17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Krásný nadhled nad realitou

Aktivity hmyzologa Konvičky nezastaví žádná petice, ani kdyby ji podepsalo tisíc nobelistů, a žádný Konvička nezastaví příval utečenců do Evropy. To je konstatování ve smyslu marnost, nic než marnost jako komentář.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 19.8.2015 10:02

Re: Zákon o pomoci uprchlíkům.

Njn ale jejich majitelé budou jenom rádi!

V. Novák 19.8.2015 9:56

Re: Zákon o pomoci uprchlíkům.

Už byste si to měl začít oběhávat. I když, při pružnosti české byrokracie, tuhle zimní sezónu asi nestihnete...

Ale co - příští rok je taky rok!

K. Janyška 19.8.2015 9:59

Re: Zákon o pomoci uprchlíkům.

Jo, a oni vám ho přestaví na mešitu a vás rituálně  jednou v noci podříznou. Podle mne.. Dzp.

P. Vandas 19.8.2015 10:03

Re: Zákon o pomoci uprchlíkům.

Toho bych se nebál. Ostatně v dlažbě před mlýnem jsem preventivně udělal kříž a za mlýnem zas rybu. Oni už budou vědět, co a jak.

http://eolo.rajce.idnes.cz/Mlyn_nadvori/

http://eolo.rajce.idnes.cz/Taras_a_katastrofa/

R. Jonák 19.8.2015 9:30

Jen malý příspěvek:

Pokud žijete v zemi, kde můžete být potrestání za chytání ryb bez povolení, ale nikoliv za ilegální vstup do země bez povolení, máte plné právo říct, že ta země je vedena idioty.

To jsem si bohužel nevymyslel já ale bylo to uvedeno na Viditelném Mackovi, ovšem já bych to bez řečí podepsal- jen bych to rozšířil na celou EU.

P. Boublíková 19.8.2015 9:46

Re: Jen malý příspěvek:

Na vstup do země bez povolení se vztahuje mezinárodní azylové právo, dokud se nezmění, tak budete popotahovan za pytláctví :-)

J. Matuška 19.8.2015 10:31

Re: Jen malý příspěvek:

Snad existují zákonná opatření, jak se vypořádat s mimořádnými okolnostmi. Výjimečný stav, pozastavení Schengenu apod. Pokud by "Brusel" stál o racionální řešení, bylo by na stole bez velkého prodlení. Zatím ale "sluníčkáři" na Západě mají rozhodující slovo, integrace je modla. Lidé mají jedinečnou možnost vyjádřit to, co si myslí ve svobodných volbách. Otázka imigrační politiky bude pro mě "prioritní"...

R. John 19.8.2015 10:05

Jen idiot může plesat

nad idiotským příměrem....

P. Vandas 19.8.2015 9:21

Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

To je základní problém. Nikoho nezajímají nuance v názorech, zda a jak , jeden každý  dostane  jednoduchý výběr. Konvička nebo dobroser. Nejsem ani jedno a je mi to prd platné. :-):-):-)

R. Sartori 19.8.2015 9:35

VANDAS,vy už asi nezasejete !!!

:-)))

:-)))

H. Balzám 19.8.2015 9:36

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Myslel jste Mařáka? :-) Je pravda, že názory nikoho nezajímají, neboť názor je jak díra do řiti, každý nějakou má a většinu z nich nikdy nechci vidět :-) Už jsem to říkal minule, celá ta bitva se nakonec stejně jako vždy rozpadne na tábory těch, kteří do nich chtějí dělat díry a těch, kteří jim rádi nastaví díru vlastní. Budeme si ještě tak pět let o tom prázdně povídat, než nás muslimáci utnou. Důležité jsou činy, já třeba jdu cestou, kterou jsem již několikrát ukazoval a za kterou, jak jsem minule viděl, dostal pan Donát těžké kapky od místní tupohlavé smečky. Zakládám soukromého skauta, protože skaut byl původně koncipován jako vojenská přípravka. Všichni mladší členové rodiny, případě jejich kamarádi, dostanou základní vojenský výcvik, střelbu a zacházení se zbraní, ale i zdravovědu a survival, jak se dneska pěkně říká táborničení :-) A až si pro nás přijdou (a to si pište, že přijdou), budeme připraveni.

S. Netzer 19.8.2015 9:40

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

:-)))))

J. Vlček 19.8.2015 12:34

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Kušujte paní Netzer, nikdo se vás na nic neptal.

M. Vondráček 19.8.2015 9:36

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Základní problém vidím v nesmiřitelnosti vůči jiným názorům . Jsou ve společnosti i tady lidé , kteří si přečtou kdo onen názor napsal či vyslovil a je jim jasno . Ten člověk se mýlí !!

Nejsou schopni připustit, že jejich "ideový odpůrce" může mít v něčem pravdu. Takový trochu soft třídní boj.

S. Lazárek 19.8.2015 9:37

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Provedl jsem si autodiagnostiku systému a došel jsem k názoru, že jsem umírněný islamofob. Xenofob mi nevyšel, protože jsme kupodovu ochoten jednoho sem uprchlého muslima klidně vyměnit za tři buddhisty a ty ubytovat i u mně doma. Škoda, že sem žádní neprchají.

Vím, že je to k muslimům nespravedlivé, nefér a neobjektivní, ale kdo o sobě může říct, že takovým je, že?......:-)

P. Vandas 19.8.2015 9:51

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Islám je státní doktrina. Kdyby to bylo pouhé náboženství nebyl by žádný problém.

M. Vondráček 19.8.2015 10:01

Re: Volíš Losnu, nebo Mařňáka?

Proč nespravedlivé ?? Je to Vaše volba. Ten pocit viny , pocit že pácháte něco nepatřičného a nespravedlivého je přesně to , co dělají milí vědci, pachatelé dobra aj. A je to k ničemu , jen se oni sami ujišťují o své výjimečnost :-)

Z. Rychlý 19.8.2015 9:19

Evropa má velký a neřešený problém.

Když se k řešení nemají naši volení zástupci, zvednou prapor jiní zas-tupci. Horror vacui - aneb prázdný prostor bude něčím zaplněn. Jak prosté a logické Astone.

M. Krátký 19.8.2015 9:15

Teď, v létě je to ještě "brnkačka"

imigranti sebou mají nějaké oblečení, maximálně někteří teplou bundu i spacáky jsem u nich zahlídnul. Ale dál si to povíme začátkem října atd. To teprve bude masakr. To budou vědci a podobní exoti z tepla svých domovů kvičet, že JIM musíme pomoct - chudáci mrznou a my jim nechceme pomáhat. Já je tady nechci i ze zdravotních důvodů - kde je stanovisko hlavního hygienika ČR ??? Nikde, taky se bojí !!!

P. Vandas 19.8.2015 9:26

Re: Teď, v létě je to ještě "brnkačka"

Ano. To bude problém.

S. Netzer 19.8.2015 9:35

Re: Teď, v létě je to ještě "brnkačka"

Jo, to sv. Martin byl jiný kabrňák.

Ten se na názor hlavního hygienika vy**al, a konal.

S. Lazárek 19.8.2015 9:12

O petici vědců

si lze jistě myslet cokoli, jen mi osobně uniká, jakým způsobem její existence hloubí příkopy mezi dolními deseti miliony, pražskou kavárnou, či jinými samozvanými elitami.......:-)

P. Vandas 19.8.2015 9:25

Re: O petici vědců

Já žádné příkopy neuznávám. V tom textu , který je o ničem problém nevidím a vcelku bych jej mohl vzít i za svůj. To, co je chybné vidím v tom, že jenom okřikuje a žádné řešení nenabízí.

S. Lazárek 19.8.2015 9:32

Re: O petici vědců

Chtěl jsem poukázat na to, že na hloubení příkopů mezi lidmi je tu kadet úplně někdo jiný, než oni vědci, kteří se podepsali pod ten dokument. Troufal bych si říct, že je to právě ten, kdo je z tohoto osočil, dokonce si myslím, že je to v jeho politickém životě poměrně oblíbená zábava.

J. Kombercová 19.8.2015 9:33

Re: O petici vědců

Pan prezident prý, pokud ten který den někoho nenaštve, usíná neklidně. :)

S. Lazárek 19.8.2015 9:39

Re: O petici vědců

Tak to posledních pár let musí spát jako zabitej.....:-)

P. Vandas 19.8.2015 9:35

Re: O petici vědců

Rozumím, ale Ovčáček a názory pana Prezidenta mne neoslovují. A vůbec způsob jeho komunikace s veřejností přes Ovčáčka mne dost popuzuje.

S. Lazárek 19.8.2015 9:39

Re: O petici vědců

Jistěže tě neoslovují, kavárenský povaleči......:-)

P. Vandas 19.8.2015 9:48

Re: O petici vědců

Na tom si trvám, ale poslední dobou se v mé kavárně rozvalují divní týpci. :-):-):-)

D. Stirský 19.8.2015 9:11

Obávám se,

že na hodně temné tóny v lidské duši brnkají především různí přispěvatlé zde (viz třeba pan Štěpánek a mnozí jiní). Není to tak dávno, co jsem přečetl knihu o Gulazích od Anne Appelbaum(ové). V úvodu tato historička píše, že okřídlenou větou (když někdo popisuje hrůzy Osvětimi či Gulagů) je, že tak činí proto, aby se něco podobného již nikdy neopakovalo. Paní A. se však obává, že podobné hrůzy se pravděpodobně opakovat budou. Diskuse na LN a NP dokazují, že její názor nemusí být úplně "mimo mísu". Ostatně žijeme v Česku. A tak, pokud by se zde ujali moci dejme tomu extrémní muslimové, bude opět plný Václavák lidí vrhajících se na kolena směrem k Mekkce. A v Lucerně pak shromáždění umělců a herců pod heslem "Za mír a islám." A ti, co by dnes nejraději veškeré muslimy zavřeli za ostnatý drát či je rovnou vyhubili, budou tvrdit, že už v 5 letech jim maminka četla z Koránu. A budou žádat trest smrti pro všechny sluníčkáře, havlisty a pravdoláskaře.