2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Diskuse k článku

Lidovci bez obalu

To je lidovecká metoda v čisté podobě – přihrbit se, podlézt, proklouznout a šup do teplíčka. Pavel Bělobrádek běduje, že jsme nepřijali o deset uprchlíků navíc a byl by s Bruselem klid. To je přesně metoda, které se říká švejkování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 24.6.2017 17:50

Re: Tak já se vrátím ještě k té diskutované pomoci Africe.

Dobroseři holt věří, že socialismus je třetím stupněm přirozeného vývoje. Čtvrtý je multikulturní komunismus.

Že se to zatím nepovedlo, pro ně není argument, jednou se to prý podařit musí.

P. Boublíková 24.6.2017 18:26

Re: Tak já se vrátím ještě k té diskutované pomoci Africe.

Výborné shrnutí.

S. Donát 24.6.2017 18:55

Re: Tak já se vrátím ještě k té diskutované pomoci Africe.

Pěkně napsáno, souhlas.

M. Mařák 24.6.2017 15:02

Globální oteplování neexistuje:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/109009/klaus-v-davosu-globalni-oteplovani-neexistuje.html

Sucho je katastrofální:

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti/477919/jurecka-hlasi-z-pole-sucho-je-katastrofalni-dest-uz-urodu-nezachrani.html

M. Mařák 24.6.2017 15:07

S dnešní humornou vsuvkou

zatím končím, ozvu se později.

P. Boublíková 24.6.2017 15:34

Re: Globální oteplování neexistuje:

To jste teda vytáhl hodně starou Klausovu vestu. Pokud vím, tak svůj názor již dávno revidoval v tom smyslu, že změny klimatu (jak se teď pro jistotu říká) nejsou antropogenního původu, resp. není to nijak prokázáno.

Sucho souvisí spíše se špatným stavem krajiny než s teplem, i já pamatuju doby, kdy třicítka automaticky znamenala večerní bouřku. Voda v krajině zajišťující tento tzv. malý koloběh však již není a je potřeba čekat na srážky, které odněkud přijdou.

A docela mně leze krkem, že jakýchkoliv pár letních dnů s třicítkou vyvolá kvikot oteplovačů. Od čtvrtka má být 15-20 stupňů, to jsou ty správné teploty pro celé léto?

P. Boublíková 24.6.2017 15:45

Re: Globální oteplování neexistuje:

Historie srážkových uhrnů je zde http://portal.chmi.cz/historicka-data/pocasi/uzemni-srazky

Vloni spadlo 95 % dlouhodobého normálu. Letos zatím srážkové úhrny značně kolísají, ale například v dubnu to bylo víc než 160 % normálu. Že neprší zrovna tehdy, když by se to Jurečkovi hodilo, je holt pech. Málo se modlí.

S. Lazárek 24.6.2017 15:50

Re: Globální oteplování neexistuje:

Klaus že reviduje svoje názory? Tak to jsou hodně zlá a falešná slůvka. Já si klidně zakvičím s panem Mařákem, páč za pár let mi na zahradě půjde místo rybízu spíš fíkovník. Osobně bych se spíš divil, kdyby skoro 10mld lidí s tím vším svinstvem na klima nepůsobilo jinak. Relevantní diskuzi ovšem na dané téma vésti nemohu, nejsem profesí klimatolog.....:-)

S. Lazárek 24.6.2017 15:52

Re: Globální oteplování neexistuje:

....nijak....:-)

P. Boublíková 24.6.2017 15:54

Re: Globální oteplování neexistuje:

Na konci interglaciálu se vždycky oteplovalo, nikdo neví proč, a to na Zemi ještě nebyl ani Adam s Evou.

Požadavek, aby se klima přestalo měnit, mi přijde poněkud nereálný. Ještě je taky možnost, že by se ochlazovalo, a pak byste na zahradě neměl touto dobou ani rybíz ani fíkovník, nýbrž iglú a sněhuláka.

A. Trick 24.6.2017 16:00

Re: Globální oteplování neexistuje:

Otázkou je jak rychle tehdejší změny probíhaly a jak rychle probíhají dnes.

To nevím, nikde jsem se to nedozvěděl. Zatím se o tom cudně mlčí.

S. Lazárek 24.6.2017 16:01

Re: Globální oteplování neexistuje:

Paní Boublíková, na jednu stranu píšete, že Klaus revidoval větu, že GO neexistuje (existuje?) na druhou stranu Vás bolí hlava z kvikotu sviní (páč jenom ony kvičí), které tímto upozorňují na to, že je čím prostě čím dál větší vedro, což tedy odpovídá i revidovaným Klausovým myšlenkám, tedy že GO je, ale není androgenní, ale hádat se fakt nebudu, odborné diskuze nechám hlavám pomazaným, já jsem v tomto oboru laik, tak si tu raději sem tam s panem Mařákem na dané téma zakvičím.....:-)

P. Boublíková 24.6.2017 16:06

Re: Globální oteplování neexistuje:

Já jsem smířena s tím, že pravdu prostě neznám. A ke znalcům té pravdy jaxi nemám důvěru.

S. Lazárek 24.6.2017 16:12

Re: Globální oteplování neexistuje:

To je Vaše volba a jako exaktní vědec na univerzitní úrovni o tom určitě víte své. Pokud z klimatologie udělal někdo politikum, pak to jsou týpci typu Al Gore a Klaus. Poměrně úspěšné zacelení ozonové díry jim naštěstí proklouzlo mezi prsty, tak se to nijak nepřetřásalo a prostě se to udělalo. Až nějaký vědec přijde s tím, že za padesát let dostaneme ránu menší planetkou a že si je tím sakra jist, jsem zvědav, na kterou stranu vědců (protože ti se tutově začnou hádat, jestli ano, či ne) se postaví, protože pokud by se měl rozběhnout projekt na jeho zničení, či odklonění, finanční nároky na stavbu tohoto "vzdušného zámku" by byli gigantické. Klima je ovšem docela pohodové téma, tam si může hrát na chytrýho každej, kdo má díru do řiti a přístup k internetu.

S. Lazárek 24.6.2017 16:13

Re: Globální oteplování neexistuje:

....byly.....

P. Boublíková 24.6.2017 16:17

Re: Globální oteplování neexistuje:

Ozónová díra vznikla působením polutantů, to je úplně jiná záležitost než produkce skleníkových plynů, na kterou se svádí GO. Že polutanty do přírody nepatří, v tom jsme zajedno.

Zde ale zase nebude souhlasit pan Mařák, který odmítá třídit odpady s tím, že to není jeho starost, ale starost státu :-)

S. Lazárek 24.6.2017 16:21

Re: Globální oteplování neexistuje:

Cigaretový kouř je taky polutant, který do plic taky nepatří, matka příroda s nikotinem ve svých evolučních rovnicích taky nijak nepočítala, ale že způsobuje jejich rakovinu, tak to prý taky ještě nikdo explicitně nedokázal. Je to těžká práce, vědec to nemá jednoduchý, když má to štěstí a narazí na odborníka, který jel náhodou kolem.....:-)

P. Boublíková 24.6.2017 16:25

Re: Globální oteplování neexistuje:

Nikotin rakovinu nezpůsobuje, tu mají na svědomí úplně jiné složky cigaretového čmoudu.

Sice jsem si nevšimla, že by Klaus něco o nikotinu a rakovině tvrdil, ale vidíte - zase měl pravdu :-):-)

S. Lazárek 24.6.2017 16:32

Re: Globální oteplování neexistuje:

Máte pravdu, nikotin není to, co kuřáky zabíjí nebo potahuje jejich plíce dehtem, nicméně příroda opravdu s nikotinem při přeměně opice v člověka nepočítala, takže pravdu mám taky.....:-)

R. Neveselý 24.6.2017 16:51

Re: Globální oteplování neexistuje:

Nikotin je pro činnost mozku důležitý a tělo si ho vyrábí. Ovšem v množství menším než malém :-)

R. Langer 24.6.2017 19:04

Re: Globální oteplování neexistuje:

Nemáte, jako obvykle.

S. Lazárek 24.6.2017 19:15

Re: Globální oteplování neexistuje:

Ano, tentokrát nemám.

P. Boublíková 24.6.2017 16:08

Re: Globální oteplování neexistuje:

A ještě k těm sviním: tak jsem to opravdu nemyslela. Moje milovaná čuba taky kvičí tam, kde by normální pes štěkal - ona neštěká ale kvičí, a za to ji miluji.

A. Trick 24.6.2017 15:58

Re: Globální oteplování neexistuje:

Mně zase leze krkem když s prvním jarním mrazíkem se ozve jiný kvikot. Mimochodem, proč každý rok padne několik teplotních rekordů?

Co se týká vody, tak jsem rád, že komunisté ve zdejším okrese postavili čtyři přehrady, z toho dvě "megalomanské". Pátou, tu nejmenší postavil v roce 1905 císařpán.

P. Boublíková 24.6.2017 16:01

Re: Globální oteplování neexistuje:

Ty jarní mrazíky mě rovněž sejří, letos byly ještě horší než vloni. Taky příznak globálního oteplování?

I. Mertl 24.6.2017 16:00

Re: Globální oteplování neexistuje:

Jsem si myslel, paní doktorko, že V. Klaus se v myslích svých obdivovatelů nikdy neplete. Nebo se já pletu? V. Klaus postavil svou víceméně úspěšnou kariéru na pohrdání závěry většinové oficiální vědy. V jakémkoli směru, nejen v klimatologii, a to prostě nemůže fungovat! Věda se jistě v jednotlivostech mýlí, aby omyl v dalším kroku opravovala, ale v celku věda posunuje pokrok dopředu. (Problém, zda je pokrok vůbec žádoucí, ponechme raději stranou.) Ale pohrdání vědou a vědci jako skupinou je dnes módní, ale u člověka, který si jako V. Klaus (původně) akademické prostředí vyvolil, jen se tam nedostal, i u Vás, která se v něm celý život živí, je podivné. Ať už hypotéza o antropomorfním příspěvku na současné oteplování je pravdivá či ne.

P. Boublíková 24.6.2017 16:03

Re: Globální oteplování neexistuje:

Klimatologie už je tak zpolitizovaná, že laik (včetně mě) není schopen rozeznat, co je vědecký poznatek a co vzniklo na objednávku. Jestli vy to dokážete, tak klobouk dolů.

S. Lazárek 24.6.2017 16:03

Re: Globální oteplování neexistuje:

Pořád je to lepší, než kdyby se pletl třeba do neurochirurgie, ne? Berte to z té lepší stránky.

M. Mařák 24.6.2017 16:30

Re: Globální oteplování neexistuje:

Ano, jedná se o zcela relevantní informaci.

M. Varadinková 24.6.2017 17:48

Re: Globální oteplování neexistuje:

Nevšimla jsem si, že by Klaus svůj názor zrevidoval.

Zrevidovat ho naopak museli oteplovači, když jim ty číselné řady nevycházely. Takže místo "oteplování" začali používat výraz "klimatické změny", proti kterým mají potřebu bojovat za každou cenu, ať už se zrovna otepluje, nebo ochlazuje. I ochlazování je pro ně důkazem oteplování:-))))