11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Kdo to odskáče

Další protestní akce spolku Milion chvilek pro demokracii se odehrála v úterý večer v Praze. Další akce v mnoha místech republiky a také v Praze budou následovat. Efektivita se prokáže až za dlouhou dobu, ve volbách. Nicméně jedna myšlenka, která se opakovala v projevech na Václavském náměstí, je zajímavá a měla by Andreje Babiše znepokojit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. John 11.12.2019 21:28

Přesně... já v té době dělal v USOLu.. bolševik byl rudej vzteky a svolával přes odbory do jídelny celej ústav popořadě, všichni by se tam najednou nevešli, tak to byl "maraton"... někteří podepisovali s gustem , jen jsem koukal, do některých bych to neřekl...

P. Vandas 11.12.2019 21:32

Jak? Přesně? Nic si nepodepsal na schůzi žádnou nešel a stalo se ti prd. Jako mně a mnohým jiným. A že bylo snaživců i mezi bezpartijními o tom není pochyb. :-):-):-)

P. Staronový 11.12.2019 20:14

Pokud by to bylo bezúčelné nebo vymyšlené zlo, tak to má logiku. Pokud obraz nebo odraz skutečného, tak na to mohu nebo nemusím koukat, ale nechápu, co je to podpořím/nepodpořím. Navštívím/nenavštívím?

P. Vandas 11.12.2019 20:16

To je prosté. Nepodpořím ani vstupným, ani myšlenkou. :-):-):-)

S. Lazárek 11.12.2019 20:20

Jen příspěvkem, aby všichni věděli, že vás tak ravina vůbec nezajímá. Taky trochu hypertrofované. Zlo sice ne, ale vlastně bůh ví co. A vlastně je to fuk. Když se z toho chcete vypsat, tak kde jinde.

P. Vandas 11.12.2019 20:30

Ani ne. Ale jiné téma dnešního večera na NP jsem neviděl a tak jsem se zapojil také svým pohledem. Nic hlubšího v tom nehledejte. :-):-):-)

S. Lazárek 11.12.2019 20:34

Pozér, pár jich znám.

P. Vandas 11.12.2019 20:43

To je odsudek, nebo lichotka? Ano jsem zvyklý své názory říkat bez zakoktávání. :-):-):-)

S. Lazárek 11.12.2019 20:55

To si vyberte sám, je to prostě lidská vlastnost. Klidně to dělejte dál, je to vaše volba, ale s tím odsudkem filmu který jste neviděl, jste tu dle mého soudu tak trochu pro prdel, ale můžu se mýlit, třeba pan Švik, ten se taky nezakoktal a vidí to stejně.

P. Vandas 11.12.2019 20:58

A Vy jste ten film viděl? Že jej hájíte a víte, že se mýlím. :-):-):-)

S. Lazárek 11.12.2019 21:00

Neviděl a proto držím tlamu.

P. Staronový 11.12.2019 20:22

Nejspíš na to taky nepůjdu, já vůbec radši čtu než koukám, ale necítím potřebu to hanět.

M. Němec 11.12.2019 20:24

Programově temné filmy taky nevyhledávám, ale jejich autoři a jejich výpověď jsou mi bližší, než tvůrci filmů o hovadech typu Kajínka nebo Krejčíře. Komerčně ovšem nevimproč úspěšných.

Tak na ty se zase nedívám já.

Jsou totiž inspirací pro prdlouše-následovníky .

Nějakej peněz lačnej scénárista už možná včera začal črtat první stránky thrilleru o ostravské hrůze.RvRvRv

P. Vandas 11.12.2019 20:28

S těmi tématy, co jste jmenoval to mám stejně. Třeba jsem neshlédl Lídu Baarovou. Neměl jsem proč. :-):-):-)

R. John 11.12.2019 20:45

Jak jen to ty děláš...jak neomylně mě dožereš... kdybys napsal, že o zlu přímo a doslova pekelném jsi četl ze vzpomínek těch mučených co přežili jen náhodou, takže by ten film byl na tebe byl moc, dívat se na koncentrát zla v nejšílenější podobě... bral bych to... chápal bych to...ale psát něco hanlivého , jako "Nadrbaný kuře", to je trochu moc... stejně se obávám, že ten film je pouze mírný , proti skutečnosti... omdlévali bychom nad tou strašnou hrůzou hrůz..tak nebuď ubožák....

P. Vandas 11.12.2019 20:53

Nechce se mi omdlévat. Určitě by byl ten film na mně moc. Samoúčelné násilí nesnáším. :-):-):-)

J. Schořík 11.12.2019 20:53

Miloš ho zachrání před uprchlíky.. Starý Vandas je pryč a už se nevrátí. Ten nový má rád jednoduché věci..

M. Pivoda 11.12.2019 19:30

Z článku na aktuálně.cz:

"Zástupy uvědomělých spoluobčanů pochodovaly letos ulicemi s transparenty « System Change, Not Climate Change ». Vysoká škola umělecko-průmyslová dokonce vyvěsila toto heslo v centru Prahy a středoškolská mládež při pátečních demonstracích také žádá, « Změňte systém, ne klima ». « Systémem » je míněna parlamentní demokracie, která se má podle nich odstranit, protože prý se nedokáže vypořádat s náročným « bojem » proti klimatu. Ale zajímá tyto nemyslící imitátory, co má přijít po demokracii ?"

Komentář: Rozumím tomu tak, že aktivisté za zachování pozemského klimatu považují za potřebné zavést válečný režim pro účinný boj o zachování lidstva.

V dobách válečných je skutečně řízení předáno specializované organizaci (armádě), která není demokraticky strukturována. Pokud by byla armáda strukturována demokraticky, určitě by žádnou válku nevyhrála. Jenže jsem již ve válečném stavu?

Způsob interpretace klimatických dat jednotlivci skutečně rozhoduje i o způsobu volby účinné reakce na existující problém. Nemůžete tedy klimaalaristům mít za zlé, že nechtějí strkat svou hlavu do písku, jako to činí pštros v případě vnímaného nebezpečí.

Demokraticky můžeme dnes rozhodnout o čem?

I. Kellner 11.12.2019 19:52

Greta musela stát Putina baťoh peněz.

Ale vyplácí se.

P. Vandas 11.12.2019 20:08

Velmi alarmující. Už hodně dávno jsem zde psal o zamlčených cílech zelených ideologů, že totiž budou končit Vražednými poli Kambodže v Evropských kulisách. Zdá se, že jsme zas o několik kroků blíže k této metě. :-):-):-)

P. Staronový 11.12.2019 20:20

"V dobách válečných je skutečně řízení předáno specializované organizaci (armádě), která není demokraticky strukturována. "

Jak jste na tu pitomost přišel?

V demokratických státech je i v době války armáda podřízena civilní vládní kontrole, proto taky obvykle ty demokratické státy v delším časovém horizontu vyhrají. Platí pro první i druhou světovou i války pozdější. Vyjímkou je jedině SSSR, ale ani ten by to bez podpory demokratických států nezvládl, mimo to, i v něm byla armáda podřízena politickému vedení, jen nebylo demokratické. Jediný stát, kde by to bylo podle vás, bylo Japonsko a podle toho taky dopadlo.

Klimaalarmisté nestrkají hlavy do písku, ale vydíráním získané prachy do kapes.

L. Kolman 11.12.2019 19:29

Zas mudrují v televizi o památníku Vlasovovi. Novotného by měl někdo upozornit, že k němu musí dát vysvětlující cedulku s informací, že samotný Vlasov byl proti zapojení vlasovců do bojů v Praze.

M. Němec 11.12.2019 19:34

Odkud to ráčej mít, Kolman ?

R. Brzák 11.12.2019 19:49

z docela dobrého dokumentu naší výroby - Buňačenko ho přesvědčil a vzal to do rukou sám. Pomník tak, přesně jak to říká Novotný, není pomníkem Vlasovovi, ale ruským vojákům padlým při pražském povstání. Nějaký mají už ti sovětští - tak proč by neměli mít jeden i ruští nesověti.

M. Němec 11.12.2019 19:53

Ten docela dobrý dokument naší výroby jest : ???

R. Brzák 11.12.2019 20:14

https://www.dailymotion.com/video/x59b5no

M. Němec 11.12.2019 21:02

Děkuji, sleduji, je to dlouhé. Dokoukám zejtra.

Nedivim se Vlasovovi, že bojoval i s Němcema proti tý svini jménem Stalin. To byla naprosto největší stvůra.

Kolmanovi neděkuji, a jen připomínám, že díky ČT se může člověk dostat k těmto dokumentům. Až do ní zase bude šít, komik.

L. Kolman 11.12.2019 20:04

Jo, tak jako pomník nebyl Koněvův, ale rudoarmějců. Proto by měl být zbourán.

R. Brzák 11.12.2019 20:16

Pomník Koněvovi je pomník Koněvovi (a možná rudoarmějcům,pokud jsou na něm zmíněni). A protože Koněv na záchranu Prahy dorazil pozdě, je pomník zrovna jemu je méně opodstatněný, než pomník vlasovovým ruským vojákům.

L. Kolman 11.12.2019 20:02

Včera v Brně se mi dostal do ruky časopis, v něm byl podrobně popsán jak životopis samotného Vlasova , tak celá historie jeho armády. Podrobně pak její zapojení do bojů v Praze. Nadpis to mělo: Vlasov. O zásahu v Praze pochyboval. Klíčovou roli v Praze sehrál generál Sergej Buňačenko, protože Vlasov s nasazením v Praze nesouhlasil, se tam mimo jiné píše.