15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Kéž by stanovisko vlády

S Hospodářskými novinami hovořil v interview premiér Sobotka a stalo se mi poprvé za pětadvacet let politické publicistiky, že mohu s vrcholným vládním představitelem souhlasit do posledního puntíku. Bohuslav Sobotka se vyslovil velice kriticky k praxi Evropské komise a velice jasně a přesvědčivě definoval zásadní priority, za nimiž stojí český stát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
B. Rudolf 19.9.2015 6:44

Re: Good morning Böhmen und Mähren

Kromě těch zbytečně ostrých slov v závěru se samotným obsahem Vašeho komentáře souhlasím.

P. Rajman 19.9.2015 6:40

Re: MERKEL A JUNCKER MUSÍ ODEJÍT

I když narazila na putinovskou ledovou kru, má EU podstatně víc komor než ten parník, ke kterému ji přirovnáváte. Trhlina je jasně v Česku začíná na Hradě a končí v Strakovce, možná na Slovensku, v Rumunsku a Chrvatsku(?), ale tím to končí.

P. Hofman 19.9.2015 6:39

Re: Dění v Syrii udělá z jakékoliv dohody

Souhlas. I když jednat s ruskem budou muset, ale doufat, že rus bude usilovat o světoví mír a ne o svůj prospěch, je tak akorát bajkou pro děti.

MUPY MUP !!!

R. Sartori 19.9.2015 6:38

Re: Dění v Syrii udělá z jakékoliv dohody

Obama na čele USA je neštěstí pro celý svět !!! Tam je zakopaný pes !!!

P. Hofman 19.9.2015 6:35

Good morning Böhmen und Mähren

"Je třeba především pomoci diplomatickým jednáním uklidnit situaci v rozbouřených regionech - a to bez konsensu Ruska a USA nepůjde, to je zásadně správná myšlenka. Evropa by mohla působit jako moderátor a iniciátor takového konsensu." píše Aston. KECY!

Mezi ruskem a USA probíhá už desetiletí válka o nadvládu nad světem, která má v různých obdobích různou intenzitu. Oni proti sobě nebojují přímo, ale prostřednictvím jiných zemí, kdy na jedné straně stojí USA + Západ, a na druhé rusko a jeho satelity. Dohoda mezi těmito zeměmi díky rusku je možná jedině, když její výsledek nějakým způsobem konvenuje i rusákovi. Jinak odmítne všechno (Rada OSN), či ještě hůř, situace zneužije ve svůj prospěch. Proto do probíhajících konfliktů ve třetím světě prakticky účinně zasahovat nelze. A vypadá to, že se na tom v nejbližší době nic nezmění.

Evropské státy (hlavně ty nejbohatší, jako Německo) posílají celá desetiletí do třetího světa rozvojovou a humanitární pomoc v řádu desítek miliard Eur. A výsledek je takový, jaký je - většina se tam rozkrade a ten zbytek je jen malou náplastí na tamější problémy.

Na utečeneckých táborech se za poslední léta Západní Evropa podílela stovkami milionů (jen samotné Německo víc než miliardou). A přesto, jak vidíme, se lidé začali vydávat via Evropa. Sobotka a Aston konstatují, že nemá cenu přijímat utečence v ČR, když stejně odejdou do Německa, neb tam chtějí. Jak potom mohou tvrdit, že by se měli tito migranti zachytit někde v táborech mimo hranice EU, když oni chtějí pořád do onoho Německa? Co nám to proboha valí do hlavy?! A Astonovo a Sobotkovo "Není možné, aby hranice EU byla volné korzo!" je sice velmi chytlavé, ale jak toho dosáhnout už neříkají. Neb, aniž byste do těch migrantů stříleli, to nejde.

Takhle by se dalo rozcupovat celý plytký a lživý Sobotkův rozhovor a ubohé Astonovo zamečení !!!

R. Sartori 19.9.2015 6:34

Re: MERKEL A JUNCKER MUSÍ ODEJÍT

Titanic se potápí ... není čas na srandičky !!!

P. Rajman 19.9.2015 6:32

A nebo to celé berete jako

legraci a zase si ze zpitomělého davu utabujete?

P. Rajman 19.9.2015 6:27

Re: MERKEL A JUNCKER MUSÍ ODEJÍT

Kde je Váš pověstný nadhled. Nebo jste snad dostal strach a humor Vás prostě jen tak, z ničeho nic přešel?

P. Rajman 19.9.2015 6:25

Dění v Syrii udělá z jakékoliv dohody

jen cár papíru, který bude Putin dodržovat jen potud, pokud udrží Asadův perverzní režim a dokud si bude moci diktovat podmínky na Ukrajině a jinde.

R. Sartori 19.9.2015 6:19

MERKEL A JUNCKER MUSÍ ODEJÍT

... mají osobní zodpovědnost za totální chaos v Evropě,který vyvolali !!!

EU potřebuje do vedení nové lidi,protože to stávající vedení opakovaně selhalo a destabilisuje celou Evropu !!!

_________________________________________________

Vyslovuji jednoznačnou podporu vládě a říkám jasné NE záměrům Merkel a Junckera!!!

P. Rajman 19.9.2015 6:19

Dohoda s Ruskem je přelud,

kterému podlehl v roce 1944 Beneš a v roce 1968 minimálně ti co vstupovali nadšeně do partaje. Ohnout před Rusem hřbet může být "blaho" pro levicové utopisty nebo extrémě nacionalisticky orientované pravicové despoty. Směs obého představoval jak Beneš, tak Zeman. Ti co dnes zastávají podobný názor se chovají jako onen dav, který kdysi Hitler označil za děvku, která si přeje být znásilněna. K tomu měli obyvatele české kotliny v dějinách bohužel mnohokrát příležitost a jen vzácně odolali.

F. Žůrek 19.9.2015 6:08

Souhlasím: co máme dělat, víme, ale bude tomu tak?

To, co mne zlobí, je chytračení. Já jsem přece více, než ti druzí, mám právo se obohatit. Každý politik se dnes chová jako narcis, jen hrabe k sobě jak může.

Je zapotřebí zbavit se podvodníků v politice. Nevyhánět slušné lidi z politiky, ale právě naopak. Jak mluvíme, tak také jednat, vzájemně se nepodvádět a poctivě pracovat ve prospěch občanů. Zbavovat se egoismu, jak na to upozorňoval třeba již zesnulý Josef Lux, ale žádný had na tři, ale byl to poctivý politik, který zátěž fyzicky neunesl, bohužel.

P. Dvořák 19.9.2015 3:06

Re: Bohužel

Není to tedy žádná válka typu blitzkrieg, ale máte opravdu dojem, že zejména v posledním půlroce je na celém území Evropy mír? Resp. máte dojem, že neprobíhá obsazování území nepřítele?

J. Brunner 19.9.2015 2:06

Re: Je třeba říci "NE!"

Většinovým hlasováním, podle Lisabonské smlouvy. Takže podle pravidel EU.

Klaus před LS varoval a Vy jste na něj nebral servítky.

S. Sedlák 19.9.2015 1:55

Bohužel

Prozatím každý politik, pravicové nevyjímaje, nakonec ty kalhoty stáhl. Dokonce i Klaus podepsal Lisabonskou smlouvu. Dokonce si pamatuji, že nějaký Sobotka ho kritizoval za to, že vůbec váhá.

Evropa situaci zvládne až se odhodlá využít při ochraně hranic armádu. Osobně se ale domnívám, že se bude chovat tak zbaběle jako v době Mnichova. Bude se tak dlouho váhat s obranou na vnějších státních hranicích až budeme mít válku doma.

J. Jílek 19.9.2015 1:52

všichni si tu lžete do kapsy, do jednoho :-)

J. Jílek 19.9.2015 1:51

Re: Je třeba říci "NE!"

nediktuje Brusel, to je velký omyl. Hlasuje Rada, hlasují národní státy

J. Jílek 19.9.2015 1:50

" řešit vně hranic Unie." jsou bezobsažné pindy

koho tím "řešením", o jehož podstatě jsme se nedozvěděli zhola nic, chcete přesvědčit? :-))))

M. Prokop 19.9.2015 0:26

Re: Je třeba říci "NE!"

Já jsem pro, ale skutečně významné NE je mimo schopnosti téhle vlády.

Fakt je, že zatím mne příjemně překvapuje, ale vsadím se, že nevydrží.

A to mi nejde o ty imigranty, ty bychom nějak zvládli i ve větším počtu než fantazíroval Dienstbier, ale o možnost Brusele diktovat. Tam je problém.

M. Prokop 19.9.2015 0:23

Re: Stejně čekám podraz

Dějiny možná, ale lidé až tehdy, až to krachne s následky pro lidi.

P. Vandas 19.9.2015 0:22

Re: Stejně čekám podraz

I to je možné, dokonce nevkládám do Sobotky žádné naděje, avšak když ustoupí, tak mu tu zodpovědnost dějiny připíší. :-):-)

P. Vandas 19.9.2015 0:16

Re: Je třeba říci "NE!"

To není podstatné. Že to na věci nic nezmění, je vcelku pravděpodobné. Nicméně odvaha říci ne, za každých okolností povzbudí další. Maďaři též strpěli nadávky od všech a setrvali na svém. Dnes už to, co Maďaři dělají Chorvati,Slovinci , ale i Rakušané. Buďme první v tom "NE" :-):-)

J. Mrázek 19.9.2015 0:14

Stejně čekám podraz

Rozhodí rukama a "museli jsme to podepsat"...

M. Prokop 19.9.2015 0:11

Re: Je třeba říci "NE!"

A je technicky možné říci "NE"? nevlezli jsme někam, kde se s tím vůbec nepočítá?

P. Vandas 19.9.2015 0:09

Je třeba říci "NE!"

A to i s vědomím následků. :-):-)