3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

Kolaps se nekonal

Víkend se měl stát hraničním Armagedonem, neboť se přešlo na jiný mýtný systém a zatím se do nového systému nepřihlásilo na 130 tisíc kamionů, převážně ze zahraničí. Čekaly se až čtyřicetikilometrové fronty. Dobře, že se na nový systém přešlo v neděli, to byl na silnicích klid.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Šimek 2.12.2019 9:14

nerozumím volnýmu režimu. Jedině NOVÝ VOLBY rozhodnou, jestli Babiš a spol pude do lochu !! Nebo myslíte že počty podpisů, co počítá ten mladej jůůůgenčík rozhodnou a on veřejně roztrhá počet hlasů pro Babiše ?

M. Moravcová 2.12.2019 8:23

Čeho se bojíte? Starosta z Řeporyj je řízek, který to všechno zachrání.

V. Zadák 2.12.2019 9:18

Přiběhne do TV a všem řekne, že jsou bl-bci. A zakoulí očima "jako když kocour s=éře do řezanky".

Novotný ji byl v ruské televizi a v české televizi ještě ne? Skandál!

J. Vobr 2.12.2019 8:19

Kůůůrwa demisi !!!!!!

M. Valenta 2.12.2019 8:16

Že je Babiš je v gigantickém střetu zájmu, je nyní oficiálně potvrzeno. Když mě vyhodíte, hrozí kolaborantská vláda opilcova, je teď jediný argument Babišův. Tedy kromě toho už okoukaného, že všichni lžou a kradou. So geht das.

R. Sorge 2.12.2019 8:19

Valenta, kdy a kde Babiš říkal, že "hrozí kolaborantská vláda opilcova" ?

J. Hejna 2.12.2019 9:12

Ten "gigantický střet zájmů" jste oficiálně potvrdil vy, pane Valento?

Vy ste hlava!

F. Sojka 2.12.2019 8:06

Že je Babiš ve střetu zájmů bylo jasné od počátku. Vzorem pro něj byl Berlusconi.

Nyní se Bruselský sněm konečně usnesl, že bude upálen stylově na břehu Máchova jezera. Bude tak učiněno sirkami vyráběnými podle licence Solo Sušice v indické Pazdráterehéži za smuteční produkce romského souboru vedeného dirigentem Bangou. Exekuce bude nákladná, neboť počet sirek v balení se oproti komunistické éře snížil a výroba krabiček naopak značně prodražila, přestože škrtátko nevydrží, co vy drželo tehdy.

Držme našemu dobrotivému premiérovi palce, aby nefoukal vítr, protože by trpěl velice, neboť sirky by stále zhasínaly. (c) E.Hrych

Muhehe

P. Boublíková 2.12.2019 8:37

Jj, bylo to jasné od začátku,přesto se dvakrát prosadil do PS - voličům střet zájmů nevadil. Pak byl stvořen zákon o střetu zájmů, podle kterého se Babiš zařídil, ale podle EK je, jak se zdá, ve střetu zájmů i nadále. Je tedy evidentní, že zákon byl napsán špatně - nevyhovuje evropským pravidlům. Proč by měl Babiš odstupovat kvůli tomu, že je zákon vadný? Ať ho padlament opraví. [>-]

F. Sojka 2.12.2019 9:18

Ono se ukazuje, jak komunisti mjeli řadu vjecí zvládnutejch a Brusle je zaváděj jako novinku tepf teť. Stačí jen přehodit znamínko a stejný svinstvo z minula je dnes plus. Muhih

R. Meisner 2.12.2019 8:00

a) kolaps se nekonal, bo v neděli mají kamiony zákaz jízdy po dálnicích.. jak prosté.Astone.

b) neděje se vůbec nic, bo Babiš bude tvrdit že není ve střetu zájmů.

c) vše mohou rozhodnout jedině volby.

V. Hájková 2.12.2019 8:14

Existuje ještě jedna možnost , že jej nej. státní zástupce postaví před soud- :-) To však při tlupě jeho skvělých právníku - bude proces na desetiletí :-)

P. Spáčil 2.12.2019 9:08

Tak můžete doufat. Takové těšení se, že přijde Ježíšek. :-)

J. Nový 2.12.2019 7:53

"Veselé vánoce budeme mít všichni, protože pak se společnosti opravdu zásadně a na dlouhou dobu rozdrobí. Pak se vlády v zemi ujme Miloš Zeman, tento kremelský Sauron"

.

Musím se smát tomu neustálému strašení hodně málo podstatnými věcmi. ;-D

P. Vébr 2.12.2019 7:35

Myslím, že důvod pro stavěná mýtných bran tu byl, a důležitý: Možnost sledování pohybu všech vozidel podle SPZ...

Inu, velký bratr má přednost vždy a všude.

D. Polanský 2.12.2019 7:53

Ale i takové hlouposti, jaká je hlídání max. povolené rychlosti. U jedné mýtné brány se vám odečte čas průjezdu, to stejné o druhé, a pak se vydělí vzdálenost těchto bran časem a již vás mají. Dobrý, ne?

P. Spáčil 2.12.2019 9:12

To přijde. Úsekové radary na celé dálnici. A bude dobře. Rychlost se má dodržovat. Aspoň nebudou někteří magoři zkoušet, jestli udělají Praha - Plzeň pod půl hodiny.

R. Langer 2.12.2019 10:02

Tak doufám, že vás dostanou! ;-D

P. Kučera 2.12.2019 7:17

Mýtné brány. Opět Babiš.

Počátkem století jsme uzavřeli jistou transakci s nějakým panem ing. F.Ž.. Do roka jsme zjistili, že nám explicitně lhal. No a tento pán tehdy právě odcházel tehdy do Prahy na ministerstvo, nově vedené ministrem Šimonovským. Takže se moc nedivím, že bylo vybráno v době masového nástupu GPS už i laikům do očí bijící morálně i technologicky zastaralé řešení výběru mýta. Mám asi s panem exministrem jeden hodně nepraktický povahový rys: předem věříme lidem, dokud nás nepodvedou či nějak nezklamou.

Intelekt Babišovi zřejmě nestačí, aby si dokázal zformulovat na objektivní audit EU, konstatující jeho gigantický střet zájmů, nějakou sofistikovanější výmluvu. Jeho emocionální výkřiky o účelovce, honu na jeho osobu atd. už prostě nesedí. Nadávající na neziskovky se chovají jako škaredá slečna, která rozbíjí zrcadlo - ona je přece ve svých představách ta nejkrásnější. Že je to na něj cílené spiknutí věří asi tolik lidí, kolik jich věří, že pan Dalík 2,5 roku denně 8,5 hodiny čistil hajzlíky v jednom luxusním maličkém penzionku o 8 malých apartmáncích (ani restaurace v tom domě není). Ale docela bych se vsadil, že do týdne bude evropský audit zveřejněn. Nic moc se nestane, jen ČR přijde (zpětně, i do budoucna) o vyšší stovky milionů dotací na jeho podnikání. Pardon, na podnikání jeho manželky a jeho starých dobrých manažerů z Arofertu. A pan premiér má stále tu drzost prohlašovat, že se svými firmami nemá vůbec nic společného. Hlavně že dotace z ČR mu potečou nerušeně dál.

Dobrý den.

V. Hájková 2.12.2019 8:15

Přeji také dobrý den:-)

V. Hájková 2.12.2019 8:21

ps. za 16 dnu po LETNÉ a vyhlášení petice proti BABIŠI-BUREŠI - podepsalo tuto bez pár desítek lidí - 200 000! R^

J. Kombercová 2.12.2019 9:11

Takže ne všichni, co na té Letné byli.

J. Zima 2.12.2019 8:15

Tedy divím se vaší naivitě ohledně exministra Šimonovského. Ten dobře věděl, že systém od Kapsche je koncepčně zastaralý. Jenže za přiklepnutí zakázky dostali lidovci pěkný balík. Kromě toho Šimonovský byl mimoň, který prosazoval rozsáhlé budování železnic a dálnice a auta ho nezajímaly.

D. Polanský 2.12.2019 7:15

V roce 2005 ještě satelitní systémy nebyly tak dokonalé jako dnes, prostě je zde vidět technologický posun. Jinak maličkost: jeden kamion z hlediska zátěže a ničení vozovky se rovná minimálně tisícovce osobáků.

J. Fridrich 2.12.2019 7:09

Náboženství míru opět ukázalo svou mírovou tvář, tolerantnost a lásku k lidem... To ale ukazuje islám na všech kontinentech a u nás o něm velmi hezky mluví pan Halík a mnoho jiných znalců historie, kteří ví, jak byl islám plný lásky i v minulých stoletích. Také naši Piráti by je rádi viděli u nás aby tu nudu tady odstranili - tak jak to dělají všude po Evropě, nyní to byl Londýn a Haag...

" Při útoku na kostel v Burkině Faso zemřelo nejméně 14 lidí. Podobné útoky se v posledních měsících v zemi objevují často, v minulosti za nimi stáli především džihádisté s vazbami na síť Al-Káida či teroristickou organizaci Islámský stát (IS)."

J. Vala 2.12.2019 6:53

pokud vim, tak mytny system stavel Kapsch na vlastni naklady, a stat mel z vyberu myta zhruba desetinu, tzn. radove 1 mld CZK. Aniz by nekdo hnul prstem a aniz by nekdo investoval zhruba 1 Kc. Znacnou vyhodou systemu mytnych bran je sledovani provozu VSECH aut, tzn. mytne brany jsou schopne zaregistrovat auto projizdejici pod mytnou branou a priradit k nemu i cislo mobilu leziciho v aute . Je to strategicky udaj pro sledovani "zajmovych" osob.

Poku jde o sledovani na dalnici, jsem radsi, kdyz mne sleduje zapadoevropsky Kapsch nez TollCollect s financovanim z Ruska.

Nemecko a Rakousko ma obdobny system jak CR doposud, , Italie a Franice nic nepotrebuji, protoze plati primo na dalnici . Proc menit neco zavedenho a fungujiciho ?

J. Fridrich 2.12.2019 7:09

Souhlas, je to tak...

R. Vacek 2.12.2019 6:43

Otázkou je, proč bylo vůbec potřeba zavádět nějaký mýtný systém, když tady máme spotřební daň na paliva, která celkem objektivně zohledňuje to, jak které auto využívá silniční síť.

U mýta totiž společnost přichází o peníze, které je potřeba vynaložit na jeho fungování. A těchto vyhozených prostředků je škoda.

F. Doušek 2.12.2019 7:11

Přetížený kamion z Polska přejede naše území, aniž by tu tankoval. A zůstane po něm jen další výtluk ve vozovce a bordel vyhozený z okna.

R. Vacek 2.12.2019 7:43

Náklady na mýtný systém byly asi 2.5 miliardy Kč/ročně a činily zhruba třetinu vybrané částky.

Myslíte, že škoda od těch, kteří u nás nečerpají palivo, by dosáhla takové částky?

https://www.irozhlas.cz/ekonomika/mytny-system-nejvyssi-kontrolni-urad_1801081119_pj