze míru loupeží veřejných peněz, tedy hlasitost mlaskání, nikoliv morálnost loupeže jako takové a zároveň označí pana Drymla za nevýznamného. Nechce tento jako nevýznamný vicehejtman koupí vrchlabské nemocnice také nějakou loupež spáchat, když je zároveň ředitelem oné nemocnice a prosadit svůj záměr přitlačením Orgoníkové - oponentky do kouta? 

Antonín Hrbek 2.1.2009 8:06

Nechci se zastávat pana Drymla

to co udělal, se nedělá. Ale kupodivu nikdo se nezabývá bezpečnostní agenturou, která hrubě porušila osobní práva pana Drymla a účelově předala případ "novinářům". Je to na odběr licence.

Anežka Hodinová Spurná mladší 2.1.2009 8:06

"Všechno běží jak má" podepiš nebo chcípni :-)

„Personál je informován, dává lidem k podpisu darovací smlouvy, čili běží to přesně tak, jak by to mělo běžet. A samozřejmě je na každém člověku, aby se rozhodl, zda za něho poplatky zaplatí kraj, anebo zda je zaplatí sám,“ dodal Rath.

Han 2.1.2009 8:05

Balast Mladé fronty.

   Noviny, jako Mladá fronta ( Včera-dnes-i zítra) které zopakují veškerý text první strany znova uvnitř listu jsou na novinářském balastu založeny. :-/ Proto je nekupuji a ani nečtu.:-)

pop 2.1.2009 8:04

jednotka

jednotka univerzálního hajzla = 1 dryml

fany 2.1.2009 7:59

Re: Mezi Drymlem a Moravou je jiný rozdíl

Ano rozdíl je jediný. Ten první je profesionální, ostřílený podvodníček a ten druhá hloupý, naivní jelimánek. Jinak souhlasím s tím, že Dryml nikdy neodstoupí, na to mu chybí čest. Za toto je třeba si Moravu vážit. Ale tohle dojde JAGům a podobným až mnohem později.

PROKOP BUBEN 2.1.2009 7:57

NO ANO

Tak, jak bylo včera v novoročním Klausově projevu hlavní zprávou, aby se jeho příznivci dostavili k volbám do EU parlamentu a volilili jím preferovanou partaj, tak v dnešním autorově komentáři, trčí v popředí myšlenka, proč se novináří neodvažují přicházet na kloub, zvláště pak je li platinový - velkým kytovcům......Jinak je ovšem i bez pokusu Drymla hájit od případu Morava, který byl úkolován vedením partaje, opravdu poněkud odlišný.....

fany 2.1.2009 7:47

Morava - Dryml? Oba případy jsou velmi podobné a oba případy jsou v normální společnosti naprosto nepřípustné, po nichž následuje jen rezignace.

Což se v případě Moravy stalo. Ovšem u socbolševiků toto nečekejme. Rozdíl mezi Moravou a Drymlem je jediný a to, že ten první je "hloupý" jelimánek a ten druhý ostřílený profesionální podvodníček a intrikán.

Pokud někdo chce za toto kritizovat novináře, tak je směšný. Takto se těch lumpů nikdy nezbavíme.

westík 2.1.2009 7:42

Když ne cnostně, tak opatrně

" jsou věci-veřejné peníze,když už si z toho někdo bere,tak tam musí zůstat ta většina pro ty lidi,pro ty občany "- pravil Dryml- z čehož plyne: Když krást z veřejných peněz, tak s citem !

A proč ta obhajoba Drymla se strany JAGA ? Jednou z možných spekulací je okolnost, že LN jsou ve vlastnictví německých  majitelů, a  zadlužená nemocnice ve Vrchlabí, kterou Dryml  s úsilovností  hodnou lepší věci snaží se převést na kraj  (a podle vyjádření Orgoníkové je příčinou sporu mezi ní a Drymlem)  je rovněž ve vlastnictví německého podnikatele . Jak známo: osel o osla se drbe  neboli vrána k vráně sedá :-P

Aleš 2.1.2009 7:38

hezký případ dokládající etiku a pofsionálnost všech aktérů

 O panu Drymloi si nedělám iluze řadu let a je pro Paroubka vysvědčením, že chtěl tohoto karieristu  jmenovat ministrem zdrvotnictví PO EMMEROVÉ.   Mimo jiné se chtěl stát hejtmanem a po Orgoníkové jede potože odmítla odkoupení vrchlabské nemocnice.

Detektivní kancelář , kterého práskne svého potenciálního  klienta novinám , to je opravdu povedené a pan Kroupa s stává pomalu smutnou postavičkou české žurnalistiky a člověk si vzpomene na pana Hynka, který nyní na NOVě  se sal trapnou bulvární figurkou,místo práce a dotažení kauzy - Morava, Dryml  zfušovaná práce  a snaha o lacinou senzaci.

Dobrý obrázek stavu české společnosti na konci roku 2008.

westík 2.1.2009 7:32

Když už ne cnostně, tak spoň opatrně

tak bych zhodnotila dnešní JAGŮV  úvodník. ;-D Stejně tak to platí i pro Drymla : ..." jsou věci-veřejné peníze,když už si z toho někdo bere,tak tam musí zůstat ta většina pro ty lidi,pro ty občany..." 

F..A.Kekule 2.1.2009 7:27

Re: Dryml je darebák všech darebáků

No když to tvrdíte vy a ještě červeně, tak to musí být pravda, že.

F..A.Kekule 2.1.2009 7:25

Re: Dryml je darebák všech darebáků

Hm, kdypak asi získal titul MUDr Julínek?

F..A.Kekule 2.1.2009 7:22

Re: JAG

Ale pane Justýne, vy jste tady poprvé? Socanská Baba Jaga? - zatím byl vždy velice pravicový, teď snad trochu prozřel a je skoro objektivní. A nebo to píše někdo jiný za něho?

:-) 2.1.2009 7:21

Re: Mezi Drymlem a Moravou je jiný rozdíl

Vy jste v novém roce plný vtipu - voliči věděli, že Morava je na špinavou práci a s tím vědomím ho volili? On to měl ve svém volebním programu? Hm hm hm...

F..A.Kekule 2.1.2009 7:18

Re: JAG

Standa 2.1.2009 7:17

Téměř všichni

novináři zabývající se politikouv Česku jsou stejní. Mladí nebo staří - jedno je, všichni to pojímají jakopropagandu ve orospěch určité skupinky lidí - politiků. Jedná se vždy o pravicové novinářa a pravicové politiky bez výjimky.

Dušan Polanský 2.1.2009 7:09

Mezi Drymlem a Moravou je jiný rozdíl

Morava byl zvolen poslancem s tím vědomím, že bude dělat za klub ODS špinavou práci. A také dělal, že nebyl přitom dost inteligentní a mazaný je jiný problém. Nesprávný muž na nesprávném místě. Žádným politikem nikdy nebyl a nebude, čímž se kokeckonců nikdy netajil. Pochopitelně když to ruplo, musel být uklizen.

Dryml je typický individuální vykuk a dareba, kariérista hrající na sebe a kašlající na voliče, a proto nebude tak lehko jej donutit odstoupit.  Nedá se, bude se rvát o každou korunu, kličkovat, povolá své právníky (já nemám finance ani na jednoho). Bohužel JAG ten hlavní rozdíl nepochopil nebo nechtěl pochopit.

Justýn 2.1.2009 6:54

Re: Dryml je darebák všech darebáků

Snadno se honosí titulem MUDr, když ho získal za bolševika. Tam byl Mudrem a RSDr kdejaký bolševický hejhula:-D

Justýn 2.1.2009 6:50

JAG

je socanská baba jaga. Dryml svým chováním a vystupováním je prototyp zarytého bolševika, ostatně jako většina socanů! Jak by takoví nadlidé palidé mohli intrikovat, že JAGo?:-/;-€(Y)

Caligula 2.1.2009 6:34

Re: A co čmuchalové?

Máte pravdu,ale zde nesoudíme tu detektivní kancelář,ale Drymla.

Ladislav N :-))) 2.1.2009 6:31

Re: Dryml je darebák všech darebáků

Jisté je tedy to, že se jedná o excellentního darebáka z KSČSSD... ;-P

Jerry 2.1.2009 6:20

Re: Logika a Kroupa Janek

Ale na druhou stranu,křiváků jako je Dryml není žádná škoda.

Smart 2.1.2009 6:18

Konečně od JAGa objektivní článek:Co se děje?

Že by JAg prozřel?