17.6.2024 | Svátek má Adolf


Diskuse k článku

Klokánky versus migranti

S velkým sebezapřením se zpronevěřuji rozhodnutí nekomentovat výroky Miloše Zemana, výsledkem lidového hlasování prezidenta republiky. Navrhoval jsem Lex Zeman, který by zněl, že „cokoli řekne nebo udělá Miloš Zeman, nemá žádný význam“. Pak by nemělo smysl o něčem diskutovat, Zeman jede s Putinem na vojenskou přehlídku do Pekingu, proč ne, máme přece Lex Zeman, proč to vnímat. Bohužel mě zastupitelský sbor nevnímá dost pečlivě a Lex Zeman nedal do agendy. Snad se teď vzpamatuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vandas 29.7.2015 13:01

Re: Petr Hannig

Aleši máš pravdu, ale proč bych měl být stále jen objektivní, když mohu být i prostě zaujatý a stranící těm svým. :-):-):-) Také mám rád děti. Ale ty své o něco více, než ty všechny odevšad. :-):-):-)

M. Prokop 29.7.2015 12:14

Re: Petr Hannig

Lidovci měli dost tendencí vnucovat prostřednictvím státu své zvyklosti jiným. Třeba v případě potratů nebo zákazu prodeje v neděli.

J. Anděl 29.7.2015 12:41

Re: Petr Hannig

To nicméně dělají třeba i myslivci.

J. Anděl 29.7.2015 11:55

Re: Petr Hannig

To je vlastně v dané souvislosti pravda. Ale nic to nemění na tom, co jsem napsal. Nejsme stát ateistický, nýbrž sekulární. Bezpečnost či hrozbu člověka, který k nám přijde, nepoznáme podle toho, jakého je vyznání. Církev, jako soukromý subjekt, smí pomáhat, komu chce. A zejména jakmile pořádně dojde k odluce církve od státu, nikomu by do toho nemělo nic být.

Souhlasím, je třeba zachraňovat křesťany v daných situacích.

M. Prokop 29.7.2015 12:12

Re: Petr Hannig

Ty soukromé subjekty ovšem velmi rády pomáhají za státní peníze. :-P

J. Anděl 29.7.2015 12:28

Re: Petr Hannig

To je pravda, proto výše zmiňuji tu odluku. Nevím, jak to funguje přesně, ale to je můj dojem.

J. Jílek 29.7.2015 11:42

Re: Petr Hannig

podle náboženství? Prdlý flašinetář Hannig netuší, že IS stíná hlavy i muslimům

P. Vandas 29.7.2015 11:47

Re: Petr Hannig

No a?

P. Dvořák 29.7.2015 11:48

Re: Petr Hannig

Tak podle vás je naše bezpečnost zajištěna u pronásledovaných křesťanů ze Sýrie a Iráku? Od nich nemusíme čekat problémy? Aspoň někdo, že nám tu bezpečnost tady zajistí.

Nakonec zjistíme, že díky křesťanům z Afriky ani nepotřebujeme armádu a policii.

P. Vandas 29.7.2015 11:52

Re: Petr Hannig

No, pěkně jste to překroutil. :):-):-)

M. Ilsner 29.7.2015 12:07

Re: Petr Hannig

mno, pěkně ... pěkně hnusně

J. Rojšl 29.7.2015 11:36

jen a jen rozesírat lidi

"Jeho" strategie - jen a jen rozesírat lidi - čert nám ho byl dlužnej !!!

Na Klokánky nemáme, ale na plat neprověřeného kancléře Mynáře pořád ano, že?“

D. Novak 29.7.2015 11:28

Nedůstojné.

Nedůstojné autora. Obviňuje prezidenta Zemana z prohlášení, které znělo zcela jinak. Resp. Ovčáček to řekl zcela jinak. Jak to řekl prezident Zeman ví právě jen Ovčáček. Každopádně pan Ovčáček řekl, že když se najdou prachy pro imigranty, jistě by šlo najít 30 melounů pro Klokánky. O tom jistě nikdo myslící nepochybuje. Otázka, jestli si to "Klokánci" zaslouží (jestli si prachy opakovaně nerozebere management jako v případě dalších a dalších Neziskovek) je pochopitelně k posouzení poukazovatele peněz.

J. Anděl 29.7.2015 11:34

Re: Nedůstojné.

Nikdo myslící nepochybuje ani o tom,že by šlo najít 30 melounů pro Klokánky, aniž byste zmínil souvislost s imigranty. Prostě, když člověk zná sumy, které se tam točí: ano, šlo by najít 30 melounů pro Klokánky. Zcela bez debaty.

Nikoliv tohle téma, či tento citát, ale konkrétně ta diskuze tady už mi připomíná diskuzi pod fotkou malého koťátka, u kterého je napsáno, že pokud mi nepošlete peníze na tento účet do xxx, tohle koťátko sním.

M. Varadinková 29.7.2015 11:41

Re: Nedůstojné.

Souvislost s imigranty je očividná - v obou případech jde o to, pomoci potřebným (či takypotřebným). Všem potřebným na světě pomoci nemůžeme, na to nemáme prostředky. Takže jen některým. Kterým? Českým opuštěným dětem, nebo mladým silným černochům, co se vloupávají do tunelu v Calais?

Zatímco souvislost s úřadem prezidenta, kterou tu propagujete Vy s Jílkem a Václavíkovou jenom proto, že se Vám nelíbí momentální prezident, je stejně nesmyslná, jako třeba "tak zrušme armádu či policii a hned bude dost peněz na Klokánky".

J. Anděl 29.7.2015 11:51

Re: Nedůstojné.

Prosím o přesnou citaci toho, kde jednoznačně podporuji souvislost s úřadem prezidenta. Podle mě ocitujete tak maximálně smajlík.

Ano, s touto souvislostí souhlasím, je ovšem velice povrchní. Náš stát moc nepomáhá opuštěným dětem, ani když tu nejsou imigranti. A když pomáhá, pomáhá byrokraticky a podporu pak velice často dostanou ti, kteří bývají nazýváni nemakačenky a pijavicemi, za což to stát schytá (teda schytá, je kritizován v diskuzních fórech, jinak to žádný dopad nemá). Pan Zeman je toho součástí, není moudrou opozicí. Je součástí toho byrokratického systému.

J. Anděl 29.7.2015 12:09

Re: Nedůstojné.

Zrušení Hradu mi připadá jako vtipný nápad a v té souvislosti se mi líbil. Vtipný není totéž, co dobrý nebo špatný.

V dřívější debatě (před schválením přímé volby) jsem úřad prezidenta považoval za spíše užitečný. Na tomto názoru jsem nic zásadního nepřehodnotil. Před schválením přímé volby jsem byl spíše proti přímé volbě. Nyní bych byl spíše proti zrušení přímé volby. Je to totiž nakonec jedno, jen si nemyslím, že lze tahat trny z paty změnou systému. Vždycky to zavání tím, že si chceme naklonit systém tak, aby nám spadlo do klína co nejvíc, a když to nevyjde, je potřeba ho naklonit zase trochu jinak.

Výše uvedené se nevztahuje k tak zásadním změnám systému, jako je třeba zrušení zákonem garantované dominance jedné politické strany a ideologie či povolení soukromého vlastnictví.

M. Varadinková 29.7.2015 12:13

Re: Nedůstojné.

Ano, smajlík, plus to, co bylo za ním. Na ten Váš příspěvek jsem já reagovala, že se bavíte tím, že podporujete hloupou Václavíkovou v její nekonečné blbosti...

I. Mertl 29.7.2015 13:28

Re: Nedůstojné.

Osobně si nejsem jist hloupostí nebo dokonce nekonečnou blbostí u kohokoliv, nevyjímaje dokonce ani Vás, paní Varadinková. Jsem si však jist tím, že Vy, paní Varadinková, jste nevychovaná a nenávistná ženská.

D. Novak 29.7.2015 13:02

Re: Nedůstojné.

Přesně tak. Proto jsem řekl - nedůstojné autora.

J. Jílek 29.7.2015 11:36

Re: Nedůstojné.

Následně možná mluvčí doplnil, že „pan prezident sleduje také situaci týkající se Klokánků“. „Vyjadřuje lítost, že se doposud nepodařilo nalézt třicet milionů korun pro Klokánky, které pečují o české děti, třebaže částka na výdaje Hradu bude zřejmě řádově vyšší“

Ś. Svobodová 29.7.2015 11:46

Re: Nedůstojné.

Dluh Klokánků pikantně zavinil stát, který jim posílá platby s ohromným zdržením. Klokánky proto platí platby na zdravotním a sociálním se zpožděním, které jim stát, i přes prosby penalizuje.

J. Kyselková 29.7.2015 11:19

Hlavně,

abyste paní Dr Vodičkovou a obětavé zdravotní sesetry nepohnali před soud, že se ujaly opuštěných dětí. Doufám, že jste sami dobře vykrmení a že si vykrmíte i muslimáky s jejich právem šária.

Ovšem, že jsou to rozlišné problémy, ale nejen cizí i ty naše děti potřebují pomoc.

Ten jednostranný útok na populismus o Klokáncích je nelidský. A zvláště od těch, co se cicmají se svými psíky jako s bůžky.

P. Vandas 29.7.2015 11:24

Re: Hlavně,

Zdravím Kyselkovi ze Šlapanic. Noemi je má sestřenice. :-):-):-) Jinak souhlas.

D. Polanský 29.7.2015 11:26

Opuštěné děti

Dámy si často neodpovědně vybírají partnery. O slušňáky nemají zájem, chtějí dobře vypadající samce, aby děti měly dobrou genetickou výbavu, prý příroda jim tak velí. Ale příroda jim již nevelí se o děti celý život starat. Prostě kurwy.

P. Dvořák 29.7.2015 11:42

Re: Opuštěné děti

Kdežto muži si z pěti příchozích žen ihned vyberou tu nejcharakternější :-))

J. Anděl 29.7.2015 11:59

Re: Opuštěné děti

Ihned ne, charakter na první pohled nutně nepoznáte. Někteří tu nejcharakternější intenzivně hledají až do stáří.

J. Jílek 29.7.2015 11:27

Re: Hlavně,

Andulko, ale já přece nenamítám proti podpoře Klokánků :-) Jen proti volbě buď a nebo, když přednost, tak která? Trojnásobné vydání na pohoštění Hradu, nebo Klokánek? Přesně takto to přece staví Zeman, ne?

J. Kyselková 29.7.2015 11:53

Re: Hlavně,

Nevím, pane Jílku, jak ta ekonomická džungle funguje, ale vážím si paní Dr. Vodičkové -  jejího životního poslání, kterému obětovala svůj život. Vděk snad má od dětí, které zachránila.

O. Horák 29.7.2015 11:09

kobylky z Afriky nás budou stát ještě hodně

Ono s nimi se to má jako s OZE a jeho podporou. Zavedení stálo ,miliardy a nyní stále nemálo platíme za ty instalace a nucený výkup za dotované ceny.

Nyní také vybudujeme tábory, najmeme zaměstnance, ostrahu (aby se mezi sebou nepovraždili) a provoz bude něco stát stále a co dál? To jako myslíte, že když uvidí Africká líheň, že export nefachčenků prochází, tak že touto vlnou skončí? Ne, každý rok jich bude více ...

Kde na ně všechny vezmeme peníze? Omezíme výdaje na školství, na zdravotnictví? Na policii těžko, klidu s nimi totiž jistě nepřibude.

Takže je jedno jestli na jedné straně řeknete Klokánky s našimi dětmi, nebo naše školství či zdravotnictví a na druhé straně příliv toho nejlepšího co Afrika vyzvracela.

Jde o to, že pytel s penězi není bezedný a někde se musí ubrat aby na nové cíle bylo dost.