30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Kuciakova vražda

Slovenský investigativní novinář Ján Kuciak se dočkal nejvyššího ocenění: zavraždili ho. Někomu vadil natolik, že riskoval konflikt se státní mocí. Každý stát má zákony a snaží se, aby je lidé dodržovali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Václavíková 27.2.2018 13:06

Re: Demokracii ano, ale tu naši

A to jste slyšel na vlastní uši, nebo vám to někdo nakukal? A citujte aspoň nějakou tu lež!

M. Varadinková 27.2.2018 14:07

Re: Demokracii ano, ale tu naši

Tak třeba toto (i vhodně sestříhaná polopravda se stává cílenou lží):

https://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Stiznost-na-CT-kvuli-rvacce-u-Zemana-Ctete-co-chysta-jeji-autorka-526028

...Spisovatelka Lenka Procházková ovšem nedávno upozornila na to, že Česká televize, která ve svém zpravodajství o incidentu informovala, ze svých videozáběrů vystřihla podstatné části a „slepila“ pouze Rokytkovo zkolabování a poté až Slezákovu nepřiměřenou reakci vůči kameramanům.

Jenže podle spisovatelky a signatářky Charty 77 právě ona vystřižená část byla podstatná, aby diváci pochopili, proč k nepřiměřenému chování Karla Slezáka došlo. Celou věc tedy podrobně popsala a ve formě stížnosti zaslala Radě pro rozhlasové a televizní vysílání...

P. Vandas 27.2.2018 11:19

Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

A. Trick 27.2.2018 11:22

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Rozhodování bude velice těžké. Zmínil jsem se včera.

P. Vandas 27.2.2018 11:28

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Má snad soud nějaké důkazy o jeho "zločinech"? Nemá a mít ztěží může. Takže by mělo být propuštění rozumné. Nevím, proč bychom se měli stát biřicem Turka. :-):-):-)

J. Vobr 27.2.2018 11:35

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Základ je "spis" ... jak pravil Schořík !!!

:-)))

Z. Válek 27.2.2018 11:36

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Tak, tak. "Host jako host, třebas Turek. Zaplať si pivo, poseď v hospodě a žvaň si co chceš".

P. Vandas 27.2.2018 11:44

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Ano. Také to tak vidím. :-):-):-)

M. Varadinková 27.2.2018 11:56

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Taky nechápu, proč jsme ho museli zatknout ausgerechnet u nás, když předtím prý sjezdil půl Evropy a nikdo se k jeho zatýkání neměl.

S. Donát 27.2.2018 12:00

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

To je záhadou asi všem. Nejspíš nějaký aktivní blbec.

J. Vobr 27.2.2018 11:27

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Nejdříve je nutno poslat do Turecka agenta Psíka !!!

:-)))

V. Novák 27.2.2018 11:49

Re: Doufám, že toho Kurda dnes soud propustí na svobodu.

Nepropustí.

M. Pesat 27.2.2018 11:05

co cekaji volici ?

" A taky, protože jsem nikdy nebyla jejich voličem, se mohu hodně mýlit, co vlastně její voliči od své strany chtějí.

No a tak jsou tahle má zbytečná slova vlastně zbytečná. :)"

Tak volici, to bych rekl, ze jde o docela individualni mnozinu, lhostejno o jakou stranu/hnuti jde. Sam jsem programovy nevolic ale obecne mi vadi ideologicke kecy, zkusenost mi rika, dlouha zivotni zkusenost, ze cim vice ideologie/viry tim vice skutek utek. Jak uz jsem uvedl, urcite by bylo dalsi zajimavou zkusenosti viedet zdejsi panoptikum "diskuteru" in natura. Na druhou stranu si myslim, ze fakticky presne vim o jake typky jde. Muj terminus technicus je: mlatici trilionkrate vymlacene slamy, a opet plati, cim vice idelogie/viry, tim horlivejsi/kovanejsi/fanatictejsi mlatici/barikadnici. Docela "zajimavi" jsou kuprikladu takovi "diskuteri", co jsou zde vylepeni 24/7 a ti nabadaji ostatni, aby nekrmili trolly, a jeste k tomu pridaji dousku: pls, to aby byli svetovi :-). Zlodej krici, chytte zlodeje, se tomu tusim rika :-).

Cest :-)

J. Václavíková 27.2.2018 10:45

Jeho jasnost, zatím ještě ne z ilegality:

Mám takový dojem, že jsem poslední poslanec, který si ještě pamatuje rok 1948. Byl jsem sice tehdy malé dítě, ale ještě si pamatuji na pochodující milice po Národní třídě. Taky si pamatuji, jak se moje sestra vrátila ze Staroměstského náměstí, kam se školou musela nastoupit a vyprávěla, co se tam dělo. Únor, jak ho komunisté nazývali Vítězný únor, nás uvrhl do jedenačtyřicet let dlouhé poroby. Během té doby naše hospodářství, naše věda a další obory, zvláště pak průmysl, zaostal za západními zeměmi, přestože krátce před tím před druhou světovou válkou jsme byli na světové špičce. O popravách a táborech nucených prací například v Jáchymově, nebo třeba v Bytízi ani raději nechci mluvit. Byl to opravdu na dlouhou dobu konec jedné z nejvyspělejších zemí v Evropě.

Je to zvláštní. Zdá se, že jsme se nepoučili. Zase slyším stejné argumenty o parlamentu, že je to žvanírna, slyším, že musíme vytvořit vládu s podporou komunistů, kteří ten smutný stav v naší zemi zavinili, a dokonce začínáme brát vážně jiné extremistické strany. Měli bychom se dnes zamyslet a vzít únor jako varovný příklad našeho selhání. Naše demokratické strany, pravda, taky tehdy selhaly. Tak jako v Německu v roce 1933, když nastoupili k moci nacisté. Jak německé demokratické strany, tak naše, neměly tušení, do jakého střetu jdou a že jejich protivník hraje úplně jinou hru. Bez pravidel, která tyto strany považovaly za samozřejmé. V obou případech, jak NSDAP, tak KSČ to byly především gangy usilující o moc, které se za strany pouze vydávaly. Demokraté byli vyřazeni ze hry a diktatura byla nastolena. Omluvou jim tehdy snad mohlo být, že to před tím nikdy nezažili. My tu zkušenost už máme a víme jaké to je a kam to vede. Je ale divné, že se dnes nebráníme hlasitěji a rozhodněji nástupu nedemokratického myšlení. Ve všech oblastech. Jsem přesvědčen, že je to úkol nás, dnešních politiků a občanů, abychom zachránili demokracii v České republice tak, jak jí koncipoval Tomáš Garrique Masaryk.

P. Vanura 27.2.2018 10:53

"Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

kteří dávají nepokrytě najevo pohrdání občanem????

To, že se k moci dostávají "antisystémové" strany je pouze reakce voličů na to, že probruselská lobby protlačuje politiku, kterou OBČAN NECHCE!!!!

J. Václavíková 27.2.2018 10:55

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Elitáři? To je kdo? A to pohrdání občanem vidíte kde?

V. Čermák 27.2.2018 10:59

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Podívejte se do zrcadla a taky uvidíte....

R. Tesařík 27.2.2018 10:59

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

To jsou ti, kteří neustále vykřikují, jaký je občan blb.

F. Doušek 27.2.2018 11:02

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Naposledy jsem to slyšel resp. četl od Zemana.

J. Václavíková 27.2.2018 11:08

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Přesně tak. On má pro své občany výrazy jako blbečci, hyeny, obecní blázni, pitomci, lejna z hyen .......

R. Tesařík 27.2.2018 11:12

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Zeman jasně, fajn...ale co ti ostatní.. Hezký strawman.

J. Václavíková 27.2.2018 11:13

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Co ostatní? Nějaký příklad by byl?

R. Tesařík 27.2.2018 11:14

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Třeba vy?

J. Václavíková 27.2.2018 11:22

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Citujte, prosím.

R. Tesařík 27.2.2018 11:29

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Ale paní Václavíková, za ta léta co sem chodíte.....

J. Václavíková 27.2.2018 11:55

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Ano, za ta léta užívám vůči jiným občas takové výrazy, jako použili oni sami. Já v tom problém nevidím. Vy ano?

J. Schwarz 27.2.2018 11:59

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Pehe? Mitrofanov? Fendrych? Halík? Gabal? Herman? Putna?...

J. Václavíková 27.2.2018 12:01

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

A teď příklad toho, jak ostatní považují za blbce.

L. Němec 27.2.2018 11:28

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Až mi vy, pane Tesaříku , vyjmenujete nějaké ve vašich očích elitáře, a prosím doložitelně a konkrétně, kteří se někde o někom vyjádřili, že je blb, samozřejmě s podtextem, že je někdo blb a on je elita, tak vám já tady začnu jmenovat ty "ostatní".

Dojmologie bez faktů.

Tak račte.

R. Tesařík 27.2.2018 11:32

Re: "Demokratické myšlení" podle Vás představují elitáři,

Kouknou pane Němče, proč bych jim měl dělat nějakej seznam? Stačí, že potrefení přiskočí.