23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Klimatizované barikády

Jsem na cestách a sleduju debatu o etice očkování jaksi zpovzdálí. Sám očkovaný jsem, instaloval jsem si Tečku. Ta funguje, jak bych si představoval, že to fungovat ná: certifikát očkování se mi do ní natáhl sám, ode mne se nechtělo vůbec nic. Při troše dobré vůle by to mohlo vyvolat aktivitu bojovníků z klimatizované barikády. Je to nehorázné proniknutí do mého soukromí, není-liž pravda?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Valenta 15.7.2021 8:53

Vaši odpověď jsem nějak nepobral.

P. Milan 15.7.2021 8:56

Normální průběh, aneb so geht das den ganzen tag.

P. Boublíková 15.7.2021 8:52

Jak se říká, všeho do času.

Pokud je nějaká nemoc opravdu hodně nakažlivá, kolektivní imunita nefunguje při proočkovanosti 70, 80 nebo 90 %, extrémně infekční patogen si dokáže najít svůj cíl i mezi 1 % neimunních.

J. Špirk 15.7.2021 9:59

Nemoc jsem na rozdíl od pana Neffa prodělal. Nic zásadního to opravdu nebylo. Naše zdravotnictví to nestálo ani korunu! Doktoři se mně netkli a žádné léky jsem nedostal. Paralen jsem si koupil sám. Nemocenskou jsem nepotřeboval. Nejsem ale ani nad hrobem, ani nemám 200kg. Mám tím získanou imunitu o řád lepší než Vy po očkování.

Jsem nucen se přesto očkovat! Dokud si na mně zdravotní systém nevydělá mrzký peníz, jsem omezován ve svých občanských právech i přesto, že jsem společnosti méně CV19 nebezpečný než očkovaní.

Jsou nás takto přirozeně imunizovaných v této zemi miliony. V Evropě stovky milionů. Evropská společnost je z větší míry promořena.

Očkování je doufejme úspěšná věc pro ty, kteří nemoc neprodělali, ale nutit do něj i miliony Evropanů, kteří jej nepotřebují nemá logiku. Etickou, lékařskou ani ekonomickou.

Na podzim chřipku dostanu opět. Jako každý druhý rok. Stejně jako Vy očkovaní. Protože zmutuje. Naše nabytá imunita ji nazachytí. Věc ověřena staletími.

Tato nemoc nezabíjí procenta ale promile obyvatelstva. Není důvod kvůli ní zlikvidovat ekonomiku a rozvrátit společnost.

P. Boublíková 15.7.2021 10:43

Příspěvek pana Valenty i moje reakce se týkaly zneužívání (někdy domnělé) kolektivní imunity zcela obecně.

J. Ganaur 15.7.2021 8:53

Tak chrání to očkování očkované nebo nechrání???A necháváte se očkovat kvůli sobě nebo abyste mohl neočkované buzerovat???8-o8-o8-o

P. Boublíková 15.7.2021 8:59

Furt dokola. Na sto procent nechrání žádné očkování.

Očkovala jsem se jednak kvůli sobě, jednak kvůli lidem ve svém okolí pro případ, že by právě jim očkování nezabralo.

Neočkovanci jsou mně šumák,ať se klidně udusí (až bude dost vakcín pro všechny, což už vlastně je).

J. Polesny 15.7.2021 9:09

To je celkem vtipné od kuřačky čekající na svou rakovinu plic. ;-D

P. Boublíková 15.7.2021 9:15

Když jsme se o mém příležitostném kouření naposled, vyšlo najevo, že pan John má 20x vyšší spotřebu cigaret než já (3 kusy denně vs. tři krabičky denně). Tehdy jste zmlkl a zalezl pod šutr. Byla bych ráda, kdybyste tam zůstal, alespoň co se týká vašich starostí o mé zdraví.

J. Polesny 15.7.2021 11:39

No a co? To je nějaký argument?;-D;-D Zalez babo pod šutr a vyhul si tam co chceš. Hlavně nebuzeruj ostatní.

V. Zadák 15.7.2021 9:10

Nechápu sveřepost odpíračů. Asi jsem k jejich myšlenkových pochodům ještě nedorostl.

J. Anděl 15.7.2021 11:32

Není nutné jí chápat. Stačí jí respektovat. Domnívám se, že vám v očkování nijak nebrání.

R. Nešpůrek 15.7.2021 9:11

Je to tak, každý (svéprávný) člověk si může vybrat. Ono to ale do stavu vyšší proočkovanosti dospěje samo. Protože "dobré zboží se chválí samo". Virus samozřejmě nezmizí a mnozí dnešní "odpírači" se s ním setkají. A už budou starší, objeví se u nich jiné nemoci ...

A možná se jim nebude chtít potom umírat ani ne na covid, ale ani ne s covidem. Rv

Přírodní výběr, který je v činnosti milióny let, si s nimi lehce poradí ...

S. Lazárek 15.7.2021 8:53

Jak jsem psal včera, pokud bude další lockdown nebo jiná podobná pakárna, nebude to kvůli naočovanému stádu, ale kvůli nenaočkovaným svobodomyslným hrdinům, každopádně ta pakárna pak bude pro všechny.

R. Langer 15.7.2021 8:55

Jasně, soudruzi. nejlepší to bude hodit na ty zdravé nenaočkované. I když budou zdraví všichni. ;-D

S. Lazárek 15.7.2021 8:58

Toho soudruha si strčte do prdele pane Langere a nejde o to na někoho to hodit, ale pokud čísla poletí nahoru a začnou se znovu plnit nemocnice, nic jiného nás nečeká.

Mmch jak víte že jste zdravý? Protáhli vás včera magnetickou rezonancí?

P. Milan 15.7.2021 8:59

Házeti netřeba, sami si nabírají.

R. Nešpůrek 15.7.2021 9:15

Soudruhu Langře, právě díky objevu očkování, jednomu z největších vynálezů, nám zde můžete psát vaše názory. Uvědomte si to. Rv

J. Anděl 15.7.2021 9:07

To není bohužel vůbec jisté. Ale k útočení na ostatní se to hodí.

S. Lazárek 15.7.2021 9:11

Uvidíme Jindro a pokud to bereš jako útok....tak dalo by si to brát i tak. Já v případě lockdownu nebo jiných restrikcí nebudu jako očkovaný nijak zasahovat do něčích svobod, zato ten neočkovaný do mých naopak bude, nákaza se bude rozšiřovat hlavně kvůli němu a to se mi po tom co se tu dělo poslední měsíce vůbec nelíbí, to by se snad pochopit dalo.

J. Anděl 15.7.2021 9:17

No já budu případný lockdown vyčítat státu, který se mě snaží přesvědčit, že když se nechám očkovat, bude to tečka. Znamenalo by to, že lhal.

S. Lazárek 15.7.2021 9:20

To je tvoje vidění situace, já si ponechám to svoje. Vím co se dělo na JIPkách v době, kdy se proti diktátu marxismu-covidismu stávkovalo v ulicích a vím v jakém stavu chodila moje žena domů z práce.

Jednou stačilo.

J. Anděl 15.7.2021 9:22

Takže podle tebe by stát nelhal, pokud slibuje, že očkování je tečka, a žádná tečka by to nebyla?

On neslibuje, že to bude tečka jen v případě, když se nechá očkovat 99% populace. Viděl jsi nějakou reklamu na očkování?

S. Lazárek 15.7.2021 9:24

Prostě se nech očkovat:-)

J. Anděl 15.7.2021 9:27

Ano. Dělám to proto, že abych si mohl jít tento týden zacvičit, sháněl jsem večer místo, kde mi udělají testy, a nenašel jsem v nejbližších dvou dnech centrum, kde by mi ty testy udělali ráno předtím, než půjdu do práce.

Proto, pokud se nechám oočkovat a budu muset znovu shánět kvůli cvičení místo, kde mě otestují, nebo dokonce nebudu moci chodit cvičit vůbec, bude ode mě mít stát tečku.

Ale nejsem si jistý, nejsem-li jako ta kráva, která zase dává "poslední" šanci manželovi, který jí v opilosti mlátí. Nicméně jsem ještě jednou ochotný to zkusit.

S. Lazárek 15.7.2021 9:31

S tím se holt musí každý porovnat podle svého. Já to udělal hlavně proto, abych zase nemusel kvůli té debilní infekci koukat ve špitále do zářivky na stropě, ostatní je pro mně podružné.

J. Anděl 15.7.2021 9:36

Jistě. Tvé důvody jsou tvoje. Mé důvody jsou moje a jiné. A někdo důvod nevidí.

S. Lazárek 15.7.2021 9:44

Ano, ale problém je že covid je infekční nemoc, tedy sdílená zkušenost a téměř vždy nedobrovolně sdílená a to trošku mění rozestavení figur na šachovnici.

J. Anděl 15.7.2021 9:18

A samozřejmě pak budu ještě méně ochotný uvěřit jeho "zárukám a slibům".

S. Lazárek 15.7.2021 9:22

Nechat se v téhle době dobrovolně naočkovat vidím jako každého povinnost, víc k tomu asi nemám.