Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Lisabonská smlouva, co dál?
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
clay 19.6.2008 0:11dobrou Podpořili byste v případném referendu Lisabonskou smlouvu? ano (1119) ne, nesouhlasím s ní (2168) nevím, vůbec jí nerozumím (519) |
Dana 18.6.2008 23:59Neprchám z diskuze,jdu normálně spát. Dobrou noc. |
clay 19.6.2008 0:03Re: Neprchám z diskuze,jdu normálně spát. ...štípou celou noc |
Petr H 18.6.2008 23:55Při pokračování schvalování Ústavy EU jde,jak asi každý cítí,pouze o jedno.Donutit všechny zbývající státy v Parlamentech hlasovat Pro a potom přitlačit Iry psychologicky do kouta.To je ten novej evropskej směr.Čili z EU by se člověk maximálně poblil,to je celý. |
Haf 18.6.2008 23:51Vy tady plkáte a zatím policie pracuje ! Pitrův advokát půjde za mříže Policie zadržela Jiřího TeryngelaProminentního advokáta Jiřího Teryngela včera zadržela protikorupční policie. Hodlá ho totiž pravděpodobně stíhat za krácení daní Zejména v souvislosti s případem podnikatele Marko Stehlíka, syna bývalého majitele Poldi Kladno Vladimíra Stehlíka..Toho v minulosti jako advokát Teryngel zastupoval. A nejen jeho. Také kontroverzního podnikatele Tomáše Pitra, či ředitele vytunelované Kreditní banky Plzeň Jana Peterku. V současnosti vyhledávaný lobbista Teryngel býval i právním zástupcem vlády ČSSD. |
Dana 18.6.2008 23:49Oline, já s vámi zcela a naprosto souhlasím. Pokud bude chtít být EU zachována, musí dojít k postupnému sjednocení. Ale budou to muset být jiná pravidla s jinou smlouvou. Já bych uvítala tasjednocující pravidla jednodušší, srozumitelnější a stručnější a hlavně - potřeba těch sjednocujících pravidel by měla jít zezdola, z jednotlivých členů a ne jako nyní seshora, navíc naprosto nesrozumitelně, mnohoslovně a proto nepřijatelně... |
Haf 18.6.2008 23:54Re: Oline, No ještě by bylo dobrý, kdyby nám zezdola je někdo hezky čtivě zpracoval a my bychom je jen vodmávli. Samosebou v referendu (parlamentním ) Třeba sv.Václav II |
Dana 18.6.2008 23:57Re: Re: Oline, A jste si jist, že byste jeho češtině rozuměl? A jiní také? |
Haf 19.6.2008 0:09Re: Re: Re: Oline, Bohužel ho znám tak dobře, že já ano, nevím nakolik ostatní. Mslím, že by to pro mnohé bylo jako číst Hrabala. Ale napsal jsem to ironicky - zpracovat by to měl jistě vodborník, třeba Jičínskej. Ale vážně, někdo, kdo se vyzná v mezinárodním právu, s noblesou knížete a tak, jak psával třeba Peroutka - jasně a srozumitelně. |
Olin 18.6.2008 23:59Re: Oline, No jéje! Já bych taky chtěl, aby to bylo jednodušší a pochopitelnější. O kousek. Protože o příliš jednodušší systém by už znamenal návrat ke "koncertu velmocí". A pravděpodobně se z toho vyklube jiná smlouva. Třeba Pražská - když máme před sebou to předsedání. To ovšem neznamená, že pokračování ratifikačního procesu této smlouvy je nanic! Mapuje totiž vůli ve všech ostatních zemích. Když záleží na všech - tak na všech. I po Irském referendu. V krajním případě - což asi nenastane - by se mohlo ukázat, že právě Lisabonskou úpravu všichni chtějí akceptovat, kromě ovšem Irů, kterým někdo nakukal, že jim zakážeme zakazovat potraty. V takovém případě někdo dostane nápad imlantovat do Lisabonské smlouvy ujištění Irům, že miminka mohou nadále nechávat naživu - to už si z ¨toho dělám prču - a bude nové referendum s "novým" textem! Ačkoli téma zlehčuji, podobnými cestami politici chodí. Olin |
marian 18.6.2008 21:49Klausovo prohlaseni po absolutoriu lobotomie http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/euro-2008/klaus-cesky-fotbal-potrebuje-radikalni-zmenu_66285.html |
daman 18.6.2008 22:00Re: Klausovo prohlaseni po absolutoriu lobotomie Můžete mi řict, co Vám na presidentově prohlášení připadá podivného? |
AndyO 18.6.2008 22:35Re: Re: Klausovo prohlaseni po absolutoriu lobotomie no to by mne také zajímalo. |
AndyO 18.6.2008 22:04Re: Klausovo prohlaseni po absolutoriu lobotomie skvělé a vtipné, jen byste se měl vyhýbat cizím slovům, kterým nerozumíte. |
Petr H 18.6.2008 21:41Tak Noc dlouhých nožů jakožto výraz pro použití čístky mezi zbytnělým úřednictvem bylo od Topolánka docela trefné.V Británii se tento výraz používá pro období,kdy předseda vlády tory Henry Macmillan odvolal najednou sedm členů Kabinetu,do té doby v konzervativní Británii nevídané.Nehledě na to,že s původním pojmenováním Noc dlouhých nožů nemá Hitler nic společného,ale vztahuje se na artušovské legendy. |
marian 18.6.2008 21:57Re: Tak Noc dlouhých nožů hlavně žes nám to vysvětlil ... Heil, soudruhu ! |
Betzilni Generat 18.6.2008 21:31"We the People of the United Europe" Dost dobre nechapu proc by mel existovat nejaky People of the United Europe ci lepe receno United Peoples of Europe. EU je prevazne ekonomicka unie a nelze dost dobre predpokladat ze by se v dohledne dobe unifikovaly kultury clenskych zemi (i kdyz po pravde receno cela Euroatlanticka kultura a potazmo svetova kultura se pozvolna unifikuje - vlivem Ameriky), vcetne napriklad reci. Nevidim jediny duvod proc by tomu tak melo byt. |
honzak 18.6.2008 21:36Re: "We the People of the United Europe" ale fuj! To je naprosto politicky nekorektní!!!! A pravdivé..... |
Lucifer 18.6.2008 21:42Re: "We the People of the United Europe" Nemyslím, že by se jednalo o nějakou unifikaci, ale faktem je, že zmizely hranice pro nějakou národní masturbaci. V Německu jsou mraky Turků, ve Francii Afričanů - mimochodem, když jsem viděl francouzskou fotbalovou reprezentaci, tak mě v první chvíli napadlo, že se jedná o fotbalový tým Horní Volty - no a v Česku o azbuka nezakopneš, jenom když se zavřeš na záchodě nebo ve sklepě s kapucí na hlavě |
Psí vrah Čumil 18.6.2008 21:06A jinak se tady přerozkošně blbne. No, taky proč se divit, že. |
daman 18.6.2008 21:14Re: A jinak se tady přerozkošně blbne. Mluvte s tím blbnutíp pouze za sebe, pokud můžu prosit. |
Petr H 18.6.2008 20:52Stejně jako neexistoval československý člověk nebo sovětský člověk neexistuje ani evropský člověk.A stejně jako byla napsána sovětská ústava pro sovětského člověka,je i europská ústava psána pro umělý prototyp levicového výmyslu tzv.evropského člověka.Až se nebudou primárně francouzi francouzema,němci němcema...teprve pak nastane ten správný okamžik vyhlásit We the People of the United Europe. |
ibn 18.6.2008 20:55OT Jak to u vas vypada se zaplavami? |
Psí vrah Čumil 18.6.2008 21:04Re: OT No, Illinois plave. Ošklivě. Asi 7 mrtvých. Zatím. |
Petr H 18.6.2008 21:06Tady se nic neděje záplavy jsou na Severu.Illinois,Iowa,Wisconsin.Co mne doopravdy mrzí,že Czech Village v Cedar Rapids je v riti,to byl krásnej koutek,vždycky jsem se tam těšil na poctivý český jitrnice a atmosféru původní Američky.Už jsem se tady o tom bavili,hned jak udělaj konto,tak tam z East TN něco pošleme,ať se to může hodit zpátky do cajku. |
ibn 18.6.2008 21:13Re: Tady se nic neděje Tak drzim palce, at to k vam nedojede! |
Petr H 18.6.2008 21:19Re: Re: Tady se nic neděje Tady jsou spíš hice jak kr/áva,včera tady kousek hořelo,všechno je vyschlý úplně na troud.Ještě,že to včera včas zachytili,protože jak začne ve vyschlým lese hořet...je konec. |
Real 18.6.2008 21:13Re: Tady se nic neděje Poctivé české jitrnice vždy dělaly atmosféru původní Ameriky. A možná i piza, nebo čínské nudle,nebo francouské pomess - fritess natož irský hovězí kus vařený ve vlastním žaludku nad ohništěm. |
ibn 18.6.2008 20:58We the People of the United Europe Tohle se uz nikdy opakovat nebude, s tim je konec. zadny lid, zadna demokracie, zadna svoboda...to uz je passe, odted budou existovat jenom smlouvy, detailne propracovavajici to, co v zadne ustave neni napsano- ducha, nepsanou vnitrni dohodu, vyverajici z textu a v nej vlozenych ocekavani. Zkratka fix a fertig, hotovo, uz nikdy My, lid....ale jen smluvni strana ta a ta... |
Psí vrah Čumil 18.6.2008 21:05Re: We the People of the United Europe Tomu říkám sofistikovaný systém. Snad se nedožiju. Hezký večer! |