8.6.2024 | Svátek má Medard


Diskuse k článku

Klausův Ropák – buďme na pozoru

Před několika dny udělovalo občanské sdružení Děti Země své ceny Ropák a Zelená perla a samozřejmě při tom nezapomnělo ani na svého oblíbence Václava Klause, který je takto odměňován téměř každoročně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Autoritativni Zdroj 2.5.2008 13:45

Re: SenkruvnO

A jeste k tomu vrazdeni ty bolsevicka svine. Jestli nekdo nekoho zavrazdil tak to byly zbabele kolaboratnske svine jako tvi predci kteri v bezmeznecm strachu o vlastni pr/del nechavali pochcipat sve spolubcany kteri za ne statecne bojovali v blahove predstave ze to ma nejaky smysl.

Co se tyce nejakeho vrazdeni za komunisticke ery, tak to jde plne na vrub tobe ty bolsevicka svine, ktere jsi si zde 40 let macerovala bolseviky a lezla jim do pr/dele.

Co s tebou ty jedna bolsevicka svine - kdyz i na debolsevzaci nestacilo 20 let, nebudes schopna se debolsveizovat nikdy, tak se ty bolsevicka svine radsi eliminuj.

Dej si cyanidovy dortik a tve problemy se rozplynou jako tve yedovate bolsevicke pr/dy R^;-D

Tak a ted si zaraz hlavu do sve bolsevicke pr/del a chcipni bolsevicka svine!

AndyO 2.5.2008 14:15

Re: Re: SenkruvnO

;-D kdo za ně statečně bojoval? Bolševičtí Pavkové Korčaginové, kteří ve své blbosti dokázali jediné- nechat se povraždit, aniž by dokázali nepříteli zasadit jednu jedinou ránu a ještě předtím bonznout každého, koho znali? Víc toho nedokázali.

Zikmund 2.5.2008 13:33

Tak to zase ten Klaus zblbnul!

I když se dušoval generálovi Pickovi, že se trapas s prozrazením jména minulé oběti našeho dobrodružství v Afghanistánu podporučíka i.m. Štěrby  nebude opakovat. V dopisu pozůstalým po poslední oběti - rotmistrovi Radimu Valšíkovi - se Klausův slib dodržet jeho fámulům opět nepodařilo.

Má tam Venouš ňákej bordel, co? Asi ten leteckej ... ;-D

čulibrk 2.5.2008 13:38

Re: Tak to zase ten Klaus zblbnul!

Fámulové to možná nespletli......ten policajt v Jevanech u Svobodů to taky nespletl:-D:-D:-D

rosta 2.5.2008 13:23

Klausův ropák

Souhlasím s tebou. Vidím to podobně. Bude třeba založit urychleně společnost na záchranu lidí.

Hezký den. Rosta

Mrázek 2.5.2008 13:17

Jakej teplouš tohle psal?

Vy jezdíte s tim teploušem Klausem také na chatu?

Pardon, tim je to jasné..................

hrouda 2.5.2008 13:13

Poslední JAGovy příspěvky mi připoměly jeden starý vtip o Dikobrazu

za bolševika: Šéf redaktor vybírá vtipy do nového čísla Dikobrazu : "ten je o zlepšovatelství, hmm, ten tam zařadíme, ten je o zemědělsví, bude sklizeň, ten tam taky dáme, ten je o melouchářích, ten zařadíme, o vekslácích, ten tam můžeme dát taky, ? cha, cha, cha,.......tak ten tam nemůžeme dát".

Tak tak nějak mi to připadá z JAGem a jeho příspěvky, ale možná se mýlím, možná je to ještě horší;-D

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 13:16

Re: Poslední JAGovy příspěvky mi připoměly jeden starý vtip o Dikobrazu

Jo, není to co bývalo. Víc se mi líbily ty jeho příspěvky o Bémovi , jak ho zavřeli do blázince a jeho lidé vyráběli fotomontáže o jeho dobytí Everestu. I když původní to nebylo, totéž se říkalo o Američanech na Měsíci.;-D

st 2.5.2008 13:13

psí podrbání

"Bohužel, nacisté a komunisté také začínali veřejným ostouzením sobě nepohodlných osob, aby jejich zločiny nakonec přinesly nesmírné ".  Konečně  je jasné, proč ODS a její členové veřejně ostouzí politiky stran, kteří nejsou ve vládní koalici, sobě nepohodlných osob. Už je jasné, kde berou iniciativu.

Zikmund 2.5.2008 13:09

Šaškárny opět začínají!

Včera doblbla na Julděfuldě drahá umělkyně Švorcová a dneska už začínají blbnout milovníci vojenské historie z Plzně! Na znak vděčnosti americkým osvoboditelům uspořádají letos slavnostní parade motorových vozidel i v Praze a za účasti amerického Reichs .. (ehm  ..tedy velvyslance) Grabera se projedou hlavním městem, aby připoměli zásluhy USA o osvobození Československa. A nikdo je kvůli tomu nezavře! (do blázince). Ani pana velvyslance! To však chráni diplomatická imunita ....;-)

Inu, to sladké slovo SVOBODA (vyblnout se dle chuti)! ;-D

čulibrk 2.5.2008 13:02

Kdo se v Praze narodil,automaticky česky nemluvil

Třeba Karel IV ...... ale třeba Sigi parlal po česku fluently automaticky.....nechám se poučit od těch ,co s ním mluvili:-D:-D:-D

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 13:06

Re: Kdo se v Praze narodil,automaticky česky nemluvil

Císař Zikmund uměl česky,stejně jako německy,latinsky,francouzsky nebo maďarsky.Byl to inteligentní a vzdělaný člověk.Karel IV. se narodil myslím V Norimberku/?/, byl vychováván ve Francii, intenzivně česky se učil až v mladickém věku.Češtinu ale zvládnul.:-)

čulibrk 2.5.2008 13:15

Re: Re: Kdo se v Praze narodil,automaticky česky nemluvil

Správně....žádná liška to nebyla:-D:-D:-DAle byl asi moc chytrej....tak se nelíbil Čechům,kteří byli přeci ještě chytřejší:-D:-D:-D

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 13:18

Re: Re: Re: Kdo se v Praze narodil,automaticky česky nemluvil

Byl především politikem, on v té Kostnici v prvé řadě vyřešil papežské schizma.Že obětoval Husa? Zikmund byl politik, ne humanista.:-)

čulibrk 2.5.2008 13:23

Re: Re: Re: Re: Kdo se v Praze narodil,automaticky česky nemluvil

R^R^R^A pak taky je rozdílek mezi Lutherem a Husem......nejen časový.:-D

Jurajda 2.5.2008 12:49

On totiž pan Prezident je stejného názoru jako já!

Nejde mezi zelené,děti země nebo matky proti temelínu vůbec všechnu tu verbež co má v hlavě o kolečko víc!Řídí se stejně jako já a všichni rozumní lidé pravidlem:Blbejch je na světě dost a proto se mezi ně necpěme!

Vidlák 2.5.2008 12:46

Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

Takže opět bylo nastoleno věčně vděčné téma takzvaných "špinavých peněz". Dovoluji si tímto citovat našeho pana presidenta. Pro některé diskutéry zcela jistě zbytečně, (neustále budou opakovak své hlouposti), ale přesto: 

Nikdy jsem neprohlásil, že nevidím rozdíl mezi špinavými a čistými penězi. Výrok, který jsem v této souvislosti pronesl, byl mnohokrát karikován jak médii, tak politickými soupeři s cílem vyvolat dojem, že mi nevadí, že někteří lidé získávají peníze trestnou činností. Jako záminku si vzali diskusi kolem začátků malé privatizace, kdy se objevil názor, že do ní budou vstupovat i lidé, kteří své peníze získali trestnou činností, a že by se tomu mělo nějak zabránit. Já jsem na to reagoval slovy, že na penězích nepoznáte, zda jsou čisté či špinavé, a že to při koupi státního majetku kontrolovat nelze.

Dodnes jsem přesvědčen, že je třeba bránit samotné trestné činnosti a postihovat nelegální způsoby nabývání peněz, nikoli bránit až utrácení těchto peněz.

To je totiž jednak neúčinné, jednak postihující i nevinné.

ne dr.Poklop 2.5.2008 12:50

Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

A vy myslíte,že se dá Vencovi věřit?Ten už toho řekl a potom to zapřel.Např.mobilizace a potom opoziční smlouva.

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 12:54

Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

Takže důkaz to spraví,ne? Má někdo tu stále omílanou citaci se špinavámi penězi někde staženou?:-)

ne dr.Poklop 2.5.2008 12:58

Re: Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

Ono je to s vencou těžkě.On něco řekne a potom to dementuje.Např.rozhovor s novinářkou,která ho upozornila,že si protiřečí a říkal před minutou něco jiného a přehrála mu to z diktafonu,tak to skončilo s "rvačkou o ten diktafon.

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 13:07

Re: Re: Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

nezamlouvat.VK to řekl dne..., je to zaznamenáno v... Přesná citace zní...:-)

Psí vrah Čumil 2.5.2008 13:22

Re: Re: Re: Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

No, jerry, račte prohrabat archiv LN tak v rozmezí roků 90-93, tenkrát ještě před internetem. Třeba to tam najdete. Prej je to už zdigitalizované.

jerry, mad devilś mouse 2.5.2008 13:24

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

No neříkejte, že to nemáte ani Vy.Fakt by mě to zajímalo, jak to tehdy znělo.;-(

westík 2.5.2008 13:06

Re: Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

 a Vám se ,poklope, dá věřit ? Už jsem od Vás četla tolik blbostí, že by s nimi dala postavit přehrada na Vltavě:-/

ne dr.Poklop 2.5.2008 13:14

westík

Někomu jste tady položila otázku zda-li je idiot a nebo není.Račte si tuto otázku položit sama sobě.A nejlepší je ,že vy zrovna píšete o blbostí,když jste,ale to bych ten skot urážel

westík 2.5.2008 13:28

Re: westík

  Poklope, moc jste toho o mně neřekl, spíše ten Váš příspěvek  vypovídá o Vás-co ? to si Vy, já i ostatní můžeme domyslet ;-D V jednom Vás ale uklidním: jsou oblasti, v nichž zcela otevřeně přiznám, že jsem v nich blbec, tj.že o nich nic nevím (a tudíž o nich ani nediskutuji). Ono totiž jen opravdový blbec  neví, že je blbec  (což je zřejmě Váš případ).:-/ Od Vás jsem totiž za celou dobu, po kterou diskuze na Psu sleduji, žádnou perlu moudrosti nečetla. Dixi.

Patrik 2.5.2008 14:08

Re: westík

p.Poklop,já se vám divím,že s takovou ubožačkou se můžete bavit.Víte přeci co je to za sebranku .Je to ztráta času s takovou primitivkou .Přeji příjemný víkend a westíka pošlete tam,kam patří.Patrik

Pete Brich 2.5.2008 13:51

Zaklapni se, popelnice. To už je též vyjetá odrhovačka.

Je vidět, že nenávist potlačuje fantazii.:-(

PB

st 2.5.2008 13:22

Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

Je to lež.! ! V jednom rozhlasovém projevu řekl, že neví, že by někdo viděl "špinavé" peníze a že by je někdo na "čisté" nějak pral.  Že na to prohlášení zapomněl nelze se divit. a že to prohlášení je nedostupné také se nelze divit.  Bohužel, ztracení nevhodných materiálů je u nás běžné. 

Pamětník starejch dob 2.5.2008 13:25

Re: Citace VK ohledně takzvaných "špinavých peněz"

Já si na to pamatuji, nikoliv přesně ale vím, že se skutečně jednalo o to, že se nebude kontrolovat původ peněz, vstupujících do malé privatizace.

Byla totiž obava, že se ty nákupy malých provozoven nebudou konat, v komunismu totiž nebylo zákonné nějaké peníze vůbec mít. Jak byste posoudil automechanika, který si na autoservis vydělal v 80 letech vlastní prací (melouchy), když jakékoliv soukromé podnikání bylo za komunismu nezákonné.