17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Láme se rok

Měli jsme rok sudý a celkem nevyhnutelně následuje rok lichý. Devatenáctka je prvočíslo, i to je zajímavost. Nějak divně mám raději sudé než liché roky. Osobního v tom není nic, narodil jsem se v roce lichém. Je to prostě otázka sympatie a sympatii ani nenakážeš, ani nevysvětlíš.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 1.1.2019 18:29

Uživatel požádal o vymazání
M. Kolář 1.1.2019 18:28

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

EU je založena na demokracii a svobodě, ale především na té vycházející z tzv. národních států . EU je totiž konfederace, tedy smluvní společenství. Není to stát. Ale také EU si vytváří svou právní a institucionální vrstvu .. I Vaše práva dnes hájí např. ESD.

Pokud jde o paní Kaniokovou a její vstup, má reakce byla přeci zcela mírná a částečně veselá .. Vy na mé reakci vidíte něco agresivního nebo netolerantního ?

F. Nekolný 1.1.2019 18:28

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Já se nezařazuji nikam a svobodu jsem měl již od narození. Je mně naprosto jedno, kdo je ve státě u vesla, když mi neškodí. Před tisíc deseti léty mi vláda sebrala na platě 3 tisícovky a letos už mám o 8 více. Matce přidali tisícovku na důchod a před deseti léty vláda nulu. Tak to občané posuzují, že vláda je pro ně a nikoliv opačně. Zřejmě žijete v nějaké bublině a stačí znát názory lidí, dál od Prahy. Tam jsou názory na dnešek úplně jiné.

M. Martinovská 1.1.2019 18:27

Kubera - teorie 1, praxe 5

„Stát nás považuje za služebníky, zdánlivě se o nás stará od narození až do smrti. Polovinu roku pracujeme pro stát, aby nám pak zejména před volbami něco vrátil. A když má málo, tak si půjčí,“ poznamenal Kubera. Bohužel některým lidem, kteří by byli nejraději, aby žil jejich život někdo za ně a oni by ho zpovzdálí jen pozorovali, takový stav vyhovuje, dodal."

Kubera skvěle! Ovšem v praxi prsoadil záko, kdy hrabání chodníku je zodpovědná obec, která tedy "hrabe chodník", zatímco občan ji pozoruje z okna a kritizuje, na rozdíl od dřívější praxe, což obec z logiky věci nemůže všude stíhat ... jasné přesunuté dříve osobní zodpovědnosti na obec či stát nebo koho - prostě pryč od jednotlivce! Hanba hanba!

M. Mařák 1.1.2019 18:27

Matička národů EU dobrotivá

slynoucí demokracií nevšední a božská smlouva Lisabonská, jejíž dokonalost nebes se dotýká, vstupují pevným krokem vítězným do nového roku kalendářního.

Sláva ji!

Letošní významný rok je ve znamení EU očisty převeliké a já doufám, že Kocourkovští nechystají nějakou další mrBeanovinu.

J. Kombercová 1.1.2019 18:27

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

I Vám, paní Martinovská.

M. Prokop 1.1.2019 18:23

Re: Vlastimil Vondruška na FB.

Kdyby jen tam ...

R. Brzák 1.1.2019 18:23

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

umíte číst - takže jistě přečtete i slůvko "snad", kterým jasně dávám najevo, že se nad možnými motivy tvrzení pana Koláře zamýšlím s nejistotou a nevkládám mu je do úst.

M. Martinovská 1.1.2019 18:23

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Jasně, pane Brzáku, jsem úplně závislá, když ten symbol chvíli nevidím, nastává třes horních končetin a musím běžet do spižírny pro vlaječku, kterou 5 minut pozoruju a tak se uklidním, za lehkého mávání toutéž, a přeškrtnutí kteréž zde vyobrazuje paní Kanioková, ve mně vzbuzuje takový STRACH, že si říkám, zda ona tím přeškrtnutím úplně nepřestane fungovat, myslím EU, nikoliv paní Kanioková, která je odvážná žena na stráži proti zlým bruselantům a poskytuje nám pravidelné úpění pod knutou, které v naší vlasti má 300 let tradici, jen na krátko přerušenou, takže už dosahuje vysokých kvalit.

M. Prokop 1.1.2019 18:23

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Ano. Jasné rozlišení, co je vláda, vládní většina v Parlamentu a opozice. V EU není jasné ani jedno z toho.

M. Kolář 1.1.2019 18:23

Re: Vlastimil Vondruška na FB.

Snad si Vondrušku přečtou i v IVK .. ::))

J. Matuška 1.1.2019 18:22

Re: Motto roku 2019?

Děkuji za hezká slova. I já Vám přeji v novém roce to nejcennější: ZDRAVÍ!!!

V. Hájková 1.1.2019 18:21

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Čím dál více PŘEHÁNÍTE!

M. Prokop 1.1.2019 18:21

Re: Motto roku 2019?

Neumíte číst ... nebo nerozumíte čtenému. Normální průběh.

R. Brzák 1.1.2019 18:20

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Pokud není EU diktatura, je založena na demokracii a svobodě? Pokud ano, pak nutně potřebuje základní předpoklad demokracie - opozici. Takže lidé, kteří v rámci své kritické rétoriky používají i (přiznejme) přehnanou obraznost, dokud nepoužívají výzvy k násilí, nedělají nic jiného, než co je třeba pro zkvalitňování demokratické společnosti (třeba EU) - a za co každý demokrat musí být vděčen. Z tohoto principu vychází ono slavné Voltairovské (byť mu to možná přisoudili omylem) - "nesouhlasím s tím, co říkáte, ale budu vlastním životem bránit Vaše právo to říkat."

V. Hájková 1.1.2019 18:20

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Ale no tak! Kde vidíte slova o nějaké nenávisti?

M. Prokop 1.1.2019 18:20

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Liberál se sympatiemi k zeleně socialistické EU, zajímavá kombinace.

J. Matuška 1.1.2019 18:19

Vlastimil Vondruška na FB.

Krásný nový rok 2019, bez stresů, hádek a planého žvanění, jen to hezké a hlavně hodně štěstí a lásky přeje Vondruška

Bez stresů a hádek - to asi neovlivním. Zbývá nenechat se otrávit PLANÝM ŽVANĚNÍM... Bunga bunga!

M. Prokop 1.1.2019 18:18

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Jo, diktatura to není. U té je jasné, kdo je diktátor a jaká jsou pravidla. EU sice dost diktuje, ale její vládnoucí struktury jsou poněkud nejasné.

M. Martinovská 1.1.2019 18:17

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Taky všem přeju dobrý rok!

F. Nekolný 1.1.2019 18:16

Re: Dvakrát Škoda

Vy budete fakt nemocný ! :-)

M. Kolář 1.1.2019 18:16

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

errata --- nesli ---

M. Kolář 1.1.2019 18:15

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Díky za přání, nápodobně... Jako člověk, který se zasazuje o široké občanské svobody , transparentnost státní správy a neutralitu práva, rozhodně nemám totalitní myšlení .. Nastudujte si, co pojem "totalitní" znamená . Především se vztahuje k tlaku na postavení občana-jedince vůči státu .. Já jsem liberál.

F. Nekolný 1.1.2019 18:14

Re: Motto roku 2019?

Dole jste tvrdil, že jste Vondráčka vypnul. Ve vás to je jak v koze.:-)))

M. Kolář 1.1.2019 18:12

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Pane Brzáku,ta má odpověď byla míněna polovážně... :)

Pokud ale jde o ten obrázek, a já neberu té paní právo vyznávat jakékoliv názory a šířit je, ten obsahuje tvrdou demagogii. Myslím spojení EU - diktatura. No, a na to já reaguji ... EU má "milion" chyb a zvláště v posledních letech toho hodně pokazila, nicméně, diktatura to prostě není .. Mně to vadí hlavně vůči lidem v dějinách, kteří za boj proti skutečným diktaturám nesly nemalé osobní náklady .. To prostě není fér... Byť to mohu brát také jako nadsázku, ale zde to nadsázka není ..

F. Nekolný 1.1.2019 18:11

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Máte totalitní myšlení ! Jestli plédujete za EU v dnešní podobě, tak vás lituji. Mějte se v Novém roce lépe jak v minulém a pevné zdraví!

V. Fenzel 1.1.2019 18:08

Re: KONEC ROKU 2017

Já jsem, alespoň v mezích možností zdráv, oba moji synové úspěšně podnikají a vede se jim dobře, nejstarší syn se stal inženýrem, vnučka bakalářkou, další maturovala, tak na co bych si měl stěžovat?

M. Kolář 1.1.2019 18:06

Re: God Save The Euro!

Tomu moc nevěřím. Konkurenci posiluje hlavně ten veliký hospodářský prostor.. Národní státy také umějí vydávat "směrnice". A jak !

R. Brzák 1.1.2019 18:05

Re: PF 2019 všem, kteří sem chodí přidávat pohodu,

Vy pociťujete nepohodu nad přeškrtnutým symbolem nadstátní mocenské organizace? Škrtnutí symbolu pro Vás snad znamená projev nenávisti, nebo nějaké agresivní snahy něco Vám vnutit? Dává Vám ten symbol až takovou jistotu, že jeho přeškrtnutí ve Vás vzbudí nejistotu? Pokud by tomu tak bylo - není závislost na symbolu důkazem něčeho nezdravého v symbolizovaném?

M. Moravcová 1.1.2019 17:59

Re: Václav Klaus hostem pořadu Partie

díky za info