30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Má Zeman odejít?

To bylo jedno z témat minulého roku a debata se rozproudila poté, kdy Zeman nahrál svým nepodporovatelům svými slavnými Hovory z Lán. Komentátoři začali mudrovat, kdo by ho měl nahradit, že snad Šimon Pánek nebo Tomáš Halík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Doušek 5.1.2015 9:56

Re: Je jasné, že prezident si upravuje k obrazu svému

Neznám vymezení kompetencí prezidenta, ale nějak si nepamatuji, že by některý ze Zemanových předchůdců osobně vybíral například velvyslance.

J. Václavíková 5.1.2015 9:56

Re: Proč se neřekne to hlavní?

Zaměňuje osoby. Ty, co byly souzeny, s nimi mají společné jen příslušnost ke jmenované skupině. To kuře se jich jinak netýká.

O. Uživatel 5.1.2015 9:54

Uživatel požádal o vymazání
J. Václavíková 5.1.2015 9:53

Re: Proč se neřekne to hlavní?

Proč neříkáte to hlavní? Zeman každý problém převrátí naruby, od podstaty každého jevu, který komentuje, odkloní k podružnostem, jimiž zamlžuje skutečné a důležité souvislosti.

M. Vondráček 5.1.2015 9:52

vyjící Slavíku

Nevím kdo Vás vychovával, ale slušné oslovení kohokoli , nemusí být znakem poníženosti .

J. Tolman 5.1.2015 9:52

Re: Je jasné, že prezident si upravuje k obrazu svému

Možné to je nepochybně, ale nejsou lidi.

A. Zajícová 5.1.2015 9:51

Re: Proč se neřekne to hlavní?

sexuálních deviantkách? Provozují zoofilní nekrofilii, že? Na Sibiř s tou pakáží.

Ach jo, tady je to zas dneska kretén vedle idiota, jen tamhle vlevo dva idioti vedle sebe.

J. Václavíková 5.1.2015 9:50

Je jasné, že prezident si upravuje k obrazu svému

kompetence, vymezené mu ústavou státu, v jehož čele stojí. Odvolání je prakticky nerealizovatelné, ovšem vymezení patřičného místa by při troše dobré vůle představitelné bylo.

A. Zajícová 5.1.2015 9:49

Re: Nic neglosuji, pouze někoho cituji upraveně:

von byl koukám Hašek pěknej pokrytec:) Napovrch sprosťák, ve skutečnosti Eulálie Čubíková s půllitrem. Není divu, že podobná hovada si ho berou za advokáta.

J. Vavruška 5.1.2015 9:49

Proč se neřekne to hlavní?

Z každého Zemanova rozhovoru se vytrhne pár vět a na ně se potom zorganizuje kampaň. Například Zeman přeloží název skupiny proslulé zejména sexuálními orgiemi v muzeu (ani ho nepřeloží celý) a je z toho aféra na dva týdny. Ten samý název citují všechna česká média (opakovaně), o sexuálních deviantkách referují jako o "hudební skupině" (asi hráčky na flétnu...) a to není vulgární, protože je to anglicky? Vulgarita vyslovená v angličtině přestává být vulgaritou?

Stejné je to s posledním Presklubem F1, ze kterého všechna média, ó jaká vzácná náhoda, vybírají ty samé nepodstatné věci (jako jestli Zeman půjde či nepůjde na sjezd ČSSD, jako kdyby to někoho zajímalo) a to podstatné - ó jaká náhoda - vynechávají a ani slovutný Pan Novinář Neff si toho (ó jaká náhoda) nevšiml. 

V Presklubu Zeman říká (zhruba 13m30s v záznamu pořadu): "...včera večer, když jsem brouzdal po internetu a viděl jsem video záznam manifestace několika tisíc lidí na Majdanu v Kyjevě, kteří šli s portrétem Stepana Bandery (mimochodem já jsem ten portrét viděl poprvé a on tak trošku vypadá jako Reinhard Heydrich), nu a s heslem, které bylo Banderovo heslo, a které ti demonstranti nebo manifestanti provolávali, a to heslo znělo: 'smrt Polákům, Židům a komunistům bez milosrdenství' - konec citátu. No a bylo to organizováno naprosto stejně jako byly nacistické pochodňové průvody. Opakuji, odehrálo se to 1. ledna 2015, nu a tak jsem si říkal s tou Ukrajinou je něco špatně a něco špatně je i s Evropskou Unií, která proti tomu neprotestovala."

Jak je v Česku zvykem, všechna velká i malá média (Lidovky, iDnes, rozhlas, ČT, Nova a další) tento výrok zcenzurovala.  Citují jen to nepodstatné, ale podstatné zamlčují.

J. Podešva 5.1.2015 9:44

co nám vlastně chcete sdělit, pane Davide Jane ?

Z vašeho velmi dlouhého textu mám dojem (ovšem mohu se mýlit), že nám chcete sdělit v podstatě toto : "mluvit sprostě není nic špatného". Nu, komu se líbí sprostoty, tomu se líbí i sprostý prezident.

J. Slanina 5.1.2015 9:43

Re: Nic neglosuji, pouze někoho cituji upraveně:

Jaroslav Hašek měl ve svém doslovu k prvnímu vydání Švejka jistě pravdu v tom, že rozhodně nejde z celé Československé republiky udělat salón dr. Gutha. Ale pozapomněl zdůraznit, že minimálně na Hradě se profesor Masaryk nevyjadřoval jako hostinský Palivec.

O. Pilný 5.1.2015 9:36

KLAUS BYL ZVOLEN NA WC !!!

... volbu doprovázely zásilky nábojnic a nenadálá onemocnění,jakož i ex-tempore zvané rudá Bobo !!!

________________________________________________________

NIC ODPORNĚJŠÍHO BÝTI NEMOHLO !!!

J. Hejna 5.1.2015 9:35

Re: už měl být dávno v ....

Pane Šetko, vy zjevně patříte do té první.

K. Berka 5.1.2015 9:35

Re: už měl být dávno v ....

Jedině Pravdoláska byl vzorem ctnosti, nechlastal, nelhal, humanitárně nebombardoval, podivně nerestituoval, nepaktoval se s komanči, inu patří na piedestal vzoru.

O. Uživatel 5.1.2015 9:34

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 5.1.2015 9:33

Uživatel požádal o vymazání
J. David 5.1.2015 9:30

Nic neglosuji, pouze někoho cituji upraveně:

Každý mluví tak, jak je schopen. Ceremoniář dr. Guth mluví jinak než hostinský Palivec u Kalicha a tento román není pomůckou k salónnímu ušlechtění a naučnou knihou, jakých výrazů je možno ve společnosti užívat. Jest to historický obraz určité doby. Je-li třeba užít nějakého silného výrazu,užijme. Opisovat nebo vytečkovat je nejpitomější přetvářkou. Slov těch užívá se i v parlamentech. Správně bylo kdysi řečeno, že dobře vychovaný člověk může číst všechno. Nad tím, co jest přirozené, pozastavují se jen největší sviňáci a rafinovaní sprosťáci, kteří ve své nejmizernější lžimorálce nedívají se na obsah a s rozčílením vrhají se na jednotlivá slova. Před léty četl on kritiku jakési novely, ve které se kritik rozčiloval nad tím, že autor napsal: "Vysmrkal se a utřel si nos." Příčí se prý to všemu estetickému, vznešenému, co má dát národu literatura. Toť jen malá ukázka toho, jaká hovada se rodí pod sluncem. Lidé, kteří se pozastavují nad silným výrazem, jsou zbabělci, neboť skutečný život je překvapuje, a tací slabí lidé jsou právě těmi největšími poškozovači kultury i charakteru. Oni by vychovali národ jako skupinu přecitlivělých lidiček, masturbantů falešné kultury, typu svatého Aloise, o kterém vypravuje se v knize mnicha Eustacha, že když svatý Alois uslyšel, jak jeden muž za hlučného rachotu vypustil své větry, tu dal se do pláče a jedině modlitbou se upokojil. Tací lidé se veřejné rozhořčují, ale s neobyčejnou zálibou chodí po veřejných záchodcích přečíst si neslušné nápisy na stěnách. Užívaje ve své knize několika silných výrazů, konstatoval jsem letmo, jak se skutečně mluví. Od hostinského Palivce nemůžeme žádati, aby mluvil tak jemně jako pí Laudová, dr. Guth, pí Olga Fastrová a celá řada jiných hovad, kteří by nejraději udělali z celé Československé republiky velký salón s parketami, kde by se chodilo ve fracích, v rukavičkách a mluvilo vybraně a pěstoval jemný mrav salónní, pod jehož rouškou právě salónní lvi oddávají se nejhorším neřestem a výstřednostem.

O. Pilný 5.1.2015 9:29

DEVOTNÍ SOUSLOVÍ "PAN PRESIDENT"

... je všeříkající !!!

_________________________________________________________

Tu-ááá.

M. Šetka 5.1.2015 9:26

už měl být dávno v ....

Ano,musíme respektovat výsledek demokratických voleb. Musíme se však zároveň ptát,pomocí jakých metod volby vyhrál. Že máme v čele státu soudem usvědčeného lháře,navíc sebestředného alkoholika. Věta Zeman není můj prezident by asi zaznívat neměla,ale naše zákony nám dávají právo protestovat proti činnosti toho tvora na Hradě.Slavnostně vyvěsí vlajku EU s Barrosem a následně přijme pozvání evropskou unií sankcionovaného rusáka na Rhodos a tam mluví rusky jako ten poslední slouha. Fuj!!!

Bohužel,náš posametový prostor je silně znečištěn vládou dvou morálních kreatur,Klause a Zemana. Ale zvolili jsme je  sami. Proč,ptám se. Odpověď není tak složitá. V naší republice lze rozdělit obyvatelstvo na třetiny. Jedna třetina jsou idioti a druhá třetina na tom není o mnoho lépe.

M. Franková 5.1.2015 9:23

Re: Bude příště lépe?

A vy chápete psané nebo vás jen naučili číst?

I. Břízová 5.1.2015 9:21

Re: nechápu, proč jsou zemanovci tak popuzeni

Demokraticky můžete nadávat třeba na Kalouska

J. Slanina 5.1.2015 9:20

Re: Je zajímavé,

Když on prasáček je holt ovládán succubem.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Succubus

O. Pilný 5.1.2015 9:19

O TOM NEBUDIŽ POCHYB !!!

Tu-ááá.

F. Doušek 5.1.2015 9:17

Re: nechápu, proč jsou zemanovci tak popuzeni

Mnozí z nich před časem zde psali, že Klaus není jejich prezident....

F. Doušek 5.1.2015 9:15

Re: Je zajímavé,

Milý pan Berka má zřejmě pravdu, neboť NIC jiného se dosud prokázat, přes veškeré úsilí, prokázat nepodařilo.

A to je hodně málo k pádu vlády.

J. Podešva 5.1.2015 9:15

nechápu, proč jsou zemanovci tak popuzeni

Jakmile člověk dá najevo, že se mu Zeman nelíbí, začnou křičet, že je to nedemokratické. To jako všichni musí jen držet hubu a krok ?

P. Pruner 5.1.2015 9:10

souhlas

Jen chci vyjádřit souhlas s autorem a mohu ho rozšířit na výsledky dalších demokratických voleb.

Například přestupy poslanců k ovlivnění vládyschopné většiny v poslanecké sněmovně budily ta nejhorší podezření.

J. Kombercová 5.1.2015 9:09

Re: nechápete, o co jde, pane Hlosto

Jj. ústava se vším nepočítá, nepředpokládali tvůrci to, že by se na Hrad dostal někdo se slovníkem posledního z deseti milionů,ostatně pan prezident Zeman to řekl jasně, že některé idiotské zvyklosti on respektovat nebude. Tečka.

M. Vondráček 5.1.2015 9:06

Re: Bude příště lépe?

A Vy se počítáte mezi zkaženou , či nezkaženou surovinu ??