8.6.2024 | Svátek má Medard


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Lister 6.11.2007 14:47

Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

ale i poslanecký klub KSČM, který vyslovil ústy svého předsedy Kováčika uspokojení nad výsledky "výslechu", kterému byl prof. Švejnar vystaven. Vytváří to prý "dobrý předpoklad pro to, aby příslušné orgány strany se k jeho kandidatuře vyslovily pozitivně", řekl Kováčik.

Inu, kvalita mluví sama za sebe a není potřeba jí dělat žádný píár! ;-)

clay IP: 213.29.115 6.11.2007 14:53

Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

ještě byste měl dodat, jak to bylo míněno;-D

Lister 6.11.2007 15:09

Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Pán je komunista, že o tom něco ví z vnitřních zdrojů ÚV?

Andyo 6.11.2007 15:02

Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

ano, nejen Kováčik, ale i já vyslovuji svou podporu kandidátovi na prezidenta panu Švejnarovi. Koneckonců, v USA je stále velmi populární glorifikace komunismu a tak bude mít pan profesor neocenitelné zkušenosti  a začne brát bolševiky vážně.

Dále se moc těším na reinkarnaci Paroubka v liberála ( náznaky zde byly už vloni), případně Havlovo prohlášení, že vlastně vždycky byl liberál a kapitalista a koneckonců i to srdíčko na hradě bylo známkou toho, že je vydřiduch srdcem.

libero 6.11.2007 15:06

Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

A nestačilo by, že se za liberála považoval Zeman? To už by se v tom Čumil vůbec nevyznal !

Andyo 6.11.2007 15:10

Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

ne, nestačilo. Některé věci si prostě nechci nechat ujít:))

Gugu 6.11.2007 15:10

Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Nejslavnější český liberál byl jistý poslanec ODS, ketrý se jmenoval  Kott - alespoň to o sobě furt  tvrdil - akorát byl furt ožralej...Nyní ho nahradil dopravní expert Šejch....

libero 6.11.2007 15:05

Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Jsou tvorové, považující komunistické uspokojení za příznak kvality,

a lidé, považující něco takového za příznak nekvality.

Nic to ovšem nemění na mém dojmu, že by ze Švejnara brzy "dostali mladý" i komouši, i socani. Asi jako melouni ze Schwarzenberga.

www racek 6.11.2007 15:12

Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

no, je to vskutku velice nebezpečný kandidát.

 jsem zvedavej, co na něj ods ještě vymyslí.

i když jeho kandidaturu nepovažuji za moc dobrej nápad.

libero 6.11.2007 15:14

Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Mít jako kandidáty dva liberály, i když každého jiného, zajímavá situace, moc mne baví.

Gugu 6.11.2007 15:15

Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Jednoho za ČSOB a druhého za Komerční banku, kde byla v dozorčí radě dokonce jeho stará, no to bude paráda...

libero 6.11.2007 15:18

Re: Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Jo soudruhu, co jste si nominovali, to (možná) budete mít ;-P.

Andyo 6.11.2007 15:17

Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

navíc když jednoho liberála navrhuje intervencionalista a bolševici, tak to má nádech dekadence- něco jako když se štětka převlékne za jeptišku:))

libero 6.11.2007 15:19

Re: Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Spíš než k dekadenci bych mířil k Chestertonovi.

Gugu 6.11.2007 15:27

Re: Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Světového (zvláště na Litoměřicku) ekonoma Václava Klause taky zvolili bolševici a odéesáci....

Andyo 6.11.2007 15:30

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

no vidíte, jak to jde, když se chce. ;-D;-D Jen ty socany furt nikdo

Lister 6.11.2007 15:25

Racku! Oni už taky brousí šavle, ti modří mediální matadoři!

Včera to otevřel novák Veselovský na ČRo 1 a dneska osvědčení borci Fisztein, Steigerwald a podobná cizinecká pakáž v našich denícíc. Ještě se dočkáme lží, svinstev a manipulací.

K záchraně V.K. už nastoupily novinářské pluky v plné sestavě. Jen ta lapálie s Čunkem v ČT je trochhu irituje, zda vsadily na správného favorita. ;-D

libero 6.11.2007 15:34

Re: Racku! Oni už taky brousí šavle, ti modří mediální matadoři!

No jo, rozhádat se s tiskem je blbost, ať ji udělá obdivovaný mozek nebo svěží vánek.

Lister 6.11.2007 15:16

Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Ano, jsou lidé, kterým i dobrá italská zmrzlina zhořkne v ústech, když jim ji pochválí komunista! Například takový senátor Štětina, raketometčík Šinágl či podobná individua. Dosud jsem měl za to, že Vy nejste ani jeden z nich.

Teď již váhám, příteli! ;-)

libero 6.11.2007 15:21

Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Mít vás za přítele, bylo by proč váhat.

Jak vidíte,  relativně dobré mínění o Švejnarových schopnostech neztrácím, však jsem vás zde jeho komentáři mnohokrát školil při nějakém socialistickém šílení.

Lister 6.11.2007 15:35

Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

R^;-) Bať, bať. Ale, všechna čest! Vypadalo to jako z vlastní hlavy! ;-D Jenom ten Váš nick mi nějak uniká. Nenovelizoval jste ho taky?

libero 6.11.2007 15:57

Re: Re: Re: Re: Re: Švejnarovu kandidaturu podpořil nejen prezident Václav Havel

Trochu, vida kvanta žhavých udavačů.

Rochová 6.11.2007 14:44

Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

proti politicko-podnikatelským mafiím ovládajícím vládu, veřejný život i státní politiku!

Proto našim mafiánům z vlády nezbude nic jiného, než tato média chytit pod krkem a pořádně jimi zatřást nebo je dokonce zavřít! Mají pro to přece pohodlnou parlamentní většinu !

Proto nejvyšší státní zástupkyně Vesecká (jistě na objednávku Topolánka, jehož nedělní nadšení pro tento krok ho prozradilo) "hodlá" požádat premiéra (a ten celou vládu, aby v tom nejel sám), aby uložil kontrarozvědce odposlechy a jinými nikoliv běžnými metodami (k jejich nasazení BIS souhlas soudů nepotřebuje) zjistit, kdo kdy komu a za co (jak připomíná materialista do morku kostí Čuněk) pustil informace z vyšetřování, které měly být v zájmu státu (tedy premiéra Topolánka a jeho vlády) utajeny,  zamlčeny, neprojednány před soudem a vůbec zapomenuty.

Bohužel, předchozí angažovanost novinářů ČT a ČRo v manipulacích ODS veřejným míněním podle Dalíkových not je jejich slabým místem, důkazem jejich korupčnosti a stranictví, které umožní aktuálním držitelům státní moci s novináři (zejména veřejnoprávních médií) exemplárně zatočit . Jakož i se svobodou slova i těch, kteří nejsou tak "prohnilí" jako redaktoři ČT či ČRo. Máme se ještě nač těšit! :-(

láda 6.11.2007 14:47

Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

ty jsi kráva

clay IP: 213.29.115 6.11.2007 14:57

Re: Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

když jde o jarouška, tak spíš bejk nebo...

libero 6.11.2007 15:07

Re: Re: Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

vůl. Nejspíš.

PROKOP BUBEN 6.11.2007 14:59

Re: Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

 Proč tak zhurta ládo......Nemáte v dutině lebeční náhodou plesnivou kLausofilní modrou sečku.....

clay IP: 213.29.115 6.11.2007 14:48

Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

Topolánek už zrušil objednávky u kadeřníka?

Andyo 6.11.2007 15:05

Re: Re: Je něco shnilého v zemi, kde musí orgány státní moci zneužívat médií k tomu, aby prosadily právo a spravedlnost

ale že to tomu čumilovi dává jarouš sežrat, co ? ;-D

ocelin 6.11.2007 14:37

rackovi, tragedie je

že padá celá jedna větev občanskýchnadějí do budoucna, až ty pražké floutky a hochštaplery vystřídají poctiví politici z komunální sféry, co mají to "sepětí s lidem a voliči " a odšlapali si politickou kariéru z ulice. No "Čunkovo" (Vsetínsko)  je jen chudý kraj, bojím se i jen pomyslet na poměry v oblastech bohatších a myslet na Prahu si vůbec zakazuju....:-(:-/;-(;-€;-O