15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Komedie s dějinami

Návštěvu čínského prezidenta v Praze lze nahlížet i z groteskní stránky. K milým momentkám patří okamžik, kdy se Miroslav Kalousek zahalený do tibetské vlajky marně prodírá policejním kordonem ku Hradu a kdy kohorta Martina Bursíka je se svou demonstrací vytlačena do parku policií, nedbající Bursíkova nářku „ale my to měli povolený od magistrátu“. Povolení nepovolení, vše jde stranou, když se valí dějiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 30.3.2016 16:11

Re: Stabilita, prosperita, rentabilita, kalamita, debilita

Tahle otázka Vás není hodna.

Čína si neláme hlavu ani s vlastním životním prostředím, ani nějakými zvláštními ohledy na dělníky, dokonce nemají problém kde co ze západu okopírovat.

To množství zboží z Číny, jímž jsme v podstatě zavaleni, není nijak kvalitní (a to se vyjadřuji ohleduplně), zato levné, bojim, že ani v téhle mizerné kvalitě bychom ho doma za stejnou vyrobit nemohli.

J. Matuška 30.3.2016 14:36

Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

V souvislosti s chováním poslance Kalouska a europoslance Štětin bych uvítal, kdybych dostal relevantní, vyčerpávajíí informaci, jestli KAŽDÝ občan musí uposlechnout výzvy policisty a potom si může stěžovat. Nejsem si jistý, že KAŽDÝ policista je poučený, jak se v podobných případech má chovat. Možná se mylně domnívám, že poslance Kalousek chybně postupoval, když se domáhal vstupu před policejní bariéru. V USA by mu to nemohlo projít, tedy snad... Děkuji za případnou odpověď, kterou by si měli přečíst i na Policejním prezidiu, tedy snad... /Diskusní příspěvek pod blogem p. Havránka na iDNES./

Teď mě napadlo, že Česká republika je vlastně vesnice, kde každý policista "zná" našeho Kalouska a má před ním respekt. V USA své poslance a senátory asi podle ksichtu neznají. Zatím strom předsedovi TOP 09 roste, že už se i nebe dotýká. Brzy bude zřejmě prohlášený za "blahoslaveného", později za svatého. Bunga bunga! WOW!

A. Trick 30.3.2016 14:38

Aby Vás někdo nevypeskoval

Dopoledne jsem se ptal a byl jsem patřičně vypeskován.

Odpovědi jsem se samozřejmě nedočkal.

J. Matuška 30.3.2016 14:45

Re: Aby Vás někdo nevypeskoval

Allane, snad se s tou ostudou/divadélkem, kterou předvedli oba poslanci, budou zabývat "odpovědná místa". Je možné, že jsme si všichni rovní, ale přece jenom někteří jsou rovnější.

P. Novák 30.3.2016 14:54

Re: Aby Vás někdo nevypeskoval

Akční trojku na ně.

A. Goldbergová 30.3.2016 15:17

Re: Aby Vás někdo nevypeskoval

Škůdcům a zrádcům rovnou buď poprava nebo vězení bez soudu, jak předepisoval sovětský právní řád. Z paměti lidí ještě nevymizely nechvalně známé ruské trojky, byly složeny z důstojníků tajné policie NKVD, tajemníka krajského výboru a krajského státního zástupce. Pokud k soudům někdy docházelo, šlo o zinscenované a předem rozhodnuté politické procesy. To by se některým líbilo i dnes.

P. Novák 30.3.2016 15:22

Re: Aby Vás někdo nevypeskoval

Ano, doufají v "odpovědná místa". Čili, že by s nimi měl někdo zatočit po bolševicku. Ale takhle napřímo své přání nevysloví, jen tak naznačí.

M. Prokop 30.3.2016 14:42

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Záleží i na občanovi, i na policajtovi. Na dokonalou znalost práv a povinností se nemůžete spolehnout ani u jednoho, viz nedávný spor Zuzany Candigliota s policajtem, s kterým měly problémy i soudy.

Jestli hledáte klacek na Kalouska se Štětinou, tak touhle cestou marně.

J. Matuška 30.3.2016 14:51

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Dost se mýlíte. Chci být hrdý na svou zemi. Každé zaváhání "institucí"mně vadí. Jsem pro pořádek a to myslím vážně. Poměrnou svobodu si užíváme poměrně krátkou dobu. Nepřeji si, abychom následovali chování některých amerických policistů, kterým nestačí jeden výstřel k paralizování toho, kdo neuposlechne rozkazů policisty.

O. Uživatel 30.3.2016 15:03

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 30.3.2016 15:13

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Já si taky nepřeji, aby kvůli čínskému komunistickému potentátovi policajti blbli na kvadrát. Přál bych si tu poměrnou svobodu, třeba i na silnicích, kde policajti taktéž blbnou i bez potentáta.

A ta naše nepřání i přání jsou nám oběma platné jak býkovi vemeno.

M. Prokop 30.3.2016 15:32

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Ještě to upřesním: Nemám nic moc proti tomu, aby mne nebo někoho jiného policajti buzerovali kvůli nutnému zabezpečení života dotyčného hosta. Ovšem mám zásadní námitky, aby tak činili proto, aby onen problematický host nezahlédl něco, co by se mu asi nelíbilo.

Na takovou zemi bych byl také hrdý.

J. Matuška 30.3.2016 15:03

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Případ ještě není ukončený, ale NSS zrušil průlomovýc verdikt, policie byla v právu... Souhlasím s Vámi, že život vytváří takové situace, kdy je litera zákona vedle. Podle mého názoru chování Kalouska nebylo v pořádku. Je otázka, co by bývalo mohlo následovat, kdyby policisté zabránili průchodu bariérou. Ještě nakonec to dobře dopadlo, jsme mentalitou beránci.

J. Kombercová 30.3.2016 15:09

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

V kampani do minulých voleb PS si na Kalouskovi (tedy proti němu, ničemovi) postavila jako na jediném bodu - alespoň na bilboardech - předvolební strategii SPOZ (Strana přátel opilce Zemana). Nezískala ani procento voličů. Žádný strom neroste do nebe.

O. Uživatel 30.3.2016 15:14

Uživatel požádal o vymazání
M. Prokop 30.3.2016 15:16

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Vás více zajímá, zda Kalousek měl či neměl projít, mně, zda vůbec policajti měli v projití bránit, případně kde.

Pojetí demokracie a právního státu jsou holt různá.

V. Kovářík 30.3.2016 15:27

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Přesně - vůbec nejde o MK, ale o to, že PČR flagrantně hájila čínské "turisty" (vi zelení mužíčci) a zasahovala proti českým demonstrantům. U Bílkovy vily zastavil Číňan s autem s vlajkami, policista mu říkal, aby tu jízdní dráhu uvolnil, ale nic se nestalo. Našeho člověka by ti troubové obvinili z neuposlechnutí atd. prostě ho měl chvatem zneškodnit a buď posadit do auta, aby odjel nebo odvést do antonu a autem měl odjet do vedlejší ulice jiný policista. Tomu bych řekl, že PČR koná - pomáhá a chrání.

M. Prokop 30.3.2016 15:33

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Ano.

P. Novák 30.3.2016 15:13

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Kdyby byl vlezdoprdelismus a servilita měřitelná, základní jednotka by mohla být 1 Zlt.

V. Kovářík 30.3.2016 15:22

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Proč ta zbytečná ironie se stromem, když právě opak je pravdou. Jak jste přišel na to, že strom MK roste? jeho popularita je téměř nulová a TOP09 se tak tak drží and 5%. To je růst? Já bych řekl, že to je naopak sešup.

V. Plocek 30.3.2016 15:54

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Vážený pane. Nechte p. Kalouska na pokoji! Určitě mu nesaháte svým počínáním ani po kolena. On, který se angažuje všude, kde uzná potřebu. Ono nosit vlajku v tomto počasí není ani zábavné, ani zdravé. Ale o zdraví u něj již nejde, naštěstí. Chtěl bych vidět, jestli také rozvíjíte český slovník, hlavně tu lidovou část. Asi těžko. A vidíte p. Kalousek je v tom superodborník. Konečně tomu věnuje veškerý čas, na rozdíl od Vás. Škoda jen, že již nereprezentuje lidoveckou stranu, ke Koniášům by se hodil ještě lépe, Ale nevadí. Jen doufám, že se při příštích volbách nenajde tolik lidí, aby se dostal vrcholové politiky. Tam by chudákovi nezbylo tolik času pro překrásní představení, dnes se tomu říká performance.

A TAK VÁS PROSÍM, NECHTE HO JIŽ NA POKOJI. VĚŘÍM, ŽE SE MISTR KALOUSEK ZNEMOŽNÍ SÁM A HLAVNĚ , ŽE LIDI JEHO SNAHU PŘI VOLBÁCH POCHOPÍ. A vám přeji hodně klidu, abyste se ve zmíněných volbách jménu Kalousek s příslušenstvím vyhnul hodně velkým obloukem.

K tomu Vám dopomáhej ne bůh, ne Kalousek ale zdravý rozum. Zdraví Vás velký antifanda p. Kalouska z Teplic.

J. Matuška 30.3.2016 16:09

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Pane Plocku, nejdříve poklona za to Vaše dlouhé exposé. Kalouska pokládám za nejlepšího rétora u nás. Je z rodu lidí jako je např. Nigel Farage. Rád honemám, ale mě v této věci až tak nezajímá Kalousek, ale znění zákona, co si může dovolit policista proti poslanci OBECNĚ. Pravděpodobně bych se při určité námaze k tomu dobral na Googlu nebo Seznamu. Jsem ale trochu pohodlný. Volal jsem po vyjádření právníka, pro toho by to byla vteřinová brnkačka. A já Vás na oplátku prosím, nechte to na mně, koho mám nebo nemám nechat na pokoji. Zdravím.

V. Plocek 30.3.2016 18:18

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Pane Matuška, musím se Vám omluvit, protože jste nepochopil, že celá reakce je parodie, kterou jsem chtěl vyjádřit svůj nesouhlas s jednáním pana Kalouska. Také ještě jednou omluva a pozdrav. Plocek

J. Matuška 30.3.2016 20:16

Re: Poslanec nemusí uposlechnout příkazu policisty?

Pane Plocku, všechno je OK, já to občas zkouším s ironií a dopadám jako Vy. Zdravím!

A. Trick 30.3.2016 14:31

Češi jsou smějící se bestie

Spojené státy v únoru 2017 rozmístí ve východní Evropě brigádu s plnou výzbrojí, oznámila agentura AP. Dosud se předpokládalo, že jednotka bude využívat výcvikovou výzbroj, která je na východě Evropy už rozmístěna.

Dislokace počítá s umístěním vojsk v šesti východoevropských státech, Česká republika mezi nimi není.

M. Prokop 30.3.2016 14:34

Re: Češi jsou smějící se bestie

A důvod, proč není, snadno zjistit z mapy. Tedy snadno, jak pro koho.

A. Trick 30.3.2016 14:43

Pravda pravdoucí

V Kotlince Drang nach Osten nikdy nezačínal.

M. Prokop 30.3.2016 14:44

Re: Pravda pravdoucí

Zato jsme se stali nejzápadnější obětí tažení komunismu na Západ.

P. Novák 30.3.2016 14:35

Re: Češi jsou smějící se bestie

A to si pochvalujete, nebo stěžujete?

A. Trick 30.3.2016 14:36

Re: Češi jsou smějící se bestie

Hrozně se těším jak budeme frendšipovat.