27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Kdy to skončí

Tohle je otázka za milión. Kdy to skončí? Hovoří se o nultém nakaženém. Tím se chce říct, že někde, dejme tomu v Itálii, se vyskytl jeden nakažený člověk a ten nakazil další lidi ve svém okolí a pak to jelo. Odtud se to dá pochopit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 18.3.2020 19:06

Vy jste něčí mluvčí? Smím se zeptat, čí?

J. Schořík 18.3.2020 19:08

Pan Vočko se mne zeptal zda bych mohl Vaši hlášku přeložit. Myslela jste to snad jinak než interpretuji?

Jsem zvědav..

P. Boublíková 18.3.2020 19:17

Přečtěte si znovu celé vlákno někdy kolem 11 hodin a také to, co pan Venc označil za uflusnutí (psala jsem ráno).

Tedy jsem mu předvedla skutečné uflusnutí. Nepochopil, co už s tím.

J. Schořík 18.3.2020 19:18

Tak tento podtón jsem nezachytil.. Mea maxima culpa.

J. Venc 18.3.2020 19:19

?

Pouze jsem po pročtení diskuse konstatoval, že jste si (opět) uflusla.

Co jste tam vyčetla navíc?

By mne zajímalo.

:-)

P. Boublíková 18.3.2020 19:23

Navíc nic. Stačilo mi to tak :-)

J. Venc 18.3.2020 19:34

Rejpal jsem posléze zahradu. Přišel jsem snad o něco?

Pouze jsem konstatoval, že jste si uflusla - a to jste prokazatelně udělala, dokonce ve vlákně naprosto nesouvisejícím. Co Vám do (_!_) ta ženská udělala? A co jsem Vám udělal já, že jste na mne vyrukovala s "kaděním rakoviny" ???

:-)

P. Boublíková 18.3.2020 19:36

Ženská mi neudělala nic a také jsem o ní nepsala nic, co by se dalo považovat za flusání. Nebuďte Hájková.

P. Boublíková 18.3.2020 19:38

Kromě toho kadění rakoviny. To byla ukázka, co je flusanec. Abychom se nemotali furt dokola.

J. Venc 18.3.2020 19:40

Nechtějte, abych to sem (za cca poslední týden, včetně dneška) kopíroval.

Nesnáším to. A musel bych tedy nesnášet i Vás, když už bych byl donucen.

:-)

J. Venc 18.3.2020 19:42

Exaktní flusání nebude!

:-)

P. Boublíková 18.3.2020 19:45

Jste přecitlivělý.

Až budu příště někoho kritizovat, vzneste prosím konkrétní námitky, v čem nemám pravdu a co si myslíte vy. Tohleto dohadování o slohu (kritika = flusání) fakt nemá cenu.

J. Venc 18.3.2020 19:48

Nemá. Stejně tak jako narvat osobní "kritiku" do naprosto nesouvisejícího vlákna.

:-)

J. Venc 18.3.2020 19:09

Ach tak. Ta urputnost ovšem až bere dech.

Tak snad abych byl nakonec spokojen s faktem, že kadit rakovinu mi netřeba - mi s tím paní Boublíková původně až vyděsila. Zvláštní reakce, jak od Forejta atd ...

:-)

J. Schořík 18.3.2020 19:10

Jistě Vám to ráda sama vysvětlí. Už mne pucuje za pokus o interpretaci jejích moudrých slov..

J. Venc 18.3.2020 19:13

Začal jsem si - zmínkou o každodenním flusnutí. Nicméně reakci o tom, abych nezapomněl vykadit rakovinu jsem nečekal a ani jí neporozumněl.

Masakr.

:-)

P. Boublíková 18.3.2020 18:54

Prosím prozraďte,k čemu je nemocným test. Uzdraví je snad?

Když je mně špatně (jakoby chřipka či koroňák), tak ležím a léčím se převážně Paralenem. Vy to máte jak?

J. Schořík 18.3.2020 18:57

Ibalgin.. Jak na potvoru. Paralen mi nešlape.

Ale v době kdy to paní doktorka dělala mohlo mít uvolnění provádění testů velký význam pro trasování a omezení další nákazy. Teď už je nejpíš pozdě.

Vaše kopání, bez jakéhokoliv důkazu "mizernosti" testu nebo laboratoře, je podivné.. Asi nějaká žárlivost akademické sféry na soukromnici, či co..

J. Václavíková 18.3.2020 19:01

Možná by stačilo, kdyby musela ordinovat a bez respirátoru ošetřovat nemocné, pak by možná pochopila, k čemu je dobré VĚDĚT.

P. Boublíková 18.3.2020 19:05

Ibalgin se při koroňáku nesmí. Takže už je jasný význam testu :-):-):-)

Jaké kopání? Problém Tilie: nedělá odběry, doporučuje stále i samoodběr (nebezpečí falešně negativních výsledků). Plus akreditace na humánní medicínu, z toho chtějí získat výjimku. Jinak už v sebechvále (i skuhrání na údajné sankce) značně přibrzdili, asi je někdo z akademické sféry usměrnil :-)

J. Schořík 18.3.2020 19:07

Tvrdě jste tady pomlouvla jejich test, stále čekáme na ty neprůstřelné argumenty proti :). A dalo by se toho jistě najít víc. Něco zvláštního tam je :).

P. Boublíková 18.3.2020 19:09

Ty argumenty proti testu jsem psala už dřív, dokonce několikrát.

Vážně si je přejete zopakovat?

J. Schořík 18.3.2020 19:12

Jasně. Proti testu prosím, ne odběru. Četl jsem od Vás o mizerené laboratoři, mizerném levném testu a naposledy o jiných ukazatelích (ať tomu říkáte jak chcete). A teď ukážete jistě ta čísla prokazující, že je ten test horší než ten standardní. Těším se.

P. Boublíková 18.3.2020 19:21

Jaká čísla? Vždyť oni žádná čísla nemají, otestovali dva vzorky z terénu :-)

O mizerné laboratoři jste ode mě četl konkrétně co? A co myslíte jinými ukazateli?

Ohledně testu vám můžu znovu vypsat svoje pochybnosti. Ale bude to hodně dlouhé :-)

J. Schořík 18.3.2020 19:24

Nemáte čísla, ale jste přesvědčena. Takže Vaše erudice proti Pekové a zdá se i řadě dalších, kteří ten test budou používat (protože je efektivní, nikoliv nejpřesnější). Nejspíš asi funguje.

I když chápu že je ve Vašich očích svatokrádež neudělat to přesně jako ostatní ve všech bodech :).

P. Boublíková 18.3.2020 19:34

Nemám čísla, protože oni nemají čísla. Co s tím? :-)

Co to vaše tvrzení o mé kritice laboratoře jako takové, kterou jste si přilhal - nic?

Jestli test funguje i na velké soubory vzorků se teprve uvidí, pokud ho budou moci používat. Ovšem jak vyplynulo z Primuly, neakreditované laboratoře mohou testovat cokoliv. Pouze jsou jejich výsledky považovány za neprůkazné.

Každý, kdo bude chtít testovat s průkaznými výsledky, bude muset akreditací projít (včetně AV, VŠ). Jakou metodu zvolí je na nich. Tipnu si, že se každý přidrží spíš toho, co už má v labině zavedené, než aby přebíral test Tilie.

J. Schořík 18.3.2020 19:44

Utíkáte od tématu. Vaše shazování těch veterinářů probíhalo včera a Vaše jediné štěstí je, že se mi to nechce hledat.

A zase jsme u dokazování, Vy se otíráte o ten test a nemáte žádná relevantní data dokazující Vaše tvrzení (NIC). Přesto trpíte představou že Vám mají něco dokazovat jiní (tentokrát oni). Vy útočíte, Vy shazujete Pekovou a vše na základě Vašeho odborného názoru.

P. Boublíková 18.3.2020 19:59

Jistě, pokud chce někdo dokázat jakoukoliv kvalitu ve zdravotnictví, je na něm, aby dokazoval.

Ale nemusí mně, stačí szú :-)

Jinak obecně tento typ testu (hybridizační sondy) je mnohem méně spolehlivý než standardní test (sekvenace). Můžu vám to vysvětlit detailně, ale jak jsem psala, bylo by to dlouhé a asi byste nerozuměl (což nepíšu nijak ve zlém).

Úplně primitivně - traboš má větší pravděpodobnost poruchy než bmw. V nouzi nejvyšší lze vzít i traboš s rizikem, že nikam nedojedete, to uznávám.

J. Schořík 18.3.2020 20:03

Ale v tom se nepřu, asi to nebude nejpřesnější. Ale udělá ten traboš levně svou práci? Zdá se že ano.. Nemám nic proti trabošům..

L. Kolman 18.3.2020 18:44

Ano, to je problém. A odvíjí se to od přístupu praktických lékařů, kteří mají strach, nebo co, a snaží se pacienty odpálkovat na někoho jiného. Jsem myslel, že špatně slyším, když místní rozhlas hlásil, že pí dětská doktorka oznamuje, že bude léčit přes telefon. Asi i měřit teplotu a poslouchat stetoskopem, jestli děcko nemá zápal plic. Praktickým a dětským doktorům se nechce ordinovat a snaží se být neviditelní, takový to na mě dělá dojem. Si pacienty přehazují jako horký brambor.