2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Milost pro dělnickou prokurátorku

Žádost o milost pro Brožovou-Polednovou velmi pravděpodobně nepřispěje k tomu, abychom vnímali právo jako cosi přehledného a pochopitelného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čulibrk 20.9.2008 0:32

Re: Re: proč milost ????

Zdánlivě to nesouvisí.....ale Japoncům napsal ústavu kdo??8-o

Vlasta.on 20.9.2008 0:42

Re: Re: Re: proč milost ????

Že by amíci?;-P

Map 20.9.2008 21:45

Re: Re: Re: Re: proč milost ????

Ano.

Šumavák 20.9.2008 1:37

Jičínský ?

MK 20.9.2008 16:26

Re: Re: proč milost ????

Musím oponovat, i když je to trochu od tématu. Němci se pro okolní svět tváří, že se "jako" se svou černou minulostí vyrovnali. Nevyrovnali! Po prvním pivě na Hitlera nadávají.  Po pátém - šestém pivě začnou nadávat na generály, že kdyby tenkrát tohle a ne tamto, tak že mohlo Německo válku vyhrát. !!!!! A ještě něco. V učebnicích dějepisu  pro německé školáky je napsáno, že 2. SV vyprovokovalo Polsko. Bohužel už nepamatuji, pro který ročník to byla učebnice.

AeroKarel 20.9.2008 0:21

Nechal bych babu

symbolicky posedět tak cca týden. Rozum z toho nedostane, ale alespoň trochu by jí trknout mohlo.

Škoda že se justice probudila tak pozdě. Takový Grebeníček by si zasloužil podstatně větší pálku.

Zajímavé je, že "revanšisti" své zločince z doby války do lochu posílají, ač občas také neochotně.

AndyO 20.9.2008 0:18

nu, prezident má vlastně jedinou možnost

a to milost babě udělit. Je to Sofiina volba, když to neudělá budou z něj levičáci dělat vraha stařenek, když to udělá budou mu všichni nadávat, že si hraje na antikomunistu a přitom plní úkoly bývalé STB a pomáhá té, která poslala Horákovou na šibenici.

Doufám, že má alespoň tolik rozumu, aby té osobě, která si dodnes myslí, že udělala dobře osolil milost něčím jako :" Nedovolím, aby si z vás udělali vaši kolegové stalinisti z KSČM mučednici" nebo něco podobného.

AeroKarel 20.9.2008 0:24

Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Ano, nic jiného mu nezbývá, ale počkal bych s tím tak ten týden po nástupu babizny do lochu. Tím by bylo prakticky učuněno vše. Pokud někdo vydá příkaz k nástupu dotyčné do vězení.

J. 20.9.2008 3:27

Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Take to muze stale posuzovat znovu a znovu, a ne a ne hned dojit k zaveru.Mohla by tam treba byt "docasne".

Dana 20.9.2008 0:24

Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

No, Andy, ještě předevčírem jsem měla stejný názor, ale včera ve zprávách jsem slyšela tu "odsouzenou"  jak říkala, že necítí žádnou vinu. Prostě nic. Ani náznak pokory, lítosti...A tak si myslím, že president by měl tu žádost založit do šuplíku a tam ji nechat. Mezitím by mohla "odsouzená" požádat o odklad trestu z důvodu nemoci, stáří či tak podobně...Ale milost ne. Milost by měla být udělena těm, kteří si jí budou vědomi. A ta  "odsouzena" to rozhodně není.

čulibrk 20.9.2008 0:29

Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Odvolávám a souhlas pro názor Dany. Důvod je zřejmý.;-O;-O;-O

AndyO 20.9.2008 0:47

Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

vy jste jak Hus:))

Já s Danou souhlasím, ale je to jak s Arafatem...nechali ho zemřít přirozenou smrtí a tím ukradli  palestinským teroristům svatého. Vždyť se podívejte, co vyvádí bolševici kvůli Miloševičově smrti. Co se dělo s Hessem, to byl taky hnus. Neonacisté ho dodnes berou jako hrdinu. Mezi komunisty a nacisty žádný zásadní rozdíl není, takže můžeme čekat něco podobného.

No, babu vem čert, pro ty, kteří měli v příbuzenstvu nějaké politické vězně nebo mrtvé je jistě sám rozsudek zadostiučiněním. Já bych teď spíš uvítala, kdyby policie a patřičné úřady konečně konaly svou povinnost, rozprášili zakázané mladé bolševiky a zakázali KSČM, jejich protektory. 

Dobrou noc.

Dana 20.9.2008 0:59

Re: Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Andy, pokud se nemýlím, president nemá žádnou lhůtu, ve které musí o žádosti o milost rozhodnout. Takže ji může nechat bez rozhodnutí ..no hodně dlouho. Nedá tím munici žádné straně. Dobrou! :-)

AndyO 20.9.2008 1:10

Re: Re: Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

na tom bychom se možná mohly shodnout, jenže já spíš uvažuji o dlouhodobém horizontu než nějaké odplatě.  V první řadě bych přetrhla Veseckou, na co si to hraje? Buď je tak děsně chytrá, že pomohla Klausovi, převzala na sebe břemeno viny ( to se mi moc nezdá) nebo je b...á jak malovaný sáně. Nebo to slíbila někomu, komu se moc nechce do eskortování baby do lochu.

Dana 20.9.2008 1:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

V názoru na Veseckou jsme zajedno. A narozdíl od tebe si myslím, že tou žádostí uvedla Klause do pořádné šlamastyky - čeká se teď, že rozhodne. Nebylo-li by žádosti, nemusel by nic konat... O milost má především žádat odsouzený, pokud žádá prokurátor, byť zvaný státní zástupce, je něco divného ve státě dánském... No, už jsem měla asi tak 3 hodiny spát...Tak dobrou!

J. 20.9.2008 3:50

Re: Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Ten Arafat a Milosevic je nevhodny priklad.Navic Arafat se cas od casu byl ochoten chovat jako mirotvorce, pak to zas anuloval.Myslim, ze byl i vnitrne svou zvlastni funkci osudove ponekud rozpolcen.Tady slo ale samozrejme zaroven o vudce narodu a hnuti, zodpovedne za valku a smrt mnoha lidi. Tahle "pani" ale je a zrejme vzdy byla jen skodoliba, tvrdohlava a nenapravitelna lokajka, zasluhujici jen pohrdani. To, ze je nenapravitelna a nekaje se, nesvedci ani o tom, ze tato cynicka kdykoli v cokoli verila nebo veri. Proto ani na mucednici pro kohokoli a za kohokoli vubec nema. Proste jen: nelze srovnavat nesrovnatelne.

AndyO 20.9.2008 8:34

Re: Re: Re: Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

oba jsou dobrý příklad, protože nejde o ně konkrétně, ale o to, k čemu je jejich smrt ochoten příznivec totality ( terorismu, nacionalismu) využít.  Jinak Arafat mírotvorce- to je pěkné.

AeroKarel 20.9.2008 0:31

Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Minimálně by si měla sama požádat. Nebo komunistové, aby bylo vidět "who is who".

MK 20.9.2008 16:14

Re: Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

R^Přesně tak!R^

čulibrk 20.9.2008 0:27

Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

R^

Map 20.9.2008 21:43

Re: nu, prezident má vlastně jedinou možnost

Dosavadní diskuze k tomuto příspěvku mě opravdu potěšila. Nebyla o zájmech, ale o skutečných názorech. Snad se to zase nezvrhne k vulgaritám nahrazujícím argumenty. Námět k sebezpytování i pro Neffa. Díky lidé!

Paní Vesecká nefér přehrála vysoce politické dilema na prezidenta. Snad prezident bude k tématu mlčet i když ho "jeho přátelé" budou tlačit k rozhodnutí, neboť potřebují rozpoutat obvyklou diskuzi o aktivistickém prezidentovi.