7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Klausova výzva

Na internetové televizi XTV se potkali Václav Klaus s Petrem Robejškem. Bývalý prezident se předvolebního klání aktivně účastní, ovšem v Německu, kde podporuje Alternativu. Nicméně i tento rozhovor s Robejškem měl odezvu na naší scéně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 11.9.2017 10:26

Re: Robejška nijak nesleduji

Asi ano, máte pravdu, ale minulý týden tady tohle setkání kdosi avizoval. Je pravda, že tihle dva pánové jsou schopni podélně čtvrtit vlas celý den a to je asi opravdu jen pro otrlé posluchače.

J. Vobr 11.9.2017 10:33

ČTVRTIT VLAS - LAZÁRKŮV DVOJDOMEK !!!

:-)))

R. Brzák 11.9.2017 10:33

Re: Robejška nijak nesleduji

rád poslouchám Robějška, méně pak Klause - a s tím čtvrcením vlasu máte pravdu - a tím, že Robejšek jde do politiky, ztrácím svého oblíbeného komentátora...ale nebylo to tak hrozné...

P. Hlosta 11.9.2017 10:39

Re: Robejška nijak nesleduji

Robejšků v politice je potřeba minimálně deset!

J. Vobr 11.9.2017 10:43

ROBEJŠEK JE VYSTUDOVANÝ KUBERA !!!

:-)))

P. Hlosta 11.9.2017 10:46

Re: Robejška nijak nesleduji

Von je rozdíl strategie a chytráctví. Jestli volič není schopen rozlišit, pak je to vůl. Slibovat nesplnitelné a řvát "pozor nepřítel v naší politice!" to je chytráctví.

Tohle jen pro ujasnění pojmu a dojmu. ;-)

J. Vobr 11.9.2017 10:06

AD INFORMANDUM-Babiše lze stíhat do 21.10.

Poslancem se člověk stane okamžikem zvolení v zásadě po uzavření volebních místností, tedy v sobotu 21. října ve 14 hodin. Podle názoru Nejvyššího soudu z roku 1996 každým novým nabytím mandátu poslanec znovu získá imunitu a musí se znovu rozhodovat o vydání. Pokud je někdo stíhaný a získá imunitu, stíhání se přerušuje a pokračovat bude, až případná překážka imunity odpadne. To znamená, že to může být relativně brzy, pokud bude vůle Sněmovny dotyčného vydat, anebo až když zanikne mandát, což může být za řadu let.

__________________________________________________

TO NASERE !!!

P. Hlosta 11.9.2017 10:21

Re: AD INFORMANDUM-Babiše lze stíhat do 21.10.

Mně je tanec kolem Babiše celkem egál. Leč brzdí to, co by bylo potřebnější pro veřejnost, což mně míchá, tedy séře. Například poslední atak předvolební na zvyšování platů státních zaměstnanců. Tak nějak se předjímá, že nový minfin je prostě Babišův a názor minfina je proto irelevantní. Sobotka se hlásí k sociální pomoci učitelům, jakoby byl kdo proti. Zatím však je celá plejáda jiných za navýšením platů státním zaměstnancům, kde si pomůžou skupiny, které ani zdaleka si to nezaslouží v současné realitě rozpočtových možností.

Jistěže jsou známé skutečnosti, které budou doprovázet Babišovu kauzu a socdem to moc dobře ví, stejně jako další oponenti Babiše. Oni ani tak nechtějí utahat Babiše do kriminálu, jako utahat voliče, utahat veřejný názor do určité slepoty z únavy.

J. Vobr 11.9.2017 10:27

Re: AD INFORMANDUM-Babiše lze stíhat do 21.10.

Voliče neutahají ... ale sami sebe utáhnou na nudli !!!

:-)))

:-)))

O. Uživatel 11.9.2017 10:55

Uživatel požádal o vymazání
J. Nový 11.9.2017 10:05

Otázky

Novináři nebudou dávat politikům ošidné otázky, protože jsou všichni levicově orientovaní a mají hrůzu z pravice, což jsou podle nich samí náckové, rasisté a nenávistní xenofobové.

M. Prokop 11.9.2017 10:14

Re: Otázky

Všichni ne, většina jo.

R. Brzák 11.9.2017 10:35

Re: Otázky

kápl jste na podstatu - novináři, neb jsou to držitelé jednoho druhu moci, jsou tou mocí pokřivení do levicova - tak to moc dělá vždy. Jejím nástrojem v tomto procesu je strach - kterému jsou mocní poplatní více, než "selskej"...

V. Hájková 11.9.2017 9:59

Vážený pane NEFF

Slovo je docela mocná zbraň! Napsat , že Německo nic nedělá proti Tureckému vměšování do voleb ve své zemi je dost ubohé a zbytečné štvaní! Jak si to ""dělání"" Německa představujete už ale nepíšete ! Nepíšete ani o téměř 3 milionech Syřanu v táborech v Turecku- ani o tom, že invaze do Evropy byla smlouvou s Tureckem zastavena! ČTETE VUBEC NĚKDY - poslední vyjádření p. Merkel a její návrhy co dělat s migrací? Jinak není ani vidět, že by turecké VMĚŠOVÁNÍ - nějak ovlivnilo volby v Německu- p. Merkel je vyhraje naprosto s přehledem a duvěra Němcu v její politiku je v posledním výzkumu na téměř na 2/3 -

I vaše neskutečná zmínka o Ukrajině je děsivá! Co si to ti Ukrajinci vubec vuči tomu KREMLU DOVOLILI ŽE?

P. Hlosta 11.9.2017 10:10

Re: Vážený pane NEFF

Ta zbraň slovo vás docela ničí! Dožadujete se hledání odpovědi ve prospěch Merkel a nějak není ochota. Co vám je divné a proti srsti, jiným přijde jako čerstvý vzduch. Informace jsou nejrůznější, akorát si je musí člověk přebrat dle svého vědomí a svědomí. Samozřejmě, že nejde být naprosto neutrální ve vnímání faktů. A fakta překryjí časem nová a novější, až vzniká mnohdy chaos při snaze oponovat si navzájem. Hlavně když oponent si žádá stará fakta jako důkaz. Musí se znovu vyhledat, oprášit a podat přesvědčivě. Nepomůže to ale, zvláště v případě vašem, protože budete opět žádat stará a dobře jinak známá fakta jako doklad pro tvrzení vám oponujícím. A tak pořád dokolečka dokola, až váš oponent nazná, že s vámi je to marnost. TO je vaše vítězství a pro vás dokladující, že vlastně jste měla pravdu a oponentu došly argumenty. ;-))

V. Hájková 11.9.2017 10:17

Re: Vážený pane NEFF

Opět jste vážený rétore doložil, jak lze spoustou slov neříci na rozdíl ode mě naprosto nic:-)

K. Němec 11.9.2017 10:55

Re: Vážený pane NEFF

Na rozdíl od vás? A to jste mne tedy upřimně rozesmála. Díky!

S. Donát 11.9.2017 11:17

Re: Vážený pane NEFF

Mě též. Díky za prodloužení života :)

V. Klepetko 11.9.2017 10:20

Contradictio in adjecto:

"VÁŽENÝ pane štváči, čtete vůbec někdy?"

:-)

J. Vobr 11.9.2017 10:31

AVE CAESAR !!!

:-)))

Dobře diskutujete !!!

R. Brzák 11.9.2017 10:24

Re: Vážený pane NEFF

"Invaze" se zastavila v okamžiku, kdy narazila na hranice - které začali budovat nemilovaní Maďaři a další balkáni.

P. Harabaska 11.9.2017 11:12

Re: Vážený pane NEFF

p. Merkel je vyhraje naprosto s přehledem a duvěra Němcu v její politiku je v posledním výzkumu na téměř na 2/3 - Bohužel!

B. Hančl 11.9.2017 11:58

Re: Vážený pane NEFF

Neser v převleku opět na scéně. Že si nedáte pokoj.

V. Novák 11.9.2017 12:10

Re: Vážený pane NEFF

Aston kritizuje BRUSEL, že svými nereálnými sliby vyvolal nereálná očekávání, která nejdřív vyvolala majdan na Majdanu, násilný státní převrat a a posléze občanskou válku.

Ne Ukrajince, kteří na ty sliby nalítli, roze§rali si vztahy s Ruskem (zejména ekonomické) - a zůstali čučet jak péro z gauče, že EU nejen není ochotná pustit chlup - ale nemá zájem ani o chlup ukrajinský. Důsledkem pak je ekonomický pád Ukrajiny na místo druhého nejchudšího žebráka Evropy, hned po Moldově. I Albánie je údajně na tom líp...

Což bylo jasné každému, kdo ví něco o EU, kompatibilitě její ekonomiky s ukrajinskou a provázanosti bývalých velkých ekonomik SSSR.

M. Varadinková 11.9.2017 12:51

Re: Vážený pane NEFF

To je sice jasné (skoro) každému, ale naděje, že by to mohlo být někdy jasné zrovna Hájkové, je bohužel marná:-)

D. Polanský 11.9.2017 9:49

Je zajímavé, že již Rusko

přestává být úhlavním nepřítelem, ač naší politici a generálové si spokojeně v tomto idylickém obrázku nepřítele vegetují. Islám a jeho atak je nějak těžce uchopitelný. Jeho bojovníci mají čtyři hlavní zbraně nezbraně: mobily, nafukovací čluny, vysokou porodnost a přesvědčení o svém definitivním vítězství. A dobře ví, že jsme měkcí jako tvaroh. Chudáci generálové, to je ve škole nikdo neučil, jak s takovým nepřítelem bojovat. Navýšení vojenského rozpočtu v tomto kontextu vypadá dost záhadně. K čemu?

M. Prokop 11.9.2017 9:50

Re: Je zajímavé, že již Rusko

Rusko je čím dál, tím stejné.

M. Berka 11.9.2017 9:56

Re: Je zajímavé, že již Rusko

No, 15% obyvatel Ruska jsou muslimové... Zatím... Až islám ovládne RUsko, bude dost po srandě...

P. Harabaska 11.9.2017 11:14

Re: Je zajímavé, že již Rusko

To už vás nebudou bolet zuby. Ani ty vaše.

P. Hlosta 11.9.2017 10:02

Re: Je zajímavé, že již Rusko

Jistě! Příznačný je v něm současný nezájem voličů o jejich probíhající volby do obecních voleb, spojených též s regionálními v guberniích. Jakoby těm občanům nezáleželo na demokracii, když mají svého báťušku, co jim zaručí "správná" rozhodnutí, což je vlastně o pohodlí myšlení. K tomu byli vychovávaní celé věky. Paradoxně oproti Číně jsou víc demokratičtí a přesto méně ekonomicky úspěšní. Nebo právě proto? ;-)