26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Kissinger se mýlí, ale...

Doyen a legenda americké a světové diplomacie Henry Kissinger se v Davosu vyjádřil k válce na Ukrajině. Vzbudil tím nevoli, zvláště pak na Ukrajině. Varoval před pokračováním války a doporučoval k obnovení statu quo ante, tedy k návratu před 24. únor, kdy Rusko svého souseda přepadlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 26.5.2022 11:52

No zrovna ten novičok a muniční sklady jsou spíš provokací britských tajných služeb vůči Rusku. Podobně jako výroba falešných materiálů proti Trumpovi o jeho vazbách na Rusko.

Invaze 1968 jako bratská pomoc je relikt komunistické propagandy, který používají možná někteří hloupí novináři v Rusku, ale není to oficiální postoj dnešního Ruska a nemá to žádnou souvislost s Ukrajinou.

Kritika základen NATO, pokud vznikly po sjednocení Německa na východ od tehdejšího statu quo, je oprávněná, protože jde o porušení slibu, který Gorbačov tehdy od Západu dostal za svůj souhlas se sjednocením Německa. Rusko bylo ochotno překousnout vstup další zemí do NATO (jako třeba nás nebo teď Finska), ale nikoliv budování dalších základen NATO (tedy v podstatě amerických základen) čím dál blíže ke svým hranicím.

R. Nešpůrek 26.5.2022 11:53

Jste vedle jak ta jedle. Novičokem provokovalo západ ? Myslel jsem, že si vyřizovalo účty s agenty. Muniční sklady ? Vy víte, jak to bylo ? Bratrská pomoc - nenápadně hlášky, které se rady hlàsily 40 let ?;-D Kritika něčeho, co vás ohrožuje, je provokace ? ;-D

To při Kubánské krizi PROVOKOVALI Američané, když nechtěli ruské rakety ve své blízkosti ?8-o

Jste normální ?8-o

D. Mach 26.5.2022 12:09

Vy nevíte, jak to bylo s muničním skladem ve Vrběticích? Tak si to najděte, jestli jste normální. :-P

R. Nešpůrek 26.5.2022 13:55

Vrbětice mě až tak nezajímají. Nikdo z nás nepovolaných neví, jak to bylo. Třeba to byl Vrbětický fantom .

Spíše bych čekal odpověď na Kubánskou krizi a bez odklonu.

M. Varadinková 26.5.2022 11:36

Ta agrese ovšem byla vyprovokována USA a jejich sluhou Zelenským (definitivní odvržení Minských dohod, zrušení neutrality, usilování o atomovou bombu, příprava dalšího masivního útoku na Donbas...)

Putin prokazoval dlouhých osm let proti nejrůznějším provokacím (a nešlo jen o Ukrajinu, ale o celkové chování USA k Rusku v dobách, kdy Deep State bojoval s Trumpem, nebo o zpravodajské hry Britů...) přímo andělskou trpělivost. Krátce před invazí se Putin dožadoval seriózního jednání o tom, aby se všichni - i Rusko - mohli cítit bezpečně, ale USA na něj udělaly leda dlouhý nos, protože nepotřebovaly, aby se i Rusko cítilo bezpečně, potřebovaly pravý opak.

Vina USA za dnešní stav i za další prodlužování války je prostě neoddiskutovatelná.

R. Vacek 26.5.2022 11:45

Ano. Na agresi Ruska proti Ukrajině jsme zareagovali dodávkami zbraní.

Namísto toho, aby se konfliktu předešlo,hrotili jestřábi situaci, až došlo na otevřený konflikt.

Namísto toho, aby západ tlačil na ukončení konfliktu (máme tady třeba Minské dohody), západ vyzbrojoval Ukrajinu a podporoval ji v bojích.

Důsledky vidíte. Přístup západu vede ke stále se zhoršující situaci. Pro Ukrajince a i pro EU.

P. Diviš 26.5.2022 11:05

Že se jedná o napadení Ukrajiny Ruskem je jasné od začátku, ačkoliv to Rusáci různě kamuflují.

Že Ukrajině pomáhá Západ, potom, co se přesvědčil, že je schopna a ochotna odolávat, také.

Konflikt bde trvat do vítězství jedné ze zúčastněných stran nebo do celkového vyčerpání, taky celkem normální. Jen snad lze dodat, že není dobré, když zvítězí agresor, podněcuje to jeho snahy podobnou lumpárnu zopakovat, a také, že kdyby přestalo válčit Rusko, skončila by válka, ale kdyby přestala válčit Ukrajina, skončila by Ukrajina.

D. Mach 26.5.2022 11:16

Znásilňování malých dětí nevadí? Co až to někdo udělá vašim vnoučatům?

R. Vacek 26.5.2022 11:35

Proto je s podivem, že západ vůbec do něčeho takového šel. S odchodem Merkelové se dostali k moci politici, kteří upřednostnili konfrontaci.

Vysloužilí politici žasnou, čeho se dočkali. "Jestřáb" Brzezinski nikdy nepředpokládal, že by západ nechal situaci na Ukrajině dojít až ke konfliktu.

D. Laurencikova 26.5.2022 11:16

R^R^

D. Laurencikova 26.5.2022 12:00

O co v tomto konfliktu jde, to je skutecne jasne od sameho zacatku. Zdejsi Rusobijcove, kteri byli zrejme vsichni do jedoho ve strane, si tady proste odreagovavaji jakysi komplex, rekla bych.

J. Anděl 26.5.2022 10:58

Ty policajti to v Americe nemají jednoduchý. Jednou je špatně, když tvrdě zasáhnou, pak je špatně, že nezasáhnou dost tvrdě...

:-/

P. Diviš 26.5.2022 11:01

Nemají, zvláště když někde vybunzíruje hysterie typu BLM. Ale celkem důvodně rozhoduje výsledek. Který v tomhle případě nebyl dobrý. Z médií těžko soudit proč, ale budí to dojem chyb a následovné snahy o okecávání.

J. Anděl 26.5.2022 11:03

To ano.

J. Franke 26.5.2022 11:03

Ale v pohádkách o texaských rangers dobro vždy zvítězí. Stejně tak v pohádkách o kostech, newyorské policii, či o policajtovi s nachýlenou hlavou z Miami.

V. Hájková 26.5.2022 10:53

Členové NATO se neformálně dohodli, že nebudou dodávat Ukrajině některé zbraňové systémy, například letadla a tanky, protože se obávají, že Rusko by mohlo považovat dodávky za vstup do války a přijmout odvetná opatření. Informaci přinesla německá tisková agentura DPA s odvoláním na své zdroje v Alianci. Stejnou informaci přinesl server Tagesschau a odvolává se na informace z vládní německé sociální demokracie SPD.

NECHUTNÉ a ZBYTEČNÉ- KREML stejně vždy najde záminku , tak jako to zločinec PUTIN udělal proti Ukrajině !! Pokud je toto pravda - pak zbývá než říci co čekat od německých SOCANŮ!!

Z. Babek 26.5.2022 11:01

:-)

Západ sankcemi Rusko nezlomil, navíc riskuje spojení Ruska - Číny - Indie (což už je stejně ujednáno) v obrovský, ekonomicky a geopoliticky silný blok se ztrátou dominace nad světem.

Nutností pro západ pro záchranu aspoň nějakého vlivu je okamžité přerušení války na Ukrajině a začít vyjednávat.

Ukrajina začíná být pro západ koule na noze, které se budou chtít co nejdřív jakkoliv zbavit..

J. Franke 26.5.2022 11:07

Viz Mnichov 1938... Už to tu bylo, včetně hitlerovských kydů o utlačování německé menšiny v Sudetech. Jako přes kopírák to vzal vrahoun z KGB. Putin je ten nový Hitler!

D. Laurencikova 26.5.2022 11:18

Vase komentare jsou jedny z nejhloupejsich.

D. Mach 26.5.2022 11:21

Vaše palcování je jedno z nejhloupějších.

D. Laurencikova 26.5.2022 11:49

Jestlize vy me hanite, pak jsem musela udelat neco dobre ;-).

R. Nešpůrek 26.5.2022 11:21

Někdo zakazoval Němcům mluvit německy ? Neměli zde Němci vysoké školy ?

Nebyl ten, který to na Ukrajině udělal, srovnatelný s Hitlerem, když už ho zde zmiňujete ?

D. Mach 26.5.2022 11:28

Někdo zakazoval Ukrajincům mluvit ukrajinsky a ruským Ukrajincům mluvit rusky? Nepletete si to se Srbskem a Kosovem, kde Srbové zakázali výuku v albánštině, tedy jazyku Kosovanů?

R. Nešpůrek 26.5.2022 11:34

Zrušil na Ukrajině ruský jazyk jako úřední jazyk. Dovedete si představit, kdyby toto udělalo Slovensko Maďarům na jihu Slovenska ? 8-o

Jaký by z toho byl malér ? A navíc v EU ?!!

D. Mach 26.5.2022 11:37

Ruština zůstala jako druhý úřední jazyk v ruskojazyčných oblastech. Proč by měli nutit všechny Ukrajince mluvit russky, tedy jazykem okupantů?

R. Nešpůrek 26.5.2022 11:40

Bacha, zákaz ruštiny byla jedna z příčin okupace, ne až jako důsledek - tedy okupace, jak píšete.

Č. Rohlík 26.5.2022 11:09

"ČÍNA A INDIE

DRŽÍ PUTINA POD KRKEM. ANI TŘETINOVÁ SLEVA NA RUSKOU ROPU JIM NESTAČÍ

L. Kuča 26.5.2022 12:19

Jo, takhle třetinová cena, to už by bylo něco jiného :-)

D. Mach 26.5.2022 11:19

Spojení Číny a Indie? A nevedou náhodou ozbrojený spor o hranici v Himalájích? Když se pokoušíte vymyslet nějaký komentář, zjistěte si skutečnost, protože jinak je to hloupý blábol jako každý jiný od vás.

J. Havelka 26.5.2022 10:47

Znovu připomínám dnes ve 20h ČT 2 - Trumpova show II.