Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Mnoho povyku pro nic
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Franke 21.7.2015 17:34Vy jste se ovšem rodině Heusingerů opravdu povedl... Je zajímavé, že mluvíte o něčem, co sám nejste vlastním příkladem schopen doložit. |
O. Kadlec 21.7.2015 17:33Re: Ve studiu čt24 dneska bude Karel Schwarzenberg Hlupáku. Když se narodil, vůbec nebyla správná. Ta rodina se stala správnou až když byl starej. Ale celý ty roky, kdy byl z nesprávný rodiny, on byl správňák! Škoda že ty nejsi. Natož prezident....ten je mnohem chytřejší, a k čemu to je, když neni správnej! |
E. Heusinger 21.7.2015 17:32Pro hloupější opakuji Jak se Schwarzenberg zasloužil o to, že se narodil ve šlechtické rodině? |
J. Laták 21.7.2015 17:30Re: Ve studiu čt24 dneska bude Karel Schwarzenberg A Vy znáte někoho, kdo určuje a rozhoduje o tom, kde se má kde narodit? Prozraďte nám ho. :-) |
E. Heusinger 21.7.2015 17:29Re: tak prý amíci to podělali.... Takže výrobu motorových vozů v ČR zlikvidoval kdo, Kokoška? Asi Marťani. |
E. Heusinger 21.7.2015 17:27Re: Ve studiu čt24 dneska bude Karel Schwarzenberg Pán z Hradu měl tu smůlu, že se nenarodil ve správné rodině. Jak se Schwarzenberg zasloužil o to, že se narodil ve správné rodině? |
J. Laták 21.7.2015 17:22Ve studiu čt24 dneska bude Karel Schwarzenberg Ať je Karel jaký je, je to šlechtic s rodovou tradicí, která trvá 700 let. Pán z Hradu se od Pionýra vyškrábal tak akorát ke kamarádům z STB. Ale taková je doba, dneska píše noty on, udává tón a nám ovečkám lidově vládne. |
O. Kadlec 21.7.2015 17:22Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad To nikdo dopředu stanovit neumí. Ale parametr: úspěchem je výsledný soukromý trh. Například dlouho po postupné, ale pomalé privatizaci státních bytů nefungoval trh s byty. Ale už dlouho funguje bez problémů (což bohužel poznávám i na vlastní kůži, kromě toho, že jsem se na tomto trhu taky kdysi živil), = privatizace bytů byla úspěšná. Atp... |
M. Vondráček 21.7.2015 17:20ale V Ostravě vznikl nový subjekt , kam přešli vývojáři a část výrobního personálu ... http://www.vagonka.cz/ |
M. Ilsner 21.7.2015 17:13Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad Nikde. Proto je to evidentně slepá cesta :-))) |
M. Vondráček 21.7.2015 17:09Re: Umřel Ladislav Horáček. Sklapněte Jílek, ta diskuze se Vás netýká. Vy jste na rozdíl od pana Vandase beznadějný hlupák. Tak si povídejte se Slavíkem to Vám půjde lépe. Jemu uděláte radost , že ho vůbec někdo vnímá :-) |
O. Uživatel 21.7.2015 17:08Uživatel požádal o vymazání |
E. Heusinger 21.7.2015 17:07Re: Jaceňuk bez obalu: Ukrajina se bude prodávat cizincům! V roce 1989 se ve Studénce již několik let osobní vozy nevyráběly, Kokoška. Znovu a lépe! |
O. Uživatel 21.7.2015 17:04Uživatel požádal o vymazání |
O. Uživatel 21.7.2015 17:04Uživatel požádal o vymazání |
O. Uživatel 21.7.2015 17:03Uživatel požádal o vymazání |
O. Uživatel 21.7.2015 17:02Uživatel požádal o vymazání |
J. Jílek 21.7.2015 17:01Re: Jaceňuk bez obalu: Ukrajina se bude prodávat cizincům! Začalo to kuponovkou... Od 1. července 1990 měla vagonka název Moravskoslezská vagónka, s. p. (zkratka MSV). Moravskoslezská vagónka a. s. (IČ 476 75 942), která vznikla transformací státního podniku na akciovou společnost, byla do obchodního rejstříku zapsána 1. ledna 1994. Společnost byla zařazena do druhé vlny kuponové privatizace. 31. března 1998 změnila písmeno „ó“ ve slově vagónka za krátké „o“. 17. listopadu 1998 byla přejmenována na ČKD VAGONKA STUDÉNKA, a. s. Vládním usnesením z 28. února 2000 vláda víceméně schválila vstup americké společnosti Thrall Car Manufacturing Company (prostřednictvím dceřiné společnosti Thrall Europa, s. r. o.). Tento investor však měl zájem pouze o výrobu nákladních vozů. Vláda proto uložila několika ministrům prověřit převod výroby osobních vozů na jiný subjekt....Od 1. září 2006 je jediným akcionářem International Railway Systems SA, rumunská společnost se sídlem v Lucembursku. Jinak však byla firma v útlumu. Výroba podvozků byla přesunuta do Rumunska, kam se postupně přestěhovaly i další části výroby, například dřevovýroba se sušičkou dubového dřeva, až výroba ve Studénce prakticky zanikla |
J. Jílek 21.7.2015 17:01tak prý amíci to podělali.... Začalo to kuponovkou... Od 1. července 1990 měla vagonka název Moravskoslezská vagónka, s. p. (zkratka MSV). Moravskoslezská vagónka a. s. (IČ 476 75 942), která vznikla transformací státního podniku na akciovou společnost, byla do obchodního rejstříku zapsána 1. ledna 1994. Společnost byla zařazena do druhé vlny kuponové privatizace. 31. března 1998 změnila písmeno „ó“ ve slově vagónka za krátké „o“. 17. listopadu 1998 byla přejmenována na ČKD VAGONKA STUDÉNKA, a. s. Vládním usnesením z 28. února 2000 vláda víceméně schválila vstup americké společnosti Thrall Car Manufacturing Company (prostřednictvím dceřiné společnosti Thrall Europa, s. r. o.). Tento investor však měl zájem pouze o výrobu nákladních vozů. Vláda proto uložila několika ministrům prověřit převod výroby osobních vozů na jiný subjekt....Od 1. září 2006 je jediným akcionářem International Railway Systems SA, rumunská společnost se sídlem v Lucembursku. Jinak však byla firma v útlumu. Výroba podvozků byla přesunuta do Rumunska, kam se postupně přestěhovaly i další části výroby, například dřevovýroba se sušičkou dubového dřeva, až výroba ve Studénce prakticky zanikla |
V. Novák 21.7.2015 17:00Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad Že by Pithart prohlásil kupónovku za krádež století, to si nepamatuju. Cosi o trávě a dvojdomku ano, ale tohle ne... Zato Zeman vždy když byl tázán. I když nebyl. |
E. Heusinger 21.7.2015 17:00Re: Jaceňuk bez obalu: Ukrajina se bude prodávat cizincům! Výsledek hovoří, Kokoška. |
O. Uživatel 21.7.2015 16:59Uživatel požádal o vymazání |
V. Novák 21.7.2015 16:59Re: Jaceňuk bez obalu: Ukrajina se bude prodávat cizincům! Velmi správně! Přece se ty peníze nacpané do demokratizace Ukrajiny musí vrátit! Viktorka Nuland taky potřebuje smočit rypáček - nejen Madlenka Albright... |
J. Václavíková 21.7.2015 16:58Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad Já radši s Pithartem. Kdybych si tedy směla vybrat. |
O. Uživatel 21.7.2015 16:58Uživatel požádal o vymazání |
J. Jílek 21.7.2015 16:57Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad asi toho Klause půjčili tuhle i onde....nebo tam privát v našem rozsahu nemají? |
V. Novák 21.7.2015 16:57Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad Nonono... Abyste se nepřidala k Zemanovi! |
O. Uživatel 21.7.2015 16:57Uživatel požádal o vymazání |
J. Jílek 21.7.2015 16:56Re: Je evidentní, že Jaceňuk si vzal odstrašující příklad komoušek Edmund napověděl....Škoda vagonka |
J. Jílek 21.7.2015 16:55Re: Jaceňuk bez obalu: Ukrajina se bude prodávat cizincům! jenže jak, kdy a kdo, komoušku? Začalo to kuponovkou... Od 1. července 1990 měla vagonka název Moravskoslezská vagónka, s. p. (zkratka MSV). Moravskoslezská vagónka a. s. (IČ 476 75 942), která vznikla transformací státního podniku na akciovou společnost, byla do obchodního rejstříku zapsána 1. ledna 1994. Společnost byla zařazena do druhé vlny kuponové privatizace. 31. března 1998 změnila písmeno „ó“ ve slově vagónka za krátké „o“. 17. listopadu 1998 byla přejmenována na ČKD VAGONKA STUDÉNKA, a. s. Vládním usnesením z 28. února 2000 vláda víceméně schválila vstup americké společnosti Thrall Car Manufacturing Company (prostřednictvím dceřiné společnosti Thrall Europa, s. r. o.). Tento investor však měl zájem pouze o výrobu nákladních vozů. Vláda proto uložila několika ministrům prověřit převod výroby osobních vozů na jiný subjekt. |