Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Méně korupce
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Novák 30.1.2019 13:20Re: Tak, tak Ale no tak hlavně, že vy jste zůstal věrný, když už jste to takhle "chytře" roztřídil. Nebo jste si zamiloval až RF? Předtím jste vztah neměl? |
R. John 30.1.2019 13:09To je pravda Jardo.... ... zelený mužíčci tvoří pretoriánskou gardu Magura, pěkně vyžranýho, ten nouzí s lidem netrpí... a navíc tam teď přistál sice americkej, ale pod rusobolševickou imatrikulací letoun pro prý 400 pasažérů...Jardo... revoluce zase prohrála... musíme u Marioly vypracovat plány... |
H. Omar 30.1.2019 13:10Re: To je pravda Jardo.... Kéž byste měl pravdu... |
M. Prokop 30.1.2019 13:12Re: BZ: Oběti války o zdroje - I v Berlíně mají svého Spencerovou. :-P |
J. Jelínek 30.1.2019 13:14Re: BZ: Oběti války o zdroje - Budou se muset genossen v BZ více snažit, aby mohli dosáhnout úrovně Völkischer Beobachter, nebo Neues Deutschland. Ale našlápnuto mají, což o to. |
M. Pivoda 30.1.2019 12:54Pozitivní zpráva V české montovně již není koho korumpovat. Vše cenné bylo již prodáno. |
H. Omar 30.1.2019 12:57Re: Pozitivní zpráva To se vám stalo? Tak to je mi líto. |
J. Jelínek 30.1.2019 12:59Re: Pozitivní zpráva A co jste si koupil v tom výprodeji vy, pane Pivodo? Nebo na vás už nezbylo? |
M. Prokop 30.1.2019 13:13Re: Pozitivní zpráva Umělou inteligenci ... partiovou. :-P |
A. Trick 30.1.2019 13:11Re: Pozitivní zpráva To se stává. Německo již vyprodalo všechna šrotová motorová kolejová vozidla a tak v Kotlince byla další privatizace železniční dopravy zastavena. Pánové z Deutsche Bahn si libují jaký udělali výborný kšeft. |
H. Omar 30.1.2019 13:13Re: Pozitivní zpráva :))) tak oni je těm soukromníkům ošklivě nutili. :))) Trick jede jako mašinka... |
J. Jelínek 30.1.2019 13:16Re: Pozitivní zpráva chvilkama se mu i kouří z komínka, tak je říčnej. |
A. Trick 30.1.2019 13:26Zase jste nic nepochopil Soukromí dopravci se předháněli kdo dříve od Němců ten šrot koupí. Už tomu rozumíte? |
J. Jelínek 30.1.2019 13:31Re: Zase jste nic nepochopil My jo, někdo jinej tady očividně tápe. |
A. Trick 30.1.2019 13:36Re: Zase jste nic nepochopil Máte pravdu pravdoucí. Před chvílí zatápal Homarys. |
J. Havelka 30.1.2019 13:24Re: Pozitivní zpráva Kdybyste byl proškolen certifikovaným manažerem Janyškou jako většina zde, "pozitivní" byste nikdy nepoužil, páč ve skutečnosti se jedná o "negativní"! |
M. Pivoda 30.1.2019 12:51Jak to vidí čeští čučkaři? Neff: "Ten můj kombík ještě dvacet, třicet let vydrží." V muzeu vydrží ten kombík ještě déle. Bez sci-fi: V USA se naopak očekává, že (bude-li technologický vývoj pokračovat stejným tempem) od roku 2025 se už nevyplatí osobní automobil vlastnit, podobně jako se dnes už nevyplatí jako prostředek dopravy vlastnit soukromého koně. Od roku cca 2025, dopravní službu se již vyplatí si zakoupit. Podobně jako se dnes nevyplatí úsilovně třít liščím ocasem ebonitovou tyč, abyste si tak pracně pořídili elektřinu. Tu potřebnou elektřinu prostě zakoupíte (ze svého důchodu) jako poskytovanou službu. Jde jen o to, aby stávající česká montovna byla schopna vygenerovat patřičnou výši důchodu. |
H. Omar 30.1.2019 12:59Re: Jak to vidí čeští čučkaři? Takže sci-fi je to pěkné.... |
M. Prokop 30.1.2019 13:16Re: Jak to vidí čeští čučkaři? Záleží na tom, co vše se započítá. Bráno čistě na peníze, zaručeně by se mi nevyplatilo mít auto, natož dokonce dvě. Ovšem,, bez započítání hodnoty pohotovosti a pohodlí. Na tom zatím všechny carsharingy pohořely. |
H. Omar 30.1.2019 13:20Re: Jak to vidí čeští čučkaři? Nejde jen o to. Jde taky o takovou drobnost, že sharované auto většinou nebývá používáno s takovou péči jako vlastní. Jeho životnost je výrazně kratší, stejně jako náklady na opravu opotřebení. Stačí pár zkušeností s poolovými auty... |
M. Prokop 30.1.2019 13:27Re: Jak to vidí čeští čučkaři? Jistě. Na prachy to možná jakž takž vychází, i dnes je nabídka dostupná, jen o to není přílišný zájem. No a Pivodovy věštby, to je samostatná kategorie. :-P |
J. Anděl 30.1.2019 13:03Re: Jak to vidí čeští čučkaři? Možná to tak bude. Ale lidé rádi věci vlastní a dopravují se sami - dříve na koni, dnes autem. A tyčí si doma nikdo elektřinu pro běžnou spotřebu nikdy nevyráběl, od začátku převažuje distribuce. Takže vývoj je jistý, v těch fantaziích bych ale počítal s uvedeným. |
M. Šejna 30.1.2019 13:40pane Pivodo mě se taky nevyplatí mít patery kalhoty, když nosím vždy jen jedny. Takže co kdybych tz zbývající kalhoty pronajímal? Blbost, že? A podobné je to s těmi auty. Zatím je vlastnictví auta natolik zajímavý výdobytek, že se nikomu nechce auto sdílet s jinými. |
K. Zelený 30.1.2019 12:27Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Tag určitě, trh je totálně chromej, kór s autama, my tady v matičce to vidíme na vlastní voči, na ulici abys auto s lucernu za bílýho dne pohledal, o novým ani nemluvě. Je vskutku dojemné, jak se Aston stará o zdraví trhu a tragické, jak kašle na zdraví vzduchu a přírody vůbec. Že by si ke stáru myslel, že bez zdravého vzduchu a přírody se žít dá ale bez zdravého trhu to nejde?! |
J. Kombercová 30.1.2019 12:29Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Zeptejte se pana Lazárka, kde má své nové auto. |
K. Zelený 30.1.2019 12:51Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Pan Lazárek nemá auto? To je mi líto, ukradli mu ho a policie ho nevypátrala? To se mi taky stalo, holt jsem si musel koupit jiné. Aber ohne sranda, vy mi asi chcete naznačit, že pan Lazárek musí na své nové auto dlouho čekat, nejspíše proto, že výrobce ještě nestačil jím vybraný model homologovat podle nejnovějších emisních limitů. To je zajisté rovněž mrzuté, pana Lazárka by za delší čekání a ježdění ve starším modelu mohl odškodnit pocit, že bude jezdit modelem škodícím v rámci možností co nejméně životnímu prostředí. Pokud mu tento pocit čekání nevykompenzuje, nedá se nic dělat ale z jeho příspěvků zde mám pocit, že to nakonec ve zdraví přežije. |
H. Omar 30.1.2019 13:02Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Co škodí více? Motor, který zdechne po 150 000 a má nižší emise nebo motor, co zdechne po 500 000 a má o chlup vyšší emise? Jaké asi emise generuje vyrobení nového motoru a všech "drobností", které jsou k tomu potřeba? |
K. Zelený 30.1.2019 13:10Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Má ten váš dotaz pár much: Jste si jistý, že motor splňující vyšší emisní normu zdechne o 350 000 km dříve než ten s nižší emisní normou? Nebo o kolik km více nebo méně? Jak veliký je ten váš chlup a kolik dělá kožich z nich za životnost oněch rozdílných motorů? O rozdílu mezi emisemi z výroby toho či onoho motoru nevím nic, vy ano? Pokud ano kolik to dělá a v čí prospěch? Nezapomeňte psm, že se nezpřísňují jen normy produkce zplodin spalovacích motorů! |
H. Omar 30.1.2019 13:17Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Čekal jsem, že to máte spočtené, když nad tím tak jásáte... A ano životnost je výrazně nižší... Bohužel to ostatní zatím nikdo nespočítal. Včetně toho, že značná část emisí je generována v Asii a tam normy nejsou tak přísné, že... |
K. Zelený 30.1.2019 13:37Re: Šílené devastující ekologistické limity ochromují trh Jásáte? Nj, nikdo to nespočítal ale vy už víte že, výsledek bude mínus. Možná dnes nejsou ale budou pořád nebo myslíte, že se Číňani nechaj fatalisticky udusit? Víte, kde se vyrobí a prodá nejvíc elektroaut? |