1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Konečně je vše jasné

Konečně je vše jasné, Česko je Blbákov na desátou. Vláda se rozhodla vázat přijetí dohody o rozpočtových pravidlech EU na referendum.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Hejl 19.1.2012 13:33

Re: Církevní restituce

Voprava: nevrátil

P. Vandas 19.1.2012 13:36

Re: Církevní restituce

Tak ještě k tomu odříkat 30krát "Zdrávas" a deset "Otčenášů". Oni Vás ty kecy přejdou.

M. Vondráček 19.1.2012 13:46

Re: Církevní restituce

Takže bojujete o právo, ponechat si ukradený majetek :-)

P. Hejl 19.1.2012 13:55

Re: Církevní restituce

Kurňa, a gde sou majetky, zabavený po Bílý hoře. A gde sou desátky. To nebyl ukradenej majetek??? A kolik sme nacpali do církví vod roku 1948?

M. Berka 19.1.2012 14:04

Re: Církevní restituce

Ano, já M.Berka a K.Berka se hlásíme o restituce po Bílé Hoře, např. hrad Šternberk... A náš jmenovec popravený na Staromáku... Habsburku, vrať cos ukradl!!!

P. Hejl 19.1.2012 14:29

Re: Církevní restituce

Ad Berka: +1

P. Vandas 19.1.2012 14:05

Re: Církevní restituce

Vy jste nacpal do církví, leda hovno.Tak kušujte.

I. Gellner 19.1.2012 13:19

pro p. Kadlece

Co má společného Havlovo přitroublý moralizování s právem a jeho vymahatelností, víte asi jen Vy sám.

P. Vandas 19.1.2012 13:22

Re: pro p. Kadlece

 Vy jste byl někdy svědkem přitroublého moralizování ze strany Václava Havla? Já nikoli.

P. Vandas 19.1.2012 13:23

Re: pro p. Kadlece

Zkuste příklad. " Země nevzkvétá." :-):-):-)

I. Gellner 19.1.2012 13:39

Re: pro p. Kadlece

ehm, temné síly, že ehm, nemůžeme být bez naší federace dvou suverénních států, že, ehm, lustrace, to ne, ehm, žádné seznamy, ehm, nejsme po letech komunismu vyspělí, ehm, že, Chemapol není temná síla, kdepak, ehm, třetí odboj, to ne, ehm, zatím, spálená země, ehm, a ty partikulární zájmy všude, ehm, moje srdce je zelené, ehm, komu bych zase dal polibek smrti?

M. Varadinková 19.1.2012 13:47

Re: pro p. Kadlece

Moji pitomí spoluobčané nechápou, ehm,  že to bombardování Jugoslávie je vlastně takovým,  ehm, bombardováním humanitním!

I. Gellner 19.1.2012 13:51

Re: pro p. Kadlece

Ano, zlatý hřeb jsem vynechal, ehm-)

P. Vandas 19.1.2012 13:48

Re: pro p. Kadlece

 No jo, ty postprezidentské ústřely jsem bral, jako daň stáří. Dokud byl však v politice aktivní, tak byl brilantní.

I. Gellner 19.1.2012 13:52

Re: pro p. Kadlece

Většinu napin.dal v úřadě.

M. Varadinková 19.1.2012 13:30

Re: pro p. Kadlece

Vy jste asi vůbec neposlouchal jeho projevy. Styďte se:-)))))

P. Vandas 19.1.2012 13:34

Re: pro p. Kadlece

Před Vámi?

M. Varadinková 19.1.2012 13:43

Re: pro p. Kadlece

No jistě, že přede mnou. Já jsem je poslouchala pilně a přitroublého moralizování byly vždy plné. Často v nich dokonce nebylo nic jiného, než právě to moralizování!

I. Gellner 19.1.2012 13:47

Re: pro p. Kadlece

Začínám Vám rozumět-)

M. Trhlík 19.1.2012 14:28

Re: pro p. Kadlece

Paní Varadinková,velmi mi připomínáte známou hlasatelku z rozhlasu před rokem 1989,která říkala,jak ji věrně sledují někteří posluchači,aby při každém náznaku  něčeho co se jim nelíbilo,psali řediteli rozhlasu,jak nedůstojně hovoří o naší socialistické vlast,či jejich představitelích.Vůbec se nedivím,že pan Anděl dal sám těmto diskusím vale.

M. Varadinková 19.1.2012 14:43

Re: pro p. Kadlece

Mohl byste to zopakovat ještě jednou a srozumitelněji?

Vám vadilo, že ta hlasatelka kritizovala socialistické zřízení? Vadí Vám, že kritizuji Havla?

A co s tím má společného pan Anděl?

M. Trhlík 19.1.2012 15:01

Re: pro p. Kadlece

Mně paní Varadinková to přišlo jako Vy jste pozorně sledovala projevy Havla,abyste o tom mohla potom mluvit,protože ho vyloženě nesnášíte,tak  posluchači ,žalovali na hlasatelku,že ne dost vážně hlásila zprávy i s nádechem nesouhlasu se socialistickým zřízením.To co předvádíte,to není kritika Havla,ale jeho zesměšňování.To když se dotkne někdo Klause to je od Vás jiná reakce. Pan  Anděl se asi vzdal dalších diskusí,právě k vůli hloupostem,které řada diskutujících předvádí.Jen na závěr budu citovat paní Hajkovou,protože to jinak není mým zvykemTrhněte si.

M. Varadinková 19.1.2012 15:43

Re: pro p. Kadlece

Zaměňujete příčinu a následek pan Trhlíku. Například první novoroční projev Havla v roce 1990 jsme ještě poslouchala s nadšením. Ale právě proto, že jsem poslouchala jeho projevy pozorně, tak jsem záhy obdiv a nadšení nahradila kritikou.

Vy jste zřejmě pozorně neposlouchal, tak ten Havlův kult držíte dodnes. To Vám ale nedává právo bezdůvodně urážet a podsouvat nesmyslné motivace těm, co ho kritizují!

Nejde o to, kdo se koho dotkne, jestli Klause nebo Havla,  ale jestli je to na základě jejich skutečných výroků či skutků, nebo jestli je to pouhý výmysl. Na výmysl či sprostou úmyslnou lež samozřejmě reaguju jinak, než na popis faktů.

A nápodobně říkám já Vám: trhněte si,  pane Trhlíku! Diskuse s Vámi nikam nevede, točíte se pořád dokolečka a opakujete stále stejnou potrhlou mantru, že říkat pravdu nemá smysl, pokud jí nepřitakává dost lidí.

M. Trhlík 19.1.2012 16:35

Re: pro p. Kadlece

A proč si nechcete přiznat,že má něco smysl,když se o tom jenom kecá?Já kult  V.Havla rozhodně nedržím,ale stejně jako Vám se mi nelíbí Klaus,kterému jsem také kdysi držel palce.Vystřízlivěl jsem také,ale s tím rozdílem,že Klause neurážím. I ten výraz co jsem použil, o trhnutí nohou,jsem převzal od paní Hajkové.Vy proti mně vyjíždíte,ale pořád jste mi nevysvětlila,ani svými zaručenými i odkoukanými argumenty,co to je pravda a co lež.

M. Trhlík 19.1.2012 14:17

Re: pro p. Kadlece

Pane Vandasi,ještě Vám přijde divné,proč se pan Anděl vzdal diskusí? Možná jste recesista s nadhledem,ale já se někdy také raději neozývám celé hodiny.

P. Vandas 19.1.2012 14:35

Re: pro p. Kadlece

 A on to opravdu vzdal, pane Trhlíku? To by byla, ale velká škoda. Za chvíli bych některým dělal kopacího panáka pouze já s Vámi a nemnohými odpůrci, jako pánové John, Hofman, Lazárek, Ilsner či Bílý, nebo dámy Kombercová, Václavíková a Drobková. Asi nás vytlačí všechny a bude tady dobře. Třeba to bude dobře i pro nás.

M. Varadinková 19.1.2012 14:48

Re: pro p. Kadlece

Co brečíte, proboha? Vždyť Vaše honicí smečka tady má evidentní početní převahu!

M. Trhlík 19.1.2012 15:21

Re: pro p. Kadlece

Čemu říkáte honící smečka,Vy zastánkyně faktů?

O. Kadlec 19.1.2012 13:22

Re: pro p. Kadlece

Proberte se. Přečtěte si po sobě příspěvek, kterým jste do diskuse vstoupil.

Slovo PRÁVO jsem použil já, v příspěvku, který založil vlákno. Vy jste přidal SPRAVEDLNOST. Během chvilky jste na to zapomněl.

Havlovo "přitroublý moralizování" nechme stranou, já o něm ostatně ani nevím, zajímají mne FAKTA.

I. Gellner 19.1.2012 13:35

Re: pro p. Kadlece

Tak do fakt netahejte Havla.