15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Mnichovanský hloupý postoj

Minulý týden Bohuslav Sobotka podpořil posílení východního křídla NATO, tedy pobaltských států a Polska. Pokud to myslel vážně, je to významný postoj ve smyslu ochrany zájmů Evropy, a tudíž i České republiky. Lze souhlasit i s jeho konstatováním, že Ukrajina není zralá na členství ani v NATO, ani v Evropské unii. Dozrávat Ukrajina mohla pětadvacet let, času i zdrojů měla dost. Místo toho dospěla k rozkladu státnosti, převratu, napůl legitimní vládě a k občanské válce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jílek 1.9.2014 19:50

Re: Jílku, Jílku... Dzp.

v politice nejde o rád/nerad, ale o výběr z variant

K. Janyška 1.9.2014 19:55

Re: Jílku, Jílku... Dzp.

Ale vy jste se zamiloval do jedné z darebáckých stran konfliktu. To je chyba. Já vám říkám, že to, co se stalo na Ukrajině se stát muselo, jinak by se to nestalo. Rozpad SSSR prostě pokračuje... Dzp.

J. Slanina 1.9.2014 19:55

Re: Jílku, Jílku... Dzp.

Pitomec. Kdyby maloval verkcajk, ještě by mu policajti vedli ruku.

P. Bolec 1.9.2014 19:24

Už jsou tady !

V Berouně maloval přívrženec majdanského "Pravého sektoru" hákové kříže. Co na to NATO ?

K. Janyška 1.9.2014 19:28

Re: Už jsou tady !

To nic. To byl řeča Jílek... Dzp.

J. Jílek 1.9.2014 19:30

Re: Už jsou tady !

jistě, i tady mám sprej, Nahlede :-)

http://nd06.jxs.cz/857/342/984e6a706e_99049737_o2.jpg

J. Jílek 1.9.2014 19:28

kdepak, ten bude váš...a vy jste tu dávno

Senior se podle ní k činům přiznal. "Motivem jeho jednání bylo vyjádření nesouhlasu se současnou politickou situací v naší zemi," uvedla mluvčí. Muže podle ní čeká přezkoumání duševního stavu.

I. Zellner 1.9.2014 19:30

Re: kdepak, ten bude váš...a vy jste tu dávno

..to by měli udělat se všema pravosekama na Okrojině..

J. Jílek 1.9.2014 19:31

Re: kdepak, ten bude váš...a vy jste tu dávno

u vás netřeba....stírátka se nehlásí

K. Janyška 1.9.2014 19:23

Ne, nikdo mě nepřinutí milovat Sověty. Žádné, ani ty vaše.

Bez nadhledu jste v háji... Dzp.

V. Hajková 1.9.2014 19:34

Re: Ne, nikdo mě nepřinutí milovat Sověty. Žádné, ani ty vaše.

HLUPÁKU-  který  byl  nejdál  v  Praze!   Kdybyste    Ukrajinci  řekl-   jste  stejný  rusák-  jako  je  ten  za  ruskou   hranici-   tak  vám  dá  po  hubě, že  se  vrátíte   s  patami  od  sněhu!   S  vaší  stupiditou  vás  řadím-  k  MILCE  ze  Slušovic-  Pokornému  -  Láníčkovi-  Mařákovi-   a  dalším  komunistickým  blbum-    VY  - ŠUPLÍKU  , CO  JSTE  ZAKLÁDAL  ODS!

I. Zellner 1.9.2014 19:37

Re: Ne, nikdo mě nepřinutí milovat Sověty. Žádné, ani ty vaše.

Neříkejte separatistovi, že jste prokyjevská štětule... taky by to nedopadlo.. -)

K. Janyška 1.9.2014 19:42

Ne, nikdo mě nepřinutí milovat Sověty. Žádné, ani ty vaše.

Vy můžete všechno, bílá hus... Dzp.

V. Hajková 1.9.2014 19:44

Re: Ne, nikdo mě nepřinutí milovat Sověty. Žádné, ani ty vaše.

OMLUVA-  že   je  Ukrajinec  stejný   RUS-

M. Varadinková 1.9.2014 19:20

I v USA jsou rozumní lidé

...Poslední obrovskou lží Washingtonu je sdělení, že Rusko provedlo invazi na Ukrajinu. Prý se jedná o 1000 ruských vojáků a dělostřelectvo. Ptáte se, jak vím, že je to lež? Důvodem je fakt, že o Rusku jsme z NATO, od americké velvyslankyně při OSN Samanty Power, od Viktorie Nulandové, Obamy a jejich spřízněných patologických lhářů z Velké Británie, Německa a Francie zatím nic jiného než lži neslyšeli.Patologičtí lháři prostě nejsou schopni najednou říkat pravdu. To přece musí být každému jasné," je přesvědčen Roberts.

„Existuje však i několik dalších důvodů, proč je nutné tuto zprávu považovat ze lež. Putin přece nebude své dosavadní diplomatické úsilí ničit vysláním tak malého počtu vojáků, kteří stejně nemohou situaci na bojišti výrazně ovlivnit. Pokud se už rozhodne, že je třeba vše vyřešit vojenskou cestou, pošle na Ukrajinu mnohem větší počet vojáků. Tak jako to udělal v případě Gruzie. Pokud tedy napříště uslyšíme zprávy o 100 000 ruských vojáků na území Ukrajiny, tak potom bychom tomu snad věřit mohli," konstatuje Roberts.

Dalším důvodem, proč nepotřebuje Rusko vysílat na území svého souseda vojáky, je podle Robertse skutečnost, že zastavit bombardování regionů s ruským obyvatelsvem může mnohem snadněji vysláním ruského letectva. „To si s tím ukrajinským poradí velmi rychle a postup ukrajinské armády tak bude definitivně zastaven."

Před necelými dvěma týdny se do všech dalších médií od Guardianu a BBC rozšířila vymyšlená zpráva o tom, že Rusko vyslalo na Ukrajinu obrněný konvoj. Podle těch výmyslů byl konvoj později zničen ukrajinskou armádou. O další dva týdny dříve jsme zase byli svědky podvodu týkajícího se satelitních snímků, které zveřejnilo americké ministerstvo zahraničí. Za další dva týdny od „zaručených“ zpráv o invazi ruských vojsk na Ukrajinu tu bude zase další lež, poté další atd.....

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Washington-nam-pry-opet-lze-Vlivny-autor-primo-z-USA-rozebral-proc-porad-slysime-o-invazi-Ruska-na-Ukrajinu-333031

J. Jílek 1.9.2014 19:22

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Reagan asi věděl, proč se toho "rozumbrady" nyní spolupracovníka iránské PressTV a židobijce rychle zbavil....

V. Hajková 1.9.2014 19:27

Re: I v USA jsou rozumní lidé

VARADINKOVÁ-  je   MILKA-  jakou  svět  neviděl!  Když  ji  nazvu   komunistkou  - tak  se  muž  doslova  pos....t-  Ale  vše  co  sem  pastuje-   je  od  levičáku !!

M. Varadinková 1.9.2014 19:31

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Reagan byl pravičák a toto je jeho člověk, blbko pomatená.

J. Jílek 1.9.2014 19:33

Re: I v USA jsou rozumní lidé

na pár měsíců, Milko pomatená

V. Hajková 1.9.2014 19:36

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Kdyby  blbost  nadnášela-   pak  VY  LÉTÁTE   JAK   OREL  SKALNÍ!!!!!!!!!!!! :-)))

M. Franková 1.9.2014 20:19

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Jasně. A o víkendu si vyměňovali na hranicích Ruska a Ukrajiny místo těch neexistujících ruských vojáků na Ukrajině - rohlíky. A to v přímém přenosu-))

M. Varadinková 1.9.2014 19:22

Re: I v USA jsou rozumní lidé

....Účelem těchto lží je přesvědčit světovou veřejnost, že Rusové jsou ničemové," má jasno Roberts.

„Západoevropští politici na základě této poslední lži v přístupu k Rusku opět přitvrzují. Média ve Velké Británii, Německu a Francii ve válečné rétorice za svými politiky nijak nezaostávají. Britský premiér Cameron varoval Rusko, že bude čelit za své jednání dalším následkům. Německá kancléřka Angela Merkel volá po dalších sankcích. Polský ministr zahraničí Sikorski vyzývá mezinárodní společenství k jasné akci. Ti všichni ženou Evropu do sebevražedné války s Ruskem kvůli lži o 1000 ruských vojácích na Ukrajině," pozastavuje se Roberts nad přístupem vrcholných evropských politiků.

Realita byla podle Robertse překryta spoustou lží. „Ve skutečnosti americká vláda zorganizovala svržení legálně zvolené ukrajinské vlády a z Kyjeva učinila americkou loutku. Loutková vláda v Kyjevě poté začala ve společnosti probouzet protiruské nálady a poté i podporovat faktické násilné činy namířené proti etnickým Rusům. Obyvatelé z jihovýchodní Ukrajiny, kde tvoří podstatnou část právě etničtí Rusové, se proti těmto nepravostem začali logicky bránit. To je celé," odkrývá přičiny konfliktu Roberts.

„Washington neustále obviňuje ruskou vládu z toho, že podporuje separatisty. Válka by prý nebyla, kdyby je Rusko nepodporovalo. Přitom by stačilo, aby Washington přiměl loutkovou vládu v Kyjevě, aby přestala bombardovat jihovýchodní Ukrajinu. Pokud má Rusko přesvědčit separatisty, aby přestali bojovat, může přece to samé Washington udělat v případě kyjevské vlády. Napadá mě, že jediným vysvětlením celé situace je to, že Washington chce zatáhnout Evropu do války s Ruskem. Nebo alespoň nevratně narušit ekonomické vztahy mezi oběma entitami," myslí si Roberts....

M. Varadinková 1.9.2014 19:23

Re: I v USA jsou rozumní lidé

....Od dob druhé světové války nemají podle Robertse evropské státy, s výjimkou Francie za dob Charlese de Gaulla, svoji vlastní nezávislou zahraniční politiku. „Vždy pouze slepě následují Washington a budou za to také pykat. Neschopnost Evropanů rozhodovat o sobě samostatně činí z Putinových diplomatických snah zbytečnost. Stačí si všimnout, že jenom den poté, co se setkal Putin s ukrajinským vazalem Washingtonu ve snaze urovnat situaci, objevila se na veřejnosti další lež o invazi ruských vojáků na Ukrajinu," upozorňuje Roberts.

„Jediným zájmem Washingtonu je zachovat svoji hegemonii a kontrolu nad celosvětovým děním. Washington nemá žádný zájem na diplomatickém urovnání rusko-ukrajinského problému, ale chce naopak vnést zmatek a chaos do samotného Ruska," uzavírá svůj komentář v kritickém duchu Roberts....

J. Jílek 1.9.2014 19:26

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Roberts má jasno a já mám jasno o Robertsovi i o vás, neúnavná šiřitelko hoaxů

http://trololo.blog.cz/1408/putinova-neunavna-siritelka-hoaxu-ze-slusovic

J. Jílek 1.9.2014 19:24

Re: I v USA jsou rozumní lidé

žádné konvoje neexistují, ruské zbraně, munice, vojáci, rakety, děla a tanky se přece již dávno teleportují

P. Bolec 1.9.2014 19:29

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Víte howno, Rybo. Vaříte z vody.

J. Jílek 1.9.2014 19:34

Re: I v USA jsou rozumní lidé

co jste navařil? Ruský bláboršč?

J. Anděl 1.9.2014 19:50

Re: I v USA jsou rozumní lidé

Zajímalo by mě, jestli je pan Roberts stejně "vlivným" autorem, jako je (odkaz níže) paní Zigfeldová "významnou" autorkou, nebo paní Ljudmila Zacharenková "brilantní" novinářkou. Ale chápu, že rozumná podle vás asi nebude ani jedna :-)

Odkaz zde: http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Americka-autorka-Putin-je-jako-Hitler-Mozna-nenapadne-NATO-ale-Gruzii-ano-A-vite-proc-neutoci-na-Obamu-Ma-to-jasny-vyznam-333003

Přesto by mě u toho druhého článku zajímalo, jestli obě děvčata prostě lžou. Co myslíte?

K. Janyška 1.9.2014 19:17

Chováte se, jako malé fandící děti. Fandit smrti však

je odrazem guláše nebo zloby ve vašich myslích. Je nutno jednat. Na sovětském území, zvaném Ukrajina, žije 8 milionů Rusů, kterým bylo podle jejich názoru ubližováno stejně, jako například Slovákům Čechy, podle jejich názoru, v Československu. To je nepřehlédnutelné a podstatné. Musejí být samostatní. Jinak klid nebude... Dzp.

J. Jílek 1.9.2014 19:20

Re: Chováte se, jako malé fandící děti. Fandit smrti však

Rusů je na Ukrajině 17%, Němců bylo v Česku nějakých 20%. Museli být samostatní?