23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Mašírovat nebudou

Magistrát zatrhnul neonacistům jejich provokaci v ulicích Židovského města v Praze, kde hodlali ve výroční den tzv. "křišťálové noci" mašírovat s pochodněmi v rukou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Gilles Vigneault 5.10.2007 13:50

Re: hlupáčku

Jaky ceny? Jakej trh? Von je nejakej trh parkovani na ulici? Nacuchal ses vyfukovych plynu jako oakman? ;-D

Ivan Nový 5.10.2007 13:50

Gille,

je to přesně naopak, regulace generuje poruchy :-))))) Produkuje se i to, o co není zájem :-)))

NoName 5.10.2007 13:50

Re: Re: Jardo,

Píšu to jardovi-regulace zredukuje kurweni-v překladu to znamená, že problém odsune, ale nevyřeší...

huhu 5.10.2007 13:49

Re: Re: Re: Jardo,

R^

huhu 5.10.2007 13:49

Re: Jardo,

regulace vede jen do průšvihu. Adaptaci na situaci zajistí jen svobodný trh - jednak cenou a pokud se bude cena ropy zvyšovat bude efektivní vynalézt/používat jiný zdroj. taky proto OPEC drží cenu ropy tak, aby byla přesně na té hranici, kdy je ještě výhodné ropu používat. Jinak by již dávno státy přešly na zemní plyn, jádro či jiné zdroje.

NoName 5.10.2007 13:49

Re: Re: Jardo,

Civilizace může přežít jedině tak, že dokáže najít vždy nové a nové zdroje ... Jestli ropu vyčerpáme dřív nebo později, jistě může být předmětem diskzuze, stejně ale jednou dojde...

Ivan Nový 5.10.2007 13:48

Čumile,

jistě, že to platí, vy totiž nevidíte tu druhou stranu mince a to je spotřebovat mohu jen tolik, kolik vydělám, tedy prodám ostatním :-))))) To celkové "množství" energie proudící mezi lidmi odpovídá těžbě ropy, poklesne-li těžba, klesne poptávka i po vašich službách, tím i vaše spotřeba. Například.

Gilles Vigneault 5.10.2007 13:48

Re: Jardo,

O tom neni rec. Rec je o nekurweni. Regulace muze zabranit pripadne zredukovat kurweni.

jarda 5.10.2007 13:47

Re: Jardo,

něco takového jste z mých komentářů vyčetl?

Gilles Vigneault 5.10.2007 13:46

Co je to svobodny trh? Howno!

Je to chimera ktera nikdy nikde neexistovala (podobne jako komunismus) ale ktera ke hojne vyuzivana ruznymi modros/rackovitymi magory k intelektualni masturbaci (v nekterych pripadech zcela jiste i fyzicke).

V teto souvislosti je zajimave podotknout ze napriklad na pomatene vize takoveho Miltona Friedmana, guru volneho trhu, cely zivot vsichni z vysoka srali a jedine co receny Friedman dokazal je to ze vam kazdy mesic z platu strhavaji dane.

Neni to uzasny paradox?

SUMO 5.10.2007 13:46

Re: Dost se divím, že

Asi ti hoši nejsou v té správné partaji.

huhu 5.10.2007 13:46

Re: problém s auty - zkuste mi to někdo vyvrátit

v Praze je přesně tolik aut, kolika lidem stojí za to si je koupit. Auta používají tam, kde je to pro ně z jakéhokoliv důvodu výhodné.

Podobně byste mohl argumentovat třeba, že jsou přeplněné sjezdovky na horách, pláže u moře či je moc chodců na Příkopech...

jarda 5.10.2007 13:46

Re: Re: Jardo, každý kus hmoty se dá proměnit na energii.

děkuji za pokus o kádrování, ale jděte s ním do (Y)

Bzuk 5.10.2007 13:46

Re: Re: problém s auty - zkuste mi to někdo vyvrátit

ano - každý to nějak řeší. Já třeba posunem prac. doby nebo prací z domova - taky nejsem ochopten stát hodinu na jižní spojce ....

Pešek 5.10.2007 13:46

Re: díky madam Kuchtové stejně nebude ....

Nezapomeňte na oblíbenou málempresidentku Petru Olověnou.

Lucie 5.10.2007 13:46

Re: Jardo,

Proč ne? Mirek je taky nevyčerpatelný ....

Buffalo 5.10.2007 13:45

Re: Dost se divím, že

Možná by měl být ten Magistrát důslednější .....

NoName 5.10.2007 13:45

Jardo,

regulace zařídí, že se NEOBNOVITELNÉ zdroje ÚPLNĚ nevyčerpají ?

rezy 5.10.2007 13:45

Re: Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori

nevím co chceš řešit dřív, komunikace nebo parkovací kapacity? Pokud bude časově náročnější jezdit autem než městskou dopravou, budou lidi v trmvaji či metru. Máš nějaký problém? Musíš jezdit na koncerty autem? Kytara se dá vzít do ruky ne? Co Ti máme pořád radit jak se máš dopravovat. Zkus metro, tramvaj nebo autobus, Praha má tenhle systém lepší než řada větších měst. Co si pamatuji, v Torontu tolik autobusů nejezdí.

Bzuk 5.10.2007 13:44

hlupáčku

je-li převis poptávky po parkovacích místech nad nabídkou, tak by se to mělo regulovat zvýšením ceny. To je tržní. Co je na tom socanského? Socanské by bylo omezovat počet aut nějakými koeficienty na rodinu, byt, apod ....

jarda 5.10.2007 13:44

Re: Re: huhu

aha ... na kolik procent umíme využít energii z jádra ... jak postavíte "čerpací stanice" pro vozidla na elektřinu? - kdy je začnete stavět? ještě když bude energie nebo až už nebude? ... já mám firmu, mám "naspořeno", mě nezajímá, že už mi firma nebude fungovat, protože nebude energie - takhle uvažovat sice můžeme, ale to se civilizace zhroutí do jednoho roku :-))  ... potom je fakt lepší vyhovět těm medvědům a bobrům :-)))

cekon 5.10.2007 13:44

Re: problém s auty - zkuste mi to někdo vyvrátit

A co takhle to zkusit pěšky, metrem a tramvají...;-DZnám lidi, kteří i kdyby měli stát v koloně 1 hodinu nepojedou metrem a nepojedou..

huhu 5.10.2007 13:43

Re: Re: Re: Re: Re: Výborně.

na svobodném trhu není nadbytek ani nedostatek ničeho. Na trhu je vždy rovnováha. Tu vodu jsem uváděl jako doklad působení ceny na poptávku/nabídku.

Gilles Vigneault 5.10.2007 13:42

Re: problém s auty - zkuste mi to někdo vyvrátit

No vidis jakej si socan. :-D

Buffalo 5.10.2007 13:42

Dost se divím, že

"Magistrát zatrhnul neonacistům jejich provokaci v ulicích Židovského města v Praze, kde hodlali ve výroční den tzv. "křišťálové noci" mašírovat s pochodněmi v rukou", když premiér eskommtdertaguje, vyhrožuje nocí dlouhých nožů a nosí tričko s osmnáctkou ....

Ivan Nový 5.10.2007 13:41

jardo,

právě, že zabrání tomu absolutnímu vyčerpání zdrojů. Život přece je i v poušti, nebo v brazilském pralese a nesežerou se navzájem až do mrtě. Na světě mají místo i ty pověstné kobylky, které také nevyžerou absolutně vše.

Gilles Vigneault 5.10.2007 13:41

Re: stále dokola

Mozna ze by prodavaci bezucelnych pocitacovych programu pomohlo kdyby ses do me prestal navazet. Mimochodem, vyse uvedena veta naprosto presne vystihuje podstatu tveho chapani veci.

Bzuk 5.10.2007 13:40

problém s auty - zkuste mi to někdo vyvrátit

1. z hlediska ČR je to problém čistě Prahy - všude jinde je situace zvládnutelná a jen staromilcům, kteří pamatují prázdné silnice s kočičími hlavami se může zdát, že je aut moc. Není. V Praze je to opravdu problém tzv. "druhých" aut v rodině, která jsou v 90% služební a celkem zbytečná v mnoha případech. 1. auto přes den stojí nebo s ním jede manželka, která to do té doby hravě zvládala MHD. Tato služební auta jsou opět v mnoha případech naprosto zbytečná a slouží jako bonus k platu, protože je to nákladově (daňově) jednoznačně pro firmu i zaměstnance výhodnější, než + plat.

2. v Praze je poměr aut na počet obyvatel srovnatelný s  městy EU, ale Praha díky své zhuštěnnosti a předchozím létům v plánovaném hospodářství, je na tento autoboom naprosto stále nepřipravená

Než bych překopával celou Prahu, asi má smysl auta regulovat placeným stáním a parkováním. Stejně tak bych přestal daňově podporovat služební auta, leasingy, äpod. Což už se částečně děje.

Gilles Vigneault 5.10.2007 13:40

Re: Re: Re: Re: Mili ideologicky zaslepeni magori

Zrejme ti od toho residovani v analu ruskeho generala nejak zalehly usi a zalepily se ti voci. Nejak ti furt nejde do tveho atrophovaneho nanomozku ze komunikace maji omezenou kapacitu na to aby po nich mohli vscichni sem a tam bezucelne drandit i kdyby si kazdy sve auto na noc narval treba do pr/dele.

huhu 5.10.2007 13:38

Re: Jardo, každý kus hmoty se dá proměnit na energii.

aby jarda pochopil, co píšete, musel by dávat pozor na základce v hodinách fyziky  ! :-D