13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Maďaři a Poláci se nažerou a EU zůstala celá

Možná mě měl napadnout jiný příměr, nejvíc by se hodila ta často omílaná chytrá horákyně. Z prvních zpráv ze summitu EU v Bruselu pojednávajícího o sedmiletém rozpočtu EU a krizovém koronavirovém fondu vyplývá, že došlo na kompromis

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 11.12.2020 7:28

" Texas a 17 dalších států USA povstalo proti Bidenovi. Rozhodne Nejvyšší soud. Podle Texasu žalované státy kvůli koronaviru upravily pravidla pro korespondenční hlasování v rozporu se zákonem. Stížnost k Nejvyššímu soudu podal ministr spravedlnosti státu Texas Ken Paxton. Využil přitom možnosti států unie žalovat jiné státy přímo u Nejvyššího soudu a obejít tak soudy nižší instance."

" Bidena volily tisíce nebožtíků - dokonce i z 19.století!"

https://ceske-narodni-listy.estranky.cz/clanky/prispevky/v-detroitu-volily-bidena-tisice-neboztiku---ivan-david.html

Ono to u nás díky našim " nestranným " médiím- sdělovacím prostředkům vypadá, že protesty proti průběhu voleb 3. listopadu 2020 v Americe-USA a jejich velmi pravděpodobnému zmanipulování, má jeden jediný občan Spojených států-USA z 335 milionů občanů této země, tedy jejich president Donald Trump.. Není tomu tak, a Americké kongresy a jejich členové bez pozornosti našich médií prošetřují ten mnohdy podivný průběh voleb - Bidena volili i voliči zemřelí v 19tém století a v zahraničních misích má Amerika velké množství vojáků narozených 1. ledna 1900, tedy jsou to vojáci 120ti letí a slouží dál a dál. Také jejich hlasy nebyly v předepsaných obálkách, což je protiprávní u voleb i u nás - vše je v přiloženém linku...

Je prostě potřeba DŮKLADNÉ a NEUSPĚCHANÉ vyšetření všech těchto podnětů a pochybení při těchto presidentských volbách - a to by mělo být v zájmu i Amerických demokratů a jejich kandidáta Bidena, aby nebyla - a nemohla být tato volba v příštích 4. létech zpochybňována...

J. Vobr 11.12.2020 7:36

FRIDRICH v podstatě máte pravdu. Až na to závěrečné tvrzení, že by to mělo být i zájmu demokratické strany.

To mi připadá jako kdyby přichycený zloděj tvrdil, že si spletl svůj barák se sousedovým a mělo by se to vyšetřit !!!;-D;-D;-D

J. Fridrich 11.12.2020 8:08

Myslel jsem to tak, kdyby byli féroví...

M. Němec 11.12.2020 7:55

Ukázalo se ,že české volby jsou co do provedení a způsobu sčítání prakticky perfektní.

Není to velký důvod k hrdosti ?

( otázka určena věčným mrmlalům, kritikům z povolání a dalším drobným kotasům )

J. Nevrkla 11.12.2020 7:58

A protože na tom demokraté evidentně žádný zájem nemají, tak v tom jedou.

P. Kučera 11.12.2020 7:14

Právní stát.

Aston se zmítá mezi východem EU a jejím západem. My jsme někde uprostřed, tedy ani ryba, ani rak. Zatím.

V Polsku, a zejména v Maďarsku, jsou v posledních letech přijímány zákony, vážně ohrožující fungování právního státu, na kterém ovšem stojí spolek zvaný EU. Nejde jen o volby, ale taky o nestranné soudy, o svobodný tisk, podmínky pro práci opozice atd. Stále se musí opakovat, že volby nejsou v demokracii všechno, dokonce ani to úplně nejdůležitější. EU se zachovala prozatím džentlmensky, ale jistotu penězovodu PL a HU nemají, zaplaťpánbu. Osobně bych k této dvojici zařadil i ČR, jejíž právní řád toleruje figuru jako je Babiš s jeho minulostí a už léta přetrvávajícím konfliktem zájmů na premiérském křesle a "přímo zvoleného" agenta cizí nepřátelské mocnosti na Hradě. Jourová je svými aktivitami jasně na odchodu z ANO, je to jen otázka času - a je to dobře. A nebyla by jediná.

Jiná otázka je Astonova obava z progresivistické EU. Pokud nejsou narušeny VŠECHNY pilíře demokratického fungování, nedá se s tím moc dělat, jestliže nemíní EU následovat Maďarsko a zůstat tedy demokratickým spolkem. Osobně jsem pro demokratický spolek všemi deseti. Máme obavy? Tak je na patřičných místech vznášejme a diskutujme, jinde nejsou (taky) žádní blbci. Ale abychom byli vyslyšeni, měl by náš stát dobře fungovat - a tak tomu zatím není. Takže: napřed si zamést před vlastním prahem, pak si dovolit poučovat.

A volby v USA? Uvidíme. Svět je prostě v pohybu a starci typu Astona a Trumpa prskají.

Dobrý den.

J. Vobr 11.12.2020 7:19

KUČERA TO VYHMÁT !!!

Svět je prostě v pohybu a starci typu Astona a Trumpa prskají. (c) Kučera

NASTUPUJE MLÁDEŽ NOVÁ, MLÁDEŽ BIDEN-ova ;-D;-D;-D

A. Forman 11.12.2020 7:24

EU jako demokratický spolek... no panejo......

P. Kučera 11.12.2020 7:25

No, jo!

V. Mokrý 11.12.2020 7:34

No, NE ! !!

M. Němec 11.12.2020 7:32

A to říká Forman.

Ještě nedávno to volilo komunisty, jako by se nechumelilo, a dneska je to směrem k EU chytrý jak rádio.

A. Forman 11.12.2020 7:38

Němče, zdržte se komentářů k mojí osobě, nemáte jediný argument. Vaše použití středního rodu je dost výmluvným stylem vašeho myšlení... kdo není se mnou je "třídní" nepřítel, že ?

M. Němec 11.12.2020 7:57

Vono to se mnou chodilo do třídy ?

Nějak si na to ono nepamatuju.

R. Tesařík 11.12.2020 7:39

Zlatej Hlosta.

J. Fridrich 11.12.2020 8:02

Píšete pane Kučera - " V Polsku, a zejména v Maďarsku, jsou v posledních letech přijímány zákony, vážně ohrožující fungování právního státu, na kterém ovšem stojí spolek zvaný EU." -

Když dovolíte tak já mám jiný názor - NEZÁKONNĚ se již více jak 5 roků chová EU a její hlavní-největší státy. Dodám, že přímo nebezpečně pro 27 zemí EU a nebezpečně pro samu PODSTATU naší Západní, Euro-Atlantické křesťanské civilizace - a to přijímáním statisíců NELEGÁLNÍCH a Nepřátelských muslimských " prý utečenců " a " prý pracovníků ", které " prý potřebujeme " do ekonomik západních zemí. Zatím ÚSPĚŠNĚ tito okupanti ZVYŠUJÍ kriminalitu a nechávají se živit v zemích, které je přijaly - a zapalují auta, rabují obchody a ohrožují na ulicích a v bazénech i jinde naše ženy a dívky..

A ta " prý " zákonná a právní EU nám proti naší vůli tyto cizorodé a nepřátelské nelegály již 5 roků VNUCUJE proti naší vůli a nutí nás také k " zbožštění " menšin - LGBT, genderu, Mee-Too a podobně jak někteří pomatenci v Americe si stále sypat popel na hlavu za nějaká hypotetická příkoří černochům v Africe i jinde ve Světě. Evropané přinesli do Afriky a Asie civilizaci - a hlavně pořádek do jejich mezikmenových válek a genocid - lehce zjednodušeno, ale jen lehce...

K. Salajka 11.12.2020 8:25

"V tých volbách demokratických je predsa čosi nôvo. A to - že národ hlas má - a vyvolený slovo." Napsal myslím Laco Novomeský za I. republiky.

J. Havelka 11.12.2020 7:01

Jako havloid a kavárník začínám trénovat táhlé vytí po opětovném usazení Donalda na lustru! !!

J. Havelka 11.12.2020 7:05

VOBR to predikuje jako tutovku a vzhledem k tomu, že jeho táta sloužil pod gen. Píkou, tak mladej, nemůže být žádným pahejlem![>-]

M. Mařák 11.12.2020 7:06

Jako úředně orazítkovaný havloid bych byl se zvolením Doníka spokojen.

M. Němec 11.12.2020 7:10

Jsem to samé.

Pro mnohé diskutéry, kteří rádi černobílá řešení, budu zřejmě oříšek.:-)

R. Tesařík 11.12.2020 7:39

Jestli vy nebudete oříšek sám pro sebe.

V. Mokrý 11.12.2020 8:01

R^ :-) !!

M. Němec 11.12.2020 8:03

Ale to je přece sám sobě každej, Richard .

(řekla by paní Načeradcová)

J. Havelka 11.12.2020 7:12

Pro jeho nesporné úspěchy v oblasti politiky/Izrael a jeho postupné uznáváni/ ano, pro jeho buranství a vystupování ne! Bude stačit republikánská většina v Senátu.

J. Vobr 11.12.2020 7:24

HAVELKA, to máš od taty co sloužil u Čepičky ???

Zajel jsi na chatu za svojim tatů ;-D;-D;-D

J. Havelka 11.12.2020 7:28

Ano, to je neotřelé a vtipné! To by se mohlo líbit paní Kombercové a Kolmanovi.

V. Kuhaj 11.12.2020 8:41

Připojuji se.

J. Novák 11.12.2020 7:01

Podvody při korespondenčním hlasování jsou reálné a realizovatelné. Už jenom to, že minimálně jeden ze soudů v Americe umožnil započítat opožděně doručené hlasy je dle mého názoru za hranou zákona. Neuznání hlasu by bylo sice pro voliče nespravedlivé, ale co například voliči co v kritickou dobu onemocněli nebo leží v nemocnici na JIP a podobně? Na ty ten spravedlivý soudce nepomyslel? Co se ale týče korespondenční volby, tak tu hlavně nelze považovat za tajnou. Nelze vyloučit jakoukoliv formu nátlaku okolí nebo různých mafií na voliče, kteří se prostě nemohou nakonec schovat za 'plentu' a udělat se svým hlasem co oni sami uznají za vhodné. Já osobně považuji své volební právo za jedno z nejdůležitějších občanských práv vůbec a myslím si, že jedou za čas by měl občan k volbám prostě dojít. A jestli své právo nevyužije, je to jen jeho osobní věc a vzkaz politikům, že něco není v pořádku.

K. Kovařovic 11.12.2020 6:53

Zajímavé. A napsat, že prezident Zeman při osobním jednání s premiérem Polska dne 9.12.2020 podpořil stanovisko Polska a Maďarska k právnímu státu a ejhle, hoši z EU den na to jasně rozhodli, že výklad právního státu může podávat pouze soud ? A také napsat, že někteří senátoři i poslanci mluví o porušení zákona Radou ČT a nenechají to na soudu ? Tito senátoři a poslanci nabourávají právní stát v ČR. Konají v rozporu se slibem senátora či poslance. Nemají právo pokračovat v mandátu senátora či poslance !

P. Kučera 11.12.2020 7:25

Pane K., ale ona je taky, a napřed, svoboda slova. Až jestliže se nespokojenec (kritik) nedovolá, teprve pak následuje soud. Jinak souhlas. Ale - s těmi "umlčenými" hlasy na JIP, a co na ARU? A co s hlasy debilů (prosím, je to terminus technicus) kteří chodí volit pravidelně? A co s hlasy vězňů, kterým byly dočasně zakázány všchny ostatní občanské svobody a práva? Jde o to, jestli tyto pihy ohrožují sám systém - o tom veďme poučenou diskusi.