5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Křesťanští uprchlíci do Česka

Ozývají se hlasy odporu proti tomu, že přijímáme křesťanské uprchlíky ze Středního východu. V Radiofóru jsem dokonce slyšel jednu paní zalykat se hnusem nad tím faktem, že takové lidi přijímáme, i zaznamenal jsem komentář ironizující přísné prokádrování těchto lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hlosta 16.3.2016 9:53

Re: už mě to sere

Kvantová fyzika zatím Boha vyloučit v existenci nedokázala. Vědecky se Bůh vyvrátit nedá(zatím pochopitelně). Nábožensky se ovšem dá uznat i vědecké poznatky bez vyloučení Boha. Ne málo vědců je současně nábožensky věřících. Pro vás paradox, pro myslící nefundamentálně zcela pochopitelné.

P. Hlosta 16.3.2016 9:54

Re: už mě to sere

oprava: nefundamentalisticky

K. Janyška 16.3.2016 11:40

Re: už mě to sere

Velmi jednoduchá discilína oproti relevantní společnské vědě... Dzp.

M. Berka 16.3.2016 9:47

Re: už mě to sere

Možná jenom přišli na to, že tady nikoho nepřesvědčí a naopak by někdo mohl přesvědčit je - tak raději odešli. Měl jsem i několik takových přátel na FB - 3???. Jistě se počítali mezi elitu národa... :D :D :D. Neschopnost unést cizí názor, snaha vnutit ten svůj.

M. Franková 16.3.2016 9:40

Re: už mě to sere

Mýlit se je lidské, přiznat chybu božské.

K. Janyška 16.3.2016 9:27

Re: už mě to sere

Pokud ano, nemám s tím nic společného ani žádný problém. Ale je to určitě jinak. Oni jsou uražení, že tu nesmějí podporovat Hofmana a nacismus. Myslí si, že je to jejich web. Jinak to nevidím... Dzp.

J. Balcar 16.3.2016 9:45

Re: už mě to sere

Nebojte s, oni se brzy oklepou a s argumenty stejně blbými, jako ty minulé, vyrazí do boje.

A. Dlouhý 16.3.2016 9:22

.

Také jsem četl článek v Právu o imigraci mladých Evropanů do Čech.

http://www.novinky.cz/domaci/397653-mladi-ze-zapadu-miri-do-ceska-citi-se-tu-bezpecneji.html

Pokud je to pravda.

Kdyby začal Brusel a Německo neúnosně tlačit na přerozdělovací kvoty, taky by Sobotka mohl prosadit aby se tito lidé do nich také započítávali. Když by se k tomu přibrali i nemuslimští opravdoví uprchlíci, mohlo by to stačit.

V. Novák 16.3.2016 9:32

Mám kolegu Angličana, který sem imigroval

z vícero důvodů, ale bezpečnost k nim patřila. Ovšem podle jeho vyprávění se v Anglii nebojí ani tak připrchlíků ("když mě přepadne černej, stačí mu moje peníze"), ale frustrovaných Angličanů z nižší třídy, lumpenproletariátu ("bílej mě bude chtít zmlátit nebo zabít").

Mimo jiné prý v Británii zakázali klasické "půllitry" (vlastně pinty) - tlustostěnné s uchem. Z tenké pinty se smrtící zbraň prostým rozbitím nestane.

P. Hlosta 16.3.2016 9:48

Re: Mám kolegu Angličana, který sem imigroval

Tak to nesmí ten anglán na Ostravsko. Tam je lumpenproletariátu dost a ten se rekrutoval převážně z brigošů nejen ze Slovenska, ale z celé republiky. Lumpenproletariát vzniká a ne že se jím kdo rodí. Ačkoliv se narodit pod lavicí je jednoduché pod ní zůstat a nesmírně těžké z pod ní vylézt, že. Ono to bude stejné i v Anglicku.

U nás ještě nebyly zakázané tlustostěnné půllitry. Ani židle, nebo popelníky. Já bych do putyky mezi lumpenproletariát nelez, ani do sídliště, kde je to chudobou značně cítit. Ne že bych se jich štítil, ale systém urvi co můžeš není jen v Británii, ale u nás je silnější. Anglán udělal chybu, když utíká před lumpenproletariátem z Británie. Na Ostravsku ho teď značně přibude, až ty havíře vyhodí na dlažbu. Jedině že by si ty havíře vzali do Prahy, kde je téměř nulová nezaměstnanost.

;-)

S. Kučerová 16.3.2016 12:06

Hulváte i obyčejný havíř a u vás lumpenproletariát by takovou sprostotu nenapsal, je vidět že jste se sám pasoval na inteligenta a elitu, ale bohužel inteligence je věc která nemá nic společného ze vzděláním a ve vašem případe ani s obyčejnou slušností.

S. Kučerová 16.3.2016 12:06

Hulváte i obyÄŤejnĂ ̋ havĂ­ĹTM a u vás lumpenproletariát by takovou sprostotu nenapsal, je vidÄ›t Ĺľe jste se sám pasoval na inteligenta a elitu, ale bohuĹľel inteligence je vÄ›c která nemá nic spoleÄŤnĂ©ho ze vzdÄ›lánĂ­m a ve vašem pĹTMĂ­pade ani s obyÄŤejnou slušnostĂ­.

K. Janyška 16.3.2016 9:21

No, tzv. konvertovat tam a zpět umějí muslimové v případě

potřeby dokonale. Vzpomenu si na Osvětim a vím, že to tam většinou křesťané připravili peklo pro Židy. A Židé zase jiná pekla pro muslimy a muslimové pro všechny. Být označen náboženskou nálepkou není pro mne žádným důkazem kvality a civilizovanosti lidí. Takže já, supervzdělaný pozemský červ, se také neženu do náboru jakýchkoliv náboženských i jiných uprchlíků rovnou do republiky. Jsem pro co možná největší podporu uprchlických táborů tam u nich nebo co nejblíže k jejich hranicím, aby mohli co možná nejdůstojněji přežít dobu války a po ní se vrátlii domů... Dzp.

K. Vyšata 16.3.2016 8:54

Jedno mi vrtá hlavou,

proč se vůbec nemluví a naši se nestarají o ohrožené atheisty? Nebo už je křesťané, muslimové a židé v těch státech vyvraždili? Jsou tam ještě nejací lidé nevěřící? Jsme stát s většinovou populací bezvěrců a pořád se nám vnucuje že se máme starat o lidi poblouzněné náboženstvím, o ty, o které by se hlavně měl postarat ten jejich bůh, ať ho nazývají jak chtějí.

P. Han 16.3.2016 9:07

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Atheisty v oněch končinách nikdo nevyvraždil, prakticky žádní tam nikdy nebyli. To spíš vy a vaši soudruzi jste vyvraždili křesťany zde, případně je přinutili zříci se víry, poté, co váš předchůdce Hitler vyvraždil židy.

K. Vyšata 16.3.2016 9:18

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Asi jste jeden z těch militantních křesťanů, kteří každého kdo nevěří v jejich boha hned nazve komunistou. Trapné a tak "nekřesťanské", co takhle milovat bližního svého......

P. Han 16.3.2016 9:37

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Nejsem militantní křesťan. Vy naopak náboženství nazýváte poblouzněním (Marx: Náboženství je opium lidu) a máte pocit, že bychom věřící neměli přijímat. Takže jste na jedné lodi s komunisty. Možná pouhý pasažér, ale loď jste si vybral sám. A židé ani křesťané atheisty nevraždí. Muslimové či spíše islamisté ano, ale ti vraždí každého, kdo není muslim, a některé muslimy také.

Své bližní samozřejmě miluji, ale jste vy můj bližní? Člověk, který přichází s požadavkem, aby ho ostatní milovali, poté co deklaroval, jak je on sám nemiluje? To jste na úrovni islamistů.

A nepleťte se: Jste věřící jako každý. Někdo věří v Boha (Allája, Jahveho, Buddhu...), někdo věří, že Bůh neexistuje. Stejně jako člověk "poblouzněný náboženstvím" nemůže podat materiální důkaz o existenci Boha, vy, poblouzněný atheismem, nemůžete podat materiální důkaz o jeho neexistenci.

O. Uživatel 16.3.2016 9:50

Uživatel požádal o vymazání
K. Vyšata 16.3.2016 9:52

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

To jste opravdu parádní křesťan, kde jsem psal, že bychom neměli věřící přijímat? Ani Vaše poznámka o milování, o to jsem snad nepsal, jen připomenul motto kterým se křesťanství od svého vzniku prezentuje. A jen letmý pohled do historie Vám vyvrátí Vaše tvrzení, že křesťané nevraždí, ano teď zrovna ne, zrovna tak jako dnešní komunisté, že? Když už jste tak nálepkoval komunisty. Máte něco společného, víru a momentálně odstavení od moci.

P. Han 16.3.2016 9:59

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Přečtěte si svůj první příspěvek. Tam to implicitně máte

Ano, historie je zdroj poučení. Pokud je toho někdo mocen. Křesťané kdysi vraždili, už nevraždí. Muslimové kdysi nevraždili, teď vraždí. Komunisté vraždili od počátku a vraždí dál.

A o mé víře, jakož i odstavení od moci, víte kulové. To jste si mě pouze chybně onálepkoval.

O. Uživatel 16.3.2016 10:02

Uživatel požádal o vymazání
K. Vyšata 16.3.2016 10:14

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Implicitně? To si snad děláte srandu, nebo máte mesiášskou chuť vykládat význam výkladu jiného podle sebe? Křesťané, muslimové vraždí od počátku vzniků jejich víry a dodnes. Protože násilí a netolerantnost k jinakosti je základ každé víry. Odstavení od světské moci jsem nemyslel adresně přímo na Vás, ale na církev a komunisty u nás.

P. Hlosta 16.3.2016 9:26

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Atheismus je také víra. Věříte, že nevěříte. Ovšem atheismus má své výhody, protože nemusíte mít svědomí. Nepotřebujete ho. Fundamentální atheismus ovšem existuje, jako fundamentalismus v náboženské víře. Pro náboženské bezvěrectví se udělalo hodně svinstva v minulém století. Ničení památek bylo jen minimum toho, co lidé museli snést. Oběti by se daly určitě spočítat, ale není pro to mezi atheisty vůle.

;-)

M. Prokop 16.3.2016 9:33

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Takhle pěkně promíchat nápady ortodoxních věřících s ryzí fantazií, to je kumšt.

Svědomí je na náboženství zcela nezávislé. Existují velmi morální a svědomím obdaření ateisté, stejně jako nemorální a svědomím neobdaření, hlásící se k té které víře.

M. Berka 16.3.2016 9:42

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Pane Prokop, skvěle řečeno. Jako atheista smekám.

Chci jenom dodat jako atheista - ať si každý věří v co chce a koho chce, pokud to neničí svobodu jiných. Je potřeba rozlišit víru a náboženství. Zlo je náboženství - je o tom, že nějací lidé manipulují s jinými lidmi a využívají k tomu jejich víru. To je svinstvo vyššího řádu. "To ti neříkám já, (zmetek prvního řádu) to ti říká Tvůj Bůh." HUMUS.

P. Han 16.3.2016 9:42

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Jo, pěkně to podává věřící dcera ateistického otce v Greeneově Našem člověku v Havaně. Vy budete nejspíš spravedlivý pohan :-)

V. Novák 16.3.2016 9:34

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Není.

Ateismus je nevíra.

Neexistence víry není víra v neexistenci.

P. Han 16.3.2016 9:48

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

Ale je.

„To jste asi neměla dosti cviku,“ řekla Královna. „Když jsem byla

ve vašich letech, cvičila jsem to každého dne půl hodiny. Božínku, někdy jsem

věřila až i šesti nemožnostem před snídaní.“

V. Novák 16.3.2016 10:53

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

a jak váš citát a zalenky souvisí s vírou a nevírou?

K. Vyšata 16.3.2016 10:02

Re: Jedno mi vrtá hlavou,

To jste mě pobavil, atheisté nemusí mít svědomí, a máte ho vy, věřící? Jak vás trápí zlo, násilí, terorismus, intolerance, všechno to špatné co hýbe světem pod pečlivým dohledem vašeho imaginárního boha? Co vaše svědomí provázené staletím na vystlané cestě z kostí obětí různých vír? Jeden čas jsem procestoval část Itálie za památkami. Krása, přepych katedrál, kostelů a hřbitovů, opravdu krásné památky hodné obdivu, jen kdyby nepřipomínaly kým a za co byly postaveny. Zázraky chudobné církve.....