27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Diskuse k článku

Klokánky versus migranti

S velkým sebezapřením se zpronevěřuji rozhodnutí nekomentovat výroky Miloše Zemana, výsledkem lidového hlasování prezidenta republiky. Navrhoval jsem Lex Zeman, který by zněl, že „cokoli řekne nebo udělá Miloš Zeman, nemá žádný význam“. Pak by nemělo smysl o něčem diskutovat, Zeman jede s Putinem na vojenskou přehlídku do Pekingu, proč ne, máme přece Lex Zeman, proč to vnímat. Bohužel mě zastupitelský sbor nevnímá dost pečlivě a Lex Zeman nedal do agendy. Snad se teď vzpamatuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 29.7.2015 14:57

Re: Větvička

Peníze pro agentury, to bude jistě hrát velkou roli u zainteresovaných. Bez debaty. Zda rozhodující, nu, to se již pohybuji na pro mě poli neoraném - neznám, nemám zkušenosti.

První bod (blbost, manipulovatelnost) je těžko měřitelný. U některých lidí určitě. Když čtu některé příspěvky (titulky, transparenty na demonstracích) lidí, kteří jsou proti přijímání jakýchkoliv uprchlíků, tuším mnohdy blbost a manipulovatelnost taky.

Politiky si nechám na později. Něco se mi na tom nezdá, ale možná, že na repliku nepřijdu :-)

P. Boublíková 29.7.2015 15:17

Re: Větvička

Přistěhovalci jsou velký byznys, stejně jako neprizpusobivi. Takže část podporovatelů imigrace se takto chová že zistných důvodu, zbytek z čiré blbosti.

J. Anděl 29.7.2015 15:34

Re: Větvička

Zatímco na těch zištných důvodech se shodneme, na té blbosti u zbytku nikoliv. Ne u 100% z toho zbytku.

J. Kučera 29.7.2015 13:14

Migranti a Klokánky mají společné všechno.

Vážený Astone, nemáte pravdu, patrně proto, že jste, jako většina lidí u nás ekonomicky negramotný. Nevím sice, kolik stojí jeden den imigranta (někde už jsem to četl a je to víc než minimální mzda v ČR), ale všechny tyto peníze musel někdo vydělat, pak je formou daní dal státu a stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných imigrantů. Je rozdíl přispět svými daněmi na dítě, které se tu narpodilo a mělo, ať už z jakéhokoliv důvodu smůlu, nebo obětovat své poctivě vydělané peníze ve prospěch kohosi, kdo nechce pracovat, dělá nepořádek (viz zprávy z domova i zahraničí) a vymáhá tam, kde by měl prosit. Máme tu děsivý případ podobné vstřícnosti. Albánci uprchli z Albanie, kde vládl teror a Srbové jim ochotně a naivně poskytli asyl. Albáncům otrnulo a po čase se domáhali vlastního státu. A tak historické srtbské území Kosovo dostali od mezinárodních organizací darem vetřelci. Pěkný a odstrašující případ.

A. Zajícová 29.7.2015 13:22

Re: Migranti a Klokánky mají společné všechno.

Klokánek měl dluhy dávno předtím, než se objevila první zpráva o nájezdu imigrantů, takže pročpak stát těm dětem (a pozor, mnohé jsou cikánského původu, takže pro pravověrného bílého Čecha taky fujky) dávno nepomohl?

Blábol o Srbsku raději nekomentuji, to už ani není k smíchu.

P. Vaňura 29.7.2015 13:31

Máte patrně potíže s pochopením

psaného textu, Zeman obecně říká, že na něco peníze JSOU a na něco NEJSOU, přičemž priority vlády jsou přesně opačné, než priority obyvatelstva.

Taková vláda může ovšem nakonec viset za nohy na benzinové pumpě...

např. http://www.totalmag.cz/valka/90-specialni-tema/3506-mussoliniho-smrt-povste-ho-hlavou-dol.html

M. Prokop 29.7.2015 13:59

Re: Máte patrně potíže s pochopením

Tuhle vládu bych docela rád viděl viset na pumpě, ovšem ze zcela odlišných důvodů.

E. Heusinger 29.7.2015 13:52

Re: Migranti a Klokánky mají společné všechno.

Pokud něco nevíte tak se to doučte a přestaňte blábolit.

M. Prokop 29.7.2015 13:56

Re: Migranti a Klokánky mají společné všechno.

Vy blábolíte doučeně (VUML), či nedoučeně (koloťuk)?

M. Prokop 29.7.2015 13:22

"stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

Ne místo.

Stát prostě dělá různé věci, lepší i horší, potřebnější i nepotřebnější.

S tím Kosovem - to máte z vlastní hlavinky, nebo jste tu hloupost někde četl či slyšel?

E. Heusinger 29.7.2015 13:36

potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

K tomu Kosovu.

Tito poskytoval azyl Albáncům, kteří prchali před terorem Envera Hodži, oklapkovaný Prokope.

Albánci se mu revanšovali tím, že jeho portrét věšeli na oslům na ocasy.

M. Prokop 29.7.2015 13:55

Re: potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

Ty vaše klapky vám zřejmě klapou na mozek (je-li tedy na co).

V. Novák 29.7.2015 13:46

"stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

Co na - pravda poněkud zjednodušeném - popisu anexace původně srbského Kosova Albánci (kteří už zase emigrují dál) není pravdivé?

M. Prokop 29.7.2015 14:00

Re: "stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

Kterého data či alespoň období se týká to "původně"?

V. Novák 29.7.2015 14:06

"stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

Od 6.-7. století.

Našeho letopočtu, abyste se nemusel ptát.

M. Prokop 29.7.2015 14:31

Re: "stát je místo do potřebných českých dětí vrazí do nezvaných

A před tím? Srbové tam byli bez hnutí od Adama a Evy?

P. Vaňura 29.7.2015 14:22

1940 byl zlomový moment

P. Vaňura 29.7.2015 13:23

Máte i nemáte pravdu. Ideologii

Velké Albánie prosazoval za WW2 Mussolini jakožto nepřítel Jugoslávie už od konce WW1!

M. Prokop 29.7.2015 14:02

Re: Máte i nemáte pravdu. Ideologii

Ideologie Velkého Srbska, Velkého Bulharska a Velkého Chorvatska je také dosud docela živá, Velké Uhry byly dlouho realitou.

Asi je to v kraji zvykem.

J. Matuška 29.7.2015 12:54

Pane prezidente, jmenuji se John Simpson a zastupuji BBC.

https://www.youtube.com/watch?v=r8N5gLheDnM

Bezejmenný Lotr před 2 týdny /upraveno/: Putin je demagog, protože ten zásadní rozdíl je samozřejmě v tom, že Amerika vydává na zbrojení proto, aby "bojovala" za svobodu, zatímco Rusko chrastí zbraněma, aby bojovalo za nesvobodu a pouze vlastní moc. Jednoduchý rozdíl. Důkazem budiž kamarádi Ruské federace: Severní Korea, Čínská lidová republika, Sýrie, Írán, Bělorusko, atd...

J. Matuška 29.7.2015 12:57

Re: Pane prezidente, jmenuji se John Simpson a zastupuji BBC.

TK se konala 18. 12. 2014 - nejsou nyní slova prezidenta Putina ještě aktuálnější?

M. Prokop 29.7.2015 13:08

Re: Pane prezidente, jmenuji se John Simpson a zastupuji BBC.

No fakt je, že od té doby stačil napáchat hodně lumpárny. Zda to lze považovat za aktualizaci, těžko říci.

P. Vaňura 29.7.2015 12:33

Pan autor nemůže nevědět, že lidé

si bezplatné léčení cizinců u nás okamžitě spojí s víčkami PET lahví, pomocí kterých se sbírají peníze na léčení ČESKÝCH dětí.

Pokud si autor neuvědomí, že naše děti mají v očích lidu přednost před cizími dětmi, pak je vool...

V podstatě si ti ilegálové ŽÁDNÉ NAŠE PENÍZE NEZASLOUŽÍ. Nemají tu co pohledávat!

M. Prokop 29.7.2015 13:11

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

Osobně bych dal přednost nižším daním, aby charitu provozovali, ať už přímo nebo dary charitativním organizacím, přímo občané.

Žijeme ale v socializujícím státě, navíc socializujícím nadstátě, tak stát jedná za občany dle uvážení svých státních oudů.

Každopádně, léčení několika dětí z ciziny mi nevadí. Není to nic masového, co by ohrozilo léčení našich dětí, těm víc škodí neprůhlednost a bordel ve zdravotnictví.

P. Vaňura 29.7.2015 13:39

Nejde o několik dětí, oficiálně

přijaté našimi úřady k léčení u nich doma ale o ILEGÁLY, kteří sem nalezli a vynucují si, abychom se o ně postarali.

M. Moravcová 29.7.2015 13:47

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

Žijeme ale v socializujícím státě .... a to je dobře nebo špatně? To se s tím máme smířit a držet hubu? To už se občané bez nálepky homofobů, xenofobů a rasistů nemohou ani vyjádřit?

J. Anděl 29.7.2015 13:57

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

Myslím, že se vyjádřit mohou. Alespoň co si všímám.

M. Prokop 29.7.2015 14:04

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

Z mého hlediska špatně a hubu nijak nedržím.

A nikomu nenadávám do homofobů, xenofobů a rasistů, na to je zde jiné komando.

M. Moravcová 29.7.2015 14:07

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

nebylo to myšleno na Vás, to je obecně trend socializujícího státu.

M. Prokop 29.7.2015 14:35

Re: Pan autor nemůže nevědět, že lidé

Já si z toho hlavu nedělal. :-)