2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

Klimaticky nuzná Praha 7

K parlamentu Velké Británii se přidala Praha 7 vedená Janem Čižinským a vyhlásila stav klimatické nouze. Sousední Praha 8 obratem nabídla pomoc humanitárním uprchlíkům z klimatem postižené městské části.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Jirkovský 26.5.2019 15:51

Re: To bude řevu v AgroANOfertu ....

Řek bych, že se to u nich ani nečeká ....

P. Spáčil 26.5.2019 16:01

Re: To bude řevu v AgroANOfertu ....

Proč by měl být řev? Stará sláma 2 dny stará. To víte až teď?

P. Jirkovský 26.5.2019 16:24

Re: To bude řevu v AgroANOfertu ....

Jo, dozvěděl jsem se to před chvílí. A bude to vtipný i ve středu.

R. Neveselý 26.5.2019 14:29

Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

ale řečeno (téměř) vše. Kdo má patřičné instrumentárium, ten pochopí.

https://1url.cz/xM4Or

K. Janyška 26.5.2019 15:23

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Opasek, co je to kompozitivní teorie ? Co je to spontánní řád lidské interakce a lidského světa ? Co je to soukromé právo ? Co je to inteligence ? Co je to lidská mysl ? Co je to sport a dieta a obecná střídmost, a ta v jídle zejména ? Dzp.

J. Havelka 26.5.2019 15:26

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Co jsou základní lidská práva, amatére?

K. Janyška 26.5.2019 15:29

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Nic. Blbý lidský zločinnný výmysl a na takové nesmyslné kraviny vždy vy, primitivové, skočíte... Dzp.

J. Franke 26.5.2019 15:38

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Jak se tak koukám kolem sebe i do minulosti, jeví se jako základní právo silnějšího.

J. Anděl 26.5.2019 15:52

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Ano. Síla má ovšem mnoho podob.

K. Janyška 26.5.2019 15:54

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Ano, a tak a proto byla i tzv. lidská práva, zejména rudočernými socialisty, zkonstruována.

Zkonstruována, ne nalezena. Jediné právo pravé tam kde, právo soukromé, je nalézáno u soudních procesů tam kde podle mínění o tom co je tam kde považováno za správné. Na jeho konstrukci lidský rozum nestačí. Vždyť to i to jsou prudukty kulturní evoluce, ne lidské výmysly.

Právo veřejné žádným právem ve skutečnosti není. Jen se mu tak říká pro povýšení úcty k němu, tedy k pravidlům vládnutí, kterými tzv. právo veřejné je a to je skutečně lidmi konstruováno v legislativním procesu, tedy v parlamentech světa. Bohužel, většinovým hlasování bez veta právem soukromým a pak to tak vypadá. Tzv. veřejné právo s právem skutečným, tedy soukromým, je velmi popletenými poslanci a senátory násilně zmatláno vjedno.

Demarchie tento defekt napravuje... Dzp.

R. Neveselý 26.5.2019 15:52

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Kadle, ty jsi obyčejná nevzdělaná lidská svině.

K. Janyška 26.5.2019 15:55

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

To jste vy, nacisto Ilsner... Dzp.

R. Neveselý 26.5.2019 16:00

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Arciopatovi Opaskovi nesaháš ani po kotníky, tak si ho neber do tý svý smradlavý huby, č.ráku.

K. Janyška 26.5.2019 16:25

Re: Sváteční slovo - pouhých 5 minut,.

Je to rudočerný popleta, jako vy, nacisto Ilsner... Dzp.

M. Frank 26.5.2019 14:10

Myslím, že by to mělo stačít

na odchyt Čižinského a odvoz ve svěrací kazajce do Bohnic. Není dobře, když se těžce duševně nemocný člověk pohybuje na svobodě a není léčen.

K. Janyška 26.5.2019 14:02

Už vám došlo, že na euvolbách vůbec nezáleží ?

Čtyřem pětinám českých voličů ano. Instinktivně. Ne vzděláním ve věci, ale tady mají pravdu.

Počet mandátů pro národní státy a vysokými platy a výhodami zkorumpovaní euposlanci, úplně všichni, jsou zárukou, že výstavba IV.říše německé bude pokračovat. Oni tam nejsou za ČR, ale za EU. Proč by si měli škodit mi není jasné, takže své skvělé živobytí dotáhnou až do příštích voleb.

Pokud ovšem nějaké příští volby budou. Možná, že tlak přímo z národních států onu zločineckou nadnárodní strukturu rozerve dříve. To nikdo neví. To samo. Jako vždy. Jako R-U, SSSR, německou Evropou za německého Hitlera, Jugoslávii, Československo atd..... Dzp.

L. Novák 26.5.2019 15:08

Re: Už vám došlo, že na euvolbách vůbec nezáleží ?

Přesně tak. Jediné, co možná pomůže, je neudržitelnost množství euronesmyslů v každodenním životě. Pak budou muset politici v národních státech odmítnout dirigismus EUrobyrokratů a zrušit příčiny problémů vložené do našich zákonů i podzákonných předpisů.

Vidím to i ve velké nadnárodní firmě, která se vnitřně zbyrokratizovala i díky EU tak, že není schopna reakce na průšvihy, které ve výrobě má a narůstají... Byrokrati v kancelářích snad ani netuší, co se ve výrobě odehrává a co je nutno změnit. "Nejde to..." :-P

K. Janyška 26.5.2019 15:28

Re: Už vám došlo, že na euvolbách vůbec nezáleží ?

Už Lenin říkal, že socialismus je evidencí. Jak jinak by mohli "moudří" pitomci světa, tedy socialisté, jichž jsou komunisté jen druhem, "řídit" lidský svět. Černí nejsou lepší. Viz EU, kterou drží nad vodou společně s rudými... Dzp.

R. Neveselý 26.5.2019 13:57

Kdo má rád brambory,..

nechť zvedne ruku a zmáčkne tlačítko.

D. Ondrejkovič 26.5.2019 13:48

Elektroauta - manipulace

Přijde mi to trochu manipulativní vyjádření s těmi elektroauty. Vůbec se tam nepíše o podstatě problému - tedy že je ZATÍM málo nabíjecích stanic. Kdyby se od D1 odstranily všechny čerpací stanice PHM, tak by některá benzínová a naftová auta taky nedojela. Stejně jako elektrická. Tedy ta menší - třeba Tesla S by dojela v pohodě - ta nedávno dala i trasu Praha - Paříž - samozřejmě, že nikoli najednou, ale s několika půlhodinovými zastávkami u dobíječky (nabíjení je na 300 km za půl hodiny). To už mi přijde dost srovnatelné s běžnými benzínovými nebo naftovými auty. Takže až bude u každé benzínky i dost nabíječek, tak se to srovná. První část článku mi tedy evokuje proroctví různých expertů z počátku 20. století, kteří prohlašovali, že automobil nikdy nenahradí koňskou dopravu.

V. Kotas 26.5.2019 13:57

Re: Elektroauta - manipulace

Ten, kdo se drží zásady propagované hlavně v zahraničí - na dálnici se vjíždí s plnou nádrží, tak nebude mít žádný problém. A navíc nemusí jezdit podle toho, kde musí tankovat/dobíjet.

D. Ondrejkovič 26.5.2019 13:58

Re: Elektroauta - manipulace

To ale vůbec neodpovídá na položenou otázku / námitku. Ani trochu.

V. Kotas 26.5.2019 14:31

Re: Elektroauta - manipulace

Za současného stavu jsou elektroauta pro delší cesty nevhodná. Jak zněla otázka ?

D. Ondrejkovič 26.5.2019 14:32

Re: Elektroauta - manipulace

Otázka zněla, zda se mohou elektromobily v dohledné době vyrovnat (či dokonce předčít) automobily se spalovacím motorem. Tedy jestli jde o pozitivní trend nebo o slepou uličku. Já tvrdím, že to první.

J. Fialová 26.5.2019 14:37

Re: Elektroauta - manipulace

Já bych na ni dala tuto odpověď: V dohledné době jen v městském provozu, a to pro firmy, které mají pro tato auta dostatečné zázemí aspoň co se prostoru týče. Třeba pro pošťáky, rozvoz balíků, rozvoz pizzy atp.

D. Ondrejkovič 26.5.2019 14:39

Re: Elektroauta - manipulace

Mně to připomíná situaci před nějakými 5-7 lety v oblasti LED žárovek a jiných úsporných svítidel. Jasně - stav, který popisujete platí NYNÍ. Ale mění se a to dost rychle a výrazně, takže jej lze považovat za perspektivní trend do budoucna. Na rozdíl např. od vodíkového pohonu.

I. Kellner 26.5.2019 14:44

Re: Elektroauta - manipulace

Perspektivní trendy nepotřebují berličky v podobě závazků, panelů, zákonných a dotačních opatření.

D. Ondrejkovič 26.5.2019 14:47

Re: Elektroauta - manipulace

To je otázka k diskusi. Mnohé perspektivní trendy se neprosadily jen proto, že nebyly v malém rozsahu a s malým fondem ufinancovatelné. Mně osobně je nejbližší takovýto pohled: https://www.marigold.cz/item/mysterium-eurounijni-energetiky-a-zakazu-zarovek-2

L. Novák 26.5.2019 15:33

Re: Elektroauta - manipulace

Plácáte hlouposti. Elektromobily mají řadu problematických vlastností, které, až je uživatelé zjistí a vyzkouší, už je kupovat nebudou chtít, natož za nehorázně vysoké ceny.

No a vaše tvrzení o nedostatku dobíjecích stanic je taky "na palici". Jde o hustotu dostupné energie, která je uložena v těžkém akumulátoru elektromobilu, a v porovnání s jeho váhou a obsaženou energií při plném nabití by autu se spalovacím motorem stačilo jako stejně výkonný zdroj energie jen pár litrů tekutého paliva. Výstavbu čerpacích (benzín, nafta) stanic podél jízdních tras nikdo v prvopočátcích rozvoje automobilizmu nedotoval. Zakladatel firmy Mercedes-Benz si chodil pro palivo do lékárny. :-P Rozvoj šel přirozenou cestou bez státní či legislativní podpory.

No a ještě jeden podstatný rozdíl. Benzínové pumpě stačí jednou za čas dotankovat zásobní nádrže z pojízdné cisterny. U dobíjecích stanic pro elektromobily musíte mít zdroj elektrické energie s vysokým výkonem. Což v podstatě znamená připojení na vedení vysokého napětí, transformátor, a při několika autech nabíjených současně i jejich dlouhý nabíjecí čas a omezená kapacita v porovnání s benzinkou. Hurá-elektromobilisté jenom blábolí bez chápání souvislostí...

D. Ondrejkovič 26.5.2019 15:35

Re: Elektroauta - manipulace

"Urážka je jen slabochova imitace síly." Erich Hoffer, americký psycholog. Pokud neumíte diskutovat bez urážek, jste s pravděpodobností hraničící s jistotou jen sprostý hulvát, se kterým nemám potřebu ztrácet čas. Ostatním přeji pěkný zbytek neděle.