3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Kubánský příklad

Ředitel zahraničního odboru prezidentské kanceláře Hynek Kmoníček ocenil nedělní schůzku představitelů čtyř států, tedy Francie, Německa, Ruska a Ukrajiny, na úrovni ministrů zahraničí. Podpořil myšlenku zmírnění napětí a vyjádřil pochyby nad smyslem embarga. Hrozí spirála vzájemného poškozování, které k ničemu dobrému nepovede, to je jádro jeho názoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 20.8.2014 17:07

Re: Lůzovitý sliz na Hradě.

Nezájem.

J. Jílek 20.8.2014 17:11

Re: Lůzovitý sliz na Hradě.

zcela pochopitelný.........politruci a šiřitelé hoaxů to tak mají :-)

J. Jílek 20.8.2014 16:45

Re: Lůzovitý sliz na Hradě.

vše klem BUKu zde

http://ukraineatwar.blogspot.cz/search/label/MH17

J. Slanina 20.8.2014 16:43

Re: Lůzovitý sliz na Hradě.

A co Alzheimer, bořivoji? Už máš poslední stádium?

http://www.inuru.com/index.php/spolecnost/vztahy-chovani/321-alzheimer-se-mnohem-vic-vyskytuje-u-hlupak

P. Pokorný 20.8.2014 16:13

Abychom to s tou Kubou nezamluvili, pane Neffe

nejni von ten americkej velvyslanec do Českej repobliky vyslanej jako kámošu Obami z tej americkej školy? Aby ho ten náš Ištvan nesejmul a neseslal na něj Šlachtu. To by byl škandál, kdyby po naší vládě sejmul Ištvan se Šlachtou i americkou vládu za kamaráčofty. Jo a pane Neffe, nejni von ten Schapiro, kamošu Obamy, sem vyslán, aby zvýšil náš rozpočet na zbrojení? Nejni to divný, že může tlačit na naší vládu na rozpočet? On u nás volí? A pane Neffe, nejni von ten Šapiro dýler vojenskýho průmyslu v USA? Nebyl von ten Šapiró, budoucí velvyslanec, mezi nejlepšími dýlery zbraní jako náměstek ministra i pro vojenské účely? Když nám pane Neffe hezky přednášíte o Kube, Klausovi a pátých kolonách, nejni škoda, že ten Šapiró už v uvodníku nebyl?

O. Uživatel 20.8.2014 16:14

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 20.8.2014 15:58

co dodat

http://youtu.be/IX6e3wr34BM

V. Hajková 20.8.2014 16:15

Re: co dodat

Bída-  ale  to  se  dalo  čekat.

M. Varadinková 20.8.2014 16:34

Re: co dodat

Vážně jste to čekala?

Proč tady potom nadšeně opakujete každý vylhaný ukrajinský štěk? Ti vojáci přece říkají, že to, co se oficiálně říká, není pravda (např. počty mrtvých - místo padesáti se přizná jen pět).

V. Hajková 20.8.2014 16:37

Re: co dodat

Polibte  si  šos  NÁNO!

M. Varadinková 20.8.2014 15:52

Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

...Pre vyšetrenie zločinu zostrelenia malajzijského lietadla majú kľúčový význam tri zdroje :

◾Zábery z americkej spravodajskej družice;

◾Komunikácia medzi ukrajinskou kontrolnou vežou a lietadlom;

◾Analýza otvorov po strelách na vraku lietadla.

Snímky z družice Američania nechcú ukázať, komunikáciu s kontrolnou vežou nechce sprístupniť Ukrajina a analýzu vraku lietadla sťažuje Ukrajina. Pôvodne ukrajinský prezident Porošenko oznámil, že Ukrajina dodrží 30 - km nebojové pásmo okolo miesta vraku lietadla, ale pred pár dňami oznámili, že bude útočiť aj na toto miesto. Miesto vraku lietadla bolo zabezpečené holandskou políciou a analýzu mali vykonávať pracovníci OBSE. Tí sa pre boje stiahli. Kto teda prekáža objektívnemu vyšetreniu katastrofy lietadla ? Azda sa USA a Ukrajina boja výsledkov vyšetrenia ? http://carnogursky.blog.sme.sk/c/362845/sucasny-stav-dokazov-o-zostreleni-malajzijskeho-lietadla.html

O. Uživatel 20.8.2014 15:54

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 20.8.2014 15:59

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Stále stejné, ale logicky shrnuté.

Naproti tomu Ukrajina, krom toho, že rozhodující informace tají, si vymýšlí stále víc stále jiných verzí, které si jednak navzájem protiřečí, jednak jsou podpořeny zfalšovanými důkazy.

J. Jílek 20.8.2014 16:08

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

logicky? Spolehlivě se ví, odkud se střílelo, spolehlivě je dokumentován pohyb raketometu před i po, o to území, odkud se střílelo, se bojuje ještě dnes, tedy bylo pod kontrolou separatistů. Sestřel oznámil Strelkov okamžitě na svém profilu. Ihned byly zveřejněny záznamy hovorů teroristů mezi sebou a jejich vedením

M. Varadinková 20.8.2014 16:20

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Záznam hovorů je spolehlivě zfalšovaný a poslepovaný. A pohyb raketometu je zdokumentován spolehlivě????? Chacha:

....Na sociálnych sieťach bola veľká diskusia o videozázname o údajnom odvoze rakiet BUK z územia povstalcov do Ruska. Správu pôvodne uverejnil ukrajinský minister vnútra Arsen Avakov na svojej facebookovej stránke. Avakov tam napísal, že záznam urobila ukrajinská tajná služba v meste Krasnodon. Keď správu uverejnil Avakov, na sociálnych sieťach sa objavilo veľa pripomienok, že videozáber nie je z mesta Krasnodon ale Krasnoarmejsk. Dokonca presne uvádzali, že sa jedná o Gorkého ulicu v Krasnoarmejsku. Na Krasnoarmejsk svedčil aj bilboard predajne áut v Krasnoarmejsku. Problém je v tom, že Krasnoarmejsk je od 11. 5. v rukách ukrajinskej armády a teda vzbúrenci asi tadiaľ nemohli v júli odvážať rakety BUK do Ruska....

....Ruskí generáli ukázali na tlačovej konferencii fotografické zábery troch ukrajinských batérií BUK v zóne zostrelu. Načo tam boli batérie, keď vzbúrenci nemajú letectvo ?.....

A hlavně: proč Američani nezveřejní ten důkaz, o kterém hned zpočátku mluvil Obama(že ví přesně, odkud se střílelo)?

J. Jílek 20.8.2014 16:26

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

jasně, Ukrajinci okamžitě zfalšovali rozhovor, který se shodduje se Strelkovvovým přiznáním na jeho serevru. Ty hle ohádky Protiprdu si baštěte sama

http://ukraineatwar.blogspot.cz/2014/07/russian-transport-of-buk-into-ukraine.html

J. Jílek 20.8.2014 16:27

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

oni taky nestřílejí na UKrajinu :-)

http://ukraineatwar.blogspot.cz/2014/07/russian-grad-firing-from-russian-soil.html

J. Jílek 20.8.2014 16:30

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

dva dny předtím tím BUKem sundali Antonov

http://ukraineatwar.blogspot.cz/2014/08/why-russia-shot-down-mh17-and-not-local.html

J. Jílek 20.8.2014 16:35

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

hezký pokus a tím ukrajinským BUKem :-)

Russia claimed Ukrainian BUKs were in the neighborhood.....

This satellite image was used to 'proof' that Ukrainian BUKs were near the MH17 route. Yet the shadows of these BUKs have a different direction for all three of them. It means these were pasted into the image...

http://ukraineatwar.blogspot.cz/search/label/MH17

V. Hajková 20.8.2014 16:34

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

To  jste  si  nevšiml-   kdo  ten  blog- který  tato  NÁNA  -  pokládá   za  pravdu  pravdoucí  psal?  Vždyt   to  psal   právník   a  senilní  dědek   ČARNOGURSKÝ-   já  se  vždy  musím chechtat-   o  koho  se   tento  pošuk  ze  SLUŠOVIC-  VŽDY  OPÍRÁ-  to  jsou  vždy   užasní  lidé  :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

M. Varadinková 20.8.2014 16:36

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Všichni jsou senilní, jenom Vy jste tak tupá už od narození.

O. Uživatel 20.8.2014 16:13

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 20.8.2014 16:19

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

http://youtu.be/975AfXNpX50

M. Varadinková 20.8.2014 16:30

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Ano, to je ta spolehlivě zfalšovaná nahrávka.

http://www.youtube.com/watch?v=dJbLh-gwnAk

J. Jílek 20.8.2014 16:54

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

krávo blbá, to je úplně jiný rozhovor

M. Varadinková 20.8.2014 15:56

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

....štvrté lietadlo neznázorňuje len malý obdĺžnik a malý krúžok, ale radarová stopa. Táto stopa je kratšia ako u civilných dopravných lietadiel. Dôvod je ten, že radary ruskej ochrany hraníc (prinajmenšom tie, ktorých záznamy na tlačovej konferencii ukázali) zachytávajú lietadlá príp. rakety iba od 5 000 m vyššie. Ak štvrté lietadlo letelo pred zónou zostrelu pod výškou 5000 m, radary ho nezachytili. Keď potom vystúpilo do väčšej výšky, radary ho zachytili a znázornili jeho radarovú stopu. Čiže let štvrtého lietadla v zóne zostrelu je jasne zachytený. Isteže sa z radarovej stopy nedá dedukovať, či ide o vojenské lietadlo alebo iné. Ale civilné lietadlo to nebolo a aké iné to potom mohlo byť, než vojenské ? Tieto otázniky by veľmi ľahko mohla vyjasniť Ukrajina. Stačilo, keby zverejnila záznam medzi kontrolnou vežou... a pilotom malajzijského lietadla, prípadne komunikáciu medzi kontrolnou vežou a ďalšími dvoma civilnými dopravnými lietadlami. Ukrajina však odmieta zverejniť komunikáciu kontrolnej veže. Vieme si predstaviť, čo by sa dialo v médiách, keby let malajzijského lietadla riadila už kontrolná veža z Ruska a Rusko by odmietlo zverejniť komunikáciu tejto kontrolnej veže ? Rozhodujúca skutočnosť je tá, že v zóne zostrelu bolo štvrté lietadlo okrem troch civilných. Nech to vyvráti Ukrajina komunikáciou kontrolnej veže s lietadlami a USA snímkami zo svojej družice, ktorá práve v tej dobe prelietavala nad zónou zostrelu. Prezident Obama hneď po zostrele tvrdil, že majú fotografie dokazujúce, že strieľali východoukrajinskí povstalci, ale doteraz žiadne fotografie nepredložil. Naproti tomu v USA sa už objavili správy, že Spojené štáty majú zábery z družice a tieto zábery práve dokazujú, že raketu vystrelila Ukrajina. Za takouto správou stojí napr. aj známy filmový režisér Oliver Stone. Ruskí generáli ukázali na tlačovej konferencii fotografické zábery troch ukrajinských batérií BUK v zóne zostrelu. Načo tam boli batérie, keď vzbúrenci nemajú letectvo ?....

J. Slanina 20.8.2014 16:00

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Kůůůwa, jestlipak jsi, milko, měla dneska vůbec čas uvařit starýmu oběd? Tohle jsi nejspíš musela naštudovávat od rána.

J. Jílek 20.8.2014 16:05

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

dva ruští koně - Čarnogurký a Oliver Stone :-)))))) čím dál směšnější, Varadinková

E. Heusinger 20.8.2014 16:03

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

Však už se povídá, že Američani nechtějí vědět kdo sestřelil malajsijské letadlo.

No ale nevím nevím, karlovarský domovník přinesl plno naprosto jasných a nezfalšovaných důkazů.

S. Netzer 20.8.2014 16:06

Re: Stále víc to vypadá,že letadlo sestřelila Ukrajina

"se povídá, že ..."

Taky dobrý argument.