26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Láme se rok

Měli jsme rok sudý a celkem nevyhnutelně následuje rok lichý. Devatenáctka je prvočíslo, i to je zajímavost. Nějak divně mám raději sudé než liché roky. Osobního v tom není nic, narodil jsem se v roce lichém. Je to prostě otázka sympatie a sympatii ani nenakážeš, ani nevysvětlíš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 1.1.2019 15:21

JSI NA ŽÍLE NEBO INHALUJEŠ ???

:-)))

M. Prokop 1.1.2019 15:21

Re: národní hrdost ?

Hlava nebere hlavně těm, kdo plácají o národovčících a vlastenčících. Kdyby hradní čučkař termín nezprofanoval, měl bych je za "lepšolidi".

Zřejmě nějací reinkarnovaní proletářští internacionalisté.

M. Prokop 1.1.2019 15:19

Re: národní hrdost ?

Kubera má nějaký svůj ideál, potřebu svobody a zmenšení vlivu státu, o tom mluvil. Jak je normálně dost chaot, tak celkem logicky. Vondráček je ANOnista. Takže jsem v jeho plácání žádné ideály či program nezaznamenal.

P. Hofman 1.1.2019 15:18

Re: národní hrdost ?

Ano, skvělý postřeh. Proto o něm taky nic nepíšu.

M. Prokop 1.1.2019 15:18

Re: God Save The Euro!

Jo, máloco tak oslabuje EU, jako €. Snad jedině tlak na větší integraci.

M. Mařák 1.1.2019 15:15

God Save The Euro!

Zvedám číši k oslavě tvých dvacátých narozenin a hodně zdraví přeji i v tomto roce.

J. Kombercová 1.1.2019 15:14

Re: národní hrdost ?

O nacionalismu nebyla řeč.

P. Hofman 1.1.2019 15:10

Re: národní hrdost ?

Pocit národní hrdosti (lhostejno, kterého národa se týká) je nejstupidnější pocit, jaký snad člověk může mít. A taky snad žádný jiný pocit "hrdosti"(kromě hrdosti na příslušnost k nějakému náboženství) nepřinesl lidstvu víc utrpení a nespravedlnosti.

J. Kombercová 1.1.2019 15:10

Re: národní hrdost ?

Víte, já jsem je nevolila, a proto nemám důvod se za ně stydět. Ať se stydí jejich voliči.

J. Kombercová 1.1.2019 15:05

Re: národní hrdost ?

Hrdost a pýcha jsou rozdílné emoce. Já chci jen být normálně obyčejně spokojená a vidět i úspěchy... ve sportu třeba, tam se fandí přece "svým", viďte... proč ne i v jiných oblastech.

Nic, jen jsem vyběhla na konkrétní věty a okomentovala jsem. Všechno.

J. Kombercová 1.1.2019 15:02

Re: národní hrdost ?

Ani já a ani Ondráček (není můj kůň) žádní extrémisté nejsme, přece. Nicméně, mluvil v podstatě o tom, co už delší dobu cítím také. Rozhodně "nic než národ" by bylo špatně, stejně jako naopak vidět jen to špatné... ale to jste vlastně napsal, jen jsem si to přeložila. :)

J. Havelka 1.1.2019 15:00

Re: národní hrdost ?

Na co mám být proboha hrdý, když se stydím za prezidenta, premiéra, blbovoliče a status quo, kdy jazýčkem na váze je Vojtík Filip?

Z. Čábelka 1.1.2019 15:00

Mnichovanství socialistických liberálů!

Zde není důležitý zdroj a komentáře ale obsah textu na fotodokumentaci.

Viz odkaz:

https://4.bp.blogspot.com/-fey41nSVbq0/XBfP5vrOmDI/AAAAAAAAR8Q/QOXdoMcUTDAivW71egNWENvrjz4bFQuBQCEwYBhgL/s1600/Islam%2B7.jpg

To to je také projev svobody shromažďování a projevu uznávaného náboženství míru, lásky a svobody?!!!! Nebo už je zase všechno jinak a Holokaust je zase na programu dne? Socialistické Mnichovanství ve VB je tu zase jako z videožurnálu z roku 1938! Fuj!

P. Jirkovský 1.1.2019 14:59

Re: národní hrdost ?

S národní hrdostí je problém ten, že jako definiční pojem neexistuje nebo naopak, má tolik významů, kolik je národovců a jejich odnoží. Vono už s definicí národa je to ošidný a za pár tisíc let to asi nebude pojem, kterej by měl nějakej hodnotovej význam. Pokud se tedy lidstvu nepodaří dřív se vyhubit, a to pod nějakou vhodnou záminkou. Takže bych řekl, že se rozčilujete naprosto zbytečně; pokud cítíte pejchu na kulturní zvyklosti a produkty kultury odlišné třeba od polských nebo např. rakouských, pak tomu rozumím a jsem s vámi na jedné loďce.

J. Venc 1.1.2019 14:54

Re: národní hrdost ?

Různé národy vyjadřují různou míru hrdosti, někdy a někde autentickou, jindy prostřednictvím arogance, a někdy a někde zase není politicky korektní tu konkrétní emoci ve smyslu národní hrdosti vyjadřovat. Netřeba se tím trápit, ovšem ani ohánět. Extrém tak i tak.

:-)

M. Kolář 1.1.2019 14:51

Re: národní hrdost ?

Proč byste se měla stydět někde říct, že jste Češka ? To přeci samo o sobě neznamená nic. Je důležité , jaký jste člověk. Pokud dobrý, a já tomu věřím, tak jsem hrdý na Vás jako na člověka..

Můj příspěvek se týkal tématu používání národního cítění k politické agitaci.

S. Lazárek 1.1.2019 14:51

Re: národní hrdost ?

Jak ale mojí národní hrdost začne "aktivovat" politik, jsem osobně ve střehu, to je další věc, na kterou ho totiž vůbec nepotřebuju a kladu si otázku, proč to vlastně dělá.

V. Kotas 1.1.2019 14:50

Re: národní hrdost ?

Co je momentálně IN, ještě neznamená, že je to správné a že to tady bude navždy.

J. Venc 1.1.2019 14:47

Poslední zhasne!

:-)

J. Kombercová 1.1.2019 14:44

Re: národní hrdost ?

Ano, národní hrdost je fuj, dneska je tak nějak in si srát do vlastního hnízda, že to musím napsat takhle.

Mám se stydět za své předky, mám se stydět někde říct, že jsem Češka, nebo jak to vlastně, lidi, myslíte, abych nebyla označena za národovčíka? Hlava mi to nebere.

M. Kolář 1.1.2019 14:40

národní hrdost ?

Vondráček vytáhl těžký kalibr , národní hrdost .. Kdopak by se nepřidal, že ? Národní hrdost jako nějaký mlhostroj, všechno schová..

S tím si běžte pane poskoku do háje.. :::)))

J. Hejna 1.1.2019 14:28

Jenom se divím

"Přes nedůvěru k lichým číslovkám se na rok 2019 těším"

Ctěný Astone, číslovky jsou slova.Slova nejsou ani sudá ani lichá.

Sudá nebo lichá jsou některá čísla.Ale to už je asi moc složité.

Přeji pěkný rok.

R. Neveselý 1.1.2019 14:24

Re: Přdpověď pro rok 2019

Doplňuji: lidstvo jako druh vymře.

J. Holíček 1.1.2019 14:12

Re: Kubera dobrý,

Snažil se, jenže pokus o rehabilitaci demokracie nevyšel. :-))

J. Vobr 1.1.2019 14:08

ŠAROCH BY MĚL BÝT Z ČAPÁKU ODVOLÁN

Jsem zvědav,kterak na další prodloužení zareaguje Bradáčová !!!

________________________________________________

M. Pivoda 1.1.2019 14:02

Přdpověď pro rok 2019

Ještě jeden pozoruhodný aspekt přisoudil Nostradamus roku 2019 a konspirátoři se složitě shodují, co přesně svým výrokem mínil. „Vepři se stanou bratry člověka.“ a že „Lidé si budou bližší se zvířaty než svými přáteli. ...“

Zdroj: https://www.lidovky.cz/relax/zajimavosti/prastara-vestba-o-ohnive-zkaze-meteorit-ma-v-lednu-dopadnout-na-vysehrad-a-smest-prahu.A181231_162841_ln-zajimavosti_form

Po půlnoci Silvestrovského večera roku 2018 a v úsvitu roku 2019 jsem na ČT 1 vyslechl vtipy, které už neměly žádnou rezervu v hrubosti svého sdělení. Uvaděč Jožka sice sdělil, že budou následovat vtipy košilaté, ale fakticka byly to vtipy maximálně oplzlé. Takže začátek roku 2019 na ČT1 skutečně naznačoval jakési vyplnění výše zmíněných Nostradamových předpovědí.

Na ČT2 po půlnoci šel "Úvod do technologie Internetu" (kde jsem zahlédl i Ondřeje Neffa). Sice užitečný pořad, ale v době mezi půlnocí a jednou hodinou ranní se člověk na takový vzdělávací pořad už jaksi těžko soustřeďuje.

Kněž Tomáš Halík (oproti Piťhovi) nám v roce 2018 sdělil, že ve zprávách musí být vždy prostor pro naději, jinak jde jen o ďáblovo ovlivňování lidí. Těším se proto, že někdo z diskutujících zde doplní něco optimistického pro rok 2019. Děkuji.

J. Vobr 1.1.2019 14:00

DIRIGUJE H.von KARAJAN

https://www.youtube.com/watch?v=FHFf7NIwOHQ

S. Lazárek 1.1.2019 13:58

Re: Projev

Újmu tím jistě neutrpěĺ a já si hned na Nový rok zase nemusím připadat jako viník čehosi.

J. Havelka 1.1.2019 13:54

Re: Projev

Nejpitomější přirovnání má bezkonkurenčně Belzebub.

J. Franke 1.1.2019 13:54

Re: Projev

Biosféru tvoří i lidé a jako drtivá většina živočišných druhů přijdou a zase odejdou. Co si o tom myslí jednotlivci, je naprosto nepodstatné a není třeba se tím tu chvíli, co tu lidstvo bude, trápit.