Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Klausův programový projev
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Vandas 29.10.2012 14:03Re: Odvaha Některé myšlenky je třeba opakovat. Opakovat.Opakovat. |
J. Boleslav 29.10.2012 14:04Re: Odvaha :-))) |
I. Gellner 29.10.2012 14:10Re: Odvaha ho ho hóóóóó -))) |
M. Prokop 29.10.2012 13:52Re: Odvaha Souhlas, zatím to ještě jde. "Osvícení vůdcové" přesídlili ....... z Moskvy do Brusele. |
R. John 29.10.2012 14:02Neblbněte furt, co takhle harburetu a studený zábal? ...nepomohla by ? :-)) |
M. Prokop 29.10.2012 14:13Re: Neblbněte furt, co takhle harburetu a studený zábal? ...nepomohla by ? :-)) Zkuste, ale je jich tam strašně moc, to máte práci na léta. |
J. Ryba 29.10.2012 14:13Re: Neblbněte furt, co takhle harburetu a studený zábal? ...nepomohla by ? :-)) Prokop se hodlá probojovat do čela Hvězdné pěchoty...já myslel, že to má nějakou hranici...a ono ne...ten vývoj je zajímavý |
F. Šimek 29.10.2012 14:23Re: Odvaha Prokope....ty asi z toho Brusele máš pupínky....nebo sou to nepupínky? To nemluvím o Moskvěje(ě)....bože tys blbec! |
J. Boleslav 29.10.2012 13:57Re: Odvaha Nebojte se, je nás dost. Jen ti druzí jsou v poslední době většinou víc slyšet. Faktem taky je, že media dávají kritikům současného systému mnohem víc prostoru, než jeho obhájcům. O to je důležitější, abyste svůj názor nahlas prezentoval. Pokud člověk mlčí, protistrana to považuje za souhlas nebo strach a obojí je špatně. |
E. Heusinger 29.10.2012 14:03Vy nic neobhajujete, Vy pouze napadáte kritiky. |
M. Prokop 29.10.2012 14:18Re: Vy nic neobhajujete, U něj jsem si nevšiml, s vámi je to horší, tam je to pravidlem. |
E. Heusinger 29.10.2012 14:22Prokope, ani se nedivím, vy jste myšlenové mutace jeden druhého. Tak co bude s tou nemarxistickou literaturou Prokope? Vy to přece musíte mít v malíčku. |
J. Boleslav 29.10.2012 14:25Re: Prokope, Tak nevím, jak se mně ta myšlenková mutace stala. :-) Máte pro to nějaké vysvětlení? |
E. Heusinger 29.10.2012 14:29Společným usilovným studiem života a díla dr. Josepha Goebbelse. |
M. Prokop 29.10.2012 14:30Re: Prokope, Je líný sám myslet, tak se pořád ptá na nějaké pro něj autority. |
E. Heusinger 29.10.2012 14:33Prokope, rozumíte psanému slovu? Ptám se na Vaše autority. A už jsem Vám napověděl. A Vy stále nic. Stále nepřekonatelná tupost. |
R. John 29.10.2012 14:05System cecíkářů v rámci demokratického systemu považujete za nekritizovatelný ?
|
H. Míčková 29.10.2012 14:08Re: Odvaha nesmíte být vulgární ,potom projde všechno |
M. Prokop 29.10.2012 14:19Re: Odvaha Zde ne. Zde si EUrokomando pro sebe vulgaritu vyhrazuje, u jiných odsuzuje. |
E. Heusinger 29.10.2012 14:23Jó vy jste takoví slušňáci. Viz Hájková a Slanina. |
J. Kanioková 29.10.2012 14:40Nemáte pravdu.. |
J. Ryba 29.10.2012 13:36oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron |
P. Vandas 29.10.2012 13:39Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron Jaký oxymoron? Ty nevíš kdo byl Blunt,či Philby ? Nakonec i Oppenheimer. |
J. Ryba 29.10.2012 13:42Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron oni sestavili oxfordský politický slovník? |
P. Vandas 29.10.2012 13:43Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron Tato informace se ke mě ještě nedostala. |
M. Prokop 29.10.2012 14:11Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron Ale musím říci, že admirál Rybílek je skutečně kuriosita. Druhý takový případ inverzního chápání neznám, a že jsou zde tedy exoti. Když pan Tesařík napíše o levicových intoších a já k tomu dodám, že i dle nich se jednalo o typicky levicový režim, má z toho Rybílek mé levicové intoše. Když pan Rys napíše, že i dle Keynese se něco dělat nemá, Rybílek z toho vyvodí, že je pan Rys Keynesián. A včera jste vůbec přišel o legraci .... |
J. Ryba 29.10.2012 14:23Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron no to je vaše forma lživého výkladu, co kdo napsal...jestliže Rys explicitně napíše, že souhlasí se Zavadilem, že v krizi se má utrácet, ale nesmí předtím vynechat to, že v růstu se musí šetřit, tak to není o tom, "že se to nemá dělat", ale je to čisté keynesiánství, úplně stejná výtka, jakou Zeman adresoval Sobotkovi...zvláště když mluví předtím o "prorůstové dluhové turbině růstu".... |
M. Prokop 29.10.2012 13:45Re: oxfordští levicoví intelektuálové....Prokopův poslední oxymoron Rybílek neumí číst, normální průběh. Ve slovech Prokop a Tesařík je shodných jen velmi málo písmenek. Asi to čte ze vzdálenosti 11 km. :-P Faktickou stránku raději ani nekomentuji. |
E. Heusinger 29.10.2012 13:48Tak Prokope, kdo z významných politologů tvrdí takové bláboly jako Vy? Robejška už jste zkoušel? Ten je zde velice oblíbený. Co Vám řekl? |
M. Prokop 29.10.2012 13:50Re: Tak Prokope, Kdo z nemarxistických politologů tvrdí bláboly jako vy? Že vy jste k jiným ani nedošel? |