2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Maléry malé i velké

Loupežníci se prolomili do mailové schránky Bohuslava Sobotky a zveřejnili osmdesát mailů. Ono se říká, že do mailu by člověk neměl psát to, co by nechtěl, aby viselo na plotě. U mnoha lidí selhává opatrnost, kterou jsme si vypěstovali při používání telefonu. Tam člověk nikdy neví, kdo ho poslouchá. Ale do mailu leckdy napíše něco, co ho bude mrzet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 6.1.2016 16:51

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 6.1.2016 16:50

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Já bych si to našel sám, ale prohledávat celý den se mi přece jenom nechce. Zajímalo by mne to, neboť se domnívám, že se jedná o omyl. Můj respekt k vám je stejný, ať zde jste nebo nejste (stejně jako u kohokoliv jiného, liší se míra onoho respektu, ne fakt přítomnosti či nepřítomnosti).

J. Anděl 6.1.2016 16:50

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Mě na tom trochu mrzí, že v zásadě stačí projevit drobné pochybnosti ohledně jasného a důrazného NE islámu a uprchlíkům v jakékoliv míře, a některými, těmi nejhlasitějšími, jste hned hozena do jednoho balíku s těmi, kteří schvalují vraždy, znásilňování a sexuální obtěžování a de facto jste zrůda horší, než samotní vrazi.

Ale mrzí mě to jen trošku, protože ve skutečnosti se s tím tak často nesetkávám :-).

M. Prokop 6.1.2016 16:47

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Že u nás nic je výsledek (hlavně) dvou věcí:

"Nekrmíme" tolik, jako Německo či Švédsko, případně Británie.

Rázné zacházením s připrchlíky, kteří jen ilegálně překročili hranice, ale nepožádali si o asyl jsme se stali u nich nepopulární.

Možná je ještě třetí aspekt, nemají zde už usazené příbuzné.

Každopádně, výsledek je to příznivý a bylo by záhodno ho udržet. Pokud k tomu vládu donutí Zemanovy kecy a popularita, bude i zeman po dlouhé době užitečný alespoň k něčemu. Mně ty různé formy "obohacení" připrchlíky prostě nepřipadají lákavé.

M. Martinovská 6.1.2016 16:47

Re: I tohoto pošuka jste chtěli za prezidenta

A jazýčkem na vahách se stal sudetoněmecký problém, možná.

J. Anděl 6.1.2016 16:46

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Já bych snad polemizoval s základní otázkou, jestli se máme bát. Osobně si sice nemyslím, že se máme doslova bát, ovšem že bychom se měli mít na pozoru a věnovat zvýšenou pozornost bezpečnostním opatřením, to si myslím. Bez ohledu na to, jestli jsou to opravdoví muslimové, vlažní či "kulturní" muslimové, nebo kýho výra ové. Prostě jde o obrovské množství neznámých lidí v mírně řečeno velice nestandardní životní situaci, stresu, pod obrovským tlakem.

Některé věci, které pan Sokol píše, neumím posoudit, protože je neznám. Například se přiznám, že nevím nic moc o praktické podobě bosenského islámu. Jak žijí ti lidé u nás? To by mě třeba zajímalo.

Co se týče oněch výhrad, které zmiňuje: pro mě osobně jsou právě tyto výhrady jednoznačným důvodem, proč bych nemohl konvertovat. Ale s neházením do jednoho pytle souhlasím. To nicméně příliš neobrušuje mé přání, aby vlády byly spíš rozvážné, opatrné a zdrženlivé.

K. Němec 6.1.2016 16:46

Re: Nevěřím, že je Petr Hofman vybánánovanej !

Ano, podle všeho to vystřelí příspěvky z nejbližších dnů. Možná že zůstanou u uzavřených diskuzí, tak dalece jsem to nezkoumal.

M. Martinovská 6.1.2016 16:44

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Tak není na pravici skoro nikdo, ale to je u nás asi tradiční.

M. Martinovská 6.1.2016 16:43

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

To je dobře, že souhlasíte i s titulkem.

M. Berka 6.1.2016 16:42

Re: Sobotku nikdo "nehaknul".

A nestačilo by, aby možní kandidáti museli mít prověrku před zvolením?

M. Martinovská 6.1.2016 16:42

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

já to hledat nebudu.. "Ženy, které hájí muslimy" - nebo jinde - na druhou stranu mně může těšit, že ze mně máte jistý respekt, a nenapíšete mi takovou věc, když tu jsem. To jsem asi obávaný drsoň.

J. Franke 6.1.2016 16:41

Re: Sobotku nikdo "nehaknul".

Nejde to tak. I když odpovíte správně na kontrolní otázku, další komunikace se odehrává na vašem ověřeném mailu nebo prostřednictvím SMS na ověřený mobil.

O. Uživatel 6.1.2016 16:41

Uživatel požádal o vymazání
J. Nový 6.1.2016 16:40

Re: Nevěřím, že je Petr Hofman vybánánovanej !

ne vždycky a ne všechny

http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A151004_212255_p_cirkus_nef&razeni=time&strana=2

M. Berka 6.1.2016 16:39

Re: I tohoto pošuka jste chtěli za prezidenta

Ale to tak nefunguje. Já strach nemám. Ale v rámci těch informací stačí, aby na mne někdo takový něco zkusil A BUDE MRTVÝ. Prostě taková bude moje reakce, naprosto bez emocí, automatická...

Pokud by kolem toho nebyly ty mediální informace, prostě bych útok jenom odrazil, ale takhle ne.

M. Martinovská 6.1.2016 16:39

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

A ten další pól ty ostatní póly zcela válcuje, viz Zemanova procenta, a děsné je to, že nám k tomu stačí tak málo - vraždy v daleké zemi, uprchlíci v sousední zemi a u nás nic.

M. Prokop 6.1.2016 16:38

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

Kdy asi včera jsem vás měl nazvat komunistkou? Bude to nějaký omyl, rád bych to dohledal.

J. Nový 6.1.2016 16:38

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

souhlasím i s titulkem

M. Martinovská 6.1.2016 16:37

Re: I tohoto pošuka jste chtěli za prezidenta

Ano, ale my komunistky a nacistky, jak jste včera hezky vyjádřil, prostě lapneme jakoukoli ideologii... tak dnes zase věcně, chvíli? Jako nacistka si úplně nepřipadám teda.

O. Uživatel 6.1.2016 16:37

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 6.1.2016 16:37

Re: Nevěřím, že je Petr Hofman vybánánovanej !

Pokud ano, je omyl ve vlákně nebo příčinu nevím. Kdy asi to mělo být?

S. Netzer 6.1.2016 16:36

Re: Dotaz pro pí Netzer

Paní se pokusila o ironii.

J. Nový 6.1.2016 16:36

Re: I tohoto pošuka jste chtěli za prezidenta

28. února 2003 byl koaličním kandidátem do třetí volby prezidenta České republiky, kde ho v posledním kole těsně porazil Václav Klaus

M. Martinovská 6.1.2016 16:35

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

No já samozřejmě souhlasím se vším, kromě té věty, co vypíchli do titulku.

M. Prokop 6.1.2016 16:34

Re: Dotaz pro pí Netzer

Jak problém není, prostě budou policajti dělat za co jsou placeni.

Možná pak budou chybět jinde nebo jich bude třeba více, ale to už je daň za multikulti obohacení.

J. Nový 6.1.2016 16:33

Re: I tohoto pošuka jste chtěli za prezidenta

1. ne přímou 2. oni ani žádnou vlnu nepotřebovali, cestovali si jak chtěli i letecky

M. Martinovská 6.1.2016 16:33

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

současná uprchlická "krize" - v ČR josu uvozovky nutné - dost zamíchala kartama, pól levice a pravice zaniká, nové rozdělení jde podle míry nacionalismu - nebo vítačství, jak chcete.

Skvěle to vyjádřil Martin Malý v HN.

http://nazory.ihned.cz/c1-65057980-mylil-jsem-se

M. Prokop 6.1.2016 16:32

Re: Sobotku nikdo "nehaknul".

Nijak zásadně, ale těžko zvrátit vůli voličů, ač osobně bych si také představoval jiného premiéra, ovšem ne za cenu neuznávání výsledku voleb.

Naproti tomu Mynář zvolen nebyl, neměl se na Hrad vůbec dostat a vykopnout ho není vůbec žádný problém, takových podvraťáků Zeman najde přehršli.

J. Nový 6.1.2016 16:31

Re: Prof. Jana Sokola si vážím a tehdy bych jej volil.

nedopustil se faktické chyby

M. Berka 6.1.2016 16:31

Re: Dotaz pro pí Netzer

Pořád mi chybí to JAK to bude dělat??? Kromě kdákání, že nedopustí....